Nu am o problemĂ cu bannerele, atunci câd ele sunt folosite cu măsură. Două, trei, patru, puse frumos în pagină, sunt ok, uneori vezi chestii utile prin ele.
Problema mea, dincolo de aglomerarea bannerelor în pagină, e că bannerele se încarcă greu. Înţeleg mecanismul servirii unui banner, dar asta nu scuză timpii de încărcare dubli sau tripli. Eram pe mobile.ro şi s2.arboperfomance.ro a încărcat un banner în 2 minute, pe ceas. Ad20.net, cel care serveşte bannerele pe zoso.ro, are uneori aceeaşi problemă.
Soluţia e simplă: pusul reclamelor în coada codului. Încarci pagina şi apoi chestii externe, gen bannere sau facebook buton. Le aşezi în locul lor din CSS şi aia e. Utilizatorul nu trebuie să mai aştepte serverul de reclame şi nu e agasat de timpul de încărcare.
Ce fel de optiuni de adblock/flashblock se gasesc be browserele mobile?
eu daca as fi sponsor de publicitate nu as plati un banner in dreapta paginii. cati se uita acolo?!? se stie ca este natural ca privirea sa se indrepte cu preponderenta in stanga.
@Blonda de la Marketing n-ai prins ideea, dar da, ai dreptate in lagatura cu pozitionarea lor in partea dreapta.
@Blonda de la Marketing: Stai jos, ai picat! Pe online, cea mai profitabilă poziție pentru un banner e în dreapta sus. Ăsta e unul dintre motivele pentru care zoso plasează campaniile importante acolo sus, în dreapta
Dă-mi un semn când vrei să vii la meditații
@Ionut Staicu eu am citit si implementat acum mult timp si chiar iti sunt recunoscator pentru articolul respectiv
@ionut staicu. Hai sa traiesti, am mai invatat ceva azi.
Am scris mai demult despre cum s-ar putea optimiza servirea ad-urilor. Din păcate însă, nu știu dacă a citit (și implementat) cineva ce am scris eu acolo
de asta nu am pus niciun banner pe prima pagina
Nu-i mai simplu sa pui o poza cu link peste ea? Exceptand alea animate … zic de bannerele alea mici.
copii, eu nu vorbeam din punctul de vedere al lui zoso sau al altui proprietar de sait, ci din punctul de vedere al omului care da banii si nu plateste per click, ci per unitate de timp sau numar de afisari. deci, cand veti juca pe banii vostri, atunci voi veni la meditatii. pana atunci stau jos.
Din pacate dorinta de a „face bani” nu e la fel de puternica precum dorinta de „a multumit utilizatorii”, asa ca pentru multi nu mai conteaza aspectul cand vine vorba de anumite sume.
@Alex Dumitru: my bad. Nu a zis nimeni că a implementat-o, prin urmare am tras concluzii
@Eftimie: enjoy!
@alexibad: includerea cu un script are mai multe avantaje: se pot targeta/programa campanii fără a edita de fiecare dată codul (scrii o dată codul furnizat de ei și gata, aia e), ai statistici șamd.
Daca bannerele nu sunt legate de contentul din pagina (gen adsense) pot fi bagate si in iframe-uri.
Si mai simplu, le bagi in fisier propriu html apoi in iframe de pe pagina. O sa se incarce separat.
Solutia lui Staicu e buna doar daca reclama respectiva nu foloseste document.write, cum se intampla de multe ori; document.write apelat dupa incarcarea paginii genereaza refresh.
bogdan are dreptate.. cu iframe se rezolva instant
Eu nu ma prea pricep la partea tehnica (ma refer la optimizarea modului de implementare al bannerelor) dar de 10 luni de cand folosesc Trade Doubler ca si adserver nu am avut probleme de incarcare si nici nu ma zgarcesc la calitatea bannerelor.