Bistriţa are un logo urât!

sigla_bistrita

Sub sloganul "Bistriţa, poarta Transilvaniei", penibilitatea de mai sus se vrea a fi logoul oraşului care a dat ţarii un Cosmin Tudoran, o Adela Marchiş, o gagică de-a mea din tinereţe şi pe Liviu Alexa, de la care am aflat de acest minunat eveniment, şi pe Sorel. Sunt curios cât o fi costând minunea, că pare muncită.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

43 comentarii

  1. E facut in paint cred. da ce reprezinta ? si cate milioane de € a costat?

    00
  2. Sincer, design-ul imi pare un rahat comunist digitalizat…

    00
  3. Io is speachless.. tot ma gandesc sa scriu ceva da’ m-am blocat :)) Pune si poza cu mascota (pasaroiul cu magnet in gura) ca merita 😀

    00
  4. Pare, pare: Două bullet-uri și-un gradient e logo. Presupun că n-o fi costat cât frunza lu’ Udrea…

    00
  5. si ce reprezinta cortul si cele 7 pietre de mormant?

    00
  6. 250.000 de euro? Cata o fi fost spaga din astia 250.000?
    Cat a luat firma „de publicitate” sa factureze atat?

    00
  7. sincer nu e urât, numai ca simplitatea e grea și uneori less is less. da
    cam trebuie să fi fost pe acolo ca mesajul să fie clar: biserica evanghelică și Șugăletele.

    00
  8. 🙁

    nici io nu-s prea mindru de ea. Pare muncita, e drept, dar de un uom care a ramas la Arial black de 11 si-un corel 4…

    00
  9. pare muncita? pai e penala, e facuta in maxim 5 minute… nici atat.

    00
  10. si ceva reminiscente de Paint

    00
  11. Daca e pe baza de fonduri europene, m-am linistit. 🙂

    00
  12. @maddy: In cort e Alba ca Zapada, iar sub fiecare piatra e ingropat cate un pitic. Price Charming n-a mai venit. Era busy pe mess, iar la status avea ceva cu link spre o manea de pe youtube.

    00
  13. sunteti niste mediocri, nu intelegeti arta 😀

    00
  14. NOU
    #14

    Pe langa ca lucrarea e penibila, mai e si foarte usor de realizat, ma intreb si eu cat a costat.
    Totusi, cum poate sa reprezinte asemenea cacat un oras?

    00
  15. Cristi, e pe baza de fonduri Europene. Putea sa coste mult mai mult de atat, exemple cu frunze verzi taiate la caini avem.

    00
  16. Seamana putin cu o poarta.. dar intrebarea este: in ce parte sunt Moldova si Transilvania? 🙂

    00
  17. Deci e chiar atat de simplu sa pui mana pe 250k EUR (douasutecincizeci de mii de euro) in ziua de azi daca esti primar?

    00
  18. Curiozitate: din aia 250k eur cati s-au dus DE FAPT la agentie, cati la primarie si mai ales cati la Partid (sau partide, ca nu stiu care-i situatia politica in judetul ala) ? My 5 cents is on 15%, 25%, 60%.

    „Mascota […] are ca scop starnirea curiozitatii fata de trecutul si prezentul orasului.” – mda… si-au luat si o agentie de cacat daca n-au fost capabili macar sa incropeasca o scuza mai buna pentru treaba aia pe care au facut-o.

    00
  19. 1 milion de euro, pentru 2 minute de paint. pe ce se arunca banii in ziua de astazi.

    pentru 3 tampoane OB si un colt + text…

    00
  20. din punctul meu de vedere deranjant e numele orasului, atat ca dimensiune cat si ca efectele aplicate. restul e ok

    00
  21. Cortul, cred ca reprezinta Biserica Evanghelica si cu turnul ei, si cele 7 pietre de mormant „galetele” (un fel de pasaj de prin centrul vechi al orasului). Da nu bag mana in foc, poate sa reprezinte acelasi lucru ca si cacatul din scobitoare de la CC.
    Primaria Bistrita FRAUDA, Leontiuc, HOTI 😀

    00
  22. NOU
    #23

    Cineva ne-a infipt o pla intr-un ochi si apoi a dat repede-repede din buci timp de vr’o ora.

    Apoi a trecut la celalalt ochi.

    Great, we’re fucking blind now.

    00
  23. comunista treaba. pare ca s-a dorit sa aiba o semnificatie mai aparte, dar acolo nu-s decat 2 elemente.

    00
  24. Ce naiba este porcaria aia?

    00
  25. asa hidosenie n-am mai vazut de pe vremea site-urilor de muzica gratis .tk

    00
  26. Aia a lu Udrea, cu Romania e parfum pe langa asta. Ca chestie, am participat acum cativa ani la un concurs pentru logo-ul turistic al Maramuresului. Sigla mea a fost cea mai votata dar „alesii” au ales intr-un final una oarecare cu negru si rosu. A mea avea rosu si verde, adica Ungaria cica. Rosu si negru e Romania?

    00
  27. As putea paria ca e facut de un arhitect.

    00
  28. Cam așa-i… Sunt bistrițeancă, dar recunosc…nu-mi place! Nici sigla, nici mascota! 😐

    00
  29. Deci 1 milion de lei a fost intregul brand turistic, din care face parte si logo-ul (sigla). De unde ati tras voi concluzia ca atata a fost logo-ul? Crearea unui brand turistic implica mai mult decat asa ceva.

    Nu pot sa zic ca-mi place mult dar este foarte reprezentativ, si la o adica asa trebuie sa fie un logo, reprezentativ (right?).

    00
  30. Logo-ul mi-e indiferent dar sunt curios care ar fi fost reactiile daca Zoso/Liviu l-ar fi ridicat in slavi. Behehehe?

    00
  31. @tiberiur : Pai daca tot esti priceput lumineaza-ne si pe noi, muritorii de rand. Cam ce include in afara de hidosenia asta si un manual de utilizare a hidoseniei care are 10 pagini si e facut probabil in powerpoint? Ca noi nu stie cum e trebile astea cu dizainu si brendurile.

    00
  32. nu stiu unde vedeti voi poarta… doar pt ca sloganul e „poarta Transilvaniei” nu inseamna ca desenul ala are vreo legatura cu o poarta. Cel mult partea din stanga poate semana cu o jumatate de gard de uluci cum avea bunicu. Partea din dreapta imi seamana cu teapa, sau o platforma de skatebord din profil.
    Recunosc, simbolistica ma depaseste, dar sigur cine a facut-o s-a gandit la ceva. Ma intreb la ce?

    00
  33. Deci asta da jos realizarea de acum cativa ani a Consiliului Judetean Timis, ce a platit vreo 25.000 de euro pe o instalare de Joomla si o tema gratis 😀

    Ma bucur ca se cheltuie bani cu atata chibzuinta …

  34. NOU
    #35

    Sincer să fiu, seamănă mai mult cu un template din Word 97, ceva gen WordArt

    00
  35. SUPER!
    Eu am inteles ce reprezinta, haideti in Bistrita si o sa vedeti!
    Va salut dragilor

    00
  36. dar sa vedeti voi lighioana aia cu magnet in cioc care este mascota orasului, apoi sa vorbiti de bani aruncati aiurea.

    00
  37. Cel al Turzii l-ai vazut? Cum ti se pare?

    http://turismturda.ro/

    00
  38. Logo-ul asta e la fel de „muncit” ca cum cel Rromaniei! 😛
    Ba, da’ asta inseamna ca nu-i criza, sunt destui bani la buget… sa-mi bag plua!

    00
  39. io-s curios ce slogan au…

    00
  40. Arata ca un desen din grupa pregatitoare :))) Prb ‘marea firma’ care a primit contractu nu a stiut cum se face si seful a pus un copil de-al vreunui angajat sai deseneze ceva frumos pentru romania

    00
  41. Nici o bere nu as da pentru un asa logo, mai bine mi-l fac eu in paint.

    00
  42. Poate nu se potriveste dar tot parca e mai bine decat frunza lu tanti Nutzi…. Sunt sigur ca nu a costat 800000 de euroi :)….

    Romania – Tara tuturor posibilitatilor….

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.