I-a rupt cu asta . Oricum sa asteptam raspunsul BMW nu ? Audi e totusi o masina pentru oameni normali, in schimb BMW e o masina de cocalari, si asta nu doar in RO, ci peste tot in lume.
00
NOU
#5
mihai
vreau sa vad calitatea unui audi la pretul unui logan
00
NOU
#6
Andi
BMW e masina de cocalari, cand nu e a ta. Daca ar fi sa ma iau dupa gandirea lui andrei_phx n-ar trebui sa-mi cumpar BMW pentru ca e masina de cocalari.
Ha ha ha!
BMW sau Audi, pe mine nu ma deranjeaza nici unu. A mea sa fie si sunt fericit!
00
NOU
#8
Vlad Olaru
Ce-mi plac rivalitatile astea bine intelese, bazate pe calitate, seriozitate, progres. Astfel de rivalitati sunt binevenite oricand, atat pentru ei cat si pentru ca potentiali clienti. Oricum.. touche BMW…:)
00
NOU
#9
aoleks
„bmw e masina de cocalari” e gandire de cocalar. bmw e un brand puternic, cu istorie si fiabilitate de intimidat. faptul ca multi cocalari se pricep la masini nu vrea sa zica ca nu trebuie sa iti iei bmw. e ca si cum ai zice ca mercedes e masina de suedeji. iar audi masina de capsunari.
ia mai du-te tu undeva! lumea nu se rezuma la romania, taranule!
cu toate ca prefer o honda sau un subaru!
00
NOU
#10
simi
Adevărul este că acum şi eu aş înclina puternic în favoarea Audi (deşi am trăit 3-4 ani cu un BMW). Sunt curios, totuşi, care este motorul creşterii constante Audi în ultimii ani.
Mie mi se pare o mizerie. Pentru că nu vorbeşte despre produsul propriu, ci despre cel al concurenţei. Bine, nici tracţiunea pe spate nu mi se pare OK.
00
NOU
#12
alex
Audi au avut probleme cu A4 in trecut , multi se plang in america de A4 modelele mai vechi de transmisie, motor , partea electrica, in US BMW e un brand puternic are garantie si mentenata pestru 4 ani sau 50.000 mile ( 80 .000 km ) totul e inclus(ulei, frane , stergatoare parbriz) doar cauciucurile nu sunt incluse. Cate bmw noi sunt in romania ? majoritate sunt cumparate de afara cu peste 200.000 km.
Mie mi se pare de prost gust reclama. Practic nu sunt in stare sa se puna intr`o lumina buna fara a apela la imaginea altora (si nu e prima data cand pierd o astfel de batalie dupa ce reactioneaza BMW). E incomparabila cu Freude am fahren, Jump for Joy, etc … Asta pur si simplu emana prostie: https://youtube.com/watch?v=zVhT7P0lDfI
Treaba e ca eu vroiam sa-mi iau o masina dar acum nu stiu ce sa ma fac … BMW e de cocalari, Audi de tarani, Mercedes de suedeji … sa fim seriosi … nu credeam ca mai exista gandire asa infantila (ce termen bland).
00
NOU
#14
simi
@alex: Prima dată am vrut să-ţi răspund cu „să nu exagerăm, nu sunt chiar atât de multe BMW-uri aduse de afară foarte-foarte vechi, pe motive de «şmecherie»”, dar dup-aia am realizat: La naiba, ai dreptate!
00
NOU
#15
Jordan
@robintel – FYI, tractiunea pe spate e cea mai eleganta solutie dpdv mecanic, respectiv cea mai buna solutie pentru masini cu motoare de peste 250-300CP. Pentru info suplimentare, google ‘torque steer’.
@ all – BMW-ul are imaginea de masina de wanker peste tot in lume – in Anglia se zice ca, daca ai un BMW M3, nu esti ever lasat sa iesi dintr-o strada laterala. Oricum, e vorba de imagine generala, si nu m-ar deranja sa am un M3 si sa schimb eu perceptiile
00
NOU
#16
vali
@Jordan: …pentru ca oricum nu te duci in anglia, nu?
NOU
#17
TheGreatMaster
Ahahaha, fucking nice. I love Audi.
00
NOU
#18
ko_deina
conform m5board.com, audi castiga in fata bmw-ului, atunci cand se compara un m5 de 507 cai cu un rs6 de 580 cai, which is normal. dar putini stiu cum saliveaza audi la consumul injumatatit al bmw-ul fata de audi si de intretinerea mai ieftina. se stie ca atunci cind intri cu audi in service, iti pui miinile in cap. costurile sint de multe ori si triple fata de bmw. inginerii audi au inghesuit pielele la motor mai rau ca la alfa.
la un bmw din 90-98 costul consumabilelor pe-o roata nu sar de 600 lei, incluzind brate/bucsi/articulatii si tot ce se poate schimba. pe cind la audi din aceasi ani, numai bratele (care-s 4) costa 1200 lei.
si o alta comparatie: 2005 a6 3.0tdi consuma aproape dublu fata de 2005 530d, in oras. dar pentru ca au stors mai mult turbina, sint in fata bmw la viteza. chiar ca-s smecheri.
e superb audi, si daca tinem cont de gusturi audi e mult peste bmw la aspect, dar hai sa ne uitam si la intretinere totusi..
00
NOU
#19
Radiera
Audi pwnz shit..
Ei de fapt sunt niste BMW/Mercedes wannabes.
00
NOU
#20
ipo
Se discuta de masini si iar apar toti cocoseii… Hai sa mai fie unu’ in plus.
In Romania BMW e de cocalari. Din doua motive simple. 1 ca e plin de rable din 85 cu spoilere smechere si luminite, desi masina huruie si se hurducaie mai rau decat o tigaie de Dacia. Si be) toti parvenitii si-au luat masini scumpe, gen BMW, si acum se cred dumnezei, iar noi astialalti suntem invidiosi pe ei.
Spotul Audi insa e mai cocalaresc decat orice cocalar de Ferentexas.
Cum spunea un stralucitor pe aici Vrum Vrum, Su-ba-ru!
00
NOU
#21
deskbrw
@ radiera „Audi pwnz the competition!” este vorba despre reclama, nu despre care e cea mai buna masina.
Lăsând la o parte rivalitățile dintre branduri, un vecin îmi spunea că particularitatea audi-ului este că: atât cât are pe bord ca viteză maximă, atât atinge. E neverosimil, dar astăzi, la un an și jumătate de la achiziție, am verificat că A4 atinge atât cât e scris în cartea tehnică (ca să nu fiu încadrat rapid, în viteză, la cocalari, țin să menționez că am cel mai ieftin model posibil fabricat în 2003, cu cel mai mic motor 1,9TDI/101CP, și break).
Iar cei care îi ridiculizează pe posesorii de audi, că și-au cumpărat un volfswagen mai scump, ar trebui să se gândească de două ori, pentru că atunci ce poți să mai zici de posesorii de golfuri și passaturi, care nici măcar un audi nu-și permit. Adevărul e că folclorul urban nu iartă pe nimeni, dar să recunoaștem, nemții se pricep la automobile, indiferent de marcă, dovadă că celelalte țări vestice, excepând mărcile de lux, pătrund mai greu, apelând la tertipuri, ca fuziuni gen volvo-ford, renault-nissan etc.
00
NOU
#24
Eugen
Reclama e buna, din seria Audi – BMW – Subaru – Bentley, cum a mai zis cineva. Nu se compara masinile, doar rezultatele de pe piata americana. Asta in primul rand. In al doilea rand, chestia cu intretinerea „imensa” a unui Audi fata de BMW e basm cu zmei, din seria suspensiei Audi din aluminiu care tine 2-3 luni :). Ca posesor de A6 Avant din 2000, benzinar 2.7 biturbo quattro, pot sa spun ca costurile de intretinere nu sunt mai mari decat ale unui 530 E39 din acelasi an. Avantajul Audi – quattro, care merita toti banii. Deasemenea, chestia cu consumul dublu al 3.0 TDI de la Audi fata de 3.0 d de la BMW mi se pare ca e o aberatie. Ma faci sa cred ca BMW-ul consuma 6% in oras :).
Sper ca nu se ajunge iar la un razboi de tip Audi-BMW-Subaru-Bentley. Oricum, legea americana nu interzice si nici FCC-ul.
eh, ce să zică și ei. vânzător să nu-și laude marfa, cam greu
plus reclama Audi „The spell has been broken”
I-a rupt cu asta . Oricum sa asteptam raspunsul BMW nu ? Audi e totusi o masina pentru oameni normali, in schimb BMW e o masina de cocalari, si asta nu doar in RO, ci peste tot in lume.
vreau sa vad calitatea unui audi la pretul unui logan
BMW e masina de cocalari, cand nu e a ta. Daca ar fi sa ma iau dupa gandirea lui andrei_phx n-ar trebui sa-mi cumpar BMW pentru ca e masina de cocalari.
Ha ha ha!
BMW sau Audi, pe mine nu ma deranjeaza nici unu. A mea sa fie si sunt fericit!
Ce-mi plac rivalitatile astea bine intelese, bazate pe calitate, seriozitate, progres. Astfel de rivalitati sunt binevenite oricand, atat pentru ei cat si pentru ca potentiali clienti. Oricum.. touche BMW…:)
„bmw e masina de cocalari” e gandire de cocalar. bmw e un brand puternic, cu istorie si fiabilitate de intimidat. faptul ca multi cocalari se pricep la masini nu vrea sa zica ca nu trebuie sa iti iei bmw. e ca si cum ai zice ca mercedes e masina de suedeji. iar audi masina de capsunari.
ia mai du-te tu undeva! lumea nu se rezuma la romania, taranule!
cu toate ca prefer o honda sau un subaru!
Adevărul este că acum şi eu aş înclina puternic în favoarea Audi (deşi am trăit 3-4 ani cu un BMW). Sunt curios, totuşi, care este motorul creşterii constante Audi în ultimii ani.
Mie mi se pare o mizerie. Pentru că nu vorbeşte despre produsul propriu, ci despre cel al concurenţei. Bine, nici tracţiunea pe spate nu mi se pare OK.
Audi au avut probleme cu A4 in trecut , multi se plang in america de A4 modelele mai vechi de transmisie, motor , partea electrica, in US BMW e un brand puternic are garantie si mentenata pestru 4 ani sau 50.000 mile ( 80 .000 km ) totul e inclus(ulei, frane , stergatoare parbriz) doar cauciucurile nu sunt incluse. Cate bmw noi sunt in romania ? majoritate sunt cumparate de afara cu peste 200.000 km.
Mie mi se pare de prost gust reclama. Practic nu sunt in stare sa se puna intr`o lumina buna fara a apela la imaginea altora (si nu e prima data cand pierd o astfel de batalie dupa ce reactioneaza BMW). E incomparabila cu Freude am fahren, Jump for Joy, etc … Asta pur si simplu emana prostie: https://youtube.com/watch?v=zVhT7P0lDfI
Treaba e ca eu vroiam sa-mi iau o masina dar acum nu stiu ce sa ma fac … BMW e de cocalari, Audi de tarani, Mercedes de suedeji … sa fim seriosi … nu credeam ca mai exista gandire asa infantila (ce termen bland).
@alex: Prima dată am vrut să-ţi răspund cu „să nu exagerăm, nu sunt chiar atât de multe BMW-uri aduse de afară foarte-foarte vechi, pe motive de «şmecherie»”, dar dup-aia am realizat: La naiba, ai dreptate!
@robintel – FYI, tractiunea pe spate e cea mai eleganta solutie dpdv mecanic, respectiv cea mai buna solutie pentru masini cu motoare de peste 250-300CP. Pentru info suplimentare, google ‘torque steer’.
@ all – BMW-ul are imaginea de masina de wanker peste tot in lume – in Anglia se zice ca, daca ai un BMW M3, nu esti ever lasat sa iesi dintr-o strada laterala. Oricum, e vorba de imagine generala, si nu m-ar deranja sa am un M3 si sa schimb eu perceptiile
@Jordan: …pentru ca oricum nu te duci in anglia, nu?
Ahahaha, fucking nice. I love Audi.
conform m5board.com, audi castiga in fata bmw-ului, atunci cand se compara un m5 de 507 cai cu un rs6 de 580 cai, which is normal. dar putini stiu cum saliveaza audi la consumul injumatatit al bmw-ul fata de audi si de intretinerea mai ieftina. se stie ca atunci cind intri cu audi in service, iti pui miinile in cap. costurile sint de multe ori si triple fata de bmw. inginerii audi au inghesuit pielele la motor mai rau ca la alfa.
la un bmw din 90-98 costul consumabilelor pe-o roata nu sar de 600 lei, incluzind brate/bucsi/articulatii si tot ce se poate schimba. pe cind la audi din aceasi ani, numai bratele (care-s 4) costa 1200 lei.
si o alta comparatie: 2005 a6 3.0tdi consuma aproape dublu fata de 2005 530d, in oras. dar pentru ca au stors mai mult turbina, sint in fata bmw la viteza. chiar ca-s smecheri.
e superb audi, si daca tinem cont de gusturi audi e mult peste bmw la aspect, dar hai sa ne uitam si la intretinere totusi..
Audi pwnz shit..
Ei de fapt sunt niste BMW/Mercedes wannabes.
Se discuta de masini si iar apar toti cocoseii… Hai sa mai fie unu’ in plus.
In Romania BMW e de cocalari. Din doua motive simple. 1 ca e plin de rable din 85 cu spoilere smechere si luminite, desi masina huruie si se hurducaie mai rau decat o tigaie de Dacia. Si be) toti parvenitii si-au luat masini scumpe, gen BMW, si acum se cred dumnezei, iar noi astialalti suntem invidiosi pe ei.
Spotul Audi insa e mai cocalaresc decat orice cocalar de Ferentexas.
Cum spunea un stralucitor pe aici Vrum Vrum, Su-ba-ru!
@ radiera „Audi pwnz the competition!” este vorba despre reclama, nu despre care e cea mai buna masina.
oricum cea mai tare reclama mi se pare
Geniala reclama. De-ar fi si pe bune…
Lăsând la o parte rivalitățile dintre branduri, un vecin îmi spunea că particularitatea audi-ului este că: atât cât are pe bord ca viteză maximă, atât atinge. E neverosimil, dar astăzi, la un an și jumătate de la achiziție, am verificat că A4 atinge atât cât e scris în cartea tehnică (ca să nu fiu încadrat rapid, în viteză, la cocalari, țin să menționez că am cel mai ieftin model posibil fabricat în 2003, cu cel mai mic motor 1,9TDI/101CP, și break).
Iar cei care îi ridiculizează pe posesorii de audi, că și-au cumpărat un volfswagen mai scump, ar trebui să se gândească de două ori, pentru că atunci ce poți să mai zici de posesorii de golfuri și passaturi, care nici măcar un audi nu-și permit. Adevărul e că folclorul urban nu iartă pe nimeni, dar să recunoaștem, nemții se pricep la automobile, indiferent de marcă, dovadă că celelalte țări vestice, excepând mărcile de lux, pătrund mai greu, apelând la tertipuri, ca fuziuni gen volvo-ford, renault-nissan etc.
Reclama e buna, din seria Audi – BMW – Subaru – Bentley, cum a mai zis cineva. Nu se compara masinile, doar rezultatele de pe piata americana. Asta in primul rand. In al doilea rand, chestia cu intretinerea „imensa” a unui Audi fata de BMW e basm cu zmei, din seria suspensiei Audi din aluminiu care tine 2-3 luni :). Ca posesor de A6 Avant din 2000, benzinar 2.7 biturbo quattro, pot sa spun ca costurile de intretinere nu sunt mai mari decat ale unui 530 E39 din acelasi an. Avantajul Audi – quattro, care merita toti banii. Deasemenea, chestia cu consumul dublu al 3.0 TDI de la Audi fata de 3.0 d de la BMW mi se pare ca e o aberatie. Ma faci sa cred ca BMW-ul consuma 6% in oras :).