Ce bănci folosiți pe firmă?

Hai să zicem că banca cu care lucrez acum și-a atins maximul, și prefer o durere de cap nouă decât să mă afund în cea actuală. Nu vă spun numele băncii pentru că știți cum e, poate vine o colaborare de acolo, dat fiind că specialii de la BT fac în continuare campanii cu giveaway cu Valerie, Grama și Ceușan, de care sunt convins că sunt mulțumite de cum funcționează banca asta pe online (pe Selly l-am văzut cu toții că este pe Raiffeisen)(mă rog, mai puțin BT, sau nu le pasă, că au continuat să lucreze cu el). Așadar, nu este vorba de BT, BT vino la mine, promit să te mint că ai cel mai tare mobile banking. Also, gânduri bune celor care mi-au zis că BT este o bancă ok.

Așadar, vreau să se înțeleagă clar că nu este vorba de Banca Transilvania. 

Așa. M-am logat acum vreo săptămână în una din cele cinci platforme pe care le are banca și mi-a cerut parola. Care trebuie să aibă de toate și nu trebuie să fie una din ultimele 10 parole folosite. Folosesc generatorul de la Bitwarden, introduc parola de mână, ca un barbar, că BT are disabled copy/paste, după care o bag în BW, logic. Aparent nu am salvat. Și acum nu știu parola.

Simplu, veți zice. Reset parolă. Doar că nu și la BT. Trebuie mers în unitatea fizică. OK. Asta dacă folosești aplicația BT24. Dar dacă ai aplicația nouă, BTGO, nu trebuie. Bun. OK. Hai pe aplicația nouă.

Reset parolă din aplicația nouă? Da, se poate, uite aici chatbotul nostru de AI. OK. Click click CNP (deși sunt persoană juridică), număr telefon, click click, da, știți ce? Nu vă putem ajuta, o să vă transferăm la un operator. OK.

Mă transferă la operator, după ce aștept 10 minute. Nume firmă. Număr telefon. Păi nu ai istoria din chatbot?!?! Nu. OK, le mai introduc o dată. Cu ce vă pot ajuta? Nu scrie în chatbot? Nu. Bun. Reset parolă. Da, știți ce? Trebuie să mergeți într-o unitate sau să vă sune ei, vă fac eu cererea acum. Bietul om, sper că este ok cu viața lui.

Superb. 20 de minute din viața mea, pierdute de BT, ca să spună că au AI și tot felul de ITiști să se simtă utili.

Așadar, după ce îmi schimb parola, unde îmi mut contul? Nu îmi trebuie app, că nu fac 200 de tranzacții, am nevoie să meargă în browser și să pot face c/p la parolă (știu, e groaznic ce cer). Sau care e faza, în app ai voie cu c/p, dar pe desktop nu?

ps: după zmetia asta, ați schimbat anul, deci citiți pe aici, măcar cu un fucking 500€ ar fi trebuit să săriți la zar, era de la obraz. 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

86 comentarii

  1. pps: o doamnă bine intenționată, căreia îi place conținutul meu, tot încearcă să-mi aducă clienți, și vorbeam săptămâna trecută că va face o propunere la BT, că au multe colaborări pe online și poate se împletește o colaborare. cam bun momentul, zic.

    subtilă aluzia să aruncați cu 10€ în mine pe patreon sau ce?

  2. CEC Bank. La modul cel mai serios!

    Indecis. Tu ce zici?2413
    • Au cam cel mai bun card de cumpărături de pe piață, ce-i drept. Ok, nu au punctele și parteneriatele altor bănci ale concurenței, însă e excelent dpdv al eșalonării.

      155
    • Folosesc de 5 ani CEC Bank pentru Asociația de proprietari. Sunt ok. Plățile către furnizori (ApaNova, Distrigaz, Enel, etc) trebuie semnate atât de mine (președinte), cât și de administrator. Eu nu pot fura banii asociației, administratorul nu poate fura banii asociației. Este dificil cu actualizarea periodică a datelor asociației (CEC Bank vrea declarație administrator, declarație președinte, declarație comitet executiv, copie buletin, etc).

      Comentariu apreciat.336
    • „Este dificil cu actualizarea periodică a datelor asociației ” si de asta ar trebui sa stea departe de CEC.
      Inca au unele situatii in care birocratie e mai mare ca la alte banci, si sa nu le uit pe muierile alea ajunse nu stiu cum directoare de banca care dau ele sfaturi din bunatatea sufletului lor de feministe misandre jegoase, fara sa le ceara cineva parerea ca asa le-a invatat la banca ca e comportament profesionist.

      1116
    • @Vlad tot ce ai zis e irelevant pentru PJ.

      121
    • Ești sadic..
      Aveam drum in oraș acum vreo două luni, cardul și PIN-ul unei colege.. CEC Bank îi facuse cumva cadou o limită de retragere zilnică în numerar de 1000 lei.
      Sunt buni, dar nu atât de buni.
      Poate pentru tineri antreprenori care au nevoie de scrisori de garanție bancară.

      91
    • CEC Bank 2025: aleg ca prostul CEC ca partner bancar pentru implementarea unui proiect prin PNRR. Cealalta optiune era BRD da suveranistul din mine a zis sa dau o sansa bancilor romanesti!

      Ma duc sa deschid cont PJ, imi cer o mie de date si imi zice ca ma costa 50 de lei sa interogheze ei nush ce de la ONRC. Zic OK, hai ca ati inceput misto. Imi zice ca nu poate termina procesul de deschis cont fix acum, da ma suna ei in vreo 2 ore sa revin. Bineee!

      Dupa 2 ore imi zice ca au nevoie de ultimul act constitutiv. Il trimit pe mail scanat. Era deja ora 15. Revin ei dupa o ora: nu e bun ala, cei de la Bucuresti au zis ca trebuie ala din 2016 (care nu era ultimul dar na…). Le zic ca nush ce kkt am facut cu ala da nu-l mai am in format fizic, dar ca ala transmis este de actualitate. Nu, il vrem pe ala din 2016. Mergeti la ONRC ca va rezolva. La ora 16? Mult noroc. Da aveti grija ca daca nu rezolvam astazi, maine trebuie facuta nush ce scrisoare catre centru si e nasol. La ora 16, repet! Ei inchizand la ora 17.

      Rezolv cu ONRC dupa doua zile, ca si aia se misca cu mare talent. Revin la banca. Nimeni nimic. Ma suna dupa juma de zi: acel act constitutiv, scos si scanat din arhiva ONRC-ului, are anumite parti acoperite (proces standard) si ne trebuie semnatura ambilor asociati pe ultima pagina. Mkay! Fugi juma de oras, obtine semnaturile, ma intorc.

      Mai dureaza vreo 2 ore si primesc mail: avem nevoie de urmatoarele informatii -> 3 furnizori, 3 clienti, rulaj lunar pe cont, etc. Bai voi sunteti nebuni? Vreau sa deschid cont curent, nu linie de credit in plm! Dupa ce ma cert cu un perete, le trimit si informatiile cerute.

      Dupa toate astea, a mai durat aproximativ 10 zile sa imi deschida contul. Bai voi va dati seama ca am reusit performanta sa stau dupa un cont curent 2 saptamani???? In conditiile in care celelalte banci vin minim o data pe an si nush cum sa ma mai atraga in curtea lor? 2 fucking saptamani, in care stateam si ma zgariam pe ochi ca intarzii implementarea unui proiect pe fonduri din cauza CEC Bank.

      Scuze de postarea lunga da m-am activat cand am vazut CEC Bank!!!! Rant over.

      20
  3. BCR cu George. Stiu ca nu au cel mai curat trecut dar pare ca se chinuie sa revina de 2-3 ani. Am migrat de la BT la BCR de un an, totul online prin aplicatia George inclusiv cont pe firma. Nu am fost niciodata la banca.

    Indecis. Tu ce zici?2818
  4. Acum am închis catul cu BT. Nu a rezolvat nimic. Nu contează problema semnalata, nu m-au putut ajuta. Sfaturi degeaba, sunt lucruri pe care le-am încercat înainte de a întra în contact cu ei. La final îmi spun ca dacă totuși nu merge, sa revin și sa fac o sesizare. Dar discuția purtata cu ei nu e sesizare? A trebuit sa insist sa facă sesizare în sistem. Le-am spus ca sunt dezamăgit, mi-a spus că încerca să găsească cea mai ușoară soluție pt mine. Adică sa revin eu era cea mai ușoară soluție pt mine. Wtf? Cred ca era cea mai ușoară soluție pt ei. Luni plec de la ei.

    Comentariu apreciat.481
  5. In ceea ce priveste bancile din Romania, de departe cea mai usoara interactiune am avut-o cu George de la BCR si chiar si la call-center, la firme se raspunde chiar foarte repede.

    Indecis. Tu ce zici?2215
  6. UniCredit

    Indecis. Tu ce zici?1815
  7. Ai putea trece la Salt. Au lansat recent și secțiunea pentru persoane juridice.
    Măcar aici poți fi sigur ca nu te vor trimite într-o unitate vreodată.

    Ți-aș mai recomanda și Revolut din aceleași motive, dar știu deja părerea ta despre ei.

    Indecis. Tu ce zici?1348
    • Revolut și Salt nu au sucursale fizice, ce faci când ai nevoie de ceva urgent și nu se poate rezolva prin chat sau telefon? Se mai întâmplă și să trebuiască să mergi fizic acolo, chiar dacă suntem în era AI și metaverse.

      Comentariu apreciat.304
    • LOL
      Revolut :))
      Cred ca sunt mai multe sanse ca Vali sa se apuce de rotiri gratuite la bustul gol decat sa-si mute banii la astia.

      Comentariu apreciat.442
    • sunt șanse mai mari să trec pe plata la sacoșă.

      bine, pentru 30.000€ pe an vă recomand și revolut.

    • Salt e literalmente BT, dar ca persoană fizică – și utilizator de Starling în UK, de la care au cumpărat partea de software – pot să confirm că sînt OK, aplicația e OK (au stricat-o românii comparativ cu Starling, dar merge), less hassle. Still BT though.

  8. Există alte bănci în afară de ING?

    Indecis. Tu ce zici?5181
    • Da, exista banci care nu isi lasa clientii cu ochii in soare, fara bani disponibili, pe motiv ca „datacenterul face bubu”. De cateva ori.

      Comentariu apreciat.6523
    • ing, banca aia cu o interfață de sec.XVIII? Aia în care te învîrți 10 minute să scoți un extras?

      Indecis. Tu ce zici?2741
    • @sly A fost o perioada scurta in care era pus mai aiurea, au avut mai multe versiuni incercand sa imbunatateasca, sunt client de vreo 10 ani. Acum arată ultimele 3 luni cu buton de download lângă. In Rapoarte / Extrase deci 3 clickuri cu tot cu cel de download.
      Nu stiu de ce le tin partea :)
      Inclusiv cand am gasit o greșeală de gramatica le-am trimis (si nu au rezolvat-o de cateva luni).

      167
    • ING e singura bancă care îmi răspunde când le dau mailuri despre aplicație. Și ba mai mult, le și rezolvă.

      Bine, și eu le scriu frumos, nu-mi bat joc, explic ce și cum și unde.

      La alte bănci așa ceva e SF.

      Și am om care e pe firma mea pe care-l sun personal dacă e ceva, și care mă sună personal dacă sunt ceva probleme.

      A existat o singură aplicație, și acum de ceva vreme au separat PF și PJ. Nu ca la BT la care n-am reușit să-i activez aplicația la maică-mea oricât m-am chinuit sau s-a chinuit. Nu vrea nicicum să facă autentificare aia facială a lor cu buletinul, și la telefon nu răspunde nimeni în veci pururi.

      La ING dacă nu pot ceva online, pot merge la bancă și o rezolvă imediat. La BT nu se poate face nimic cu activarea aplicației, doar sunat la bucurești și atât. La bucurești am stat și 20 de minute la telefon cu robotul. Nimic.

      130
  9. Folosesc Raiffeisen atât pentru firmă, cât și în plan personal. În ultimii 5–7 ani, am avut nevoie să merg la bancă de cel mult două sau trei ori.

    Au fost și situații în care am luat în calcul schimbarea, datorită unor spețe mai complexe, când documentele mi-au fost solicitate treptat, în etape. De fiecare dată când sunam, apărea câte un nou element: ‘vă mai trebuie…’.

    Aplicațiile sunt ok.

    Backup la BCR.

    Indecis. Tu ce zici?2122
    • Hai serios, am ajuns in halul de a recomanda spalatorii de bani ai rusilor?

      Indecis. Tu ce zici?4321
    • Nu pot vorbi despre ce fac pentru alții, nu am suficiente informații, dar știu foarte bine ce au făcut în relația cu mine.

      82
    • raifeissen , sigura banca din UE care mai are afaceri in ruzzia.

      nici sa imi dea 100 eur/luna fee nu as lucra cu ei

      81
    • Da da, „nu am informatii”. Am acces la calculator, pot sa folosesc niste aplicatii mobile ale unei banci dar nu am auzit de niciun scandal legat de ei. Si nici nu am google sa caut cand zice vreun prost ceva pe net, poate chiar are dreptate prostul. Hai sa bagam capu in pamant, „domne eu nu stiu, ce-mi pasa mie, mie imi fac bine”.

      21
    • “ poate chiar are dreptate prostul”
      Așa au zis și antivacciniștii “poate are dreptate Flavia”

      Eu am cautat și îți sugerez să cauți și tu.

      02
    • Omule, nu intelegi ce citesti. Las-o asa, ramai la tiktok, instagram si facebook ca acolo e la mare pret calitatea asta.

      00
    • Inteleg foarte bine.
      Nu am cont și nu am instalate aplicațiile enumerate sau din categoria aceea.
      Am avut. Am renunțat pentru că dadeam de atotștiutori și am considerat că la un moment dat nu o să mă pot abține.

      00
  10. Pe la ING ai trecut?

    Indecis. Tu ce zici?2038
  11. Maică-mea are pe PFI la Raiffeisen de mulți ani și e mulțumită.

    520
  12. Unicredit si, surpriza, Revolut Business. Nu voi schimba prea curand.

    Indecis. Tu ce zici?1319
    • Surpriza o sa fie la tine cand te anunta rusul ca nu mai sunt banii tai din revolut ca nu ai sapca corecta in cap.

      148
    • Oh well, cost of doing business. Merita pentru diferentele de curs valutar; castig lunar cateva mii de euro doar din FX. Calculated risk :))

      00
  13. Nu Garanți, unde birocrația e e ca la Poștă, aceea și părere și povești le-am avut și eu la BT.
    ING
    UniCredit-flexibili și totul online
    BRD – la fel.

    Cel puțin pt mine experiențele au fost f ok.
    Raiffeisen pt persoane juridice are colega, de care e f scârbită!

    86
  14. Folosesc unicredit si salt. Nu recomand nici una din ele am avut diverse probleme cu amandoua.

    Fost client bt, ing si reiff.

    133
  15. ING sunt oribili pt PJ, au alte aplicatii web si mobile fata de cele cu care suntem obișnuiți.

    Eu sunt multumit de BT. Am avut Neo si m-au trecut pe BTGo si aia e, un mic disconfort. Nu folosesc aplicatia mobila, doar web.

    Multi recomanda Libra.

    Ai trecut pe firma cand s-a stricat treaba, nu e mai convenabil un PFA?

    116
  16. Am 3 firme active, conturi lei si conturi euro, plus cont personal euro si lei, le gestionez pe toate din George de la BCR. Nu am ce sa le reprosez pana acum.

    184
  17. Sunt client pe Pf și PJ la UniCredit. Foarte mulțumit de ei, în sucursală am ajuns doar când s-au reînnoit cardurile (le-am cerut eu la ei deoarece eram plecat o perioadă).

    72
  18. ING e cea mai buna banca proasta, si pe PJ si pe PF. Am cautat (si facut conturi) ca prostul…

    135
    • Ce ti-a facut ING?
      Si eu eram umpic borshit pe ei, dar s-au achitat onorabil de tot ce le-am cerut.

      114
    • In principal au facut si ei faza cu copy paste, le-am explicat ca nu e bine (pe intelesul alora de la compliance).

      Apoi chiar am nevoie de o metoda (din partea bancii, nu o tiganie pe care am facut-o) sa primesc extrasele in mod automatizat- si ei tot nu pot sa ofere asta, si ma enerveaza. Sunt cele mai frustrante 5 minute din luna alea in care trebuie sa scot 3 extrase si sa fac chestii cu ele.

      24
    • Mie ING mi-a luat taxa de neutilizare a contului fiindca am avut mai putin de 10 tranzactii intr-o luna. Cont deschis pe 29 intr-o luna cu 30 de zile. Asa ca am inceput afacerile cu ei deja dator cu -112 lei in cont.

      30
  19. BT e o voma. Ambele aplicatii sunt slabe pt 2025. La aia juridica ai rapoarte de tot rahatul(poti scoate ca lumea rapoarte), la aia de persoane fizice nu poti plati credit anticipat(trebuie cerere de rambursare in sediu) ?
    Nu au nici o scuza la cat de vechi sunt pe piata si la cata cota de piata au sa nu-si puna la punct aplicatiile.

    Parerea mea: daca esti firma babana merita sa tii conturile la BT/BRD ca au comisioane mici si se simte. Ai sigur niste pierde vara hr-iste prin firma ce pot face carari la sedii. Daca esti firma de apartament pt 2 lei in minus nu merita sa pierzi jumatate de zi cu mers la banca.

    Comentariu apreciat.331
  20. Unicredit all the way

  21. Sunt relativ multumit de Unicredit. Aplicatia de PJ e ceva mai barbara decat cea de PF dar iti faci treaba cu ambele. In call center raspund decent ca timp de asteptare, si daca ai probleme de activare a diferitelor functionalitati robotul te baga din prima la operator uman. Peste ING si BT cu care am lucrat ca PJ. Sunt client de peste 5 ani la ei, si nu au avut niciodata picate toate sistemele, fac mentenata constant(anuntata), duminica spre luni noaptea.

    74
  22. Am avut BT, BRD si ING, si m-am dus la BCR, este mult peste restul. Aplicatia e meserie, suport-ul e de nota 10. Dar pe PF, probabil ca nu te ajuta.

    77
    • suportul e fix pl. m-am chinuit 1 luna sa imi inchida o asigurare facuta de ei pe sustache fara ca eu sa stiu de ea. imi furau 19 lei lunar din bani

      101
  23. Dacă ești asociat unic merge libra fără drum la ghișeu, aplicație cu webview, site decent.

    131
  24. ING, n-am avut probleme cu ei niciodata, plus ca ING e singuta banca in Romania care este pe lista G-SIBs.

    107
  25. Gabriela Nistor este CEO la Salt Bank aka BT. Cauta un pic despre fiul ei („Vlad Nistor”) si CoinFlux. Cred ca imediat iese de la Feds. Apoi trebuie sa te gandesti cum de au ales cei de la BT sa puna un CEO cu asemenea probleme in functie executiva. Eventual si cum a reusit Vlad Nistor sa creeze conturi bancare sa tranzactioneze crypto acum 7 ani. Rot runs deep.

    215
  26. Libra. Și PF și PJ.

    91
  27. Unicredit. Aplicatie mobila cu de toate, web banking ok, pret ok,

    41
  28. E o vorbă din bătrâni: „tot țiganul își laudă ciocanul”. Aici văd că toată lumea își varsă frustrările pe bănci. În 2x de ani de persoană juridică și ceva mai mulți ca fizică am trecut prin multe. Nu a fost bancă să nu mă „lovească” cu ceva. Desigur, dintre cele cu care am lucrat. Shit happens. Cum aș alege eu:
    1) Ce nevoi am eu? La PJ lucrurile sunt mai complexe. Un credit pentru capital de lucru, dacă au sau nu firmă de leasing, poate oferte pentru angajați, carduri de credit. Unele bănci au politici mai restrictive, unele mai deschise. De exemplu, una îmi dă bonuri de masă gratis față de 7% cât lua una din firmele de specialitate. Prin firma lor de leasing am avut o ofertă mai bună. Chestii.
    2) Am sucursală aproape? Cum sunt oamenii de acolo? (Una din băncile cu care am lucrat și lăudată aici schimba angajații la pejeuri la 6 luni și am testat pe 3 – trei – sucursale. Cele două bănci cu care lucrez acum au una aceeași echipă de 3 ani de când lucrăm, la cealaltă responsabila de PJ are 10 ani cel puțin, de când m-am mutat la agenția asta că aia unde aveam cont din 2008 se închisese). When shit hit the fan ai nevoie să știi pe cineva. De aia e bine să ai o relație. Un mărțișor de 1 martie, o cutie de bomboane de Paște, una de Crăciun fac minuni. Din fericire, nu am avut situații foarte nasoale. Dar au ajutat la ce povesteam la punctul 1.
    3) Aplicațiile contează, dar oricum majoritatea asigură minimum necesar, nu-l văd neapărat un criteriu eliminatoriu.
    Dacă nu ai cine știe ce nevoi, evident că alegi ce e mai ieftin.

    122
  29. ING, fara bataie de cap

    67
  30. BTGo e de toata jena pentru business. Nu cred ca poti sa iei ochii oamenilor cu designul ala cu icoane mari. Mie la prima vedere mi se pare un NeoBT putin mai prost.
    Nu e optimizat pentru Full HD? Nu ma pricep, dar – de exemplu – ca sa ajungi la butonul de „Mai departe” trebuie sa faci scroll. Si nu, nu era activat vreun zoom in pagina.
    Nu mai poti trimite direct din pagina web dovada platii pe mail destinatarului. Trebuie sa o salvezi pe comp si sa o transmiti mai departe.
    Dupa ce termin cu creditele de la ei m-am carat.
    Am incercat si Unicredit… nici nu aia nu mi-e rusine.

    53
  31. Eu sunt curios daca stie cineva vreo banca unde poti face rambursari anticipate la un credit ipotecar din aplicatie, de pe telefon. Eu am la BT si trebuie sa merg la un sediu de fiecare data cand vreau sa fac vreo plata anticipata partiala.

    30
  32. Ultimii 4 ani PJ, conturi la Unicredit,Revolut Business, CEC, Raiff, ING, BT.
    Recomandarea mea e în ordinea enumerarii.

    43
  33. Raiffeisen pe PJ din aplicatia mobila- nu stiu cum functioneaza din browser. Marele minus e ca are Smart Token -ul ca aplicatie diferita si se simte ca e fortat sa mearga si la PJ.
    BCR- George pe PF. Nu am obiectii mari. Are si crash uri dar nu ceva apocaliptic.
    Creditul la casa e acum la Unicredit, au si ei aplicatia decenta dar nu o folosesc decat rar ca sa imi dau seama cat de buna e si mai ales cat de OK e pe PJ.
    As cauta o banca cu sucursale fizice si mai ales sa fie deschisa una si in weekend in caz de urgente.
    Also, parolele alea critice trebuie notate intai pe hartie care e tinuta sub cheie. Maine iti cade telefonul in wc si succes .

    32
  34. ING – pentru incasari clienti, plati pe baza de OP
    Wise – pentru tot ce inseamna plati cu cardul, incasari in valuta, plati in valuta – marele avantaj al Wise este ca aproape toata interfata digitala este gandita sa fie usable, iti poti crea carduri noi, utilizatori noi, pune limite pe carduri, da acces la contabil sa-si descarce singur extrasele de cont, etc fara sa fie nevoie sa mergi la ghiseu

    Btw, daca stie cineva o banca care este capabila sa trimita automat lunar extrasele de cont in format PDF pe email dau o bere :)

    60
  35. Nu o sa primesti de la ei nimic Vali, nu conteaza ca i-ai ajutat.
    Intreab-ma de unde stiu… eu pe canalul meu de yt ajut oamenii sa isi scuteasca multe sute de lei/euro, pe gratis; si ce crezi ca am primit? vreo 3 SuperThanks in valoare de 2usd maxim fiecare :)) si la Membri am cativa care sunt exclusiv prieteni; inclusiv raspund ABSOLUT ORICARUI om care ma intreaba ceva, incercand sa il ajut, FREE… deci… oamenii vor sa ii ajuti, dar la plata, stop joc.

    53
  36. Oare BT mai are comision la încasare?

    60
  37. Eu folosesc de doi ani Revolut Business. Nu am avut nicio problemă, nu am simțit nevoia vreunui sediu „lângă casă”. Am ales Revolut pentru cursul de schimb USD și pentru că era cel mai ieftin abonament lunar. Nu am sume mari și nici operațiuni complicate.

    Când a făcut Salt opțiunea pentru PJ, după ce am văzut reclama de in milion de ori, am studiat oferta (era în august, cu 30 lei/lună) și vrut să trec la ei. Am început propcedura și, la pasul al treilea sau al patrulea, mă pune să confirm că sunt asociat unic. Păi nu sunt. Așa că s-a terminat înainte de a începe.

    Cu Raiffeisen m-am luptat mult pe vremuri, când eram PFA. Nu, mulțumesc.

    22
    • Pe ING am cam 130pips fata de EUR-RON spot (sume mari). Și se putea și mai bine, dar am zis sa nu fiu măgar.

      A trebuit să ne ciondănim puțin, dar s-a întâmplat până la urmă.

      11
  38. „Nu îmi trebuie app, că nu fac 200 de tranzacții, am nevoie să meargă în browser și să pot face c/p la parolă (știu, e groaznic ce cer). ”

    Am cam acelasi nevoi, folosesc ING si e ok. Atat pe PF, cat si pe PJ. Si, da, merge copy/paste pentru parola. Pe PJ au schimbat si reschimbat site-ul (difera total de PF) trecand prin forme destul de ciudate/neintuitive.. Acum au ajuns la o forma rezonabila pentru operatiile uzuale (plati, descarcari extrase, direct debit, depozite, etc). Iti cer si ei sa schimbi parola, dar rar, undeva la 6 luni sau la un an, nu mai stiu sigur.

    Sa nu uit despre functionarea prin web, in cazul meu, cel putin: la PJ, cer la absolut orice operatie delicata confirmare printr-un cod primit prin sms. Daca nu ai telefonul atasat contului functional, nu poti face nimic, nici macar sa te loghezi.

    21
  39. ING ftw. Au avut bube, dar acum aplicatia de PJ e chiar ok. Fara batai de cap niciodata.
    BT e cea mai slaba banca din RO.

    32
  40. Am avut treabă la BT și nu aveam un sediu pe lângă mine așa ca am decis să mă duc sâmbătă dimineața la biroul lor de la obor unde aveau program până la 12. Ajuns acolo pe la 10, închis, program pe ușă care specifica clar ca lucrează sâmbătă, plus 2 persoane care așteptau la ușă. Am sunat la ei, nu a răspuns nimeni. Am sunat în call center după ce am ajuns acasă și au zis ca nu are cum, e deschis să mă duc iar. Următoarea sâmbătă ajung iar, iar închis, iar nu răspund, iar persoane care așteptau la ușă. Norocul meu a fost ca am avut nevoie sa iau ceva de la magazin si am mers in alta direcție. Așa am obs ca lângă acel birou BT mai era un alt birou BT dar mai în spate față de alee și primul birou. Am întrebat pe cei de acolo de ce în loc de afișul cu programul de sâmbătă de la biroul vecin închis nu pun un anunț care să spună ca biroul deschis e lângă, au ras! Așa am renunțat la ei, nu le-a păsat prea mult, le merge bine și au destui clienți, își permit să își mai bată joc de câte un client din când în când.

    71
  41. ING a fost OK. Vorbesc ca experienta personala, nu am avut nicio problema cu ei. Ce ma deranjeaza maxim in ultima vreme este atitudinea execrabila a celor de la Call Center. Practic am observat in ultimii ani o miscare de 180 grade, de la eficienta si amabilitate la nu e problema noastra oricum ai vorbi si orice ai spune. Ah, si pentru ca prevad „cum sa fie OK daca sunai la Call Center” … erau vorba lu Teo .. „mici probleme”, efectiv nimic de speriat sau motive sa te muti. Probleme sunt peste tot, garantat.

    31
  42. După 16 ani de Garanti ne am mutat la Libra internet bank, asta după ce Garanti ne a blocat contul pe pj fără nici un avertisment, cică pentru actualizare date…lucru fals de altfel, erau actualizate…la Libra plătesc 50 lei pe luna pt oricâte plati în lei doresc si doua conturi, lei si euro..doar pentru un cont în lei este 10 lei lunar.. pe pf îți faci cont, parola si împuternicire pe pj si poți accesa toate conturile cu o singura logare..eu îl folosesc pe browser dar au si aplicație f bună…primesc mail la încasări sau plati, după cum setez eu…Succes!

    30
  43. Revolut Business. Luat de test cand era gratuit. Folosesc de 2 ani si nu m-as mai intoarce la mizeriile autohtone decat daca s-ar inchide sau ar face vreo boacana. Nicio problemă, niciun blocaj de cont. Totul simplu iar aplicația este ceva de vis. 50lei/luna/firma. Suma maxima/operatiune 150k eur.

    11
  44. Din cate am inteles dispare bt24 si ghici ce? Nu mai poti intra din browser in nimic… like wtf.

    30
  45. Mai am momente când testez diverse produse just for fun. Asta cu băncile a fost una din ele. Aștept să termine cei de la Transilvania tranziția să îmi pot da cu părerea cum trebuie, dar până acum pe persoană fizică cel mai mult mi-a plăcut la ING că pentru mine aplicația e destul de complexă încât să faci multe, dar suficient de intuitivă încât să nu am nevoie de agenție sau call center. Pot spune cam aceleași lucruri și de BCR, dar mie personal mi-a plăcut mai mult la ING.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.