Azi am condus #584

Cea mai mișto fază ever. Un spumant cu un Focus închiriat, tot forja mașina prin Brașov. După ce am ajuns de două ori înaintea lui, a lăsat capul jos și a început să se țină după mine.

M-am simțit bucureștean pentru o clipă. Am văzut un Aud care dădea semnal dreapta, am crezut că voia să parcheze, am ieșit de pe străduță, dar omul ieșise de pe o străduță și accelera. Pana mea, așa am ajuns, să tai calea oamenilor.

Am văzut pe serpentinele de după Predeal cât de adorabil e să ai Mustang. Luat curba cu grijă și apoi accelerat când se îndrepta drumul. Ce să zic, interesant. Un M5 xdrive îi puțea. Un STI la fel. RWD is so much fun, când circuli ușurel, să nu fugă spatele.

Pe ceas, am plecat spre București sâmbătă dimineața, la 07.12 a pornit înregistrarea pe camera de bord, la 09.22 s-a oprit. Lejer drum.

Duminică seara, la 8, coada începea de la giratoriul de la autostradă și se termina la Predeal. Oamenii au stat mai mult, că nu mai aveau copii de dus la școală.

valea-prahovei

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. Cred ca si eu ca ajungi repede la 7 dimineata din BV in B, challengeul e invers 😀 si eu fac putin peste 2h cand plec spre BV vineri dimineata si cand ma intorc in B luni dimineata. Dar cand iesi de la munca vineri la 5-6 si apoi te decazezi cu restul cetatenilor duminica la 11 treburile se complica.

    00
    • Cel putin pentru weekend trips mereu iau cazare pana luni, si plec luni la 7. Pot sa imi si beau relaxat cafeaua acasa inainte sa incep munca. Cu dusul e ceva mai problematic daca nu poti lucra remote vinerea, dar poti la fel de bine sa pleci din bucuresti sambata dimineata („dimineta era cand m-am trezit eu”)

      00
  2. si care e exact problema cu mustangul ala? daca o cumperi trebuie neaprat sa o si alergi?

    plm.. nu toata lumea circula ca tine, ca bezmeticul

    00
    • Păi dacă nu-ți iei mașina aia s-o alergi și/sau să impresionezi gagicile, mai bine îți iei orice altceva cu tracțiune față și aia e.

      00
    • Da de unde. Cu Mustangu se merge la 40km/h să nu consume. :D :D :D
      Și se alimentează de maxim 50 lei.

      00
    • Oamenii isi iau Mustang pentru consum si pentru practicabilitate. Ideea era ca omul se temea sa accelereze in curbe dar era cocos la drum drept ca stie ce poate masina si stie ce nu poate el.

      00
    • Exista mustang cu ecoboost

      00
    • Cu motor ecoboost (in caz ca nu e clar) , motor 2.3 la consum asa. Lejereanu. In caz ca ai nevoie doar de look.

      00
    • @IonutAlt chiar și cel mai slab mustang are 290cp și face suta in mai puțin de 6s. Daca nu poți să o faci sa fuga de spate, problema e la tine.

      00
    • Orice Mustang cu motor sub 5 litri este o jignire adusa brand-ului. Poa’ sa fie si eco si boost, degeaba.

      00
    • @Rumbu, mustang Ecoboost e mai rapid ca multe mustanguri cu motoare mari din trecut. Daca tu chiar vrei să plătești bani buni la stat și pe asigurare doar ca să zici că ai un 5l sub capota, be my guest.

      00
    • @Zarax Mazda MX5 are 113 cai si ii fuge spatele zici ca e carutul din Auchan. Nu stat totul in putere.

      00
  3. NOU
    #13

    Nu fuge chiar asa usor spatele, probabil le lua mai usor pentru mentinerea confortului. Nu ai specificat daca era singur in masina, dar daca avea pasageri e de inteles. Tu ca sofer nu iti dai seama ca ceea ce tu experimentezi ca „fun driving” pe curbe, poate fi tortura pentru un pasager.

    00
  4. „Luat curba cu grijă și apoi accelerat când se îndrepta drumul.”

    Cumva, ceva e gresit in fraza de mai sus, aparent.

    00
  5. Pare banc, nu e! Trec cu mașina pe lângă unii, am crezut că se bat. Mă uit mai bine, vorbeau. Erau surdo muti! Pai eu cu telefonul la ureche, țigara și condus cu genunchi și cred că sunt pistol cu apa pe lângă ei… Cumva are sens ce făceau ei doar că nici măcar nu mă gândisem vreodată cum vorbeste un șofer cu astfel de deficiențe…

    00
  6. off topic (dar legat cumva de „dacă a ajuns hotnews să-mi dea link, clar vine sfârșitul lumii…”): au inceput sa te citeze si Vorbitorincii… :))

    Iar ei clar nu au pus mana pe un topor in viata lor. Se-ntoarce lumea cu fundu-n sus…

    00
  7. Condusul in perioada asta cu canicula mi se pare cel mai periculos. Foarte multi care fie nu au ac ( functional ) fie NU SUPORTA ac pornit… astia sunt teroare, impulsivi si agresivi.

    Fix ieri am vazut un logan „lansat” in depasire cu masina care venea de pe contrasens, dar a insistat sa mai depaseasca inca o masina din coloana desi ala din fata datea flashuri si sigur a franat…

    Din pacate sunt multi soferi frustrati care isi forjeaza masina si cauta „validare” prin depasiri periculoase, schimbarea agresiva a benzii, lipit de masina din fata… practic sunt atat de toxici incat cauta cearta cu oricine din orice maruntis. Ce nu inteleg frustratii astia e ca tot ei se „inunda” cu Cortizol de la agitatie si dupa au nevoie de multe ore pana sa se „echilibreze” corpul si sa fie linistiti… practic isi dau cu „tezla-n coa*e”

    Am patit acum cateva zile sa intre agresiv unu pe banda pe care eram de faceam accident daca nu franam. I-am dat un claxon, ajung in spatele lui si tot el imi zice „hai lasa ma”. Gagiu avea toate 4 geamurile deschise… 34/35 grade afara.

    00
    • Unii pe langa motivele invocate de tine nu dau drumul la AC pentru ca pierd puterea motorului. Si cu cat e mai veche masina cu atat impacteaza mai tare compresorul obosit. Si in plus mai si racesti de la el, am auzit eu!!!

      Topul meu personal al pericolelor pe strazi: Logan (orice), passat ±2002, bora, bmw, mercedes orice sub 2008.

      00
    • Să deduc că iarna, pe temperaturi scăzute se conduce mai echilibrat, lumea e mai relax, Moș Crăciun, dinastea ? Conduce prost că așa l-a născut mă-sa prost, nu că e cald sau frig. La fel merge cu mașina, bicicleta, roaba sau căruciorul pentru butelie.

      00
    • Nu contestă nimeni că nu l-a făcut mă-sa prost, dar dacă el conduce prost că așa e el, acum când într-o mana tine telefonul și mâna cealaltă flutură pe geam să se răcorească, conduce înzecit mai prost. Deci teoria lui Alin ar putea avea o baza.

      00
  8. Ăăăăăă, cărei mașini RWD îi mai fuge curul în ziua de azi, cu toate sistemele de control al tracțiunii și gume de 250 min, care se lipesc de șosea? Sau era vreun Mustang din ’67 pe Firestone-uri Wide Oval originale, de când era și mașina? :D

    Mx

    00
    • Am mai auzit pe unul într-un filmuleț cum spunea că „se așează mașina pe curbe” și era ferm convins de asta.

      00
    • Nu prea poți depăși legile fizicii cu toate electronicele de pe mașină cînd te apucă damblaua și o calci prea mult…

      00
  9. RWD franezi inainte de curba si accelerezi in curba. Ce sa-ti fuga, ai DSC. Oh wait.. nu-i BMW :))

    00
  10. si eu am RWD si merg normal pentru ca 99.99% din timp am oameni pe bancheta din spate.

    00
  11. Nu am mai condus de vro 5 ani prin România. Sapt trecută am venit de pe Valea PH pe litoral pe autostrăzi. Constat cu stupoare ca la romani nu le place viteza de 130km/h. Ori curculam cu 100 ori 160! 130 iese din discuție. E groaznic de obositor sa conduci in România pe autostrăzi. Partea buna e ca nu mai primesc flashuri cand depășesc cu viteza regulamentara.
    Șoferii de BV și PH sunt cei mai piloți. AB, GJ, TR merită drumuri numai și o regiune numai a lor.

    00
  12. Ala cu Mustangul merge cu grija ca a auzit el ca daca face pana trebuie sa arunce masina.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.