Mare eveniment mare, 60 bloggeri invitați 6 zile prin județul Neamț. Zelist a numărat 639 de mesaje pe Facebook, 1.084 de fotografii pe Instagram, 553 de mesaje pe Twitter, 135 de articole pe bloguri. Și, conform unuia dintre organizatori, 1,8 milioane de români viewership estimat.
Mișto.
Doar că există și o parte tristă: numărul oamenilor care au dat un click pe linkurile sponsorilor, să vadă dacă vând shaorma picantă sau sărată este extrem de mic. Un exemplu: 60 bloggeri, 135 articole, 40 clickuri.
Și aici intră în scenă ce spunea Alex la Webstock: toată lumea vrea cifre cât mai mari. Nu te poți duce la sponsori să le spui de 40 de clickuri, că te faci de râs. Le spui de 1,8 milioane români atinși și le sclipesc ochii. Dacă sunt deștepți, descoperă ei singuri ce au plătit.
Dar cifrele astea mari și sclipicioase nu vând. Când nu ai trafic, nu ai ce trafic să trimiți. Și de obicei nu ai trafic pentru că ai pierdut prea mult timp fiind culeanu și important în loc să bagi cărbuni pe blog.
sunt 55 la autoboca da, nu fii rau .
Cel mult: „nu FI rau”
Ce tare! „Haha” ia minusuri pentru ca a observat ceva de bun simt :))?
cati de i merg maxim inhamati la un cuvant? 2 maxim 6.. haiiii!i!
Un fel de laba in cerc.
Nu uită ca se da de la stânga la dreapta.
Din cate inteleg eu, viewershipul se masoara in impresii, nu in romani. Nu e vorba de 1,8 milioane de romani atinsi, si tocmai pe confuzia asta se bazeaza si cei care vand „productie mare la hectar”. Practic, inteleg ca acelasi „roman” poate avea zeci, daca nu chiar sute de „impresii”. Sau de ce nu, daca nimeresti vreo cativa mai plini de impresii asa, un viewership de 1.8 milioane se poate traduce in cateva zaci sau maxim sute de romani atinsi.
Pune un print si cu rezultatele tale.
Vali, esti incurabil Dar iti inteleg punctul de vedere si poate ca ai dreptate daca ar fi sa ma raportez doar la acele clickuri. Multumesc oricum pentru mentionare!
Pentru ca toti aia care au dat click si-au sunat 25 de prieteni fiecare sa le zica sa dea click dar nu au plantat cookie prin telefon ca nu se poate.
„Dar cifrele astea mari și sclipicioase, nu vând.”
Subiectul, virgula, si, predicatul.
Mi-e greu sa cred ca pe cei de la Petrom ii intereseaza click-urile pe site. Cateodata sponsorizarile au si alt rol, nu de a aduce trafic pe site. Mai ales in cazul companiiilor mari.
corect. dar hai să spunem că clickurile alea sunt o expresie mai pământeasca a traficului acelor bloguri, dincolo de viewership. cum ar veni, sponsorizezi ceva ce nu vede prea multă lume.
Tot vad ca se vorbeste aici de click-uri … asta nu i-ar transforma de producatorii de continut in agenti de vanzari? Acea campanie e pentru a vinde produse sau a vinde imagine/vizualizari? Banuiesc ca mai toti cei care au un site cu reclama pot face o legatura intre numarul de vizualizari si click-uri pentru a afla prima cifra.
da și nu. vezi ce ziceam mai sus, cu numărul de oameni care văd chestia aia.
Cu cifra de 1,8 milioane is plecati pe tarla … primul episod din noul sezon Southpark are usor peste 3 milioane de vizualizari la un public muuuult, mult mai mare.
Acel exemplu de 40 de click-uri poate insemna in cel mai fericit caz 10000 de vizualizari. Poate au pus un 0 in plus sau cineva nu a citit bine cifrele când le-a scris.
„Evenimentul a inclus din nou 2 componente majore: o conferință la Piatra Neamț pe teme de management eficient și marketing online (5 septembrie) și un infotrip în oraș și județ (6-11 septembrie) dedicat exclusiv bloggerilor invitați.”
Pare inspirat din alt eveniment, care cuprindea: o conferinta cu tema „O idee rodnica de debut” si un simultan de sah la 30 de mese, organizat de marele maestru O. Bender.
Ambele evenimente facute pt bani de ciorba si bilete de tren.
Ostap Bender a fost alergat prin tot orasul cand s-au prins participantii ca e teapa. Sa speram ca blogerii or sa scape nealergati.