Autostrada Bucureşti – Ploieşti a devenit Ştefăneşti – Ploieşti, pentru că statul n-are bani să le dea mogulilor de Pipera şi nici alte soluţii.
Aşa că vom sta două ore pe centură sau prin Bucureşti şi de acolo hop pe autostradă până la Ploieşti. De unde vom avea iar de înfruntat poliţiştii idioti de la Comarnic sau de la Valea Prahovei, şoferii imbecili din Prahova şi Braşov şi meltenii din Bucureşti.
Primii 100 de ani vor fi grei, dar îi biruim noi, şi vom avea autostrăzi cu trei benzi pentru maşinile noastre zburătoare.
Maşinile cu 80CP, cea mai bună soluţie. Ce rost are să ai mai mult, dacă trebuie să încetineşti la fiecare două minute, pentru că e o curba, sau la fiecare 3, pentru că e un imbecil care a uitat că e la volan.
Un alt exemplu de incompetenţă din partea statului.
Da’ voi stiti ca distanta e de vreo 60km sau asa ceva, nu? Si trebuie vreo 20 de ani sa faca o autostrada.
stiu ca e o tampenie ce zic dar era mai rapid daca facea din DN1 autrostrada. cel putin intre bucuresti si ploiesti
Ehm, offtopic dar ce sâni are tipa.
Autostrada nu trebuie sa treaca prin sate deloc. Iar DN1 tocmai asta face.
@copilu comentariu tipic imbecilului antenistic. nu-i asa ca terenurile alea apartin unui cumatru portocaliu?
Raul, cum faci dintr-un DN care trece prin zeci de localitati, autostrada? Darami casele oamenilor? Faci zid de 4 m inaltime? Serios, e fascinanta problema, spune-ne mai multe.
@Geo Atreides: ignore the troll. vorbea de autostrada suspendată
@radu: daca apartineau unui portocaliu, le cumpara imediat statu sa faca autostrada, sau sa nu faca nimic. Nu conteaza
auzi ca Gigi Becali vrea sa faca bulevard in pipera :))
@marius: pipera n-are asfalt pe străzi si el viseaza bulevarde…
@radu: Nu, nu aparţin unui portocaliu. Dacă aparţineau era gata autostrada până acum. De ce? Pentru că cereau de 10 ori faţă de preţul pieţei şi li se dădea.
Tu nu te sImţi prost când suntem făcuţi fraieri de alte ţări? Nu te simţi prost când vin străinii pe aici şi ne înjură că îşi făramă maşinile?
Plătim impozite şi taxe ca în străinătate, vrem autostrăzi ca acolo.
Altă dată afirmă susţinut de argumente!
Partea frumoasa e ca celalalt capat al autostrazii se infunda intr-o curte in Barcanesti…
@Mariux: greşeşti. de acolo incepe autostrada subterană care face legătura cu china si bolivia.
Mda… La modul cum se fac autostrazile la noi, adica ocolit, varianta cea mai scurta, prin centrul Pamantului, catre China cade, parerea mea. Posibil sa treaca prin Australia, se vor expropria latifundiarii din recifele de corali. Apoi, pentru ca pretul cu care a fost castigata licitatia inital nu acopera si relocarile de utilitati, ghetarii din Antarctica, gen, se va majora valoarea contractului printrun act aditional cu inca 100%.
Drumurile nu sunt drepte pentru ca desi tu vrei sa te sui in masina la Bucuresti si sa te dai jos la Iasi mai sunt unii care vor sa coboare la Sinesti, Sindrilita, Ramnicu Sarat, Adjud, etc… Drumurile au rolul de a deservi niste localitati adica sa treaca prin sau pe langa cat mai multe localitati astfel incat sa poata fi folosite de cat mai multi oameni. De asta drumurile nu sunt drepte. Ar mai fi si motivul ca un pod peste o cale ferata sau peste un rau este mai ieftin sa il faci cand drumul face cu raul un unghi drept adica vine perpendicular pe acesta si nu tangential. Ar mai fi si motivul ca in linie dreapta ar trece peste terenuri care nu sunt pretabile pt sosele cum ar fi nisipuri si mlastini, sau ar trebui facute tuneluri din cauza curbelor de nivel.
Parafrazand reclama…facutul de drumuri nu e asa…pentru oricine.
Mie imi place cum se vede sutienul Andreei Esca
@lecampeur: Wow, pe bune? Ceea ce spui, pe langa faptul ca e banal, mai e si stupid… Ce localitati sunt intre Bucuresti si Ploiesti ca autostrada sa descrie arcul ala de cerc? Poate comuna Gherghiţa este un obiectiv de importanta nationala si nu stiam…
@Mariux da clic pe linkul din text si ai sa vezi una bucata de strada la margine Brasovului. Intr-adevar comentariul meu poate fi confuzant dar atat timp cat intr-un post despre autostrada se da un link cu drumuri nationale, centuri sau pur si simplu strazi, nu e vina mea(exemplul pe care la-m dat e cu E85). Curbele pe care le face autostrada, s-a mai povestit pe blogul asta acum ceva vreme sunt din cauza rezervatiilor, padurilor, terenurilor nepretabile pt constructii, apelor, vailor, satelor care trebuiesc ocolite si pentru o viitoare intersectie cu autostrada spre Iasi care sa plece din A3 mai departe de Ploiesti astfel incat sa nu blocheze periferia
haha, pai la noi kilometrul de autostrada e de 2 ori mai scump decat oriunde in lume si astia n`aveau sa dea 10 milioane amarate de euro pt terenuri, juma` de kilometru, hai sa fim seriosi. totul e politic. da parca nu stiam deja asta …