Automobile Bavaria știe să lucreze cu clienții

Prezentatoarea TV Octavia Geamănu povestește cât e mișto a fost tratată de Automobile Bavaria.

Mă gândesc că, după atâția ani, cam toată lumea știe ce le poate pielea. Iar dacă nu știe, oricum articolul ăsta sau videoul Octaviei nu îi ajută cu nimic.

Eu înțeleg că ești supărat că 50% din BMW-urile de pe șosele sunt aduse din afară și nu prin dealerii oficiali. Înțeleg și că importatorii români nu trăiesc din vânzări, ci din service. Dar de aici și până la a face tot felul de scheme clienților care au curajul să vină la tine e cale lungă. Și românească.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

100 comentarii

  1. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 24187
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 21135
    • Practic, cu orice proprietar de BMW vorbești îți spune sa nu mergi la Bavaria :)), dar ok.

      Comentariu apreciat.15818
    • Mizerabili si la Otopeni si la Baneasa.

      1. Acum ceva ani am avut un accident si am lasat masina pe platforma la Bavaria Baneasa pentru reparatii pe Casco, dupa 3 saptamani si 5 zile masina era tot in curte si reprezentantul radea la mine ca stiti e vara, soare afara, ca pula mea si ei nu se pot apuca de ea, trebuie sa o trimita la Otopeni. Si imi fac ei un favor, nu mai trebuie sa platesc platforma, o trimit ei cu a lor, nici macar nu si-au cerut scuze. Tot a trebuit sa merg acolo, sa fac iar documentele alea…o prostie.

      2. Ajunge masina la Bavaria Otopeni si dureaza tot 4 saptamani, le zic sa imi faca si revizia anuala si apoi o verificare tehnica daca e vreo problema sa stiu de ea si vin alta data pentru reparatii. Ditamai lista la verificarea tehnica, ulei curs la cutie, ceva la cardan etc. chestii care le BMW se strica mai des imi zic ei, bine frate. O sa fac programare luna viitoare.

      3. Dupa vreo doua saptamani mi se strica un senzor ABS si mi se aprinde bordul ca bradul de craciun, daca se strica un senzor se dezactiveaza toti + ESP si ce mortii ei mai avea legat de partea asta. Sun la Bavaria Otopeni si binenteles cu programare peste nu stiu cate saptamani, nu aveam cum sa merg cu masina asa. Sun la un service BMW de cartier din Ferentari, Bimmer Service si imi gasesc loc, aveau pe stoc prostia de senzor. Cand ajung la ei sa imi schimbe senzorul le zic sa imi faca si ei o verificare tehnica pentru ce mi-au zis cei de la Bavaria Otopeni sa imi spuna cat m-ar costa la ei.

      4. Dupa schimbarea senzorului imi zic ca ei nu au pentru ce sa imi faca deviz, masina e ok. Mecanicul care a verificat masina imi zice ca nu are nimic, nu am ulei curs nici la cutie, nici la cardan si ce mai scria in devizul de la Bavaria Otopeni. Nu il cred, ii zic ca nu se poate, hai sa bagam masina pe rampa sa ma uit si eu. Bagam masina din nou si ma uit si eu ca prostu si nu avea nimic, ulei sau ce alte prostii mi-au scris aia acolo. Erau reparatii de cel putin 5000 de lei. Verificarea tehnica m-a costat probabil 150 de lei.

      Mizerabili.

      Comentariu apreciat.2565
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 1864
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 875
    • @Bogdan Cristi vorbea de propietari nu de chiriasi.

      Comentariu apreciat.376
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 751
    • Doar pentru ca tu ai avut norocul sa nu probleme, nu inseamna ca toti ceilalti au avut numai experiente placute.

      173
    • @DanielP
      Ma si simt vinovat pentru ca sunt multumit de Bavaria….

      720
    • Am vrut o dată să merg la Bavaria. Am sunat să fac programare și mi-au zis „te așteptăm peste o lună să constatăm…”.

      Sanatate an viaț.

      Comentariu apreciat.280
    • @AdrianH, da, ar trebui sa fim suparati rau ca n-am intampinat probleme si am fost prontre “norocosii” care au primit servicii de calitate.

      25
  2. Și la Suzuki am citit zilele trecute o chestie asemănătoare. Mai am un coleg care pricep că a pățit ceva asemănător, uite că nu mai știu mașina, dar aflu. Cred că e vorba despre atitudinea românească, aia care se combină cu faptul că probabil dacă nu ai cheltuieli mari atunci și primele anuale sunt mai mari. Și atunci batjocorești clienții ca să scoți tu de ciorba din decembrie.

    Comentariu apreciat.483
  3. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 2260
  4. Niste incompetenti, am facut programare pentru o rechemare (pe vremea cand inca nu schimbau racitorul EGR si doar faceau o resoftare pentru asta) si mi-au spus de 3 ori ca o sa dureze maxim 2 ore. Dupa ce am ajuns cu masina la ei surpriza, dureaza cam 5 ore lasati masina aici si veniti mai tarziu. Nu, nu avem nicio masina disponibila si nu ne pasa ca am zis ca dureaza maxim 2 ore, nu stia colegul din call center despre e vorba, luati un Uber daca aveti treaba.

    Asta la o masina de 4 ani vechime cu sub 80.000km. Pana la urma am fost la alta reprezentanta unde am dat de alti imbecili dar care macar au zis de la inceput ca masina trebuie sa stea o zi la ei. Dupa insistente au verificat racitorul EGR si era fisurat, au schimbat dupa vreo 2 luni cand au venit piesele (tot ansamblul EGR si racitor) si problema consumului de antigel s-a rezolvat.

    Comentariu apreciat.395
    • Problema ta era consumul de antigel? Fii fericit, ca in cazurile mai grave lua masina foc cu totul. Problema comuna si la 2.0 N47/B47 cat si la cele de 3 litri.

      Comentariu apreciat.271
    • Da, pe un B57 consuma 100ml antigel la 2-3000km. Nu a fost un caz grav care sa necesite imobilizarea masinii (se face test de etanseitate si in functie de rezultat se recomanda imobilizarea masinii daca e cazul) insa nu este normal sa consume antigel.

      140
    • Doar mie mi se pare anormal ca la o masina premium de doar 4 ani vechime sa aibe o astfel se problema care poate provoca daune mari?

      Inteleg, iti scoti si din piese vandute bani dar sa tina si ele 7-8 ani macar…

      Comentariu apreciat.360
    • pai daca tin 7-8 ani ajung deja la minim al doilea proprietar, si ala nu se mai duce la reprezentanta ci la baieti.

      dauna totala pentru reprezentanta.

      180
    • @Motoc: da. Șterge rapid comentariul, că te faci de râs de sărac. Nu știi tu cu Freude am Fahren.
      Pe fb ai fi avut deja minimum 10 reply uri cu referire la mana ta și mirosul ei specific de vară de autobuz.

      67
  5. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 1691
  6. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 3483
    • Da, că ea, din televiziune, de-abia ce și-ar fi permis un Logan second.

      224
    • Ce treaba are problema ei cu soțul?
      Vrei și tu un bărbat înstărit? Ești o putoare căreia îi miroase urat munca și vrei să te ajungi în viața pe banii altuia?

      Indecis. Tu ce zici?239
  7. Mi-am luat un BMW de Automobile Bavaria din Cluj si patesc urmatoarea faza.

    – Buna ziua! Baraie boxa din fata dreapta.
    – Buna ziua! O sa ne uitam dar costa mult. Manopera e 600 RON, poate trebuie schimbata unitatea, sau boxa si e posibil ca dupa ce le schimbam sa nu se rezolve problema.
    – Cum costa? Masina e in garantie. E cumparata de la voi.
    – Ne uitam.

    Ma suna peste doua zile si mi-au zis ca nu e nici o problema, nu trebuie schimbat nimic. Sa ma intorc in service peste vreo 3 luni.
    Coincidenta sau nu peste 3 luni imi expira garantia.
    Normal ca boxa baraie si o sa merg din nou cu o falca in cer si una in pamant.
    Am mai fost la ei cu vreo 3 probleme si mi-au zis ca nu au gasit nimic. Poate trebuie sa ma duc cu un avocat sau un mecanic ca altfel nu fac nimic pe garantie.

    Comentariu apreciat.864
    • Mai oameni buni, oamenii lui Dumnezeu, ce tot dati telefoane daca vedeti ca va iau la misto? Dati mail-uri, ca pe alea le puteti arata in instanta.

      Comentariu apreciat.1103
    • Dr. Love,

      Pai nu raspund pe mail .

      Comentariu apreciat.470
    • @Daniel, deci oamenii accepta de bunavoie sa dea banu unora care nu raspund la un mail? Ok…

      Comentariu apreciat.581
    • „Mi-am luat un BMW” – uite aici incepe greseala ta.

      Comentariu apreciat.10710
    • Nu contează că răspund sau nu pe e-mail. Dacă tot insistați să rezolvați prostiile la telefon, când terminați apelul, băgați un mail spre ei.

      Conform discuției telefonice cu Xulescu, din data de Y…
      – vă rog să verificați X, Y la prețul de Z
      – sunt de acord să X, Y, la prețul Z
      – mi s-a comunicat că Y nu este acoperit de garanție, vă rog să-mi confirmați
      […]

      Hai că nu-i așa de greu să Cover Your Ass.

    • Du-te la un avocat si trimite-le si lor (service-ului) si la Centrala BMW o chestie oficiala, cum ca ti-au refuzat constatarea in garantie. Daca dupa garantie problema apare, esti acoperit.

      600 RON la service BMW este o suma absolut derizorie, nu stiu la ce va asteptati! Eu unul am dat vreo 2000 EUR ca sa schimb unitatea audio (are si harti si calculator multimedia si player si radio si mai stiu eu ce).

      De service-urile BMW din Buc am auzit numai de rau, nu stiu de ce insistati sa le mai vizitati. La fiecare tratat cu fundul trimiteti mail la relatii clienti (eventual direct in germana), sau o scrisorica trimisa prin posta (si asumata). Ii doare pe ei in fund ca va vaitati pe Facebook.

      Sa tii o masina prin curte, defecta, 1 an de zile, pai inseamna ca la Bucuresti ploua cu bani, de-aia s-au invatat service-urile sa nu faca nimic – oricum prostul plateste.

      Comentariu apreciat.367
  8. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 1279
  9. Când întrebați de starea unui proces care se întinte mai mult decât ar trebui, nu trimiteti e-mail doar persoanei de legătură. Băgați în cc toate email-urile care le găsiți publice, financiar, resurse umane, manager, etc. Vorbiți politicos, dar evidențiați faptul că nu a fost serios cu termenele estimate.

    Comentariu apreciat.472
    • ăăăă da e-mail-urile nu se adaugă singure? dar trebuie să caut toate e-mail-urile? și mai trebuie să am un ton condescendent??? când eu sunt un car de nervi? cu toții îmbătrânim urât… și eu ☹️.

      Indecis. Tu ce zici?1124
    • La job nu interactionezi cu oameni prin mail / telefon / videoconferinta? Sau crezi ca se aplica alte reguli? Sau poate la sedinte tu esti bursucul cuminte dintr-un colt, cu webcamul inchis, care se remarca prin tacere?!

      29
    • Verba volant, scripta manent.

      112
    • „mortul se acopera cu pamant, viul se acopera cu hartii”. altfel, poti sa pugi sula.
      asa ca, da.

      232
  10. Imi place cum zice ca s-a îndrăgostit de alta masina si aia veche a ramas prin curte, cam cum fac eu cu sosetele

    Comentariu apreciat.402
  11. Uite un motiv în plus să îți cumperi una second cu 4000 de euro .

    142
    • la toți ni-i greu, da nu la toți la fel… tocmai ce mi-am luat… taycan…maycan… buywhatyoucan

      97
    • Eu de banii aia imi iau bicicleta. Cred ca la 4000 de euro iti mai trebuie inca pe atata sa o pui pe picioare si, in plus, iti va manca bani (multi) anual. Pacat ca ITP-ul ala nu se face pe bune ca n-ati mai circula cu toate troacele.

      Indecis. Tu ce zici?1737
    • Era o discuție pe aici legată de mașinile second.
      Care a prins discuția și își aduce aminte a înțeles comentariul meu.

      17
  12. Tanti Octavia se regăsește in starea de stepmom a numitului Candin Ionescu, altul care a condus drogat și despre al cărui dosar nu se mai stie nimic. Tot cititoarea de prompter e și in niște procese cu trustul Intact, pe motive de concediere, asa ca orice controversa vine la fix.

    146
  13. Eu am fost la Babaria Otopeni pentru (a doua) rechemare pe răcitor și rechemare pe airbag șofer.
    La constatare am fost degeaba cu mașina, că nici nu s-au uitat la ea, ci doar au dat comandă de piesă. Nu am fost sunat înapoi pentru niciuna dintre ele, dar eu sunt genul care rezolvă ce are pe listă, așa că am revenit eu la ei de mai multe ori.
    Până la urmă, am dus mașina, au schimbat răcitor (am primit bonus o mănușă de cauciuc în compartimentul motor, deasupra scutului – profi), dar după primul drum am verificat nivelul de antigel – era la minim. Am sunat, am căzut de acord că țin sub observație și că revin dacă trebuie din nou să completez. Amatoresc să nu se facă bine aerisirea în reprezentanță bengoasă, nu?
    Au mai trecut niște km (2k), m-am uitat – iar era la minim. Sun, explic că nu a dispărut problema, duc mașina. „A, ce bine că ați venit, că a ajuns și airbag-ul de vreo lună.” Ce să mai zic? Au desfăcut pe acolo și nu au găsit nicio problemă. „Nu mai completați dvs. antigel. Mergeți cu ea până vă dă eroare și vedem atunci!” Am rămas un pic perplex și m-am resemnat că voi completa antigel ocazional (ceea ce e mai bine decât riscul de a avea componenta originală cu risc de incendiu).
    Vestea bună este că, după ce au desfăcut și verificat, probabil au strâns mai bine pentru că nu mai consumă (3k+ km de atunci).
    În concluzie, rezonez cu doamna din articol.

    262
  14. Bavaria sunt printre cei mai “deosebiți” din rețeaua de dealeri BMW.
    318 in garanție, se aude o bătaie la virare stanga, merg la Bavaria Cluj, după 5 ore descoperă ca e caseta de direcție.
    Bun, programat peste două săptămâni să pună vaselina, ca asta e procedura (pe bune, nota tehnică BMW zice să se pună vaselină în casetă).
    Normal, încă bate, făcut programare să constate ca încă bate peste alte două săptămâni.

    Dacă nu era caz de garanție nu mai călcam la ei veci.

    220
  15. Automobile Bavaria suge cuc de magar.

    1. Anul trecut, in vara, eram in Constanta. Am dat cu masina peste un fucking sant taiat peste drum pentru ca.. pula mea, Romania. Si am avut ceva bataie la volan. Ma duc la Automobile Bavaria in Constanta, bai, nu va uitati la masina, ca am trecut peste un sant si de atunci bate ceva la directie. Imi zic aia, vai, suntem foarte ocupati, incercati la un service generic. Pai, le zic eu, masina e in garantie, cum sa ma duc la un service generic? Ah, zic ei, asa e, daca masina e in garantie, nu puteti merge la alt service. Dar noi nu avem timp decat peste 2 saptamani sa ma uit la masina. Pai… si eu ce fac, ca nu sunt din Constanta si peste 3 zile plec inapoi, strabat toata tara si ar fi frumos sa stiu daca pot sa merg cu masina in siguranta. Raspunsul: Ah, ne pare rau, incercati peste 2 saptamani. Am facut reclamatie la BMW, dar nu trag mari sperante ca se repara cacaturile astea.

    2. Tot anul trecut, ma prinde tot in Romania schimbul de placute de frana. La Automobile Bavaria in Timisoara schimbul de placute de frana costa 2000 de lei. La Grup West in Oradea (bai, tot dealer autorizat) 1400. Nu ca nu e oricum scump si la Grup West, dar da-o-n pizda ma-sii, ce cacat e asta? Apropo, in Germania, schimbul de placute + discuri la BMW costa 300 de euro. Va las pe voi sa decideti daca dealerii autorizati BMW din Romania sunt niste muisti jegosi de prima clasa sau nu.

    Comentariu apreciat.513
    • Ah, inca una cu Automobile Bavaria (Timisoara). Nu mi se mai replia oglinda (cica e problema cvasi cunoscuta). Ma duc la muistii aia, bai, masina in garantie, nu mai merge oglinda. Ah, stiti, n-avem timp sa ne uitam la masina. Bai, sunteti sanatosi la cap, masina e in garantie si am o problema care tine de siguranta in trafic, uitati-va 2 secunde la ea, macar puneti oglinda in pozitia normala, sa nu ma bag eu sa nu rup ceva… Nu putem, avem timp abia peste 3 saptamani. Am pus eu oglinda in pozitia in care trebuia sa stea in mod normal si odata ajuns in Germania am sunat la dealer, coaie, oglinda kaput. Mi-au zis ca daca pot sa conduc in siguranta, sa merg la ei atunci, in momentul ala sa o rezolve pentru ca… deh, siguranta in trafic, sau daca oglinda a ramas pliata si nu o pot deplia, trimit ei platforma pentru ca deh, siguranta in trafic.

      Comentariu apreciat.433
    • in Germania, schimbul de placute + discuri la BMW costa 300 de euro.

      My bad, am gresit un pic, 400 de euro.

      173
    • Serif, unde schimbi tu in Germania placute + discuri cu 300 de euro? Ca le-as face si eu o vizita.

      134
    • NOU
      #65

      1. Care a fost problema pana la urma? Am avut si eu ghinionul sa dau intr-un crater si s-a rezolvat cu o echilibrare a rotii respective la vulcanizare

      2. Nici eu nu am inteles asta. In plus daca masina e peste 5 ani poti intra pe simulatorul online de service si vezi cat costa o anume operatiue ( ex: schimbat placute frana), numai ca in service la fata locului pretul e tot timpul mai mare decat cel afisat online. La ce mai e bun simulatorul vietii daca pretul nu e garantat?

      101
    • 400 euro manopera sau cum?

      33
    • Serif, unde schimbi tu in Germania placute + discuri cu 300 de euro? Ca le-as face si eu o vizita.

      400 euro manopera sau cum?

      Vezi c-am corectat, 400 de euro, in Dresda la BMW Niederlassung. Era ceva de genul 150 de euro setul de placute, 200 de euro discurile si 75 de euro manopera.

      Care a fost problema pana la urma?

      Capat de bara praf.

      Nici eu nu am inteles asta. In plus daca masina e peste 5 ani poti intra pe simulatorul online de service si vezi cat costa o anume operatiue

      Nici n-am intrat pe simulator online. I-am sunat pentru ca trebuia sa schimb placutele de frana, am sunat prima data la aia din Timisoara sa-i intreb cand au timp, cat costa. Mi-au zis 2000 de lei, dar aveau timp abia peste 3 saptamani. Apoi am sunat la aia din Oradea, astia aveau timp dupa 3 zile si bonus, aceeasi operatie costa 1400 de lei. Si nu vad nici un motiv pentru diferenta de 600 de lei pentru absolut aceeasi munca decat ca Automobile Bavaria sunt mai muisti decat Grup West.

      74
    • NOU
      #68

      M-ai făcut un pic curios, 400€ pare prea puțin cu plăcuțe și discuri OE. Am întrebat la BMW Niederlassung Dresda și costa 1680€ piese și manopera, plăcuțe și discuri fata&spate pentru un seria 5. In România aceeași operațiune e în jur de 5000 ron.

      92
    • NOU
      #69

      https://ibb.co/0XqN3FP Uite aici răspunsul primit azi

      72
    • M-ai făcut un pic curios, 400€ pare prea puțin cu plăcuțe și discuri OE. Am întrebat la BMW Niederlassung Dresda și costa 1680€ piese și manopera, plăcuțe și discuri fata&spate pentru un seria 5. In România aceeași operațiune e în jur de 5000 ron.

      Mananci cacat pentru ca:

      1. preturile de care vorbesc eu sunt pentru un seria 3 (atat in Dresda cat si in Romania)
      2. poate ai intrebat pentru un seria 5 M
      3. vorbeam doar de discuri + placute fata.

      Dovada:
      https://ibb.co/rF2yqs0

      Altfel, misto cu romanii, le spui ca merele-s verzi, ei nu, vai, cum sa fie verzi pentru ca uite cat de rosii sunt ciresele.

      46
    • Ca sa mai lamurim treburi: La seria 5 preturile sunt mai mari (ca-s si discurile si placutele mai mari). La 340 sunt preturi mai mari fata de 320 (ca-s discuri mai mari si placute mai mari). Eu am comparat pretul cerut de BMW Dresda pentru un schimb de placute + discuri pentru un 318 F31 si cat mi-a cerut Automobile Bavaria pentru un 320 G21 (aproximativ aceeasi clasa/costuri/etc ca nu e niciunul cu pachet M sau sport). Dar tu ai descoperit ca apa-i uda si ca la un seria 5 pretul e mai mare. GG.

      35
    • Si inca ceva:

      https://www.fairgarage.com/de-de/bmw-bremsen-wechseln

      Aici zic ca pretul pentru service france complet (placute + discuri) la un seria 3 G21 e 400 de euro (adica cat mi-a cerut BMW Dresda pentur seria 3 F31). Da, vad ca acum la F31 e pretul mai mare (probabil din cauza ca nu mai e model actual), dar oricum, explica tu cum e ok daca Automobile Bavaria cere 400 de euro pentru schimb de placute doar, cand la BMW in Germania de 400 de euro schimbi si placute si discuri. Si e ok, continua sa-ti sustii punctul de vedere argumentand ca vai, la seria 5 costa nu stiu cat, ca sigur-sigur o sa pari perspicace.

      55
    • „Apropo, in Germania, schimbul de placute + discuri la BMW costa 300 de euro.”

      De fapt, doar pentru franele din fata, de fapt 460€, de fapt 460€ fara tva, adica 550€ pt astia normali ca noi, care nu facem totul „pa firma”.
      Cam mare diferenta de la „decat 300” la 550.

      Nu stiu cum „te-a prins in Romania” schimbul, cand BMW are de ani de zile un foarte bun indicator in iDrive, referitor la cati km mai poti conduce cu franele respective (fata/spate). Sau ai zis ca tragi de ultimii 5000, sa-i rulezi pina la capt.

      Da, du-te cu aproximarea de la fairgarage in Niederlassung, sa vezi ce zic.

      47
    • @Flogea
      Daca nu te-ai uitat bine, pe factura ce am pus-o e si un senzor, doar pe stanga, care nu se schimba in mod normal (ca daca se schimba, era si pentru dreapta). Si hai, o fi fara TVA (sincer nu mai tin minte, treaca de la mine) deci suma mai reala o fi 450 pentru discuri + frane. E o diferenta, totusi, fata de 400 de euro DOAR pentru placutelende frana, nu ti se pare?

      Cat despre avertizare, pai in prima saptamana din Februarie am primit o alerta cum ca mai am 10k km pana sa schimb franele. Fac un calcul 10k km, ok, merge un drum dus-intors pana in Romania, le schimb dupa. Ei, cand am ajuns in Romania imi arata ca mai am 1000 km. Acu, tu poti sa o dai in teorii ale conspiratiei cum ca x sau y, ca esti roman, nu-i asa?

      Apropo, aia de la fair garage e doar o estimare, am trimis mailnde curiozitate si la BMW in Germania, vedem cat costa schimbul complet cand raspund aia ca na, pana nu vi se arata verde-n fata ca nu sunt basme credeti ca lumea va prosteste pentru puncte pe internet.

      44
    • @Flogea
      Pana raspund aia, ia uite c-am gasit negru pe alb cat costa schimbul de placute pe fata la un seria 3. E cale lunga pana la 400 de euro cat cer Automobile Bavaria timisoara pentru schimb de placute fata la un seria 3, stii ce zic?

      Hai, joac-o pe asta.

      44
    • Apropo:

      Da, du-te cu aproximarea de la fairgarage in Niederlassung, sa vezi ce zic.

      Sunt curios si cum explici aroganta asta in lumina noilor informatii (comentariul precedent), ca sumele se cam potrivesc. Hai, sunt foarte curios.

      44
    • NOU
      #77

      Ce prost ești @Sabotoare. Nu te-am acuzat de nimic, kkt mănânci tu cu polonicul. Ideea era tot în România pare mai ieftin.

      Ai specificat undeva înainte ca e vb de un 318d? Știu clar ca exista diferențe de pret la piese între seria 3 și 5. După vreo 12 ani de deținut marca asta m-am cam prins.

      Apoi pretul dat de mine e pt față spate, dar e clar ca și doar pt fată tot ar fi vreo 800€.

      Cu toate datele prezentate dinainte era alta discuție, dar fiind un oligofren hardcore, nu ai sesizat diferența dintre o simplă discuție și niște acuze, ai sărit direct la concluzie.

      45
    • Nu te-am acuzat de nimic, kkt mănânci tu cu polonicul. Ideea era tot în România pare mai ieftin.

      Ciudat mod de a nu acuza nimic cand eu spun ca o operatie costa 400 de euro tu sa sari ca nu, vai, mie imi cer 1600 de euro.

      Ai specificat undeva înainte ca e vb de un 318d?

      Mea culpa, nu. Dar IN PULA MEA, daca vezi ca unu’ vorbeste de 400 de euro pentru o operatie pe care pe tine te costa 1600, nu te gandesti ca POATE vorbeste de alt model decat ai tu sau ca poate e vorba de schimb doar fata sau doar spate?

      Apoi pretul dat de mine e pt față spate, dar e clar ca și doar pt fată tot ar fi vreo 800€.

      LA SERIA 5. Hai sa facem un exercitiu: Intreaba-te:
      – daca la seria 5 costa 800 de euro pentru schimb placute + discuri fata, asta inseamna ca si pentru seria 3 e la fel?
      – daca la seria 5 costa 800 de euro pentru schimb placute + discuri fata, asta inseamna ca Automobile Bavaria Timisoara nu au cerut 400 de euro pentru schimb de placute fata?
      – daca la seria 5 costa 800 de euro pentru schimb placute + discuri fata, asta inseamna ca BMW Dresda nu mi-a dat factura de ~400 de euro pentru schimb de placute + discuri fata la seria 3?
      – daca la seria 5 costa 800 de euro pentru schimb placute + discuri fata, asta inseamna ca Automobile Bavaria Timisoara nu sunt muisti?
      – daca la seria 5 costa 800 de euro pentru schimb placute + discuri fata, asta inseamna ca astia mint?

      Cu toate datele prezentate dinainte era alta discuție, dar fiind un oligofren hardcore, nu ai sesizat diferența dintre o simplă discuție și niște acuze, ai sărit direct la concluzie.

      Pai eu am dat date inainte: 400 de euro schimb de placute de frana la Automobile Bavaria Timisoara vs de 400 (ma rog, 400+, ca TVA) schimb placute de frana + discuri la BMW in Germania (ba, cu factura in fata). Insa voi (ca nu doar tu) v-ati gasit sa sariti la muscat de cur ca vai, ca nu-i asa, ca uite, 1600 de euro. Si apoi tot voi va intrebati de ce va bag in ‘zda mamii voastre si nu discut civilizat cu voi. Si ca vai, e simpla discutie. Pai boss, daca e o simpla discutie si-ti lipseau niste date, de ce nu m-ai intrebat?

      Adica eu arat clar ca pe aprox. cat Automobile Bavaria cere pentru un schimb de placute pe fata, in Germania schimbi si discurile, te gasesti tu sa declari ca vai, la seria 5 un schimb complet de frane fata-spate costa 1600 de euro. Si cand zic ca mananci cacat (ca asta-i toata „jignirea”) tot tu esti ala ofensat.

      Si daca vrei sa dezbatem de ce am zis ca mananci cacat, pai simplu: eu afirm ca schimb de placute + frane costa in Germania 400 de euro. Tu – fara nici o informatie despre model – ma acuzi voalat de minciuna pentru ca – vezi dom’le – ai intrebat tot la aia cat costa un schimb complet si aia ti-au zis 1600. Si apoi imi arunci in fata ca vai, EU n-am dat detalii, asa ca de unde sa stii ca eu vorbesc de seria 3.

      Daca nu erai muist (uite, acum te jignesc) ma intrebai prima data despre ce model vorbesc si daca am schimbat fata-spate. Dar nu, ai sarit ca rata la muci ca „1600 de euro la seria 5” si apoi ma acuzi pe mine ca EU nu ti-am dat toate datele.

      11
    • NOU
      #79

      Bobita, inca o data, traiesti intr-un univers in care esti persecutat, dar te asigur ca in lumea reala nu are nimeni nimic cu tine. Nu te-am acuzat de absolut nimic, era doar o discutie in care incercam sa lamuresc cat de actuale sunt informatiile. Prin scris se pierd multe detalii care insotesc o conversatie fata in fata, dar te asigur ca te-ai luat nasol degeaba. Puteai foarte frumos sa spui ori de la inceput ca pt un 318d am pretul asta sau cand ti-am zis eu de pretul de 1680euro ( care oricum era pt fata/spate ), sa pui: „ok, ala e un seria 5, eu am seria 3”, si nu era nicio suparare.

      Asa ai preferat sa te bagi in texte kilometrice, pe ultimul nici nu-l mai citesc ca vad in prima propozitie ca l-ai scris in acelasi stil, in care sa demonstrezi ca tu nu minti, desi nimeni, dar absolut nimeni nu ti-a zis ca minti. Chill.

      02
    • Bai, poate m-am ambalat prea tare, nu zic nu, dar la
      „schimbul de discuri + placute discuri in Germania costa 400 de euro”
      raspunzi cu
      „am verificat eu de curiozitate, costa 1600 de euro”
      …. zi-mi tu, cum sa „citesc” asta? Ce incerci sa transmiti prin raspunsul ala? Ma, da, n-am specificat EXACT despre ce e vorba, dar nici tu n-ai incercat sa intelegi despre ce e vorba. E misto cum dup-aia o joci asa, ca vai, tu doar ai vrut sa aduci informatii extra, nimic altceva. Ma rog, o fi si din cauza ca

      Prin scris se pierd multe detalii care insotesc o conversatie fata in fata

      , nu zic nu.

      Si mai e inca o chestie: nu e prima discutie legata de preturi de service la BMW in Romania fata de Germania de pe blogul asta (fa o cautare daca esti curios), si au fost destui care ma contraziceau, chit ca am pus facturi si date. Si, plm, normal ca nu prea mai am stau mult la discutii si-mi cam vine sa le fac frati alora care fac pe gica contra si incearca sa-mi demonstreze ca e mai ieftin in Romania, cand eu am factura in fata ochilor.

      Apropo, daca vrei sa mai continuam discutia legata de preturi de service, pai uite cat cere Automobile Bavaria pentru schimb de placute + discuri de frana fata la un 320:

      https://freeimage.host/i/JGPQIoP

      Asa ca eu as zice ca un schimb complet fata-spate placute+discuri e sensibil mai mult de 5000 de lei. Inca astept sa raspunda aia din Germania.

      01
    • NOU
      #81

      bai, tata, inca o data, ca vad ca o tii pe a ta, iti dau quote aici la exact ce am zis:

      „M-ai făcut un pic curios, 400€ pare prea puțin cu plăcuțe și discuri OE. Am întrebat la BMW Niederlassung Dresda și costa 1680€ piese și manopera, plăcuțe și discuri fata&spate pentru un seria 5. In România aceeași operațiune e în jur de 5000 ron.”

      Facem analiza pe text.

      „M-ai facut un pic curios, 400 euro pare prea putin cu placute si discuri OE” – aici e parerea mea subiectiva, asa mi se pare mie

      „Am întrebat la BMW Niederlassung Dresda și costa 1680€ piese și manopera, plăcuțe și discuri fata&spate pentru un seria 5.” – aici vorbeam fix de cazul meu, ca alt caz nu cunosc, mai ales ca nu ai specificat ce masina ai. Dar cred ca reiese foarte clar de aici ca am obtinut un pret pentru mine de la aceeasi reprezentanta mentionata, ca sa fiu sigur ca practica aceleasi preturi

      „In România aceeași operațiune e în jur de 5000 ron.” – aici e concluzia cautarii mele. Cel putin in cazul meu, nu ies mai ieftin sa ma duc in Germania ( ipotetic, ca nu m-as duce pana acolo oricum) sa schimb discuri si placute la reprezentanta.

      Intelegi? Nu ti-am zis nicio clipa si nici nu am insinuat ca minti. Cel mult ori era o discutie despre cat de actuale iti sunt informatiile sau „nu e o regula generala, cu cat creste clasa masinii cu atat e mai convenabil sa mergi in tara”.

      Mai mult chiar sunt convins ca am adus valoare discutiei stabilind si ca exista cazuri in care preturile pot fi mai bune in tara.

      Atat. Si totul se termina intr-un ton civlizat. Ia un extraveral, ceva, ca prea iti sare tzandara si nu e bine. Faci naibii un AVC, fereasca sfantu`

      Hai, pace si energie!

      12
    • BMW Niederlassung Dresda și costa 1680€ piese și manopera, plăcuțe și discuri fata&spate pentru un seria 5. In România aceeași operațiune e în jur de 5000 ron.

      Ma indoiesc, din moment ce mie mi-au cerut 4000 de lei pentru schimb placute + discuri doar fata, la un seria 3, vezi factura de mai sus.

      In rest, cum am zis, poate m-am ambalat eu prea tare. Dar:

      M-ai făcut un pic curios, 400€ pare prea puțin cu plăcuțe și discuri OE. Am întrebat la BMW Niederlassung Dresda și costa 1680€ piese și manopera, plăcuțe și discuri fata&spate pentru un seria 5. In România aceeași operațiune e în jur de 5000 ron.

      Asta e tot ce ai zis. Nu zic, se pierd multe prin scris, ca nu-i discutie fata in fata, dar zi-mi cum citesti asta? Ok, n-ai zis ca mint, ai zis doar ca 400 de euro e prea putin si uite, tie ti-au cerut 1600 de euro. Ce ar trebui sa se inteleaga din mesajul asta, ca imi dai dreptate sau ca preturile nu sunt alea de care vorbesc eu? Si apropo, de asta am zis ca mananci cacat – afirmatia ta cum ca te-ar costa mai putin in Romania.

      In fine, treaca de la mine, m-am ambalat eu prea tare, bla, bla, bla. Ramane faptul ca Automobile Bavaria te taxeaza de te indoaie, (mult) mai mult decat reprezentantele BMW din Germania. Si ca – asa cum am zis – Automobile Bavaria vrea 800 de euro pentru o lucrare de service pentru care in Germania platesti 400 de euro (sau 400 si ceva, ca na, o fi si un TVA pe acolo).

      00
    • Mai mult chiar sunt convins ca am adus valoare discutiei stabilind si ca exista cazuri in care preturile pot fi mai bune in tara.

      Demonstreaza chestia asta – fara misto, sunt sincer interesat de treaba asta. Arata-mi o reprezentanta din Romania la care preturile de service sunt mai mici decat in Germania. Eu am pus mai sus facturi/oferte Romania vs Germania si fratele meu negru, e o diferenta imensa.

      01
    • NOU
      #84

      https://ibb.co/YZrg5Sy

      :)))) de ce insisti cu aceeasi tampenie? aproximativ 5000 ron, dupa cum am zis.

      PS: pretul real e plus/minus, dar clar nu e 1680 euro

      si uite si pt un F30 318D

      https://ibb.co/6Wn5H7Q

      Dupa cum observi pe fata tot in jur de 400 euro costa.

      Vorbim de Romania, ok? Ca tot m-ai citat…

      00
    • https://ibb.co/YZrg5Sy

      :)))) de ce insisti cu aceeasi tampenie? aproximativ 5000 ron, dupa cum am zis.

      PS: pretul real e plus/minus, dar clar nu e 1680 euro

      si uite si pt un F30 318D

      https://ibb.co/6Wn5H7Q

      Dupa cum observi pe fata tot in jur de 400 euro costa.

      Vorbim de Romania, ok? Ca tot m-ai citat…

      Bun, hai sa lamurim niste treburi:
      Vezi, tocmai de asta zic ca mananci cacat si-mi vine sa te iau la pula. Pentru ca tu intri pe site, iti dau aia niste preturi si zici gata, ia uite ce ieftin e in Romania. Ca da, pe bmw.ro, un pachet de schimb placute de frana fata + discuri fata la Automobile Bavaria Timisoara aparent e doar 2500 de lei, doar ca daca chiar te duci la ei e un alt pret, DOAR aproape dublu.
      Dar tu nu si nu, cica eu vorbesc prostii, eu avand in mana o oferta de pret VALIDA din punct de vedere legal (ca ce vezi tu pe site nu e „legally binding”) de la Automobile Bavaria Timisoara in fata, mananci cacat ca uite, pe bmw.ro scrie ca-i mai putin.

      Si mai, hai, sa fie doar 2500 de lei, adica 500 de euro schimbul de placute + discuri pe fata. TOT E MAI SCUMP DECAT PRETUL DE LA BMW NIEDERLASSUNG DRESDA pentru aceeasi masina. Si… cica eu insist cu aceeasi tampenie. Eu, care – repet – am oferte de pret/facturi in mana.

      00
    • si uite si pt un F30 318D

      https://ibb.co/6Wn5H7Q

      Dupa cum observi pe fata tot in jur de 400 euro costa.

      Apropo…. deci un schimb placute+discuri fata la un F30 costa in jur de 400 de euro la APAN Motors Iasi, dealer autorizat in Romania (conform preturilor de pe site am lamurit mai sus ca nu-s de incredere, dar treaca de la mine). In momentul asta, da? Hai sa vedem cat costa un schimb de placute+discuri la un F30 la BMW Cloppenburg, dealer autorizat in Germania: https://www.cloppenburg-gruppe.de/bmw/service/angebote/service-bremse-vorn

      Pret actual, pentru un F30, schimb discuri + placute fata. Lamureste-ma, te rog:
      1. 250 de euro e mai mic decat 400 de euro sau nu?
      2. Zi-mi te rog, 400 de euro cat mi-a cert Automobile Bavaria Timisoara pentru schimb de PLACUTE fata e mai putin de 250 de euro sau nu?
      3. Zi-mi te rog, aia 300 de euro pe care i-am platit la Grup West Oradea pentru schimb de placute fata la un seria 3 e mai mult sau mai putin decat aia 250 de euro pe care ti-i cere BMW Cloppenburg pentru un schimb de placute + discuri fata la un seria 3?

      Hai, spune-mi cum EU continui cu aceleasi tampenii si explica-mi cum tu nu mananci deloc cacat, ci doar porti niste discutii inocente in care sustii ca uite, in Romania sunt preturile mai mici.

      00
    • Ah, e vorba doar de placute la BMW Cloppenburg. Dar majoritatea intrebarilor raman valabile.

      00
    • NOU
      #88

      Vezi ca ai ratat partea când am zis ca nu e regula generala, de unde practic a pornit și exemplificarea cu seria 5. Ca e mai ieftin pt 318d in Germania decât la AutomobileBavaria în Timișoara nu înseamnă ca pt orice model BMW e mai ieftin în Germania decât în orice altă reprezenta din România. Adică nu poți să te bați cu pumnul în piept ca e mai ieftin în Germania fără precizări suplimentare, pe care am căzut deja de acord ca era bine să le fi oferit de la bun început. Pt seria 5 nu ajungi la 1680€ în România, ca doar de România am vb, nu m-am limitat strict la AutomobileBavaria.

      Prețurile din screenshot-uri sunt prin campania BMW service 5+, care presupune niște reduceri.

      00
    • Pt seria 5 nu ajungi la 1680€ în România, ca doar de România am vb, nu m-am limitat strict la AutomobileBavaria.

      Eu vorbeam de Automobile Bavaria in principiu, ca-s musti. Sunt convins ca sunt si altii mai ok – Grup West mi s-au parut mie mai ok, dar tot cu preturi mai mari decat in Germania, din experienta mea. Dar, dupa cum ai vazut, una scrie pe site (ca or fi reduceri, ca nu) si alta e cand chiar e vorba sa mergi la ei sa inlocuiesti franele. Intreaba-i daca ai chef (pentru tine, nu pentru mine, ca – cel putin la masinile mele – e clar ca pe mine ma costa mai mult in Romania decat in Germania) de o oferta de pret si vezi ce-ti raspund. Ca mie ai vazut ce mi-a raspuns Automobile Bavaria Timisoara, chit ca pretul afisat pe site era rezonabil.

      00
  16. Dupa ce am citit aici , nu-mi cumpar BMW :))

    Comentariu apreciat.352
    • Asta era! Tu erai chitit să îți iei probabil un M8 competition dar te-ai răzgândit din cauza comentariilor unor necunoscuți de pe un blog.
      Dacă nici asta nu înseamnă influența…

      Indecis. Tu ce zici?1720
  17. Jesus, câte povești horror … În Iași, BMW a retras licența Bavaria (vă las pe voi să ghiciți de ce), singurul dealer autorizat rămânând APAN Motors (niste băieți din Brăila). Trebuie să mă mut în București și mai am 3 ani de garanție; după ce am citit aici, cred că o sa merg la Brăila să fac reviziile :))))

    51
    • NOU
      #93

      Probabil te referi la Trado, acolo se pare ca au fost mai multe cauze, printre care si o intrare in faliment din ce stiu eu. Cine conduce afacerea aia nu pare foarte interesat de dezvoltare si investitii, clienti au destui pe partea de service. De mai bine de un an s-au mutat si din sediul lipit de service si mai au doar 2 masute intr-un colt in reprezentanta KIA din aceeasi curte ( apartine de acelasi patron ). Pe KIA totusi le merge bine, e de neinteles cum pe partea de BMW trag sa moara.

      00
  18. NOU
    #94

    A fost un prieten sa le ceara oferta pt schimb ulei si filtre, un ~2500 lei lejereanu pt 320d:
    – i-au pus pe deviz 2 filtre de habitaclu, desi masina are unul singur
    – uleiul care e 45 lei/l (emag, autokarma, oriunde) a fost 120 lei/l FARA TVA, deci 45 vs 142 si ai nevoie de 6l, o teapa corecta de ~600 lei
    – culmea, manopera, conform devizului, ar fi fost ~400 lei cu tva, ceea ce nu mi se pare neaparat mult, un service lua 200-300 iar un mecanic 100-150.

    Intuitia mea e ca pulimea care ar trebui sa munceasca (mecanicii) sunt platiti mizerabil dar le mai iasa ciubuc cate o piesa, iar agentii de vanza…. aa „consilierii de service” sunt pusi acolo sa iti zambeasca frumos in timp ce te fac de bani vanzand piese la suprapret.

    100
  19. Are balta peste… Sunt destui care sufera sa aiba BMW si accepta sa fie pisati in gura la pret, fiabilitate, service, revizii si apoi isi neaga experienta si spun ca ei sunt multumiti de masina… BMW stiu clar lucrul asta si nu au motiv sa schimbe nimic..

    93
    • NOU
      #96

      lucrurile se intampla IDENTIC la orice reprezentanta al oricarei marci din Ro, doar aici pe blog au mai fost skoda si suzuki

      aaa si reno, aia cu motorul cc: Vali

      80
    • E vorba doar de service aici. Dealer-ul e doar un sereleu. Firma (marca) n-are nici o treaba.

      33
  20. Acum vedeti si voi dragilor de ce au explodat vanzarile la Sandero? QED.

    82
  21. În Germania e jale , acum ! După articolul ăsta au crescut cererile pt Mercedes!

    70
  22. Din experiența mea și a prietenilor mei cu BMW nu voi cumpăra marca asta vreodată, nici pe gratis dacă îmi dai nu îmi trebuie.

    În vara lui 2022 la 60k km mi se supraîncălzește motorul pe autostradă (nu o alergam grav, din diverse motive nu depasesc 160 km/h) și de la presiune îmi pleznește un furtun. Ajung cu mașina la o reprezentanță lângă Hanovra și verdictul e „engine kaput” ~8000 de euro sau ia-ți rabla de aici. În septembrie 2023, la un an după ce răcitorul de gaze a cedat, mă programează pentru înlocuirea răcitorului de gaze, chemare inițiată din mai 2021. Când i-am întrebat stupefiat de ce m-au chemat abia după doi ani și jumatate având în vedere gravitatea problemei, răspunsul lor a fost: n-am avut răcitor pe stoc, abia acum v-a venit rândul.

    Dacă peste catastrofa asta de mașină mai pui și un strad de service cu moralitate dubioasă iese pagubă la portofel. Păcat de ele ca sunt printre cele mai mișto de condus mașini.

    50

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube