Cel mai bestial interviu cu cel mai bestial director

Reporterul Paul Angelescu descalecă la Aeroportul Kogălniceanu (Constanța). Acolo, aterizează un avion cu estonieni. Singurul zbor la zilei. Aeroportul e praf. Nu sunt prea multe indicatoare, și alea care sunt nu sunt în altă limbă decât româna. Turiștii sun dezorientați. La minutul 18, Angelescu le dă câte un capac ofițerului de presă și directorului aeroportului, după ce le atrăsese atenția că aeroportul e praf: coae, voi cum v-ați simți dacă ați ateriza într-un aeroport străin și ați avea asemenea experiență?

După care, pentru că ăia realizează și ei că sunt tâmpiți, mută stația autobuzului cu un rahat de stâlp. Până să vină vocea rațiunii să îi întrebe de ce sunt tâmpiți nu le păsa.

 

La asta se reduce tot: coae, ai fost pe afară, ai văzut cât de simplu și cât de ușor e? DE CE MĂ_TA NU FACI LA FEL ȘI ACOLO UNDE DEPINDE DE TINE?!?!?!?! De ce? Cât de greu a fost să pui un stâlp cu stația? Cât de greu a fost să pui un indicator?!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

37 comentarii

  1. numai sarakii merg cu autobuzul boss, da-i dreq sa se descurce
    numai fitz saraci

    00
  2. Pentru că ÎL DOARE-N PLUĂ?

    00
    • Poate n-o sa-ti vina sa crezi dar unii sunt pur si simplu prosti. Nu are rost sa-i acuzi de altceva – nu-i duce capul. Atat.

      00
    • prosti, prosti, nu este nicio problema daca sunt prosti inofensivi… dar este altceva cand sunt pusi pe functii sau mituiesc pentru functii din care pot afecta viata altor oameni… prostia nu este motiv ca sa scape de responsabilitate

      00
    • @geretus Pentru asta exista sefi si manageri. Ca omu de jos nu poate/nu vrea sa-si bata capul cu chestii de genul asta.

      Si atunci tu ca sef ii spui ce are de facut. Noi vrem oameni cu initiativa, care fac treaba bottom-up, seful sa ia promovarea si platiti cu minimul pe economie.

      00
  3. Totul se face cu un singur scop: sa suga bani, cat mai multi bani.

    00
    • da, dar astia n-au invatat ca pot sa suga bani si daca fac lucruri utile. plm, umplii aeroportul de indicatoare catre statia de autobuz, taxi-uri, bagaje, info desk si ce mai e, mai pui niste panouri mari de informatii, bagi firma care trebuie sa le execute, ies niste euroi din spaga ca doar e aeroport si nu o faci la pretul pietii. la fel si cu statia, ii fac copertina, ii pui beculete, alte indicatoare, trebuie amenajezi si un trotuar ceva, mai schimbi niste borduri, iar iei firma preferata, mai iese inca o spaguta si tot asa.

      si bat pariu ca stiu combinatiile astea, ca tableta aia cu sistemul integrat de 100k euro doar n-au fost luate la pretul corect si fara spaga, nu inteleg de ce s-au oprit aici.

      00
    • @Perkele O Thor suedez ce esti, e mai simplu sa sugi bani putini nefacnd nimic decat sa sugi bani multi muncind.
      Oare nu-s moi posmagii?

      00
    • @vosidit – cum furi tu banii fara sa faci nimic? Faci un transfer din contul primăriei în contul tău sa spui contabilei sa îți dea o pungă de bani cash?
      De aia a fost iubit Mazăre in Constanta, că a descoperit apa calda, adică faptul că e mai ușor să furi făcând. Din orice se face tu iei un 10-20%, oameni văd că se fac drumuri, poduri, parcuri, panseluțe, petreceri etc

      00
  4. N am nimic cu oamenii scunzi dar am murit de ras ieri cand am vazut emisiunea.1m50 si gras🤦‍♂️🤦‍♂️ ziceai ca e fratele lu adrian minune si cum taia el tortu de sarbatoare ca aveau UN ZBOR toata ziua…..
    Cum statea el cu ochelarii si mainile la spate si astepta sa repare ala „tableta” cat televizoru. Ma asteptam sa zica „hai cu o patura si fugiti cu tableta la reparat”

    00
  5. bai, primarul ala care a declarat ca locuitorii comunei lui trebuie doar sa voteza ca sa aiba si el accs la bani e…intro pe imn

    00
  6. Nu stiu cat de ok e sa faci o simplificare. Niciodata nu e un singur factor. Ci mai mult un cumul de factori. Da, teoretic el il are pe stapan pe cel mai important stapan, clientul. Si ar trebui pentru acel cetatean sa isi faca jobul. Practic, insa mai are alte persoane de servit inainte: nevasta cere o masina noua, trebuie sa faca o combinatie noua pentru a face rost de un sh ca nou de la un gigel care are firma de handling. Copilul are si el nevoie de gradinita, stie una buna, dar sotul patroanei tocmai l-a sunat ca si-a pierdut un bagaj in aeroport si trebuie personal sa i-l caute, ca deh, ii e dator, ca doar i-a intrat copilul la gradinita care voia. Pe linie de partid, ca s-a ajunga in postul de mai sus, a pupat tocurile la 3 gagici si le-a supt degetul la 5 mahari. Toti au venit acum cu diverse cerinte si probleme de rezolvat. Colac peste pupaza, omul a zis ca e destept daca se baga intr-un serviciu secret, ca deh, sef de aeroport poate sa afle multe, iar acum mai e ocupat si cu niste rapoarte si alti 3 baieti sefi de acolo de satisfacut. Primarul de unde si-a construit vila vrea sa intre si el cu firma lui ca furnizor pe aeroport, si-l suna de 5 ori pe zi. Si in plus, e si el om, nu poate munci 24 din 24, trebuie o pauza si pentru el din cand in cand, sa fie mai eficient, epuizat nu e solutie.

    Bine, toate astea de mai sus, daca ar fi baiat inteligent, le-ar putea jongla si rezolva. Doar ca daca era baiat inteligent, acum avea firma lui sau lucra pe le vreun privat. Deci nu e destept si nici competent. Si in toata aglomeratia asta, cand sa mai puna baiatul si un stalp?

    Sigur, la prima vedere pare situatia foarte simpla. Dar vedeti cate greutati si-a atarnat de picioare ca sa ajunga in postul asta. Si ce mostenire are de rezolvat.

    Acum multi se bat cu pumnul in piept. Dar cred ca 90% din romanii care ar ajunge in locul lui, la fel s-ar comporta. Aia competenti si fara mosteniri probabil nu s-ar obosi sa ajunga la acest post.

    00
  7. Soluțiile sunt emigrarea sau să nu mai plătim taxe; astfel încât să aibă cât mai puțin din ce să fure tot felul de idioți de genul ăsta…

    00
    • emigrarea este o solutie daca ai un spirit compatibil cu mutatul si descoperitul de locuri noi, cu destul obraz gros ca sa rezisti diverselor remarci rasiste ale bastinasilor… iar neplata taxelor trebuie sa devina un fenomen social pentru a functiona, altfel esti doar un mic obstacol care va fi aruncat in puscarie de ANAF (asta dupa ce ti se va pune poprire pe tot ce detii la nivel de conturi si ti se va scoate la licitatie tot ce inseamna bunuri)… ANAFul are cea mai mare autoritate dintre institutiile statului in timp de pace

      00
  8. Genul de om cum e directoru ala….asa e 90% din populatie, sunt peste tot printre noi. Asta e mentalitatea, ciupit, smecherit fiecare pt el. De aia nu ne facem bine

    00
  9. pe asta daca-l da afara, il mai angajaza cineva?

    00
    • daca e prieten pe cine trebuie si stie tabla impartirii, il da afara de la aeroport si il pune la vama sau la transport public sau se gaseste un loc pentru el

      00
    • E un reporter destul de ok, cred ca isi poate gasi de lucru…sau se muta pe online.

      00
    • e plin de reporteri care s-au mutat pe online

    • la director ma refeream. Bogdan-Ionuţ Artagea. asta nu e in stare sa aiba grija de un aeroport de tzara, cum sunt alea prin alaska. 2 avioane pe zi? :)

      uite si tu cat de varza e:
      nu e in stare sa dea un numar de taxi. unde sun? sa zicem ca stau in constanta si caut un taxi spre aeroport.
      nu e in stare sa puna o harta cu parcarea. cer prea mult daca vreau sa imi afiseze daca sunt locuri libere? cat costa? sau trebuie proiect special de la 200k in sus facut de UTI?

      https://www.mk-airport.ro/en/how-to-get-to-the-airport

      si cand te gandesti ca toata viata doar asta a facut. cum sa-i zici ca e prost?
      pe asta nu l-as angaja nici portar

      00
  10. Nu s-a zis in reportaj dar acei estonieni au fost intrebati ulterior ce parere au despre constanta au zis ca nu le place dar se bucura ca Budapesta e la doar 200 km si vor petrece restul vacantei acolo.
    Turistii estonieni inca sunt in constanta ca n-au stiut cum sa iasa din oras.

    00
  11. statul roman face anti-selectie de resurse umane de peste 70 de ani!

    00
  12. La un rahat de 100.000 de euro vreti sa mearga sistemul din prima? La banii aia sa zic mersi ca vad macar niste poze misto cu avioane!

    00
    • Si totusi, s-a obisnuit lumea, ca niste banale tablete sa coste milioane de euro, pentru un cacat de aeroport.
      A ajuns sifonarea asta la un nivel, la care ni se pare ieftin, 100.000 de euro, un punct de informare, intr-un aeroport cat o autogara.

      00
    • Nu e doar tableta, e sistem integrat. Din pacate a cazut modemul ala de kkt, probabil ca are deja vreo 2 ani vechime. Ar mai trebui vreo 100 k euro si pentru un router misto cu multe leduri care clipocesc misto, senzatie, nu alta!

      00
    • @Jupaneasa E scump aparatul pentru ca, teoretic, a fost certificat. Norme, conformitate, balarii.

      Nu hardwareul in sine costa toti banii aia.

      00
  13. Las ca nici la Bocville nu e asa roz..ca sa ajungi la bus, mai treci prin statia de taxi, ca doar si aia ar face bani, informatiile despre statia de bus is cu portia si doar in terminal, ca afara te descurci si bilete sunt doar in statie, nu cumva sa fie in aeroport.
    Si daca le sugerezi ca ar putea pune bilete de vanzare in aeroport, iti zic ca asa a fost proiectul cu automatele de bilete.

    00
  14. M-am uitat la tot reportajul. Slabut directorul. Mai si recunoaste ca n-ar avea rabdare pana se aprinde tableta aia, muta si indicatorul dupa reportaj. O rusine pentru bugetari. Un director adevarat il chema pe reporter la baie. In schimb primarii au stiut cum sa-l ia. Traiasca Romania cu bugetarii ei cu tot. Si sa traim noi, sa le putem intretine amantele si burdusi buzunarele.

    00
  15. Dobrogea ar fi trebuit sa devina o enclava turco-tatara(impreuna cu Cadrilaterul, unde chiar ca turcii erau majoritari), intre România si Bulgaria. Romanii doar au stricat.

    00
  16. Directorul are un slariul lunar de aproape 3400 euro isi merita fiecare euro :)
    Aeroportul este detinut de : Ministerul Transporturilor, Fondul Proprietatea si Consiliul Județean Constanța.

    In sezonul de iarna sunt 9 zboruri pe saptamana spre doua destinatii doar Londra cu Wizz Air si Istanbul cu Turkish Airlines.

    Vara mai sunt in plus zboruri spre : Cluj Napoca cu Blue Air, Satu Mare cu Tarom si Tallinn cu LOT daca nu gresesc toate aveau frecventa saptamanala.

    Comparativ 160 km la sud bulgarii au oferit in concesiune aeroportul Varna catre FraPort ce opereaza si Aeroportul din Frankfurt. Ei in 2 ani au facut un terminal nou in sezonul de vara au o medie de 70 de zboruri pe zi iar in extrasezon cam 20 pe zi si au un volum de aproape 2 milioane de pasageri pe an.

    00
  17. NOU
    #37

    In comparatie cu Berlin unde stai ca un animal intr-un aeroport realizat literalmente din containere asta e chiar nimic.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.