Mi s-a stricat un card care avea 5 ani, am pierdut multe faze mișto din ultimele săptămâni.
Plin DN1 de oameni care mergeau la aspirație. Ce atâta grabă, oricum e aglomerat, hai să mergem cu 40. Ce? Sunt 200 mașini în spatele meu și nici una în față? Păi ce să le fac eu?
Uu Pejo tracta un trailer cu un ATV cu 30km/h pe DN1 sâmbătă seara. Zero poliție între București și Brașov.
Plin de Polo și Clio pe banda a treia a autostrăzii. Plus dube. Dubele nu știu să circule pe B3, știu doar B3 până unde au treabă. Ireal.
Este șocant în continuare pentru mine cât de mulți oameni circulă fără semnalizare minute întregi prin oraș.
La fel de mulți oameni fără lumini pe autostrăzi. Știți cum e, întâi să se facă autostrăzi și după aia circulăm noi civilizat, nu?
Sunt curios de ceva. Ești pe un drum necunoscut. De ce mereu logica este “merg eu cu pot, chiar dacă încurc pe toată lumea” și nu “ia să mă țin după ăsta”? Am mers sâmbătă seara în spatele unor șoferi care era evident că nu cunosc drumul. OK, nu te poți ține după mine, dar chiar să nu fie nici un șofer după care să te poți ține ca să nu mai pui frână la fiecare curbă ușoară?
Foarte bun titlul ăsta. Știți că ziceam la un moment dat că așa ar trebui formulat, să vadă tinerii ce înseamnă să ai un șofer cretin și părinții să conștientizeze mai bine cine le-a omorât copiii.
S-a schimbat Bucureștiul. Pe vremuri, lalelele alea nu ar fi rezistat mai mult de două nopți.


Cititorii fideli ai blogului ar putea sa faca si prognoze in legatura cu frecventa unor astfel de articole. Nu zic ca nu ai dreptate, dar nici nu cred ca schimbi ceva. Eu am ajuns sa am retineri de fiecare data cand abordez astfel de subiecte, pe Softpedia, deoarece e plin de cacati care abia asteapta sa-ti recomande sa-ti gasesti o preocupare cand deschizi un subiect similar.
Pai de cand a zis ca are treaba prin Bucuresti stiam ca va veni articolul asta. Lipseste poza cu consumul si durata drumului dar asta e, ne folosim imaginatia
Cu ocazia acestor postari vezi ca nu se imbunatatesc lucrurile: in continuare e plin de oameni fara lumini, fara semnalizare, care circula pe banda gresita cu viteza gresita. El cumva (dar stim noi de ce
) nu apuca sa-i observe pe soferii agresivi dar e plin si de din astia.
Si o specie pe care o vad din ce in ce mai numeroasa: tineri care nu poarta centura si copii care nu stau in scaun sau cu centura pusa in special la masini noi din gama „middle management” ceea ce e foarte dezamagitor.
Gata, au început reclamele la păcănele și la tine
Vali ft. Ruby sau cine e în reclama aia.
m-ai prins.
@Vlad Aia cu Vali ft. Ruby n-a sunat bine (ma rog, depinde de limbi, ahem) sau poate chiar aia ai urmarit :))).
Da, stiu unde e usa!
eu am condus ieri.
am reusit sa tin navara sub 6 litri la suta de kilometri intre breaza si bucuresti. mers la limita legala, aproape exclusiv pe b1. 3 echipaje de politie pe drum, unul pe turbozone intre campina si ploiesti, unul la romanesti si unul la balotesti/corbeanca.
ca atmosfera generala… eu mergand pe gps cu 5-10 kmh sub limita legala am fost nevoit sa depasesc cateva zeci de masini. cand mai vorbiti de nebuni la volan ganditi-va la asta.
Tu folosind magaoaia aia exclusiv pe câmp, nu?
nu. nu o folosesc exclusiv pe camp. am avut lucrari pe campuri in brasov, prahova, dambovita, arges, teleorman, giurgiu, calarasi, ialomita, constanta, tulcea, braila, galati, buzau. si am contracte semnate pentru vrancea, valcea si sibiu. probabil la vara. trebuie sa ajung cumva acolo.
cum ar trebui sa procedez? sa o urc pe platforma si sa o trag cu loganul pana la marginea campului unde loganul nu mai merge? imi cer scuze, dar tot ieri am intrat intr-un camp unde loganul ar fi murit, fix in corbeanca.
si cum ziceam, neavand altceva de facut am mers la limita de jos si am scos 6. daca ma dau la pedala scot in jur de 10. spre diferenta de loganurile alea alea noi si smechere care merg cu 8. plm.
asa ca revin cu intrebarea. cum sa procedez? ofera-mi tu o solutie. nu intreb la misto, ca ai dreptate, in aia 10 kilometri din bucuresti iese intre 12 si 14, ca semafoare, cozi, masini parcate pe b1 si sa urnesti magaoaia de 2 tone jumate de pe loc necesita energie.deci… cum?
Nu există articol despre mașini, trafic sau aglomerație în București în care tu să nu ai păreri. În condițiile în care mergi cu un tractor care nu are ce căuta în oraș.
Ești un fericit că scoți 12-14 în oraș cu navara, eu cu pajero 15, uneori 16… În fine, ce ne mai lamentăm, când niciunul din noi nu are ce căuta cu tractorul în oraș…
nu l-am luat pentru oras. am 55k de km cu el in 2 ani si un pic, din care sub 5k in oras. tu nu mi-ai oferit o solutie asa ca mai intreb o data. cum sa fac?
Poți începe prin a nu mai fi ipocrit.
Când te plângi de trafic, când ceri taxe mai mari pe electrice că sunt grele și ce alte dume mai dai tu pe aici.
thebblack a dat o explicatie atat de detaliata ca e clar ca e un mic muist in mare parte a timpului si stie si el asta. Gen sta pe b2 ca ce-o sa-i faci? iti taie caleaa in oras ca ce-o sa-i faci, intra tu in Navara daca vrei, iti da RCA-ul care e pe Bulgaria sau poate pe ruda aia cu certificat de handicap luat pe naspa. Omu are treaba si umbla cu acte sau cara materiale SAMBATA pe unul dintre cele mai aglomerata drumuri din tara, mortii tai, stai acasa daca nu-ti convine.
Poate thebblack e altfel dar eu n-am vazut pe nimeni cu Navara sau D-max care sa nu vorbeasca mereu la telefon.
Deosebiți astia care vor sa impună ei ce mașini sa conducă alții. La fel de deosebiți ca si comuniștii.
tocmai ce am zis ca am mers aproape exclusiv pe b1. am respectat toate legile. masina e euro 6 cu toate cele la locul lor. rca-ul e pe numele meu, in romania. am impozitele platite de pe 3 ianuarie. rovinieta e platita anual fara nicio zi de intrerupere. de mers merg cu ea la munca, nu „car” decat echipamentul meu topografic si rareori cate cate ceva mai greu (parte din echipamentul de foraj). merg sambata pentru ca aceasta activitate este afacerea mea personala pe langa locul de munca „obisnuit” care imi ocupa timpul de luni pana vineri. de asemenea am bluetooth si android auto si telefonul se conecteaza automat la ele. bine, ultima oara cand am vorbit la telefonul la volan, adica cu telefonul la ureche a fost prin 2015, inainte sa imi dea astia de la firma o masina cu bluetooth.
de dus inspre breaza am facut-o pe a3, de intors m-am intors pe dn1 pentru acolo mai aveam treaba.pe unde ar fi trebuit sa ma duc? ce ruta i-ar fi facut fericiti pe cipper si ev21 ruta bucuresti-breaza-strejnic-corbeanca-bucuresti?
si nu cer taxe mai mari pe electrice si chestii. doar am cerut sa fie taxate la fel, ca sunt acelasi lucru si parca eram cu toti de acord sa nu mai existe „speciali”.
am raspuns la toate intrebarile? cred ca da. daca mai aveti altele, va stau la dispozitie, dar mai intai veniti cu solutia aia, cum sa fac? doar sa nu fie una in care imi spuneti voi ce sa fac cu timpul si banii mei cat timp nu incalc nici o lege.
Mai mari decat sunt. Nu te preface ca nu ai inteles. Sau poate esti analfabet functional ca Sabotor.
Sunt de acord sa nu mai fie speciali. Cu cateva amendamente. Sa nu mai fie impozit redus pe autoutilitare. Cam cum e pe truckurile care au umplut aiurea parcarile. Si masini mai grele decat alea, doar flota STB ar fi.
Si sa nu mai acceptam diesel in oras. Deloc.
100% de acord cu impozitul pentru ‘autoutilitare’. impozitam totul la pretul de catalog in momentul lansarii. am mai zis chestia asta, nu doar o data. asta a mea a fost vreo 60k. ii platesc linistit, ca i-a castigat de 10 ori.
mai zici ceva de truckurile care au umplut parcarile. pai al meu nu umple parcarea. ca singura parcare publica pe care o ocupa e locul ala standard oferit de primarie contra tarifului care tocmai a crescut de 10 ori. nici cu ssta n-am o problema. poate chiar sa mai creasca.
da, am cam 2500 de kg. electricele sunt tot pe acolo. eu platesc suplimentar, ele nu. liberte, fraternite, egalite.
si in final ajungem la adevarata problema. sa interzicem diesel in oras. de ce? ca asa vrei tu?
toate vehicolele care asigura aprovizionarea in oras, aproape toti curierii si aproape tot ce inseamna autobuz (transport in comun) sunt diesel. le interzicem.ok. cu ce le inlocuim? nu suntem la stand-ip sa zicem ‘electrice’. si aici vine matematica numerelor mari. de ce ma pedepsesti pe mine cand 90+% din stricaciuni sunt facute de aia de cate nu poti scapa?
si mai departe, ca aparent ai tendinte de interzis ce nu-ti place TIE… zic si eu, nu interzicem, dar limitam timpul de alimentat la statia publica la 5 minute faca mai e cineva la coada. si in acelasi timp gasim o metoda sa accizam curentul pentru intretinerea drumurilor, acciza pe care eu o platesc linistit. nu prea am am nevoie de drumuri, dar ajuta… asa ca o platesc. nu prea va vad multi posesori de tesla dispusi sa faca la fel.
@Cipper
Imi place ca te-ai simtit ca esti prost cand tu-l iei la suturi pe altu’ pentru ca masina lui e – in termeni tehnici – „magaoaie”.
Nu conteaza ca-i place lui o „magaoaie”, nu conteaza ca poate are nevoie de o „magaoaie”, dar te-a afectat pe tine ca el are o „magaoaie”, drept urmare il iei la 11 metri. Si cand cineva iti bate discret obrazul ca nu e tocmai frumos ce faci, se umfla orezul in tine si sari ca rata la muci ca vai – analfabet functional.
Dar – cum am zis – imi place ca te-ai simtit ca tu esti prostul in toata discutia asta.
„Ce atâta grabă, oricum e aglomerat, hai să mergem cu 40. Ce? Sunt 200 mașini în spatele meu și nici una în față? Păi ce să le fac eu?”
Vezi ca se supara unii din cititorii tai. Pai, de ce au murit la revolutie unii? Ca sa mergem noi cu 50 – 60km/h pe DN.
Si iti dau exemplul meu. Saptamana asta, DN13/E60. De la Feldioara pana la intrarea in Brasov coloana. Ghici ghicitoarea mea. Unu’ cu gagica intr-o masina mica (ceva Clio sau Polo) mergea linistit cu 70km/h. Nimic in fata lui (camion, tractor, caruta etc.). Nimic, nimic. Din cauza lui s-a facut o coloana de zeci de masini. Pentru ca nici nu puteai depasi, ca sensul opus era aglomerat (ora 16.00 – 16.30 cand lumea care locuieste prin periferiile Brasovului se duce acasa).
Norocul e ca la intrarea in Brasov (dupa Serban Baterii) se fac 2 benzi.
Mergea cu 70, totuși, nu cu 30-40.
Si crezi ca e ok? Cand limita pe portiunea respectiva este 100km, tu mergi cu 70km? Ok, nu cere nimeni sa depasesti limita, dar se poate merge cu 90 – 100km. Si soferii de camioane/TIR merg cu 90km acolo.
Ala era cu una (posibil prietena lui) si cred ca era cu vrajeala.
Marine, nu incalca nicio lege. Nu iti convine, iti iei in plm elicopter. E frustrant, intradevar, dar stai si astepti. E strada tuturor, ca ne place sau nu.
Am ajuns la concluzia ca pentru a folosi semnalizarea tot timpul este necesar cel putin un doctorat in stiinte sociale sau o disciplina asemanatoare. Intra gibonul intr-un sens giratoriu cu cel putin trei iesiri. Si nu ii trece deloc prin cap ca ar putea semnaliza pe unde iese, ca sa stie cel putin alti doi soferi care asteapta la intrarea in sens ca gibonul sa iasa. „Si ce am facut, da’ ce bah, tu semnalizezi tot timpul” sau variatiuni pe tema si injuraturi
„Pe vremuri, lalelele alea nu ar fi rezistat mai mult de două nopți.”
Or fi pus lalele de-alea dublu-rezistente, zi-noapte…zic și io, nu știu…
trebuia sa iti dai seama ca sunt lalele dublu rezistente din faptul ca a zis doua nopti.
Calvini. Sat de discriminati de-aia de-ai lui Geloo Sunday.
Calvini, nu știț voi…
ie unu’ cu cai pă casă, ca la poarta Brandenburg!
la altu’, mai acu’ vreun an, i-a plouat în curte cu biciclete; ceva între un camion de 16t și 1 TIR, cantitativ vorbind;
Ireal pentru 2025 – am comandat mobila si soferul, cu care nu poate nimeni sa ia legatura, zici ca e ministru sau ceva de genul, are marja de livrare de 2 zile. Aflu asta dupa ce am platit-o si trebuie sa-mi iau concediu 2 zile sa il astept. Ireal.
Nu e vina șoferului, ci programările de la depozit. Așteaptă să se strîngă mai multe comenzi ca să le înghesuie într-un singur drum.
anul trecut au renovat și mobilat ai mei o casă. le-a venit mobilă săptămâni la rând. am fost oarecum implicată în problemă. fiecare transport avea mai multe comenzi presărate între punctul de pornire (Timișoara, Baia Mare, nu-știu-unde prin prahova) și până la dracu-n praznic altă localitate dincolo de noi.
ni s-a comunicat numărul șoferului cu care am reușit să și stabilim un interval de livrare de maxim vreo oră la fiecare comandă.
una din comenzi am preluat-o eu. pe la 10 seara. venise și o rudă masculină să descarce. șoferul a ajutat la descărcat și a zis că i-am dat prea mult când am lăsat 100 lei peste prețul comenzii. de la noi se ducea la bucurești, încă vreo 2,5 ore de drum.
se poate și cu multe comenzi la un drum și cu interval rezonabil de livrare.
Sa crape cat mai multi viteji, dar singuri, daca se poate. Sa se izbeasca cu aplomb de copaci si capete de pod, doamne-ajuta, am mai pierdut un intelectual turbat de viteza, thoughts & prayers. A fost baiat bun, dadea buna ziua la vecini.
Faza cu intratul într-un cap de pod e fumată.
Adevăratul erou încearcă să zboare peste un pod aflat în construcție. Și supraviețuiește.
https://www.buzoienii.ro/un-sofer-a-intrat-pe-un-pod-in-constructie
Eu am facut Buc-BV si retur cu trenun saptamana asta, pentru a 2 a oara in viata.
Prima data am avut intarziere la intoarcere 2 ore ca s-a stricat locomotiva.
Am zis sa mai incerc o data, nu regret.
Trenul nou, foarte misto, curat, CFR. Controlorul foarte amabil, dadea indicatii in vagon la urcare unde sunt locurile sa nu le mai cauti aiurea.
Durata 2.33 ore si pret 67/97 lei pe segment, cls 2/1.
Dacă și să cauți un loc într-un vagon este dificil, ele fiind numerotate și indicate la fiecare capăt, ce să mai spun de viața de zi cu zi…
Pai cu o Navara scoteai consum 6.6 weekendul asta si tu ai mers cu trenul ca sarakii
Ce ai facut la destinatie ai murit sau ai luat uber/autobuz/perpedes pana la cazare?
@Marinel
SA mor de inteleg comentariul tau, erau oameni de toate varstele , bunici cu copii mici, bagaje , se miscau greu. Faptul ca le a indicat locul nu a facut decat sa ajute la evitarea aglomeratiei.
Dar na.. trebuie sa comentam…
ev21, da, am luat uber.
La fel, ai vrut sa il intelpi pe thebblack un pic gratuit, omul spune ca aia e masina lui de serviciu cu care se deplaseaza prin tara pentru ca are nevoie de asa ceva.
Cam ce ai vrea sa faca ? sa il lase la Anghel Saligny sau la Pacii si sa ia metroul in rest ?
@dny nu l-am intepat pentru cand e in inters de serviciu si stie si el asta, aia e, ramanem cunoscuti
Marinel comenteaza iar dampulea. Stie el ca a mers cu trenul din 2000. Bai smartass, vagoanele nu sunt numerotate in ordine crescatoare sau descrescatoare peste tot. Exista vagoane care sunt detasate in anumite statii si cumva te poti incurca.
@Marinel, deși reușesc să-mi găsesc locul în tren fără probleme, e mai simplu să mă mișc cu și fără bagaj voluminos pe peron, pe exteriorul trenului, decât pe interior, pe culoarul îngust, dintr-un capăt în altul al vagonului (că m-am suit pe la un capăt și locul meu e aproape de capătul celălalt) printre bagajele altora, copii, bătrâni, oameni care-și caută propriul loc, sau se dezechipează să se așeze confortabil, etc. mai ales în trenurile fără compartimente închise.
De cate ori ies din Bucuresti pe A3 circul mult mai bine pe B1 pentru ca e aproape goala. Majoritatea circula pe B2 si B3. Si se pare ca nu realizeaza ca sunt idioti cand ma vad cum trec pe langa ei pe B1 cu 130. Trec pe B2 destul de rar, cand chiar am in fata vreun camion (astia circula apropae toti pe B1 ca sunt profesionisti si stiu ce au de facut) care merge ceva mai incet.
Cat despre mersul in frane, nu cred ca are legatura cu cunoasterea drumului. Fac zilnic drumul catre centru orasului si destul de des nimeresc in spatele cate unui destept care (neavand nimic in fata) franeaza periodic, asa de control, sa vada daca mai functioneaza franele.
Până când o să te ia vreun meseriaș d-asta și te aruncă de pe autostradă pe câmp, că el se bagă pe banda 1 din teiri ce motiv, fără sa se uite în dreapta.
La ieșire din București e ok B1. La intrare sunt valurile Dunării. Am de alea intre a merge pe acolo și f**e suspensia sau a merge pe B2. Prefer sa fiu înjurat, e mai ieftin.
@Flat, ai dreptate cu ce spui. Am mai devansat si eu pe B1 masini care ramaneau lipite pe B2, dar de fiecare data am avut un nod in gat gandindu-ma ca vreunul se va replia asa, fara motiv si ma va arunca in parapet sau in camp.
Same si eu. B1 all the way, dar prudent sa nu faca vreunul de pe b2 o romaneasca
@Zarax, in loc sa gasesti scuze penibile, recunoaste ca nu prea te pricepi sa circuli pe autostrada. Ca asa, toata lumea gaseste o scuza pentru ca circula ca o cizma.
Daca citești titlul in viteza, pare ca ai scris ”Azi am condus FIAT 600”.
Sau “ azi am condus un 600 SEL,
na auzim cand ne auzim, va caut eu”
Eh, cat timp nu se aplica nici macar legile existente, situatia o sa fie la fel!
Ce sa mai vorbim de ce zice Vali, cu gabori in trafic? Daca va trebuie gabori in trafic, mergeti in austria sau danemarca, unde va credeti?
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/incident-socant-pe-a7-in-buzau-un-sofer-a-cazut-cu-masina-de-pe-un-pod-aflat-in-constructie-de-la-mai-bine-de-10-metri-inaltime-3187695
oare se considera un șofer bun?
A avut cădere de la arhiereu.
Din ce vad as zice ca nu a adaptat viteza la conditiile de drum. Fix la situatii din astea te gandesti cand ii auzi pe moldoveni ca „vreu” autostrada.
Evident. Drumul nu a fost pe masura soferului
Îmi aduce aminte de bancul ăsta:
Un tip cade cu mașina într-un râu și mașina începe să se scufunde încet.
Panicat, șoferul ridică privirea spre cer și strigă:
– Doamne, dacă exiști, dă-mi un semn!
– Păi la semnele alea cu „Pod în lucru” și ”Acces interzis” ce nu a fost clar?
Ce-mi place la jurnalistii acestia este ca au filmat podul, dar unul nu ar fi filmat zona in care soferul s-a strecurat printre balizele de semnalizare.
o sa fie un pod trainic
Asta cu florile am remarcat și eu. Se fura orice fel de floare, din parc, din grădinița blocului. Acum stau florile acolo, bine merci! Moare romantismul, tinerii nu se mai duc cu flori la gagici…
tu crezi ca florile alea de la metrou sunt aduse din Olanda cu acte? :))
@punKreas, se furau in trecut florile. Acum a mai crescut nivelul de trai si nici hotii nu se mai complica pentru cateva fire de lalele.
Va luati masini scumpe si apoi va frustrati ca trebuie sa stati dupa astia ci polo