Cum mai strânge BCR like-uri

Cu concursuri cu aifoane, desigur.

Data trecută s-au lăudat că au triplat traficul de pe protalul BCR cu o aplicație, omițând absolut întâmplător că aplicația aia era folosită pentru că se dădeau premii, iar acum fac același lucru: plătesc cel mai urmărit vlog de pe youtube ca să le poplarizeze un concurs la care participi dând like paginii.

bcr-like-1 bcr-like-2 bcr-like-3

Jenant? Da. Trist? Da. Lipsă de orice strategie? Da. Clipul aici.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

27 comentarii

  1. Bonus: audiența DDH e compusă fix din cei care își fac pensii private, caută un cont de economii sau un împrumut pentru casă.

    00
  2. Sunt curios: câţi din cei care au dat like la pagina lor au devenit apoi clienti BCR? Care este scopul al acestei campanii?
    Dacă tot au vrut să meargă pe partea de concursuri, poate ar fi fost mai înţelept să ofere ca premiu nu un Iphone, ci un produs BCR.
    Să dea o sumă de bani, dar să o pună într-un depozit şi să ofere câştigătorului anumite avantaje dacă ar pune alţi bani în acel cont sau să ofere un cont cu suma X de LEI la care să ataşeze şi un card de credit cu anumite avantaje.
    Foarte mulţi care folosesc serviciile bancare de la BCR nu ştiu dacă au timp să participe la astfel de concursuri.

    00
  3. nu inteleg de ce are nevoie BCR de like-uri sau de prezenta Facebook,. sau orice banca, in general. ce are nevoie o banca pe online e un serviciu de netbank usor de folosit si un site clar in care sa isi prezinte serviciile/ofertele.

    00
  4. NOU
    #4

    Nici eu nu imi dau seama ce inseamna toate panaramele astea de campanii. BCR, CocaCola.. pai de cand au ei mai multa nevoie de consumatori? Asa saraci or fi?

    In mod normal, si dupa mintea mea, campania o face o firma care abea apare, care n-are „10” clienti. Nu ditamai firmele. Acum fiecare cu pasaricile sale…

    00
  5. am vazut o gramada de oameni sub 20 de ani care au dat like. niste fani foarte utili pentru o banca.

    00
  6. eu am dat unfriend deja la 2-3 „prieteni” care au dat like

    It’s a free world.

    00
  7. Offtopic: tema de mobil arata bestial!

    00
  8. Eu nu-l suport pe Mickey ăsta.. Vorbește ciudat, pare cam imberb și vorbește despre nimicuri. Regret să văd o bancă apelând la un copil pentru a-și vinde produsele, care prin natura lor sunt bancare.

    00
  9. Nici nu m-am sinchisit sa ma uit despre ce este vorba.
    Off: Next si Previous Post nu le pui cum erau inainte sus? E mult mai usor, la inceput am zarit greut unde le-ai pus.

    00
  10. NOU
    #10

    Îmi place, gândesc pe termen lung: fanii lu’ Mickey de azi îs clienţii lor de mâine…

    00
  11. hmm…eu m-am retras din industrie (marketing / PR / advertising) pentru ca am considerat ca se fac lucruri profesionale de catre profesionisti si mai bine nu le incurc eu treburile. Dar in ultimul timp vad din ce in ce mai multe „bombe” de genul asta si incep sa ma intreb serios cine sunt IDIOTII care pe langa ca primesc pe mana bugete importante, mai au si salarii de mii de euro.

    Ca un fapt divers, publicul tinta al DDH este undeva pe la 8-12 ani. Deci nu „sub 20”, cum zicea cineva mai sus, ci muult mai jos. Informatia e din surse sigure. Si acum vine intrebarea: cat de lobotomizat trebuie sa fie angajatul BCR care a gandit o campanie prin care sa castige like-uri de la niste omuleti care n-au nici macar buletin?! Cumva s-au scos produse bancare pentru „adultii” sub 16 ani si n-am stiut eu? Ca altfel, nu inteleg nici logica, nici existenta unei astfel de campanii.

    00
  12. Ai uiat să menționezi că este cel mai cunoscut vlogger român ! În rest, este doar copia penibilă, patetică, și lipsită de umor a lui Ray William Johnson.

    00
  13. BCR – cea mai retarda banca din Romania. Din orice punct de vedere.

    00
  14. Eu am fost client BCR. Recent m-am mutat la ING, supărat fiind de taxele prea mari impuse de BCR. Vineri am mers să închid cardul, iar la ora 17.42 cucoana de la bancă mi-a zis că e deja 18.00 și să-i fac o vizită mâine. Dacă arăta mai bine poate-i făceam o vizită particulară.

    00
  15. La BCR pe social media nu era cel-al-cărui-nume-nu-se-zice ?

    00
  16. Hai sa va spun eu daca nu v-ati dat seama de ce strang like-uri.Ideea,ca orice clip publicitar de altfel,nu este de a strange clienti imediat ci urmareste implementarea in creierul publicului ca,cuvantul banca este egal si similar cu BCR.Adica atunci cand te gandesti sa apelezi un produs bancar BCR-ul sa fie prima optiune care iti vine in minte

    00
  17. asta il copiaza pe Ray William Johnson (equals 3). Atat la vorba, cat si la modul in care a ales sa isi vanda tricoul. Ar putea sa fie putin mai original, asa e doar un copy-paste…

    00
  18. NOU
    #18

    Stai putin.. BCR a dat UN iPhone? Au dat faliment deja? Cum sa dai un iPhone pe campanie?

    00
  19. nu e cel mai bun vloger, e cel mai vizualizat

    00
  20. Daca BCR nu are un site web ca lumea, sau nu scrie frumos pe web , in schimb ofera servicii de card de debit bune , folosesc zilnic cardul lor. Asa ca deocamdata multumesc BCR-ului !
    Site-ul lor bcr nu imi prea imi place, trebuie sa recunosc.

    00
  21. 18-24 years old Most Poplar Age Group / 228k fani
    Cand aveam 29 de ani am intrat si am iesit din BCR in 5 minute cand am fost pentru un credit si ofiterul de credit mi-a zis ca nu sunt „responsabil” si „matur” pentru ca sunt necasatorit desi dovezile de venit erau mai mari decat necesar.

    BCR nu este singura banca in .ro care nu intelege ca o proprietate SM este pentru a oferi suport clientului din orice punct online si sa isi educe clientul ca sa le confere incredere

    SM fucking win

    00
  22. Pe la minutul 6 Mikey spune „Inchipuie-ti clipul asta dupa ce ai fumat un cui.” Superb, absolut superb. Felicitari BCR, stiti cu cine sa va asociati brand-ul.

    00
  23. @Ovi Olaru
    Sa-i vezi tu pe astia de la bancile din tarile astea scandinave cum au program de la 9 la 15.00… pana la 9.30 nu te baga nimeni in seama… iar de la 14.30 de ce te-ar mai baga?

    00
  24. povesti, man. nu`s asa rai. eu am vrut acu` niste ani sa schimb ceva valuta la ei si cica nu pot,ca nu`s in baza lor date. dar se rezolva, poftiti la o cafea, pac, contract cum ca le dau voie sa ma futa in cur

    00
  25. Eu am dat like la pagina, dar cand am aflat ca nu am castigat am dat dislike. :)

    00
  26. Erm, cine e noul social media manager de la BCR? Vreau sa-l felicit pentru initiativa. :|

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube