Audiența posturilor TV de știri și publicul comercial…

Un comentariu bun de tot pe tema audienței comerciale a posturilor TV de știri.

Nu neapărat pentru că mă include pe mine, ci pentru că explică destul de bine ura unor realizatori TV pe cei care protestează sau care nu pun botul la manipulările de tipul “Funeriu a picat bacul”, “Patapievici e latifundiar la Roșia Montană”, “Soroș dă 30€ de câine” și alte minuni. Plus, se știe că așa atragi publicul, înjurându-l.

Altfel, 20.000 public comercial?!?!?! HA HA HA! Da, sigur trăiesc din încasări, sigur că da, dacă încasările alea din vin Cipru sub formă de măriri de capital, sau din șantaje anchete de succes.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

40 comentarii

  1. Vazut ieri un Porsche 911 nou cu ZSO la numar.
    Sa inteleg ca daca tot ai audienta cat Antena, esti si platit ca ei?

    00
  2. Deci poti deschide linistit o televiziune.

    00
  3. NOU
    #10

    Mi-am dat seama cum lasam romania tv si antena 3 fara audienta: reinfiintam ddtv! Publicul este format din fix aceeasi decerebrati.

    00
  4. Media pe zi, după audiența pe minut. Nu au doar 22 mii de telespectatori din publicul comercial într-o singură zi.

    00
    • DS: acolo scrie ca e pe ZI….cu rosu :))

      00
    • Deci Vali, felicitari, ai mai multi cititori intr-o zi fata de Antena 3 intr-un minut :).

      00
    • Sigur ca nu. Daca au 22 de mii pe minut inseamna ca pe zi sigur au undeva la 32 de mil. *dumb*

      00
    • si de ar fi 22 mii de unici.
      Una e un unic ce sta cateva ore pe TV si alta e un unic ce a intrat 5-10 min pe blog, a citit 2 articole, a lasat un comm si a plecat, il mai vezi maine tot 5-10 min

      00
    • Reclama aia de 10-20 secunde e vazuta doar de 22 mii, pe cand pe un blog e disponibila non-stop. E cam fortata comparatia, dar are o logica pe undeva.

      00
    • DS, nu am comparat numărul de unici într-o zi. Nici nu cred că se poate aşa ceva, pentru că audienţele tv şi traficul online se măsoară diferit. M-am referit stric la cei 20 de mii, public comercial, media pe zi. O emisiune care are un minut de publicitate (dacă îl mai are), undeva la miezul nopţii, oare produce peste 1 mil. de euro anual? Asta e fabulaţia repetată în răspăr de unul care se laudă că „trăieşte din audienţă”.

      00
    • stai liniștit că am inteles ce ai zis. dar jurca ăla e postac :D

    • D4n, unicul de pe TV, care sta cateva ore, esti sigur ca urmărește pauza publicitara? Pe câți cunoști că urmaresc dpoturi la TV? Iar daca ai 5 spoturi pe zi, a cate 20 de secunde, câți crezi ca le văd?
      Ca să înceapă să ma enerveze cacatul ala cu „salariule!!!!” (lua-v-ar dracii cu reclama voastra!) au trebuit sa-l dea la fiecare pauza de publicitate, primul spot din calup, zilnic, cateva zile.
      Cat costă campania asta versus cat costă să pun pe un blog/forum niște reclame in dreapta?
      Cati „unici” ating pe TV cu 10000$, câți unici adunați de pe diferite bloguri ating cu același buget?

      Test: tu de unde afli prima dată de ofertele de Black Friday?

      00
    • Dacă aș vinde lapte pentru bebeluși, întâi as face campanie pe forumul „despre mămici”. Abia apoi, dacă mai e nevoie, m-as duce pe TV.
      Da, TV-ul încă ajunge mai departe decat netul, dar timpul trece… acum pana și Ghita ciobanul are net. :)

      00
    • 1. aia e audiența totală, nu comercială.
      2. obae ia in considerare prețurile întregi, ori cine a mai lucrat prin televiziuni știe că nu vinzi niciodată la preț întreg, dacă ceri 100€ pe GRP obții 20, că discount, că rebate, că plm.

    • @Cornel, „Sursa: estimare Paginademedia.ro pe baza punctelor de audiență.”

      00
    • @Cristi
      Aceeasi sursa ca si zoso
      @zoso
      Corban vorbea de bani
      OK discount +rebate (btw : A3 a fost mult mai afectata decit RTV de boicotul publicitarilor din motive de ordonanta antirebate Voiculescu) dar procentele cred ca sint altele .
      +Producatorii Corega , Prostamol etc. platesc fix pt. cei peste 49 de ani

      00
    • Exact ce am spus: produse de nișă. Corega nu prea are ce sa caute in online, e clar.
      Nu știu despre cazul Antena 3 care a fost mult mai afectata… poti detalia? Ce inseamna „ordonanta antirebate Voiculescu”, înseamnă ca antenele nu mai făceau discount față de ratecard?

      00
    • @Cristi

      Ai pareri ferme , informatii deloc si nici nu stii sa folosesti Google search:
      „ordonanta anti-rebate voiculescu” elimina comisionul ascuns al agentiilor de publicitate.
      Mai multe firme au boicotat A3 decit RTV.
      Daca 50% din barbatii de peste 50de ani au probleme cu prostata Prostamol nu e produs de nisa.
      De nisa sint acvariile . parapantele, echipamentele pt. serigrafie etc.

      00
    • Prostamol e pe nișa „bărbaților de peste 50 de ani care au probleme la prostată”. :)
      E posibil ca nișa acvariilor sa fie mai mare decat nișa Prostamol. :)

      00
  5. Eu as fi curios cat din audienta asta de sub 10% public comercial din total audienta este angajata in sistemul bugetar si cat la privat. Angajatii Teldrum i-as include tot in sistemul bugetar, ca sa nu apara neintelegeri.

    00
  6. hai cu ZOSO TV
    vei fi peste OTV

    00
  7. Sa nu uitam totusi ca audienta TV se masoara prin esantionare, in timp ce traficul de pe un blog contorizeaza fiecare vizitator unic, cred ca e putin unfair sa le compari. Dupa parerea mea, numarul real de oameni care se uita la TV este mai mare decat cel pe care il da Kantar. Trecand peste asta, ce spune Corban in ultimul paragraf e total adevarat.

    00
  8. NOU
    #31

    Daca punem la socoteala China, Rusia si Tecuci Antena 3 are peste 2 miliarde de telespectatori.

    00
  9. fmm veață, eu am luat 30 Lei nu euro, ce evreu si Soroș ăsta

    00
  10. De ce 18-49 reprezinta publicul comercial? Doar mie mi se pare gresit?

    00
    • pentru că după vârsta aia incepi sa cumperi mai puține. nu pentru că ai mai puțini bani, ci pentru că ești mai obosit și mai sictirit de lume.

    • NOU
      #35

      După 49 de ani, banii tăi sunt cheltuiţi de copiii intraţi în rândurile publicului comercial :))

      00
    • Am 40 de ani și cam am „completat” nevoile. Cate corturi să cumpăr? Câte farfurii, cate așternuturi, case, mașini, șosete, scaune, paturi, oale? Au ramas doar consumabilele.
      Nici măcar in excursii nu ma mai duc cu rucsacul de 80 de litri. Amuzat am observat asta: pe vremuri luam două bagaje de cala, acum niciunul. Ce aveam înainte in ele? Nu stiu. :) :)

      00
    • @Cristi: mai degraba recunoaste ca zbori cu low-cost si te-ar costa bagajul de cala cat cheltui in toata excursia.

      00
    • Ce înseamnă „recunoaste”? De parca ar fi o rușine sa zbori cu low cost.
      Zbor cu low cost in 2017, dar zburam și in 2005. In 2005 luam cu mine un rucsac de 80 de litri, acum nu mai iau, imi incape ce am nevoie in bagaj de mana, sau bagaj mare de mână (se plătește, apropo. :) )
      „Low cost” pentru amândouă exemplele.

      00
    • @Cristi

      Dupa cum a zis un mare filozof antic:

      „concediul ideal e ala in care ai de 2 ori mai putine bagaje si 2 ori mai multi bani.”

      00
    • @Cristi: scuza-mi inocenta, dar ce bagaj iti iei tu pentru o excursie (asta presupune multa deplasare) de o saptamana? Cati chiloti, ciorapi, pantaloni, incaltari, tricouri, camasi, geci, „ustensile” pentru spalat, barbierit, parfurmat etc?

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube