Azi am condus #580

Cetățean, bărbat, cu un cățel în brațe, se uita în telefon la semafor. Se pune verde la semaforul cu timer, închide telefonul, bagă în viteză și pleacă.


S-a pus verde la un semafor foarte aglomerat și prima mașina a pornit foarte încet, că șoferul admira clădirile. Număr local. Pur și simplu visa pe timpul nostru.


Kona cu număr de București, un cuplu de tineri, ea la volan, conducea infect. Nema semnalizare, folosit banda greșită și băgat apoi în fața celor de pe banda corectă, schimbat benzile aiurea. După ce am ajuns în paralel cu ei și le-am aruncat o privire șocată, s-au simțit și au lăsat-o mai moale. Ba chiar au început să semnalizeze. Link.


E nevoie de un om cu o mitralieră în parcările centrelor comerciale. Încetinești la 5km/h sau te oprești fix la intrare, nu te uiți în spate că ai blocat traficul, că atât te duce mintea, să te oprești în ușă? O rafală în mașină îți va aduce aminte permanent că erai prost într-o vreme, dar te-ai vindecat rapid.

De asemenea, eu mă gândeam că ar fi logic să parchezi în funcție de cât ai de cărat. Gen, dacă am de luat 4 șuruburi și o ciungă, nu caut ca disperatul 5 minute parcare fix în fața ușii. E stupid.


Ce merită oamenii care taie fața mașinilor de școală?


Cobori serpentinele din Poiană și nu te poți ține după autobuz? Nu zic să stai în curul autobuzului, dar dacă el merge cu 50 și tu cu 30, poate nu ar trebui să ai carnet.

mercedes-bangbus

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. In Romania nu e de ajuns ca vine Geani si merge cu 200km/h, iti taie fata, te injura si apoi face accident.

    Sunt la fel de multi habarnisti care merg incet, prost sau amandoua deodata.

    Stai si mergi linistit in spatele unora, amandoua benzile aglomerate, ai impresia ca e aglomerat azi si asta e situatia.

    Dar la un moment dat te enervezi, o calci si schimbi 2 benzi, ca sa vezi mai in fata ca defapt unul mergea ca prostu pe banda 2 si el era simpla cauza a „aglomeratiei”.

    In fata lui e liber la drum intins.

    Nu are semn de incepator, nu e scoala, nu e tir. E doar prost si il doare in fund de restul din trafic. E acelasi specimen care blocheaza culoarul in supermarket.

    Si sunt prea multi si se intampla prea des in RO.

    00
  2. M-am uitat la video si aia cu Kona merge „corect de Bucuresti”, nu-i nicio problema.

    00
  3. „Ce merită oamenii care taie fața mașinilor de școală?”

    Intrebarea corecta este „ce merita masinile de scoala care merg cu 20 km/h oricand si oriunde?” Iar raspunsul este: dat foc la masina si biciuit pe spinare.

    00
    • Că merg cu 20 la oră, ca începători, nu-i o crimă, dar să-i vezi numai pe B2 pe meteahna instructorului…

      00
    • Marinel, cand mergi cu 20 km/h pe centuri si sectiuni lungi de drum din orase si ai in spate o coloana de 500 de metri de masini cu oameni care chiar muncesc in ziua aceea se cheama crima

      00
    • Iti zic eu de ce merg pe b2. Pentru ca B1 e plina de masini parcate sau pe avarii si, din cauza asta, elevul trebuie sa depaseasca si sa revina pe B1 o data la 50 de metri. Si n-ar fi o problema daca ar fi lasat din cand in cand. Dar nu, ce dreq sa lasi o saracie de elev, tu mare sofer cu carnet de pitesti.

      00
    • Ca om care se gandeste sa se apuce de scoala de soferi ideea ca nu mai exista poligon si esti scos direct in trafic mi se pare infricosatoare si stupida. De ce? De ce nu mai exista poligonul in care sa faci un prim numar de ore si sa nu fii scos ca mielu la taiere direct in trafic sa transpiri si tu jumatate din greutatea corporala si sa blochezi si traficul si sa enervezi oamenii…Ok, la un moment dat va trebui sa dai cu ochii si roata de trafic ca nu o sa conduci in conditii perfecte de poligon singur pe plantatie toata viata dar parca e una sa iesi dupa cateva ore in poligon si sa iesi direct dupa ce ai coborat din tramvai si te-ai urcat la volan pentru prima oara in viata.

      00
    • Vrei să zici că preferi că unul care se urcă prima oară la volan (sau a x-a oară, numărul obligatoriu de ore de conduc), căruia i se împleticesc picioarele pe pedale și i se încrucișează ochii încercând să se uite în același timp în față și în toate oglinzile să bage mare cu 50-70 km/oră prin oraș?!

      La prima și singura mea tentativă de oră de condus n-am ieșit din viteza I și n-am reușit să țin drumul drept cale de-o lungime de teren de fotbal de curtea școlii. Mă îndoiesc că mă vrei pe șosele conducând cu 50 km/oră. :)

      00
  4. Tot mai multe jeguri in trafic, tot mai putina politie..
    Cand vad cum se reflecta si la Toyota ornamentul de la aerator in geamul lateral imi aduc aminte nostalgic de VW ul meu si de momentele cand ma interbam ce plm a fost in capul inginerilor 🤭

    00
  5. 1. Bre, orasul e pentru toata lumea, calmati-va.

    Uneori ajungi mai repede pe jos, cu autobuzul sau cu bicicleta, impacati-va cu asta.

    Daca n-aveti rabdare la volan si vedeti numa’ idioti primprejuru’ masinii voastre, problema e la voi. Dati-va jos, nu sunteti facut pentru condus in ziua aia.

    Si daca n-ar fi reguli si lumea ar conduce brambura si tot n-ar trebui sa va enervati.

    2. Strada e a tuturor, nu e pista de formula 1. Si melcii au dreptul sa circule pe ea.

    3. Daca aveti prea multi draci de la prea multi mocaiti, bagati un drum de 50-100km (sau in lipsa, dati-va pe centura). Calmeaza.

    00
    • N-auzi ca accidentele se fac din vina celor care merg incet, nu din vina idiotilor care nu stiu sa depaseasca?

      00
    • Pai pe principiul asta accidentele cele mai multe se fac din cauza celor care nici macar nu au masina, ca ei merg cel mai incet. Deci vina e de fapt a pietonului, ce nevoie avea sa treaca strada fix atunci, nu ?

      00
    • Bă pancreas, prost ești tată..

      Am mai văzut comentatori proști la zoso și o o să mai văd comentatori proști la zoso. La dracu, și eu sunt un comentator prost, da așa prost ca tine nu cred că o să mai văd.

      00
    • @Gabriel: esti atat de prost incat ai comentat de 2 ori, 2 replyuri, cu aceleasi cuvinte. copy paster

      00
    • Și cu toate astea, tot nu sunt mai prost ca tine. :))

      Nu e un comentariu de la tine, bă, unul, care să aducă o valoare adăugată conversației. Un rahat de comentariu în ani întregi de când comentezi pe aici. Și fiecare dată când văd că a lăsat colecist un comentariu, știu că timpul petrecut citindu-l va fi timp pierdut. Dar tot mă încăpățânez să nu trec peste comentariu, cred că sunt masochist.

      Ce mi se pare fascinant e cum dracu îți zice toată lumea, la fiecare comentariu că mănânci rahat in comentarii, da tu mai poftă îl mănânci după. Urâtă existență, să știi că te trezești în fiecare zi și că lumea te folosește ca exemplu negativ ‘orice ați vrea să fiți în viață, nu deveniți ca pancreas cu k’.

      00
  6. Am lăsat maşina la servisul care deserveşte satele din zona unde stau, băieții mi-au dat la schimb o maşină,, să îmi fac treaba,,.Un Golf 4 benzină, 298.000.133 de km, maşină de folosit în Ronin 2 la scene din alea cu explojăn, dat peste cap, cascadorie. Adică un ştift.Dar cum gestul conteaza şi chiar aveam treburi de făcut( reparat degete rupte, atele, doctori şi pastile) a preluat consoarta covrigul şi rolul de şofer.Intră într-un sens giratoriu pe un drum gen județean, mestecă în benzină,, bă, am pierdut undeva pe drum viteza 1 şi 2, că nu mai sunt (cutia praf la maşină, vitezele au propria viață, nimereşti cum ai norocul).Stă maxim 3-4 secunde, găseşte a doua, pleacă din ambreiaj , merge şi-aşa. În spate un feroce se înfinge în claxon, se lipeşte în spate, ieşim din sens si rocket pe linie continuă după privirea aferenta în depăşire de uită,,altă vacă blondă,,.Face două, trei depaşiri, se bagă înapoi pe bandă. La aproximativ 15 secunde, depăşeşte în blană alt feroce, cu un Seat Toledo 2. Da’ blanao, nu joacă…
    ,,Vezi ce fac droagele din oameni, îi zic la consoartă?,,Îi Prost-ează.,,.
    La jumate de kilometru pe dreapta, ferocele claxonator din giratoriu prezenta documentele ocupanților din Seat-ul Toledo, care purtau nişte veste verde limoncelo cu inscripția GUARDIA CIVIL TRAFICO.

    00
  7. Am citit corect numărul de km ai mașinii?! Aproape 3 milioane?!

    Mulțumesc pt puncte, nu mi se mai îmbârligă ochii în cifre. :)

    00
  8. Dar cumva cand dormi pe banda 2 si iti da flashuri bmw-istu din spate tot el e muist ca trebuie sa te ocoleasca pe dreapta, pentru ca e evident ca ti-au facut ai tai sosea si toti trebuie sa mearga dupa viteza ta. Asa-i cand dormi la volan, visezi ca ai dreptate…

    00
  9. tardiv… dar poate totusi mai citeste careva, macar de plictiseala.

    traficul din romania are ca principala problema modul de acordare a permisului. care permis este echivalentul perfect al cartilor alea de protectia muncii, standardelor iso pentru firme sau avizelor isu. niste pasi birocratici in care hartia este mult mai importanta decat realitatea pe care o descrie (realist sau nu).

    ca candidat la permisul de conducere incepi cu vizita medicala. te duci la cabinetele respective, si iesi cu hartia semnata dupa cateva secunde. inclusiv la alea doua mai importante… vedere si psihologic. la primul cel mult te pune sa citesti un rand de litere la distanta pe care o permite incaperea, ca deh, de obicei e inghesuit intr-un closet de 2×2 metri iar la al doilea cica sta de vorba cu tine 30 de secunde cat timp iti scrie numele pe hartie. pentru ca stie si el ca daca nu stampileaza el, stampileaza altul, si banii sunt la ala.

    urmeaza scoala prorpiuzisa. instructorul te invata sa conduci ca in carte. ca in lumea aia virtuala/ideala aflata in pozele din chestionarele de examen. giratoriu, 3 benzi, masina verde, masina albastra. si in general te tine din pedale pana esti vag capabil sa misti masina inainte.

    urmeaza examenul. nenea militica te noteaza conform aceleiasi realitati virtuale. ai semnalizat? ai cedat trecerea? ai parcat lateral? admis.

    dupa care, a doua zi, dupa ce treci pe pe la drpciv si iti iei plasticul roz te trezesti in lumea reala. benzi mai des lipsa decat desenate, benzi care apar din si dispar in neant, semafoare sincornizate cuantic cu pisica lu’ schrodinger, semafoare care la prima ploaie ori se pun pe galben intermitent ori se sting cu totul, semne sterse de vreme sau ascunse prin copaci, masini parcate pe te miri unde, inclusiv pe banda a doua, treceri de pietoni nesemnalizate in nici un fel, trafic care se desfasoara de obicei cu minim 20 de kilometri peste teoretica viteza limita si cine mai stie cate alte situatii care nu se gasesc in nici un text de lege, de manual sau de tips and tricks.

    cum ar fi ca scoala si MAI ALES EXAMENUL sa tina cont de traficul REAL?
    pentru cine stie bancul… teoretic avem 2 milioane, practic avem 2 curve…

    cum ar fi ca examenul practic sa aiba 2 probe: luni dimineata pe dn1, baneasa-otopeni, si orice zi, la ora 17, piata victoriei? daca reusesti sa NU incurci traficul, esti admis.

    si sa cresti limita de admitere pana unde ai efectiv capacitatea practica sa controlezi si penalizezi delincventii.

    00
  10. In multe centre comerciale viteza e 5km/h, 10 pentru parcare exterioara. Prea mult tam-tam că nu pleacă lumea la secundă. Nu toată lumea se grăbește prin oraș. Relax…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube