Azi am condus #597

Nu există “m-am încadrat greșit la mine în oraș”. Nu, pur și simplu fraierii care respectă regulile de circulație și semnele de pe asfalt sunt proști și mă încurcă pe mine, care sunt la mine în oraș, ei trebuie să se dea din calea mea, că eu știu mai bine cum se conduce la mine în oraș. Da, normal că mă enervează când alții îmi fac la fel la ei în oraș, dar ce legătură are?


Tac-tu e un adorabil. Da, n-a făcut niciodată un accident, dar asta pentru că l-au ferit alții. A făcut stânga la un moment dat și apoi a mers 4km prin oraș pe ultima bandă până când a avut de făcut dreapta. S-a băgat și a făcut, fără probleme. Da, normal că a mers cu 30 tot timpul. Dar a ajuns acasă cu mașina nelovită și nebătut?


O tanti cu Astra era la alt nivel. La Bușteni, se mergea bară la bară. Se mergea, nu se stătea. Tanti era pe telefon, dar nu doar vorbea, neah, și vorbea cu cineva și tasta mesaje, asta în timp ce schimba vitezele.

Ce întrebați? De câte ori a înecat mașina? Doar de 6 ori în 10 minute. Am deschis geamul, am țipat la ea să termine cu rahaturile, a fost foarte opărită. Dar nu s-a oprit, doar și-a pus casca de handsfree. (DB19EBY, lămâie în geam)


Cum înțeleg și abordez eu când la urcare se fac două benzi: accelerezi și depășești cât de repede poți cât de multe mașini poți. Nu accelerezi cu ochiul mortului ca să depășești tu o singură mașină. Că nu ești doar tu cu mă-ta pe șosea.

Același lucru pentru buburuze. Ai depășit un TIR și nu mai ai chef să accelerezi? Dă-te la o parte, poate pot și vor alții. Nu trebuie să fii opărit că ăla din spatele tău vrea să te dai la o parte.


S-a făcut giratoriu la Sinaia. Frumos. Elegant. Se mai opresc cotețarii din șmecherii.


Românul se blochează când vede mai multe locuri de parcare disponibile. Am ajuns unde trebuia, și mașina din fața noastră s-a oprit. Erau prea multe posibilități de parcat că omul pur și simplu s-a blocat și a rămas pe loc. Și a durat ceva, a schimbat două locuri și tot nu era hotărât.


La Bușteni era aglomerat. Fără motiv, nu se lucra, un era accident, pur și simplu satul ăla nu suportă atâta trafic. Îi înțeleg și pe oamenii din zonă, și mă bucur când văd că li se dă prioritate să se ducă și ei unde au treabă, dar nu pot să înțeleg de ce nu există nici acum nici un plan să fie scos traficul rutier din sat.


Am avut parte și de prima persoană care a comentat când le-am zis că e de rahat să își facă pozele și să se pună în obiectiv ca să își mănânce senvișurile. O tanti foarte opărită, că i-am stricat ziua că i-am zis că ar fi frumos să se miște ea din cadru, nu să pozez eu din altă parte. Bărba-su și fi-sa adultă cu DSLR la gât au tăcut mâlc, ea comenta în continuare.

Sunt curios cum a decurs conversația cu prietenele. Da, Marcela, ne-am făcut pozele din cel mai bun unghi, și cu telefoanele și cu aparatul foto și apoi am rămas acolo ca să mâncăm. Da, erau alții care așteptau să ne dăm la o parte, dar mai dă-i dracului, să facă poză în altă parte, ce, eu am venit până aici să mă dau la o parte? Da, a comentat unul, și chiar stăteam fix în mijloc, dar e o țară liberă. Da, pe mine m-ar fi deranjat să fie cineva în poza mea, dar ce treabă are asta cu ce făceam eu?


Drumul Sinaia – Piatra Arsă era liber, pentru că era luni, dar urcarea până la Sfinx a fost oribilă, numai pietre. Și anunțuri peste tot că e 10 lei de persoană accesul, dar nimeni să încaseze.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

73 comentarii

  1. Apropo de banda de depasire, nu ti se pare o tampenie ca la final sa dispara banda 1? Adica TIR-ul ala care abia urca, e obligat apoi sa schimbe banda, eventual sa opreasca pentru a da prioritate celor care s-au bagat pe b2 fara sa stie ca nu-i duce masina sa accelereze la deal.
    Normal ar fi sa apara banda 2 pentru depasire, iar la final tot banda 2 sa dispara.

    Comentariu apreciat.874
    • da, s-au mai schimbat, acum banda2 dispare.

    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1853
    • Din ce vad la mine in zona, banda care dispare depinde de directia drumului in momentul in care se ingusteaza. Curba la dreapta -> se pastreaza B2; Curba la stanga -> se pastreaza B1.

      92
    • Edit: am busit benzile

      Curba la dreapta -> se pastreaza B1; Curba la stanga -> se pastreaza B2.

      110
    • Nu stiu dece si-a luat Florinel atatea minusuri pentru ca la semnul din link – intalnite pe strazile noastre – este exaxt cum spune el ca trebuie facut….

      vezi: https://www.scoalarutiera.ro/indicatoare-si-marcaje/indicatoare-de-orientare/banda-destinata-circulatiei-vehiculelor-lente/154

      514
    • singura chestie din codul rutier care se refera oarecum tangential la asta e ca benzile superioare au prioritate fata de benzile inferioare. deci e logic sa dispara b1.

      catalin, vezi ca ai inteles gresit. viteza indicata pe fond albastru este viteza MINIMA admisa. adica e fix invers decat ce zice florinel pe langa faptul ca uita ca depasirea pe drwapta e interzisa.

      195
    • Cataline, tu ai permis?

      42
    • Florinel zice „că la axul drumului rămâne să circule vehiculul mocăit, sa nu mai fie nevoit să schimbe benzile” .
      Semnul pus de mine care il intalnim pe drumuri zice : „Pentru banda numărul 2, conducătorii auto sunt obligați să circule cu o viteză mai mare decât cea înscrisă pe indicatorul rutier, 30 km/h (dar fără a depăși viteza maximă admisă pe sectorul de drum respectiv).”
      Eu unul inteleg ca daca esti TIR sau auto incet, ramai pe banda 2, si toti cei care vor sa depaseasca te devanseaza prin dreapta, vezi si explicatii din chestionar/lege
      https://chestionare.auto15.ro/categoria-b/pozitia-in-timpul-mersului/intrebare/Ev88R

      „Conform Art.43., alin.1 din Codul rutier: ‘ Daca un drum este prevazut cu o banda destinata vehiculelor lente semnalizata ca atare, acestea vor circula numai pe banda respectiva.’ ”

      Exlicati-mi unde am gresit…..

      512
    • daca tu treci de pe b2 pe b1, ‘devansezi’, si treci inapoi pe b2, ghici ce, se cheama depasire.

      in al doilea rand semnul zice viteza minima si tu intelegi ca este destinata vehiculelor lente. pe bune?

      45
    • NOU
      #11

      Dacă intervine pâcla de pe creier, nu mai insistăm – scuzați deranjul.

      Dacă există, totuși, bunăvoința de a înțelege NEVOIA de prioritate:

      Vehiculul greoi, lent, mocăit – cum face el să reintre in trafic dacă banda lui (prima, a doua, care-o fi!) se isprăvește? Că pe cealaltă bandă zburăm noi, zmeii care știm cu legea si cu depășitul/devansatul.

      Sau e numai treaba lui, de ce nu stă acasă?

      Abia după ce te pui (și) in pielea celui care are limitările astea (naturale, fizice) începi să înțelegi rostul reglementărilor care pot părea anapoda.

      Dacă sună un clopoțel, bine. Dacă nu, aia e. Am încercat.

      161
    • Aia incerc si eu sa (ma) lamuresc, dece cand intalnim semnu de mai sus „banda destinata vehiculelor lente” si stau pe 2 (ca sunt 2 benzi in zona respectiva) vad unii ca dau flas-uri sa se dea lumea din calea lor….
      Dar atata sa putut la unii.

      Cand mai mergeti si intalniti semnu’ vedeti cati „se trag” pe dreapta sa lase banda 2 libera, cand trebuie sa fie total invers.

      Poate mai invata lumea.

      115
    • Ba, baiatule… Adica ai doua benzi, dintre care una e clar marcata ca sa stii ca n-ai voie sa mergi incet pe ea (trebuie sa mergi cu MINIM 30 km/h) si tu intelegi ca aia e banda destinata vehiculelor lente? Si ca lumea ar trebui sa le depaseasca pe dreapta, contrar tuturor regulilor de circulatie? Ba, baiatule…

      211
    • Nu stiu daca ati apucat sa circulati pe autostrada intre Turda si Cluj, sunt niste portiuni in urcare unde apare o a treia banda pentru camioane. Cand se termina banda aia, toate camioanele reusesc cumva sa intre din nou pe banda initiala. Lumea le face loc, eventual trece pe banda a doua la nevoie. Dar la fel e si pe soselele cu o banda unde apare inca una pe dreapta pentru camioane. Camionul intra pur si simplu inapoi pe banda 2 cand dispare banda 1. Soferii civilizati se sincronizeaza frumos si le lasa sa intre, ceilalti invata repede ca mai bine franezi decat sa pupi camionul. Fiindca ala cu camionul nu se va opri niciodata in varf de deal pentru ca Giani tocmai s-a gandit ca mai apuca si el sa treaca si-i da blana disperat.

      130
    • Cătălin și florinel, în cel mai bun caz șoferii aia care nu au incident ca-i evita ceilalți șoferi. Sa fii cu permis și sa nu înțelegi un indicator rutier, ba sa-l interpretezi cum ai tu chef, nici nu știu dacă e inconștiență sau prostie.

      120
    • NOU
      #16

      Gogule – nu stiu, aș paria pe prostie, că inconștiența nu-i neapărat permanentă.

      11
    • Fie cum spui tu, felicitări ca semnalizezi!

      11
    • Deci pana la urma cum e ? V-ati convins ca banda pentru vehicule lente este banda 1 sau o lasam asa ? :)))))

      00
  2. daca ai testat varianta prin tuneluri in caz ca inchid astia valea oltului pune niste concluzii sa stie oamenii daca merita sa mearga pe la sfinx

    Comentariu apreciat.381
  3. Se poate plati online taxa de acces. 10 lei / 3 luni
    Ce te-ar putea poseda sa faci asta, avand in vedere ca nu te intreaba nici dracu, e alta discutie

    Comentariu apreciat.331
    • Care e scopul acelei taxe, ce se face din banii aia? Întreb serios.
      Se pune taxa pe orice, doar sa fie. Nici să te plimbi pe munte nu mai poți gratis.

      185
    • @Hashtei – pentru ca Parc Natural Bucegi. Peste tot in lume se plateste in Parcuri .
      Ca in Bucegi (vs Piatra Craiului de ex.) sunt doar 10 rangeri care ar trebui sa fie pe teren 24/7… e poveste lunga.

      115
    • Întrebarea rămâne, ce se face din banii aia?

      142
    • Teoretic ar trebui sa-i plateasca pe rangerii aia care sa patruleze pe acolo sa te intrebe de taxa, sa nu te lase sa campezi aiurea sau sa faci focul in jnepenis.
      Practic nimic. Traseele sunt marcate de voluntari, curatenia se face cu voluntari, in rest fiecare face ce vrea fara nicun fel de consecinte

      230
    • @Hashtei , daca vrei raspuns contabil, e aici -> https://www.listafirme.ro/r.n.p.-romsilva-administratia-parcului-natural-bucegi-ra-25636012/
      Mai detaliat, ANEXA 5 pagina 15 din Raportul anual pe 2023 -> https://bucegipark.ro/media/public_docs/26_Apr_2024/buletin_informativ_Bucegi_2023.pdf

      Din raport am vazut intretinere trasee, panouri informative, reabilitari, actiuni de constientizare si informare, Scoala Altfel, 22 actiuni de ecologizare si igienizare, etc.

      81
    • @hashtei
      Sunt în California acum și am vizitat parcul național Yosemite.
      Au și aici taxă de acces dar e pentru orele de vârf adică între 5am și 4pm. Se plătește online cu minim o săptămână înainte (dar în sezon e posibil să nu găsești chiar cu vreo lună înainte pentru că au un număr limitat) 35 USD pentru 3 zile.
      Dar poți intra in afara orelor de vârf (am intrat undeva la 4:45) și stai acolo până după 4pm. Sau poți intra după 4pm și vezi ce apuci.
      Ce fac cu banii ăștia?
      Drumuri asfaltate (cu limită de viteză de 35 mph dar și 20 în zonele aglomerate) și parcări, campinguri, muzeu, organizare incredibilă (poți vizita cam toate punctele importante cu mașina în decurs de o zi).
      Deci know how ar exista dacă administrația românească ar vrea și altceva în afară de furat.

      124
  4. Șmecher ursul din video.

    90
  5. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 876
    • Adică mergi invizibil, printre benzi, fara semnal, slalom printre mașini în mișcare, de-astea?

      .. și te feresc toți, că nu se merită să-și pună mintea cu prostul.

      Comentariu apreciat.769
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 2863
    • cu *metroul* ai vrut să spui

      213
    • Nu stiu cum se face dar toti motociclistii sunt sfinti pe forum… in realitate, pe strada, din 10 nu cred ca sunt 2 decenti.

      Comentariu apreciat.514
    • Asta voiam si eu sa zic, umbla toti motoristii pe aici cu „respectul” in gura si cu „mersul si altfel”. In realitate va vedem zilnic cum fortati toti slalomul printre masini, oprite sau in mers, cu marje de 1-2cm de fiecare parte. Sunteti de nesuportat pentru restul soferilor cu fazele astea, cu lovitul de oglizi si zgariat portiere, cu agresivitatea si tot. In practica, toti le faceti, nici unul din 10 nu mergeti normal pe o banda. Asa ca mai usor cu morala si mai educati-va cand va vedeti unii pe altii.

      Comentariu apreciat.387
    • Precis, motocicliștii nu au altă treabă decât să zgârie oglinzi și portiere, in condițiile în care orice mic contact ii poate dezechilibra și poate însemna de la zgâriat motorul la moarte. Și dacă îți zgârie portiera (lucru ce se întâmplă oricum foarte rar) ai facut amiabila și gata.

      Sa stea la coadă pe bandă, că de aia și-au luat vehicul îngust pe 2 roți, nenorociții, nu suferă cu orele în trafic că noi in mașini. Mari sunt frustrările șoferilor români

      Indecis. Tu ce zici?1539
    • Nu, cum sa iti iei motor ca sa stai civilizat in coada, iti iei ca sa simti ca ai si tu ceva intre picioare.

      Altfel, imagineaza-ti ca evit o groapa cu 10cm pe banda mea, fara sa o parasesc, trag putin de volan si agat un dinasta cu motor care trece pe langa mine in mers, si intra sub roti. Facem amiabila si gata.

      Comentariu apreciat.378
    • Nu se trece printre mașini , îți ții banda. Nici cu bicicleta, nici cu motorul.

      Dacă eu sunt un dobitoc, tu ești undeva mai jos, din doua motive: nu ai dreptate și ai un limbaj colorat. Unu ca tine a venit deunăzi și a trecut printre mine și autobasculanta pe lângă care tocmai treceam. A trebuit sa francez un pic ca am văzut ca vine ca idiotul, cu mâna in gaz.

      Accelerarea aia va ia mintile.

      Indecis. Tu ce zici?306
    • Hai lasă lasă, nu de evitat gropi va este vouă, ci de faptul că conduceți cu ochii în telefon și nu sunteți atenți la ce e prin jur, oglinzile sunt degeaba , trasul de volan fara semnal este norma, etc. Sigur că motocicliștii nu ar trebui sa se bage în mers la viteze de peste 40, dar în coloane de trafic blocat și la viteze mici este ok.

      Indecis. Tu ce zici?929
    • „Sigur că motocicliștii nu ar trebui sa se bage în mers la viteze de peste 40, dar în coloane de trafic blocat și la viteze mici este ok.” Exact ce incercam sa demonstrez, cu asta ai zis totul, e cum ganditi toti specialii pe 2 roti.

      Indecis. Tu ce zici?1812
    • Daca este ceva ce ma dispera este generalizarea! Ok, sunt destui motociclisti care merg ca dobitocii dar la fel, sunt si destui soferi care merg ca niste imbecili si Vali tocmai a dat cateva exemple.
      In orice, dar in orice domeniu sunt si buni si rai, asta este viata, dar sa te apuci sa generalizezi denota un primitivism absolut si din punctul meu de vedere cine face asta este un dobitoc

      Indecis. Tu ce zici?1218
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1136
    • Vad ca iti tot pui intrebarea asta, de ce v-ati lua motoare, pare ca ai indoieli reprimate. Numai voi stiti.

      195
    • @Arthur

      Esti o persoana care generalizeaza

      411
    • Realitatea de zi cu zi din trafic:

      IN GENERAL motociclistii croseteaza traficul aiurea, nu respecta limite de viteza, tureaza motoare, sunt teribilisti si agresivi, se pun pe ei si pe altii in pericol. Exista si exceptii.

      Jerome: Esti o persoana care generalizeaza.

      OK

      175
    • Iar azi intre Charles de Gaulle si Arcul de Triumf, trei benzi pe fiecare sens, pe unul dintre sensuri semi aglomerat pe cele 3 benzi, insa se mergea, 2 motociclisti depaseau pe toata lumea pe contrasens, cam la un metru de linia dubla dintre sensuri. A trebuit sa ii evit eu pe prosti. Deci da, frumoasa teoria, dar la firul ierbii se vede ca IN GENERAL sunteti intr-un hal..

      144
    • Dacă vă încălzește cu ceva pe șoferi să știți că nu sunt speciali motocicliștii din România.
      Speciali sunt cei din Germania care merg liniștiți pe banda lor.
      În California (și bănuiesc, după cât de liniștit conduc șoferii de aici, că și în restul US) motocicliștii sunt mai idioți decât ai noștri dacă e posibil așa ceva: gen mers printre mașini (inclusiv american trucks) care merg cu 60-70 mph (undeva intre 100 și 115 km/h). Am crezut prima oară că e un caz izolat, dar m-am convins că e regula.

      40
    • Și probabil premiul pentru motocicliști imbecili merge in Vietnam

      https://www.reddit.com/r/nextfuckinglevel/s/bkUBVTgs3Y

      00
  6. In majoritatea cazurilor deja imi pare ca B2 e de adormiti si B1 e de depasire. Sunt o gramada de orase si locuri cu 2 benzi la urcare unde ai sanse mai mari sa depasesti daca ramai pe B1 si devansezi pensionarii.

    Cei mai adorabili mi se par aia care urca ca melcul pe B2, incepi sa ii devansezi pe B1, iar la un moment dat isi aduc aminte ca ar trebui sa fie B1 si vireaza fara sa se asigure direct peste tine. Pentru astia am rezervat un colt in iad.

    Comentariu apreciat.261
    • așa este, dar devine periculos, fiindcă e doar o chestiune de timp până când un b2 lover va trage peste tine și apoi să zică că „nu te-a văzut” sau „de ce l-ai depășit prin dreapta”(deși tu devansai legal)

      de aceea pentru b2 loveri trebuie mui, claxoane, flashuri până se dau la o parte. și printat mare art. 42 pus în geam, circulația se desfășoară pe benzi, pentru a elimina discuțiile inutile

      148
    • @Flat: si asa iei amenda, pentru ca mui, claxoane, flashuri = condus agresiv. Dar succes!

      161
    • poate, dar își ia și ăla. că am și eu filmare cum stă ca vita pe b2

      311
    • Fenomenul asta il întâlnesc (din ce in ce mai des in ultimii ani) pe autostrăzile din Europa.
      Eu ii spun „autostrada inversata”.

      Deci banda 1 libera câteodată si cate 1km, abia se vede un camion la orizont pe ea. Banda 2 plina si toți merg cu 95 km/h, pentru ca undeva, in fata, o casnica la volan crede ca daca merge cu 130km/h se răstoarnă. Si daca s-ar merge cu 110, tot ar fi mai rapid decât 90 cat au camioanele de pe banda 1.

      Chestia de mai sus da naștere la un alt fenomen:
      Nerăbdătorii care încep sa depășească coloana de pe banda 1 mergând tare pe banda 1 si intrând ca chilotul’ pe banda 2 cand ajung in spatele acelui camion. Asta da de f f multe ori in scandaluri, șicane, înjurături, etc pentru ca aia de pe B2 se oftica.

      Initial ma ofticam si eu – pt ca așteptam cuminte pe B2 si nu intram pe B1. Acum efectiv ma pun pe B1 si merg cam in același timp cu cei de pe B2 doar ca fără stres.

      E clar ca e comportament de șoferi de vacanta. La navetiști in timpul anului nu vad asta.

      97
    • NOU
      #54

      Situația descrisă de tine e complicată de prevederea din țări cu apă caldă și autostrăzi că nu este voie să devansezi pe banda 1 o mașină care merge mai încet pe banda 2.

      Chestia asta se întâmplă cel mai mult pe centura Budapestei, unde se întâlnesc toți est-europenii fără cultura autostrăzilor. Și da, îi depășesc pe dreapta încetișor, ca și cum aș avea altă treabă. Nu pot să stau după proști, că viața e prea scurtă.

      65
    • @sitting duck: Faci eterna confuzie intre devansare si depășire. Nu e nicăieri in Europa interzis sa devansezi mașini de pe orice alte benzi daca banda ta se deplasează cu viteza mai mare.
      Cu depășirea e alta poveste, se iau amenzi mari in Germania daca depășești prin dreapta (adică treci din spatele mașinii pe partea dreapta, depășești si revii in fata mașinii).
      In Belgia vor introduce o lege care va pedepsi șoferii care „dorm” pe banda 2/3 cand banda 1 e libera, tocmai pentru ca încurajează acele comportamente de depășire prin dreapta.

      121
    • NOU
      #56

      sebi bv, am folosit corect „devansare”. Ai fost pe o autostradă în Germania sau Austria? Ai văzut ceea ce spun eu? Nu ai voie să „devansezi” pe banda 1 o mașină de pe banda 2. Nu e depășire, pentru că sunt două benzi. Tu faci confuzie între devansare și depășire

      112
  7. Cei 10 lei/persoana i-am platit folosind codul QR care era pe panouri, dar nu e nimeni care sa verifice daca ai platit sau nu.

    54
    • Ciudat ca nu a schimbat inca nimeni codul ala QR catre un cont personal daca tot nu e nimeni sa verifice 🤔

      Comentariu apreciat.520
  8. NOU
    #59

    Raul, nu umblați la cod.

    E biznisul meu.

    Comentariu apreciat.272
  9. Cand am fost eu, erau doi „rangeri” de la Romsilva, imbaracati frumos in uniforma, dotati cu POS.
    Biletul e valabil 3 luni pe tot teritoriul parcului national Bucegi.

    72
    • Am uitat sa zic, am stat in coloana o ora de la Predeal pana la Busteni dar nu m-am intors. Ca daca ma intorceam ma obliga sotia sa merg la Sighisoara.

      53
    • NOU
      #62

      E ieftin biletul, acum câțiva ani în zona mea era 5 lei pt o săptămână.

      20
    • intr-o tara normala chestia asta ar puca la ccr sau unde o fi. incalca chestia aia cu ‘nevinovat pana la proba contrarie’.

      bine, asta intr-o tara normala.

      174
    • Și cine te oprește să sesizezi avocatul poporului, pentru a face contestația la CCR?

      67
    • Este ok, dau in judecata organul pentru daune dupa ce ies ”curat” pentru ca depind de permis ca sa fac bani. Masura suspendarii dreptului de a conduce este asimilata unei pedepse penale in jurisprudenta europeana si nu ar trebui sa fie dispusa asa usor. Se poate merge pana la CEDO cu asta.

      20
    • flat, pe surt, renate weber si faptul ca la o chestie de asemenea magnitudine instituia trebuia sa ae autosesizeze.

      10
    • avocatu’ boborului trebe sa se autosesize cand apar neghiobii pe piata dar la noi aceasta institutie e de fapt in slujba statului si nu va face nimic ca sa derajeze, odata era ciorbea la butoane acolo, nu misca un mm in acest post caldut si dulce

      10
  10. ,,accelerezi și depășești cât de repede poți cât de multe mașini poți. Nu accelerezi cu ochiul mortului ca să depășești tu o singură mașină,,.
    Consoarta la volan, eu in dreapta.
    Dăi blană in depasire, nu merge ca ochiul mortului. Exact asta a fost exprimarea.
    Deci e de la clima, imi bate soarele in ochi, a pierdut masina o treapta de viteza, in stanga cum privesti pe geam se vede aurora boreala, nu prinde viteza masina, fluiera un prezon.
    Noroc ca tractoristul din tractorul care urma sa iasa din partea stanga a drumului nu era grabit, zob eram.

    61
  11. „Același lucru pentru buburuze. Ai depășit un TIR și nu mai ai chef să accelerezi? Dă-te la o parte, poate pot și vor alții. Nu trebuie să fii opărit că ăla din spatele tău vrea să te dai la o parte.”

    Stai ca nu am inteles. A depasit tirul, de unde vrei sa se dea, de pe banda de mers pe sens? Ce treaba are ala din spate? Ala din spate se poate asigura si poate depasi :)

    11
  12. azi în trafic în Mun. Constanța am văzut o fază… bandă autocolant îngustă de aprox. 1-2cm cu sigla IPA pe fundal albastru f.f. închis… și aplicat vertical pe mijlocul numărului de înmatriculare, între litere și cifre, autocolant plasat aproape pefect verical de se întindea până la marginile negre de sus și de jos ale ramei care ține numărul de înmatriculare.

    Deci practic au spart logic nr de înmatriculare în două zone de citire astfel încât sistemele automate de recunoaștere ale numerelor de înmatriculare să nu îl recunoască ca număr real.

    Iar atunci când parchează fără să plătească parcarea, devine aproape „invizibil” pentru roboțelul de pe mașinile alea cu cameră care se plimbă și verifică cine a plătit.

    Și la fel pentru camerele care verifică rovigneta pe autostrăzi – nu au cum să verifice dacă nu îl recunosc ca fiind vehicul/număr real.

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile