Cel mai bos de bos dintre boșii boșilor, umbla cu angel eyes și niște semnalizări aprinse total. Până l-a oprit garda. Oameni răi, hărțuiesc cetățenii civilizați.
Am mers în paralel cu un Passat B55WAL, omul a reușit pe câțiva zeci de km să nu dea semnal niciodată, deși schimba benzile la fiecare 10 secunde. Pur și simplu nu-i păsa, pentru că nu exista nici o pedeapsă.
Autostrada București Ploiești era liberă. La întoarcere am venit pe DN, omor cumplit.
Pe DN, unde erau 3 benzi, a mers un meserie pe scuter pe banda a treia de l-au ocolit toți prin dreapta. Nu voia să se dea deloc, părea că și-a cumpărat-o. Vorba aia, e și el cetățean, are și el drepturi.
Dacă data trecută un retardat de la BRINKS mergea pe banda a doua și nu se dădea, că era a lui, acum am prins niște dube care ba erau la telefon, ba discutau metafizică și un puteau fi deranjate să se uite în oglinzi. Și niște jeguri de BZ și BR care mergeau încetișor pe banda a doua până unde aveau treabă, semnal dreapta, făcut dreapta.
Overall, exceptând partea cu DN1 și un pic pe la Bușteni, drumul a fost foarte liber. Două ore 20 până la Ikea, 3 înapoi.
Ikea avea sistemul informatic picat în ora în care am stat acolo. Probabil au făcut la fel la el ca la bugetul de marketing. Am râs că șifonierele pe care noi le avem de la ei și nu am reușit să le fac să se închidă ca lumea, că sunt proaste, erau la fel și la ei.
ai Rovere la Coresi, nu mai fi chitros.
Majoritatea ăstora de la Brinks sunt foarte idioți.
Brașov-Sinaia tot câteva ore durează? Vreau să trag o fugă, dar mă gândesc la cele cred că 3 ore pe care le-am făcut pe segmentul ăla și nici acum nu știu fucking de ce… Nu se lucra, nu accidente, urși, alunecări de teren… nimic.
Tot așa e?
se lucrează în două locuri, dar ieri era liber.
Daca nu pleci vineri ești safe, Am plecat joi la 2 si am ajuns teava.
am uitat saptamana trecuta efectiv ca era duminica cand m-am intors la bucuresti, timisu de sus-sinaia 1.45h
Podu ala de la azuga e gata nu era nici un blocaj in afara de puhoiu de mitici ce mergeau spre casa si eu de asemenea.
De obicei vin vineri seara la brasov si plec spre buc sambata sau luni, niciodata duminica.
Mulțumesc!
Am făcut și eu câteva drumuri București-Făgăraș în vara/toamna asta.
90% din „participanții la trafic” nu semnalizează la depășire/revenire. Că-i drum județean/național autostradă, că-i cu matiz/bmw/navetă spațială, nu contează.
Trece toată lumea de pe o bandă pe cealaltă da-nboulea, frate!
A, și în continuare, 90% din șoferii de mașini mari (camioane/tir-uri) cu care m-am intersectat vorbeau la telefon cu telefonul la ureche. Probabil că ăilalți 10% avea bluetooth.
Si pe aisi se discuta de cat de naspa sunt politicienii…adica unii dintre noi, ca noi …😀
Foarte ironic….
Te-ai dus sa incerci supa de ciuperci?
Te-o chemat domnu’ Dacian la guvernare?
nu mai poți ține o întâlnire conspirativă în orașul ăsta…
Si dupa discutia dintre Vali si Ciolos, Citu s-a declarat jignit
Pe bucata aia de DN cu 3 benzi, când vii la București sunt niste capace de canal pe B1, puse in pur stil romanesc. Și nici măcar pe mijlocul benzii, sa le poți lua între roți. Așa că îmi cer scuze tuturor că eu nu folosesc banda aia.
Corect. Mai nasol e pe sensul de iesire din Bucuresti intre strada care duce spre Academia de Politie si podul peste centura unde singura banda fara denivelari si capace de canal aiurea e a treia.
si sa nu ii uitam pe toti cei care vor sa intre pe toate ulitele alea de 3 metri latime. stiu, e dreptul lor, nu am nimic cu ei, dar tot cu 5 kmh vor face manevra.
Intrebare despre dashcam.Logo afisat jos in stanga „70mai A800” se poate scoate din meniu ca sa nu mai fie afisat? Mersi
parcă nu.
Nasol…voiam sa iau una dar cumpararea depindea de posibilitatea eliminarii logo-ului
Apropos de A3,stie careva sa mi zica de ce in zona aia de 3 benzi toata lumea merge pe B2? Este vreo regula de care n am auzit eu?
nu merge pe b2, merge pe b3.
ca să lase b1 liberă pentru cine iese de pe străzile laterale.
Stiu ca am venit odata pe acolo si era foarte aglomerat, masina langa masina. Am depasit cam tot pe banda 1, mergand perfect legal, era aproape libera.
Iti zic o explicatie in cazul meu. La inceput nu foloseam banda aia pentru ca marcajele in Romania sunt de cacat. Si nu de putine ori mi s-a intamplat sa stau pe b1/3 iar banda aia sa se transforme brusc in banda de dreapta/iesire/etc. sau pur si simplu sa se termine, si sa-mi fie greu mai ales in aglomeratie, sa ma mut. Sa se intample asta pe autostrada, e si mai nasol. Dupa ce am mers odata, de doua ori si am vazut cum e treaba, am inceput sa o folosesc.
Acum, nu cred ca e valabil pentru toata lumea…
Cu b1 mai e o problema, toti specialii care ar opri in mod normal pe banda de urgenta sa faca pipi sau sa admire peisajul considera ca pot face la fel si pe banda aia. Nu cred ca am facut niciun drum pe bucata aia de autostrada fara sa vad 2-3 opriti asa.
Bine, probabil 1 din 10 chiar are o problema reala, si cum asa-zisa autostrada nu are spatii de servicii deschise, undeva tot trebuie sa opreasca. Dar majoritatea sunt doar bizoni.
@zarax: n are nicio legatura. eu zic de A3, tu o stii pe a ta cu guri de canal si intrari-iesiri la stanga si dreapta.
@ sorin: esti sigur ca ai vazut tu masini oprite pe B1? pe A3?
Apropo de ăștia cu telefonul la ureche. I-am atras atenția unui “meseriaș” ieri, sa lase vorbitul la telefon când conduce, după ce l-am ferit de doua ori, fiindcă nu s-a asigurat. Răspunsul lui a fost fix așa: “eu nu am motor de 3 litri” ( culmea ca nici eu, și oricum nu avea nicio legătura cu faptul ca nu s-a asigurat), “n-ai tu km cu fata cat am eu cu spatele” ( ce poți sa ii mai spui aici? ). I-am urat sa aibă parte numai de șoferi ca el.
Cu ușile de șifonier cred că e chestie de alinierea/reglajul balamalelor, dacă sunt din alea reglabile. Altfel, e chestie de șablon la datul găurilor pentru balamale, a greșit ăla cu șablonul cota cu 1-2mm și așa ies toate.
Știu asta pentru am trecut prin chinul să dau o gaura nouă pentru balama in PAL (cu freză și bormașină, că nu poți desface dulapul), cînd în cea veche nu se mai prinde din cauza găurilor lărgite ale holzsuruburilor. Măsurări, măsurări, iar masurări, aluneca nițel virful frezei, hai c-o scot din reglaj.
Dimineața pe la 7.30 soare, frumos pe dn1. Deci o treime din mașini cu luminile de ceata, dar fără luminile de întâlnire.
Foarte multe tiruri pe banda 2. Dube, dubite, microbuze nu mai vorbesc. Pe banda 1 mai liber ca de obicei.
Constatare noua: s-au înmulțit livratorii cu mașini. Trantesc mașina unde vor, scot din porc-bagaj rucsacul și dispar unde au ei comenzi.
Eu am un sistem foarte simplu care mă ajută să aleg între DN1 și A3 atunci când am de mers spre munte:
1) niciodată DN1
2) vezi punctul 1
Cred ca depinde si de unde pleci din bucuresti. Daca esti la ikea, DN e fix in fata, pentru autostrada trebuie sa iei ceva centura unde risti sa stai in blocaj.
Daca pleci din colentina, clar autostrada.
Si la mine este la fel, aleg in functie de locul de plecare. Daca sunt in zona Ikea/Baneasa, pierd o gramada de timp doar ca sa ajung pana la autostrada.
Cristi, Andrei, realizati ca daca faceti dreapta la balotesti ajungeti pe autostrada in 10 minute?
@thebblack pana ajungi la autostrada pe dene ai trecut de Ciolpani. Si ala e pe la jumatatea drumului…
zidanne, da, practic asa e. dar stresul il pui in considerare?
10 minute vs smooth sailing?
Care stres? Pun ACC-ul pe 112km/h (109 real) si 3 secunde fata de masina din fata (sau daca sunt in modul lene activez pACC) si tot ce trebuie sa fac e sa tin un “desti” pe volan pana la sensul din Ploiesti.
Daca n-am chef deloc de cozi si plec din Militari/Crangasi/1 Mai/Bucurestii noi, ma duc pe DN7/71.
acc, pcc, ecc, totalfabetulcc-urile alea vad si biciclistii? ii vede si pe aia care traverseaza in fuga? si pe aia care fac dreapta-stanga pe unde vor ei? pe aia care se opresc ii vede sigur, si te opresti si tu in spatele lor. e chiar relaxant sa astepti dupa aia o gaura in trafic sa poti schimba banda…
la stresul asta ma refer, ca pe dn mergi practic ca prin oras, trebuie sa fii cu ochii in 4 permanent si sa anticipezi miscarile tuturor idiotilor, indiferent cate sisteme de siguranta ai pe masina. ca alea doar au grija sa nu mori tu, nu sa si ajungi la destinatie, eventual in timp util.
da, detecteaza biciclisti, trotinetisti chiar si pietoni. Chiar aseara mi-a pus o frana in bot cand a iesit un copil dintre biste masini parcate neregulamentar.
Pastrez 3 secunde fata de cel din fata. Pot face dreapa de pe banda 7 (cum faceau baietii din kuweit in manama/doha), reduce si merge mai departe.
Ca opreste un bou pe B1 cu “avari” ca aici are el treaba e la fel cu mergi linistit pe B2 si din “kurul” TIR-ului iti sare unu cu 91… Din pacate, de multe ori, mersul pe autostrada e mai stresant decat Iuliu Maniu la 0800.
Azi am mers pe A1 in coloana cu 80 de la km 24 la km38… coada. Vreo 4 frane in bot de au pornit avariile, unu cu un Evoque de vreo 2 ori era sa ma lase fara portbagaj… vreo 4 carute pe DN, unu pe contrasens pe banda de urgenta. Nu ne mai facem bine ;)))
:)) pai pe iuliu maniu la ora opt nu prea mergi. ce stres sa ai? bagi o muzica, un podcast, ceva si iti vezi linistit de aia 10 metri parcursi o data cu pana in 5kmh.
si da, si autostrada poate fi stresanta, mai ales cand e aglomerata sau ploua, cand se manifesta gena de sumahar sau de prudenta la volan a romanului… e perfect safe sa ii dai 50 pe a3 ca ploua….
dar exact cum zici, pe dn, pe langa stresurile de pe autostrada mai ai multe altele. lasa ca te ajuta masina, ajuta si ea daca are ce. ca nu cred ca te-ai simtit bine cand ti-a sarit copilul ala in fata, chit ca masina frana singura.
altfel spus e cum zice neaorin. pentru mine nu exista varianta dn. chiar si cand am avut treaba in snagov tot pe a3 am mers. bine, eu stau in dristor, mie oarecum egal drumul pana la ambele.
dar si di militari sa vii, au facut podul de la chitila, au terminat si banda care ocoleste giratoriul de la otopeni, daca le vine o idee si pentru ala de la tunari ar trebui sa fie smooth sailing de la iuliu maniu pana la a1 pana la a3.
cel putin in ultimele saptamaniam trecut de vreo 3 4 ori pe tronsonul asta, in ambele directii, la diverse ore (e drept poate nu cele mai aglomerate dar nici singur pe drum nu eram), si tunari a fost singurul dop de fiecare data.
E setata pe “late” adica intervine doar daca e nevoie. Din pacate a devenit obisnuinta sa dea in frane macar o data pe saptamana. De obicei, chiar si adormit am reflexe mai bune ;))
A devenit obisnuinta sa ma asigur chiar daca am prioritate… mereu se gaseste cate unu care ignora indicatorul Oprire (Stop) si trece cu 70 in zona cu 30.
CB-ul aici e cu cantec – venind de pe A1 ai sensul de la Carrefour si pe cel de la Chiajna (Asko/Rompetrol) care se blocheaza cand ti-e lumea mai draga. Apoi pe sens opus in sensul de la Dragomiresti/Chiaja sunt cozi de la sensul de la Petrom…
Podul de la Chitila e vesnic in reparatoe si nu e weekend sa nu iau o gropa pe acolo. Iar bucata de la DN1A la DN1 cu trecerile alea de sinucigasi… prefer sa fac stanga la DN7 (Chitila) – merg pe 2 benzi pana la sensul de la DN71 (tartasesti) si apoi drumul e trasat cu rigla. In 2 ore si nitel sunt la intrarea in Sinaia ;))
E putin Wild, Wild West prin Moroieni dar am leduri cu spalator deci… mere ;))
Cum esti tu in zona de Est a Bucurestiului, DN1 nu intra in discutie. As merge doar pe A3 ;))
@thebblack, daca deja sunt la Balotesti nu prea mai are sens sa virez dreapta catre autostrada.
Avem:
– 10 km prin sate (pe un drum cu 1 banda pe sens)
– 45 km de autostrada
Vs:
– 35 de km de drum national cu 2 benzi.
zidanne, de ala de la chiajna/dragomiresti am uitat. dar ala e aglomerat doar dinspre a3 spre a1. bine, si daca vii din dragomiresti mai bine iti tai scula si o dai la caini ca sunt momente in care iei coada de la iesirea spre zurbaua.
si my bad, am vrut sa zic podul de la mogosoaia, nu chitila. le cam confund ca ma invart mult prin zona si pentru mine sunt practic acelasi drac.
@andrei, daca numeri strict kilometrii, ai dreptate. dar ca timp, presupunand ca mergi 99% legal iesi mai bine cu aia 20 de kilometri in plus.
Thebblack la Chiajna/Dragomiresti ai 2 sensuri – unu sus la Dragomiresti si unul jos la Asko/Rompertrol. Seara, mai ales, se blocheaza intrarea in ala de sus dinspre Rudeni/DN7 pentru ca ies toti din Bucuresti (Uverturii) prin Chiajna.
Coada din Dragomiresti se ramifica in 3 la intersectia cu DJ spre Zurbaua – in parte pentru ca e multi incearca sa ocoleasca coada de pe CB (fac dreapta cu vreo 2 km inainte si ies in Dragomiresti Vale). In zilele bune coada incepe din Dragomiresti Vale. Pe partea cealalta, in Dragomiresti Deal, se fac doua cozi, una pe strada principala si inca doua mai mici pe stradutele paralele dinspre A1. Toate 3 se unesc la pod. Daca luam in calcul si coada dinspre Ciorogarla (Pepsi) deja meniul e complet.
Pe celalalt sens (venind dinspre A1) ai sensul de la Carrefour. Acolo se fac 2 cozi: o data sunt cei care intorc pe CB pentru a intra pe A1 si, din sens opus, cei care au cedeaza in sens. Uneori a doua coada e de la Asko. Adica adunata cu cealalta incepe de la Rudeni ;)))
La ore de varf (pe sensul de intrare in Chiajna) se face coada intre sensul de Carrefour si cel de la Asko. Toata lumea intoarce acolo pentru a intra in Chiajna.
Daca mai e si bariera la calea ferata… deja Iuliu Maniu e plimbare in parc.
Pana sa termine nebunia aia de pasaj de pe DN1A pe CB aveai coada dimineata de la Rudeni si seara de la rondul de sub DN1. Cate ore am pierdut si pe acolo… zile ;))
Revenid la subiect, am fost de cateva ori pe la Edenland… daca am ajuns deja la Balotesti, nu mai vad motiv sa incerc sa ajung la A3.
O zice ala care duminica seara iese de pe autostrada la km28 pentru a nu sta in coada ;)))
o data m-a scos google pe breteaua aia de sub giratoriu de la dragomiresti si practic sa intorc. m-am simtit de tot cacatul asteptand sa ma lase cineva sa intru in coloana.
Cataloagele de vinerea neagra cand vine?
Si, ce mai face Bode? Dormiteaza?
Vegheaza
totusi intrebarea e: ai vazut macar vreun echipaj de politie pe traseu?
Rara avis.
Azi am condus toti cei 16km de A7, pun pariu ca nu stiti unde e 😀 si pentru mine a fost o surpriza.
De la Ploiești spre Moldova/Buzău?
A7 aka Centura Bacăului?
De ce nu ai zis că mergi la IKEA? Voiam și eu o comodă IDANAS, niste draperii, perdele, două lustre și un coș de gunoi.
„câțiva zeci de km” – aceste cuvinte ne doare