N-aveţi bani de un A4? Vă oferim acest frumos Jetta, care seamănă al naibii de mult, foloseşte aceeaşi platformă, aceleaşi piese, acelaşi design, e ca şi cum ai avea un A4! Vreţi să vă luaţi un A4 şi sunteţi îngrijorat de asemănările cu Jetta? Cui îi pasă?
Foarte tare jetta. Chiar vreau sa mi-o iau… peste vreo 5 ani cand fac bani.
Intre timp am descoperit si eu ce inseamna tempomatul
Mare bila alba pentru piaristii de la VW romania
celor de la BMW
Cumperi o Jetta primesti un set de sigle Audi si una cu BOSS.
A4 si Jetta se bazeaza pe platforme diferite. Cel putin Jetta e pe platforma de Golf, echivalentul sau de la Audi fiind A3 Sedan pe care l-ai aratat acum cateva zile.
Vedeţi? De asta se bagă atâţia bani în campanii de awareness. Dacă maşinile tot sunt la fel, trebuie cumva să-i momească pe cumpărători…
arata ca doua vaci, numai ca una poarta combinezon de curse, atat:))
Ionut P: era mai nasol daca mentinea viteza constanta indiferent de temperatura, nu crezi? Asta e cand angajezi literate ca piariste, tempomat, termostat, tot un drac.
mai ramane sa lipesti un logo de audii pe el ca sa nu zica lumea ca esti fraier si nu ai masina de fitze
Haideti domnu’ zoso , nu mai mintiti view-erii . Se vede clar ca-s numere de-nmatriulare diferite
Ar trebui si o poza de interior…jeta a devenit un fel de logan cand vine vorba de plastic.
funny fact: toata lumea se plange [put whatever expensive brand here] pune plastice ieftine, ca nici Rolls-urile nu mai sunt ce-au fost o data. In schimb, soselele sunt pline de Logan, Octavia, Felicia – ca sa zic doar de masinile noi.
Daca te intinzi un pic la optionalele de pe Jetta, ajunge sa semene cu Audi si la pret…
la fel au facut si cu A4 precedent si Seat Exeo.
Seamana destul de bine (la spate), dar mai putin la dimensiuni. Nu stiu cum au motoarele, dar cert este ca Jetta e destul de ieftin
Ai si nu ai dreptate dar sa o luam pe rand.
– Ai dreptate in urmatoarele privinte :
1. Da, seamana foarte mult ca design;
2. In mod sigur au aceleasi piese la interior (plastice, electronica, mecanica, samd) luate din versiunile precedente ale modelelor Audi;
3. La fel de sigur imprumuta si elemente de caroserie de la celelalte modele dar nu in totalitate.
4. Desi cele doua fac parte segmente si clase diferite, vad o diferenta de 200 de mm la lungime intre cele doua modele. Diferenta ce imi da dreptul sa trag aceeasi concluzie cum ca ar avea aceeasi platforma.
– Nu ai dreptate in urmatoarele privinte:
1. Ca si elemente de caroserie, componentele difera constructiv (la o privire mai atenta se pot observa diferentele);
2. Din punct de vedere marketing al VAG si-ar distruge brandul Audi prin daca le-ar face identice;
3.Din aceeasi perspectiva Audi e brandul lor premium si intotdeauna, pe langa imaginea de marca vor mai oferi „bonusuri” clientului, care vor tine mai mult de confort si siguranta (diferite sisteme electronice dificil de produs la un cost scazut in acest moment);
4.Parerea mea este ca, tehnologic si-au acoperit costurile de productie cu A4 2008 si acum implementeaza rezultatele pe VW.
In incheiere vreau sa mai adaug ca nu degeaba VAG este cel mai puternic grup auto din lume. Ei au reusit sa eficientizeze la maxim productia de autovehicule. Ganditi-va doar cat costa sa tii 3 branduri pe aceleasi segment de piata ! Apoi ganditi-va la criza si la faptul ca au urcat pe numarul unu in lume in aceasta perioada.
Cum au reusit ei sa faca asta ? E simplu, au creat componente modulare. Mai pe intelesul tuturor vin cu exemplul : produci o componenta de 50 de ori (productie de masa) si o bagi pe VW, SKODA, SEAT, AUDI.
Ceea ce fac ei reprezinta exemplul perfect al managementului de productie eficient si profitabil.
Au niste organe comune, dar in rest, sunt diferite. Ca idee, Jetta deocamdata are un singur motor pe benzina 1.2 TSI…
@cezar: păi asta zic, complet diferite. sunt la fel, dar complet diferite!
Seamănă la design, din câte ştiu eu sunt făcute în aceeaşi fabrică.
Nu seamana, nu se compara, iar Audi ramane zeuan in domeniu [poate sunt si subiectiv pt ca, in urmatorii ani, am de gand sa achiztionez modelul de mai sus, dar oricum…].
Daca si varianta propusa de zoso este totusi prea scumpa , Audi A4 2008 poate fi inlocuit de Seat Exeo 2011 , dar nu la lampile spate , ci la design lateral .
Aaah ! Cum de mi-a scapat mie subiectul asta pana acum, ca ma intereseaza direct ! Ce bine imi pare ca sunteti la mine in blogroll, eu la inceput v-am dat numele de consultantii tehnici asa mai mult la plesneala, dar vad ca acum chiar ca pot sa aflu lucruri f. f. utile si interesante de pe aici, plus zise intr-un fel misto !
Pai chiar astea erau primele mele choice pt. masina, Audi (number 1 din motive sentimentale si de snobism) si WV (pe locul 2 dpdv practic si fiabilitate). Hai mai ziceti cat mai multe comentarii ca eu chiar iau notite !
Si am timp sa astept, nu ma grabesc, ca nu am eu inca bani sa-mi iau masina, in Norvegia sunt f. scumpe, dublu fata de alte tari, si nu poti sa-ti iei nici din alta parte ca te obliga sa ii mai platesti inca aproape inca o data valoarea cand o inregistrezi legal.
Totusi, intre noi fie vorba, in pozele astea de mai sus, nu vi se pare ca spatele (rear bumper) la prima arata parca un pic mai misto decat la a doua ? Mie asa mi se pare la prima vedere, dar sigur, sunt subiectiv, plus ca eu vreau sa-mi si placa cum arata, nu numai cai putere, economie de benzina, etc. Stie cumva cineva daca vreuna din astea este posibila si in varianta cu automatic gear ?
Just in case, citat din Sigmund Freud: Sometimes a cigar is just a cigar. (si eu sunt de acord cu el la faza asta).
Din pacate la design seamana al naibi de izbitor, iar din fericire exista diferente f mare intre cele 2 modele printre care se numara diferenta intre materialele folosite (audi are o bila alba) diferenta intre dotari (vw primesti bila alba) diferenta de pret (aici audi are o bila alba dar pe nedrept pt ca este un model mai vechi).