Azi am condus #586

Am prins un accident pe Valea Oltului care se întindea până la ieșirea de pe autostradă. Practic, eu venind dinspre Sibiu  nu puteam vira stânga spre Brașov pentru că ambele benzi erau ocupate de mașini care așteptau să intre în giratoriul ăla care merge spre Vâlcea. Măsurați voi cât este de la Paltin la autostradă.

A fost și singura situație în care am văzut un echipaj de poliție prin România în două zile și 1.000km.


Ador bombardierii care cred că știu să conducă doar pentru că îi dau pedală în linie dreapta și nu semnalizează. Îmi place să îi râcâi un pic, să se umfle tărâța în ei, ei să accelereze tare până în buza curbei, eu să nu accelerez când văd asta și să îi prind din urmă și să îi fac franjuri.

M-am distrat un pic cu câțiva zilele astea, un Eklasse care până la urmă a înțeles că e ok să stea după mine, că știu eu când să depășesc și îi țin și lui de șase, un Passat de BN al cărui șofer îl forja până în buza curbei, ca apoi să frâneze, și clasicele mașini de corporatriști top management, care nu știu să conducă autobuzele pe care le-au primit.


Pe autostradă e plin de oameni cu ochii în telefon. Doarme pe banda a doua? E cu ochii în telefon. Frânează aiurea? E cu ochii în telefon. E femeie tânără? E cu ochii în telefon. Merge dezordonat pe banda lui sau vine peste tine pe banda ta? E cu ochii în telefon.


După ce am stat o oră să facem stânga spre Brașov, și era deja noapte, am avut parte de cei mai adormiți șoferi. Mă rog, de fapt de șoferi români, știți voi, ăia care se consideră foarte buni.

Sau poate abordez eu problema greșit. În mintea mea, dacă nu știi drumul și dacă nu te pricepi prea bine, găsești pe unul și mergi după el. Trebuie să fie unul care să meargă în ritmul tău. Dacă ești singur și te tot depășesc mașini, faci ceva greșit. Poate mergi cu 40 prin localitate. Poate mergi în frână. Poate nu știi drumul. Dar, din nou, ok, nu te poți ține după mine, ține-te după o dubă încărcată, că ăștia merg încet. După un TIR.

Am depășit minim 10 care mă vedeau că avansez și distanța dintre mine și ei creștea. Să creadă toți că m-am dus pe câmp și e cazul să meargă mai încet?


O dubă de BR a încetinit la o trecere de cale ferată la 5km/h, pentru că toți ăia care trecuseră cu 70km/h peste ea erau proști. Sau poate n-a văzut. Sau poate nu îl păcălim noi pe el.

Mi-a dat rușine un Passat B6, eu încetinisem la 80km/h pe o bretea de autostradă, el a trecut cu 130, ca un bos. A ajuns pe autostradă și a lăsat-o la 120.

De asta nu avem arme.

 

 

trafic-valea-oltului

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

74 comentarii

  1. Când ai mașină puternică (BMW, jaguar sau volvo), ești singur în mașină și o dubă te împinge de la spate pe un drum de munte, înseamnă că nu îți permiți benzina sau nu îți cunoști mașina. Nu e ok sa mergi cu 40/50km/h în asemenea cazuri….

    00
    • Hold my beer: cei mai cretini șoferi pe care îi cunosc sunt șoferi de dubă. Viteză, tupeu de prost, alcool, inconștiență și maxim de rupere pentru orice lege sau regulament. Așa că dacă te depășește o dubă nu înseamnă mai nimic, doar s-a dus cretinul care mergea la 1 metru în spatele tău.

      00
    • Ar trebui să îți alegi mai bine cunoștințele. Că cine se aseamănă se adună…..

      00
    • Depinde de care BMW si depinde de care dubă. Un Transporter T6 mananca un 318i la micul dejun.

      Poate ala cu BMW admira peisajul. Poate ala cu duba se grabeste. Nu toti soferii devin piloti de raliu cand se suie la volan.

      00
    • Mergeam pe centura Sibiului când s-a lipit o dubă de mine, eu fiind pe B1 și B2 fiind liberă. Tot a stat în fundul meu, dădea semne că vrea să depășească, dar cumva tot prefera să stea lipit de mine. Până la urmă m-am dat pe B2 și m-a devansat…

      00
    • Ducato 150cp, 3.2 tone
      Mulți citesc, puțini înțeleg.
      Am scris 40/50km. Limita era 70 sau 90 pe porțiunile drepte. Ghici cine accelera pe liniile drepte…..
      Ăștia de considerați că e ok să mergi așa de încet încet neju, sunteți la fel: nu vă cunoașteți mașinile, nu vă interesează decât de voi.

      00
    • @rumbu
      Transporter T6 0 to 100, 11,2 secunde
      BMW 318 0 to 100, 8.4 secunde
      Deci cum il mananca? :D

      00
    • @Andrei
      Îl mănâncă de cur

      00
  2. am condus si eu weekendul asta.

    bucresti ploiesti, a3. intre colentina si dncb ne-am format un grup de 6 masini.
    – eu, nissan navara, o lucrare la nord de ploiesti.
    – pustan 20-25 de ani, golf 5, prahova.
    – barbat 30+, costum, middle management dupa fata si costum, skoda octavia recenta, braila.
    – cuplu blue collar ~50 de ani, genul care se duce la tara in weekend sa vada de gaini si cartofi, renault clio prima generatie, giurgiu.
    – cuplu tanar, sportage nou, portbagaj deasupra, pareau ca se duc la munte in concediu.
    – „bussinesman” burtos, mustacios, ochelari de soare, mercedes nici prea vechi, nici prea nou, alb, ilfov.

    drumul destul de liber, mai ales ca era destul de devreme. 7:30-8.

    eu am pus cruise control la 140 si l-am lasat asa pana la ploiesti.

    in alea 30 de minute, i-am depasit si m-au depasit fiecare de cel putin 3, 4 ori. nu in aceeasi ordine, nu pe toti odata ci aleatoriu. cand unul, cand doi, cand ma depasea unul si dupa aia eu depaseam 2, cand se depaseau intre ei.
    la un moment dat am crezut ca ma fileaza vreo banda de hoti, dupa aia am crezut ca sunt la camera ascunsa. in final sau dispersat tot asa cum au aparut intre giratoriul de la sfarsitul autostrazii si pana unde am iesit eu de pe dn1, un pic dupa calea ferata.

    n-am nici o explicatie concreta pentru comportamentul asta, mai ales ca nu e prima oara cand il vad la soferii romani. merge pe autostrada variind aleatoriu intre benzi si 90-100 si 180 kmh.
    asta era un grup eterogen de oameni si masini care faceau totusi exact acelasi lucru.

    poate greseam eu mergand constant.

    20
    • Sunt fan cruise control pe autostrada. Il pun la 130 pe gps si las masina sa mearga. Chiar si pe dn il folosesc des cand e liber.
      Anul trecut am mers cu masina pana in Portugalia. Singurele tari in care nu am folosit cruise controlul constant au fost Italia si Romania.

      00
    • in august mergeam spre casa parinteasca, 2 idioti m-au depasit periculos luandu-se la intrecere, pentru vreo 30-40km au castigat doar o lungime de masina ca i-am ajuns pe amandoi la intrarea in oras; asa si aia in oras care pleaca cu scartait de roti doar ca sa fie inaintea ta la urmatorul semafor.

      00
    • majoritatea manutelor rosii vor veni din cauza ca am pus „140”. nu asta era ideea. astept cu nerabdare in cutia postala amenda de la politia rutiera si promit solemn ca voi posta procesul verbal precum si dovada platii acesteia.

      alta parte de manute rosii vor veni de la cei care (aici imi asum greseala) nu au inteles modul in care se petreceau depasirile, asa ca explicitez: nu +/- 5kmh, adica eu cu 140 si ei cu 145/135 ci +/- 40-50 kmh. eu cu 140 si ei 90 sau 190. bine, clio ala la 190 putin probabil, dar nu am tinut un jurnal exact iar filmarea de pe dashcam s-a dus de suflet ca asa cum ziceam, am condus. lucrarea de la ploiesti era doar prima in aproape 1000 de kilometri parcursi in doua zile si cardul nu are decat 64 de gb.

      restul de manute rosii vor veni de la cei care asa conduc si care considera ca problema e la mine.

      00
    • @thebblack Don’t overthink it cu mânuțele roșii. Cei care conduc cum descrii tu nici nu își dau seama că fac asta și de ce e mai dezirabil un mers constant. Iar restul… și la cel mai de bun simț comentariu de pe aici tot vei vedea câteva mânuțe roșii, e sport pentru unii.

      00
    • Wow, 140 km/h constant. Cineva are bani.

      00
    • Red, vreo zece la suta. la cat e hardughia si ce era in ea eu zic ca e ok. de platit au platit beneficiarii. bucurosi.

      00
    • Ce mă enervează când merg cu cruise control la noi sunt șoferii care mă depășesc și se bagă din scurt în fața mea, făcând ACC-ul să frâneze. Mai ales când au liber în față și în spate.

      00
    • Dacă puneai CC-ul la 135, scăpai de stres.

      00
  3. In romania e bine sa mergi in spatele unui tir pentru a te pazi de toti bombardierii care depasesc aiurea. Nu degeaba suntem pe primul loc in Europa la nr de morti in accidente rutiere. Mai mereu se spune ca mortul a intrat pe contrasens. De fapt a vrut sa depaseasca dar a reusist doar pe jumatate.

    00
    • In spatele unui tir iti iei tot praful si multe pietre aruncate de tir. Asta e alta problema, faptul ca nu avem sosele curate.

      00
    • Da, e minunat mersul in spatele tirului mai ales cand stati lipiti de el vreo 4, 5 masini. Vis, va zic.

      00
    • am venit să zic ce a zis oana.

    • Da.
      Asa este.

      Cele mai sigure drumuri sunt cele când găsesc un tir și ma țin după el, prin sate și drumuri naționale. Ei merg constant cu 70-80kmh prin localități. Nu pun frâne aiurea. Au vizibilitate bună a drumului, de acolo de sus din cabină. Plus ca fac asta zi de zi, deci se presupune că sunt șoferi profesioniști. Cunosc drumul ca în palmă. Știu unde sa frâneze și când pot forța limita de viteza.

      Zero stres pentru mine. Ajung super odihnit la destinație. Nu am alta grija decât păstrarea distantei de siguranță.
      Mai nasol e dacă în fața tir ului e vreo mașină mai mica, localnici, care merge de multe ori legal… Și atunci trebuie sa îl depășim cu toții, inclusiv tirul.

      00
    • Si ce-i daca sunt 5 masini in spatele unui TIR? Depasesti doua, mai stai, depasesti trei, stai, si apoi TIR-ul. Ca va lasa lumea.

      Dar ce faceti voi e sa depasiti 3 masini si apoi somn. Sau cel mai tare, depasiti tot si stati fix primul dupa TIR. Adica ne aratati voi cine e seful.

      00
    • e minunat.. pana cand in spatele vostru ajunge alt tir..
      in momentul asta e suficient un orice neatent / obstacol / etc sa il faca pe primul tir sa franeze brusc..
      restul e.. hamburger

      00
    • @alex2da Asta cu mersul in spatele la tir e valabila doar noaptea.. pe orice DN.. (intre 01:00 si 05:00 deoarece in intervalul ala cine conduce chiar are treaba)

      00
    • Cel mai tampit sfat pentru condus pe care l-am auzit.
      Oriunde in lume cel mai bine ar fi sa NU stai in spatele unui camion.

      Daca nu iti dai seama de ce, nu ar trebui sa mai conduci.

      00
    • Am mai stat si eu in spatele unui tir, noaptea pe centura Bucuresti ca nu ma grabeam si el mergea cu 70-80 km/h. Asta pana tiru a trecut usor peste un caine mort ce era pe sosea ca a putut sa il ia printre roti, iar eu l-am luat in bara, ca nu am mai avut ce sa fac.

      00
    • ideal e să nu stai chiar în curul lui, ci să lași 1-2 mașini distanță între tine și el.

    • Distanta intre mine si TIR e cam de 20m (noaptea e atat cat bate faza scurta de la masina mea din 2008 si 90CP).

      @Razvan : personal inca raman la parerea mea ca in conditiile unui drum national care trece prin sate sau mici localitat, da, cel mai ok e sa stai in spatele unui TIR. Vorbim de drumuri cu o singura banda pe sens, intens circulate.

      Ideea mea e urmatoarea: majoritatea accidentelor mortale au cateva cauze principale.
      – depasirea neregulamentara
      – pietoni care traverseaza neregulamentar
      – adormirea/oboseala la volan
      – masini care derapeaza din cauza pierderii aderentelor.

      Faptul ca tu mergi in coloana, in spatele unui sofer profesionist de TIR, te scuteste de toate problemele de mai sus (in special punctul 1, cel cu depasirea – manevra cea mai periculoasa din toata activitatea aceasta a condusului). Nu pui presiune pe nici un alt participant la trafic, de pe contrasens.
      Practic mergi o data cu coloana. Nici mai tare, nici mai incet.
      Si sa nu imi zica cineva ca soferii de TIR respecta limitele de viteza legale, ca nu il cred. Multi merg in mod uzual cu 70-80kmh prin localitate.

      Tu, cu masina mica, de multe ori esti constrans sa franezi sau sa te duci aproape de acostament, atunci cand un alt participant la trafic, de pe contrasens, se hotaraste sa depaseasca si nu isi calculeaza timpii. Dar, daca in fata lui e un TIR, se gandeste de 2 ori inainte de a se baga in depasire. Practic, esti asigurat de masa mare a TIR_ului si faptul ca toti stiu ca un TIR franeaza greu iar in cazul unui impact frontal cu el, sansele ca cei din masina mica sa mai fie in viata, sunt minime.
      Personal, asta e ce am vazut si observat in lungile mele pelegrinari prin tara.

      Depasirile sunt periculoase. Scazand frecventa lor, toata lumea e in siguranta.

      00
    • Aduc și eu o formulare:

      @beb
      În românia e bine să accelerezi tare când depășești pentru că ai de depășit 2 tiruri care stau la 2 metri unul de altul PLUS 2-3 proști care stau în spatele tirurilor, tot la 2 metri. Pe B2 eventual, pentru că de ce nu?! Așa ajungi la 180 kmh.

      Un factor pentru statisticile alea sunt proștii ăștia.

      Mortul ala de care zici tu e mort pentru că a intrat în depășire și nu a mai avut unde să reintre… pentru că proștii ăia stau lipiți de tir. Se feresc de bombardieri.

      00
    • @lrpx: Taica-mio a luat asa un bustean de lemn de pe mijlocul drumului. TIR-ul l-a luat intre roti lejer, taica-mio l-a luat cu baia de ulei (Logan 2, care si el e destul de inalt).

      00
  4. Pune 145 si nu te vor mai depasi :)). Ii mananca in cur nu pot sta linistiti daca merg constant. Atata fataiala intre benzi asta e cauza multor accidente pe autostrada. Sau vad idiotii de pe b1 ca tu vii pe b2 mai tare dar in fata lui pe b1 este o masina care merge maj incet decat el si evident cel mai bun moment sa o depaseascs este fix cand trebuie sa treci tu si se baga în fata ta obligandu-te sa frânezi. Eu pe astia am cea mai mare boala, ii urasc cu pasiune. Stai in mm pe banda ta si asteapta sa trec, jeg infect.

    00
  5. Mmmmmm. Oare câți din această discuție au condus pe autobanda în Germania? Cel puțin, cel mult….

    00
  6. Azi am fost cu nacela să schimb o lampă arsă pe un DN la o trecere e pietoni și a trebuit să fac două manevre să ies pe drum. Unu cu un Audi care avea o biclă pe ea și care a trebuit să încetinească mi-a făcut semnul: Bă, da nu te uiți și tu că vin io cu viteză???

    00
    • Cand ai nevoie sa faci doua manevre ca sa iesi pe drum cu prioritate fata de al tau de regula te asiguri ca nu vine nimeni inainte din stanga ta si ulterior iesi, nu te bagi ca un lache si ulterior te plangi ca ala vine mai tare si nu te lasa pe tine. Ai marcat inainte locul cu conuri si indicator de ocolire unde trebuia sa iti desfasori activitatea? Bag mana in foc ca nu.
      Penibil, du-te si preda-ti permisul.

      00
  7. Un pod din india a cazut dupa ce abia iesise din renovari. Sa tragem vreo concluzie?

    00
  8. Zilele trecute a traversat unul calea ferata luandu-se dupa masina din fata lui, care a trecut la fel de repede. A ajuns la stiri, Logan alb, la Pitesti parca.

    00
    • Prima regula la condus: nu fa ca ceilalti.

      Multi conduc cu mintea la alte treburi si unul din o suta o mierleste. Iar responsabilitatea e 100% a ta, ca te-ai luat dupa unul cu minte putina.

      Mai bine ma pazesc la cea mai luminata, marcata si semaforizata trecere de cale ferata decat sa fiu lovit de tren pe idea ca erau semnalizarile luminoase blocate.

      00
    • Da, puținele locurile centrale se vor ieftini (de fapt, sunt rezervate pentru tot felul de ministere, agenții, agenturi, site-uri etc) iar cele mai puțin centrale dar mult mai numeroase se vor scumpi.

      00
  9. condus azi de la dunkerque la bruxelles. dat drumul la adaptive cruise control de cum am intrat pe autostrada, astfel ca nu am atins nicio pedala vreme de 130 km.

    :))

    00
    • Adica conduci fara sa simti masina? Ce hater! Te pomenesti ca ai si cutie automata! Mergeti si conduceti voi pe Marte! Lasati omenirea sa conduca ca apucatii!

      00
  10. Un sofer bun nu ii considera pe ceilalti soferi prosti!

    00
  11. Pe drumul ăla, undeva înainte de Vlădeni, noaptea, m-am trezit după o curbă cu un idiot care depășea, și m-a scos de pe drum.

    Ce ai prins sa conduci de la Sibiu încoace pare parfum.

    Drumul e acum mai ușor de făcut noaptea, e proaspăt liniat. Să fi văzut ce aiurea era acum 2 săptămâni, nici o linie pe sectoarele proaspăt reparate.

    900 de km într-o zi (am făcut Viena-Brasov) încă e prea mult. Ultimii 180 km is groaznici noaptea.

    00
  12. ai completat cu lichid de semnalizare?

    00
  13. Legat de statul în coloana și situația ta, nu ieșeai mai repede daca o luai pe la Agnita?

    00
  14. Daca e trecere de cale ferata fara bariere nu trebuie s-o traversezi cu 70km/h si nici cu 5km/h ci trebuie sa opresti (sa nu se invarta roata) si sa te asiguri individual stanga-dreapta si abia apoi o poti face daca nu se aproprie nici un vehicul feroviar. https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/trecerea-la-nivel-cu-calea-ferata-fara-bariere

    00
  15. Poate imi iau cu – dar a foat week end, ar fi trebuit sa fiti veseli, cu familia, prietenii etc.
    Voi va frustrati pe teme de trafic?

    00
    • Inflație 16%, 7 ani de la Colectiv, criză energetică, cel mai prost președinte. Zen.
      Aseară unu cu Opel în spatele meu, după ce mi-a blocat oglinda să nu mai văd unde mă încadrez era să facă AVC la cât se agita.
      Vă mulțumesc că mergeți cu 120 pe DN. La omul ăla cu Opel care s-a băgat pe B2 nu v-ați gândit.

      00
    • Corect. N-are nimic că poți să mori cu tot cu familie din cauza unor idioți. Să nu mai discutăm pe teme de trafic, zic.

      00
  16. Acum o săptămână am venit noaptea pe la 12:00 de la Sibiu la Brașov. Cunosc drumul, dar nu prea am condus noaptea pe el. Un pic obosit, drum liber în general, cum e normal să fie sâmbătă seara.

    Am mers bine și destul de rapid până am trecut de Avrig și a început să mi se apropie o fază lungă-n ceafă. M-a ajuns, l-am lăsat să treacă: ”hai, bă, du-te!”. Un Passat B6 Variant de DB. Nu mergea mult mai tare decât mine, dar mi-a fost bun de iepure. Totuși, omul se abera la volan și risca stupid pe depășiri. Am rămas constant în spatele lui, fără să fac cine știe ce. Ce depășea el riscant, depășeam și eu la scurt timp după. Pe la Vlădeni a făcut niște artificii cu niște dube cu remorci goale pe linie continuă; la Codlea, în oraș, eram tot în spatele lui.

    Concluzie: mult risc pentru fix nimic. La un drum din ăsta, diferența dintre a merge safe și a merge stupid de riscant e de vreo 5 minute. Adică mai puțin decât îți ia să te piși în benzinărie. Merită?

    Mx

    00
  17. Brasov Sibiu cum e drumul? A mers cineva recent?

    00
  18. ”Dacă ești singur și te tot depășesc mașini, faci ceva greșit.”

    Sau – șoc și groază – poate merg respectând limitele legale de viteză, de obicei sunt singurul.

    Dar e ok, vrem o țară ca afară, desigur, doar să o facă alții …

    00
    • poate, poate mergi cu 40 în zonă cu limită la 90, că nu știi să conduci, nu vezi bine și nu ar trebui să fii la volan, nu știi drumul, ești cu gândul la telefon…

  19. Daca conducu AWD-ul iti recomand sa iti reconsideri calitatile de pilot.
    In apropiere de Fagaras, in zona de marcaj continuu ai depasit in conditiile in care din sens opus venea alt autoturism. Dupa aceea, ai continuat depasirea aiurea, terminand la limta unei insule (am crezut ca vei continua pe sensul opus), obligand coloana sa franeze pentru a-ti permite sa reintri.
    Voi verifica daca mai am filmarea.

    00
    • verifică și vorbim pe ea, că eu țin un pic diferit minte situația :)

    • dacă nu ai găsit înregistrarea și mai dai pe aici, deși mă îndoiesc, dă-mi voie să te lămuresc: eu eram în depășire, cu semnal dat, și un pulică a intrat în trafic uitându-se doar în spate, nu și în față, de unde veneam eu. de aia coloana s-a repliat și mi-a făcut loc.

  20. La faza cu calea ferata, e mai sanatos sa incetinesti si sa belesti ochii, din 2 motive:
    1. Nu te bazezi pe ce au vazut altii, ca poate doar au dat talpa in fata trenului si tu te duci la plici.
    2. Legal e vorba si de:
    Articolul 60
    (1)Participanţii la trafic trebuie să dea dovada de prudenţă sporită la apropierea şi traversarea liniilor de cale ferată curentă sau industrială, după caz.

    00
  21. „O dubă de BR a încetinit la o trecere de cale ferată la 5km/h, pentru că toți ăia care trecuseră cu 70km/h peste ea erau proști. Sau poate n-a văzut. Sau poate nu îl păcălim noi pe el.”

    Mie ce scrie aici imi spune ca a procedat aproape corect duba respectiva. Daca calea ferata era fara bariere trebuia sa opreasca si sa se asigure stanga-dreapta.
    Daca era prevazuta cu bariere sau semibariere,regulamentul codului rutier spune:

    Articolul 136

    La trecerea la nivel cu calea ferată curentă, conducătorul de vehicul este obligat să circule cu viteza redusă şi să se asigure ca din partea stanga sau din partea dreaptă nu se apropie un vehicul feroviar.
    Da-mi voie sa presupun ca la 70 km/h (in afara localitatii) nu prea se poate considera ca se circula cu viteza redusa ca sa te asiguri din timp ca nu vine nici un tren.
    Cand am zis aproape corect ma refeream evident la viteza si la ce presupunea textul:
    „pentru că toți ăia care trecuseră cu 70km/h peste ea erau proști. Sau poate n-a văzut. Sau poate nu îl păcălim noi pe el.”
    Aici sunt 2 variante:
    prima: adevarat/adevarat/-poate omul nu cunostea situatia din zona cum sau cat de des si la ce ora trec trenurile, si a zis better safe than sorry
    a doua: prost el/ o fi vazut ca e liber da nu s-a bagat ca restul din diverse motive: cine stie ce cara in duba sa nu se zdruncine la trecere cu viteza, poate era din ala care isi menajeaza excesiv masina/ aici e discutabil.
    In orice caz, si sa fie calea aia ferata in camp liber fara obstacole stanga – dreapta, de la 150m de la cat incep indicatoarele alea de semnalizare, nu stiu cata perspectiva ai asupra ei si cat poti cuprinde cu vederea ca sa fii sigur ca nu vine absolut nimic cand ajungi in dreptul ei si sa treci pe acolo cu 70 kmh. Parerea mea e ca duba aia a adus un inconvenient minor ca a trecut pe acolo ca melcul, si oricum poti sa o depasesti linistiti dupa ce trece de calea ferata.
    Sunt multi viteji in Romania care trec peste calea ferata in zbor pe sistemul lasa cae dreaq ca nu vine nimic, pana nu mai trec si apar la stirile de la ora 5.

    00
  22. – Țările civilizate au autostrăzi și se circulă cu 130 constant;
    – Noi avem limită de 90-100 în afară;
    – Noi conducem, totuși, cu 70, lipiți de un tir;
    – Hai să mai și frânăm în curbe, la limita de 50, la treceri de tren; Hai cu 60 în afară dacă e poliție;

    – Ce greu se circulă în România. Guvernanții ăștia… Și bombardierii care fac depășiri…

    00
  23. Vinerea după-amiază/seara e la fel coada înspre giratoriul de la Veștem, fie accident, fie nu pe Valea Oltului. Vă las pe voi să ghiciți de ce.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.