Ăștia sunt clienții care vor respect

https://fb.watch/aqv_GL3Ksz/

Oare și în Grecia tot așa procedează? Tot pe bază de respect pentru proprietate și pentru cei care vor veni după ei? Oare când intră în cameră se miră că e jegoasă și spun că e vina celor care au stat înainte sau spun că e vina hotelului?

Also, de aia avem nevoie de garanție blocată de pe card. Fix de asta. Când știi că prostii din astea costă 2-300€, nu mai ești atât de prost. Te păstrezi pentru acasă.

Dacă te dai pe grupul ăsta de hotelieri te sperii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

79 comentarii

  1. Păi și cine îi oprește să blocheze o garanție ? Întreb și eu ca prostu.

    00
    • Ce garanție să oprească hotelierul care primește numerar și nu dă bon fiscal?

      00
    • @marinel. Tu ai avut măcar curiozitatea sa deschizi link-ul ? ,,Cer factura in numele companiei X , poate ii identificati dupa numele companiei.,, zice hotelierul.

      00
    • Am citit. Dar n-au spus dacă ”au tras cu cardul” ca să le pună de garanție, ci doar de oferit factură. Deci cash sau cel mult OP…

      00
  2. la mine primu link deschide aceeasi pagina ca si al doilea..

    00
  3. ar trebui sa se asocieze hotelierii si sa faca un Black List cu persoane de genul asta si sa le refuze cazarea in viitor. Garantia rezolva doar o parte din problema: pt ca multi din grupul de „new money” din tara asta ii doare la pix de 200-300 de Euro

    00
    • Corect. O bază de date cu persoanele problemă ar rezolva multe neajunsuri. La fel și pentru magazinele virtuale. Cei care comandă în mod frecvent și nu ridică produsele să fie știuți. Bonus/Malus ca la asigurările RCA.

      00
    • Urez succes cu GDPR

      00
    • @Green, procentul celor care comand si nu ridica pachetele este din ce in ce mai mic. In plus, existenta unei astfel de baze de date ar insemna a orice comerciant poate reclama un client. Inclusiv comerciantii care au intarziat livrarea unui colet si vor sa se asigure ca un client nu comanda de la alt magazin.

      @nick, de ce blacklist? La ce te ajuta pe tine ca hotelier are ai pagube de 1-2 mii de euro ca il pui in blacklist. Nu ar fi mai bine ca persoanele acestea sa fie actionate in judecata pentru distrugerea proprietatii?

      00
    • @nick. Și pe ce motiv îmi refuzi cazarea ? Cum funcționează ,, blacklistul,, tău cu persoane ? E legal ? Daca eu sunt animalul și camera e luată pe coleg/verișor/amantă cu ce te ajuta pe tine ,,blacklistul,,?

      00
    • Blacklistul asta exista in Vest la nivel de lant hotelier

      00
    • E mană cerească GDPR-ul ăsta.
      De fiecare dată când face unul câte o tâmpenie se plânge ca o panseluță că vrea să fie protejat de GDRP ca să nu afle și alții cât de grozav a fost.

      00
    • mie mi se pare si mai amuzant cum multi cred ca gdpr-ul te apara de politie sau procuratura…

      00
    • Daca eu sunt animalul și camera e luată pe coleg/verișor/amantă cu ce te ajuta pe tine ,,blacklistul,,?
      Da, pentru ca poti fi animal de un numar finit de ori. In plus, explica-i amantei ca tu esti animal, de asta sa ia camera pe numele ei… si maine sa fie si ea pe blacklist.

      Sunt foarte fraieri hotelierii ca nu-si fac baza de date interna, cu asa ceva. Intre ei, „sindicat”. GDPR? O punem pe server in Rusia, cu user si parola care sa fie trimise prin SMS de pe telefoane cu cartele…. nu stiu, nu ma pricep cum poti ocoli mizeriile astea, dar sunt sigur ca, daca as fi hotelier, macar cu cativa hackeri as vorbi sa vad ce solutii sunt sa facem o baza de date. As plati abonament anual, as pastra secretul, si as contribui la baza de date.

      Cand era pe vad Nokia 3310, la inceputul anilor 2000, aveam prieteni care erau agenti de vanzari pentru Orange. Dosarele de abonament se procesau la Bucuresti, se trimiteau prin fax.
      Aveau regula nescrisa intre ei: daca omului meu nu-i placea de tine, simtea el ca ar fi ceva in neregula… am uitat ce smenuri se faceau atunci cu telefoane, de ce era nevoie de regula asta)… So, daca omului meu nu-i placea de tine, punea un punct cu carioca intr-un loc pe contract. Daca la Bucuresti vedeau punctul, trimiteau fax inapoi cu lista lunga de „acte suplimentare” care trebuiau trimise.
      Omul meu facea pe prostul: – Nu stiu, domnule, de la Bucuresti au cerut astea in plus, altfel nu se poate procesa dosarul. Nu le aveti? Veniti maine, sau cand le aveti…
      Asa si la hoteluri: Vezi ca are bube-n cap, stai geana pe el, pregatit cu 112, cu chestii. Ii dai camere de cacat, ii pui piedica cand coboara scarile, ai baietii tai care sa-i taie cauciucurile, sa-i toarne acid pe capota… vezi tu.
      Sa se auda, dar sa nu se stie cu precizie, ca e nasol sa faci glume prin hoteluri.

      00
    • Merg torrentii in 2022, in toata Lumea, se pirateaza de miliarde anual, si nu ar merge o baza de date cu nesimtiti?
      Daca as fi Politia Romana si alte entitati din astea chiar as incuraja, nescris, sa se faca: Boss, e ilegal, dar noi nu va facem nimic, ca si noi vrem camere curate in hotel, preturi mai mici, chestii.
      Apropo, crede cineva ca TV-ul va fi platit din buzunarul patronului, sau din maslinele lipsa pe care nu le vor pune la mese? :)
      –-
      Il pui pe baza de date de nesimtiti, dar daca e ok la urmatoarele 10 vizite la hotelurile din… din Europa?, il scoti de pe blacklist.
      Nu vi se pare fain sistemul?

      00
    • Am ras la “preturi mai mici”

      00
  4. Cost of doing business.
    Pe de altă parte, nici weekendul ăsta nu am simțit din partea hotelului obligativitatea de a îmi înmâna documente fiscale pentru cazarea achitată.

    00
  5. Prinși, legați și proprietarii să îi biciuiască, conform pagubelor făcute de aceștia. 1 leu paguba= 1 lovitură de bici pe spinare.

    00
    • Nu, nu trebuie prinsi si legati. Trebuie actionati in judecata si solicitata plata daunelor. Ca nici clientii daca nu beneficiaza de servicii la calitatea pentru care au platit nu se intorc cu gasca de prietenii sa ii lege si sa ii biciuiasca pe hotelieri.

      00
    • Mda, am exagerat și eu, ce-i drept. Dar tot ar merita, cagevw lovituri+plata daunelor aferente și ar fi bine dacă ar afla și hotelierii din județ, măcar, să-i bage pe o listă neagră.

      00
    • Typo: ^cateva.

      00
    • Tu esti ala care daca iti zgarii masina, sari la bataie?

      00
    • @Vlad, cu ce ma incanta pe mine ca hotelier ca i-am dat unuia 2-3 lovituri? Interesul este sa-mi recuperez paguba facuta de client. Adica in cazul prezentat ar fi vorba de televizorul spart si eventual 10-20 de lei in plus pentru curatenie.

      00
    • Pe același sistem propun sa biciuiți și cârciumarii care dau bere calda și mâncare de c….t și hotelierii care oferă servicii de c….t.
      Intr-o nota mai serioasă, plânsul pe Facebook nu îți rezolva problemele, dar e mai simplu.

      00
    • @hash: Am recunoscut că am exagerat.
      Ca să-ți răspund la întrebare, nu, în niciun caz nu voi sări vreodată la bătaie pt așa ceva și oricum nu prea am eu fizic de bătăuș.

      00
    • @Andrei G: Evident, de acord. Ce-am scris eu, era așa, ca într-o lume utopică, ce ar fi meritat, dacă era după mintea mea..

      00
    • @Ioan: N-am ținut și nu voi tine vreodată partea celor din HoReCa care oferă servicii de cacao, nesimțire, nepăsare, indolență, așa cum nu o țin nici clienților care deranjează, prin gălăgie, mizerie, distrugeri. Îi tratez in mod egal.

      00
  6. Plata doar cu card, ce-i atat de greu?

    00
    • Anul trecut parca raportasera aia din vama ca au avut cativa turisti, in tot sezonul? Cum sa platesti cu cardul, sa se vada incasarile reale?

      00
    • @Light, nu este deloc greu, doar ca este ilegal (cel putin momentan). Comerciantii sau prestatorii de servicii sunt obligati sa primeasca si bani cash, nu doar plata cu cardul.

      00
    • SI daca plateste cu un card de debit sau prepay (Revolut) tot acelasi lucru e.

      00
  7. faptul ca hotelierii romani si turistii romani se merita unii pe altii nu il remarca nimeni? si ca in consecinta mi se scurge o lacrima din cur despre necazurile ambelor categorii in relatia cu cealalta?

    00
  8. Opinie nepopulara: televizorul spart e naspa, dar in rest nu vad decat gunoaie pe jos si dezordine. Le bagi intr-un sac, dai cu aspiratorul (lucruri pe care oricum tre sa le faca) si minune: nu mai e jegos.

    Aia probabil ca sunt niste tarani pusi pe petrecut, dar si hotelierul pare genul care se asteapta sa faci patul inainte sa pleci, ca n-or sa stie urmatorii.

    Stirea mai potrivita ar fi “la un hotel s-a crapat un televizor”.

    00
    • Probabil că turiștii lor mâncau și cojile

      00
    • ok, gunoaie, le bagi într-un sac și aspiri, dar pzm, la tine acasă faci așa?! lași gunoaie tot timpul și din când în când le bagi într-un sac și aspiri?!

      00
    • @AB, nu conteaza ce faci acasa, curatenia e inclusa in pretul camerei, uneori e necesara mai multa decat de obicei (cost of doing business).

      Tot ce e no-no aici e ca au spart tv cum a zis si @Mihai, si asta ar trebui sa fie bugetata de hotelier ca si cost of doing business, nu inteleg de ce nu isi asuma ca din cand in cand o sa fie probleme si e atat de but-hurt.

      00
    • Toata lumea are cate o camera de inchiriat si preturile au devenit derizorii (ex. 200 de lei pe zi). Preturile mici atrag si clienti certati cu bunul simt. Parca mai era unu’ cu vila/pensiunea vandalizata, nici la ala nu se stie cat a costat o zi de cazare.

      00
    • Chiar dacă nu am pune la socoteala televizorul care se încadrează la distrugere, restul mizeriei lăsate este cu mult sub limita bunului simț.
      Posibil ca au fost acolo fani ai lui Grasu ăla care a fost implicat și în distrugerea vilei, iar acum o să avem o gramada de „imitatori”.
      Îmi plac cărțile polițiste și citeam pe acolo de cazuri cu ucigași în serie imitatori, probabil există un mecanism psihologic aici pe care îl poate explica dr Coloja.

      00
    • @Drgs, let’s agree to desagree, curățenia/deranjul/consumul de utilități mi se pare normal să fie incluse în costul camerei doar dacă sunt în niște limite ale bunului simț, pe care eu personal îl traduc în ce fac și acasă.
      dacă acasă nu arată ca piața centrală a orașului, la 15 minute după ce s-a terminat un concert în aer liber și nu dau centrala la maxim, în timp ce stau cu ferestrele deschise la -10 grade, atunci mi se pare normal și de bun simț să fac și în deplasare la fel, în loc să ”stau de toți banii”.

      ps. nu am hotel/pensiune/airbnb și nici pe cineva apropiat (sau îndepărtat), patron de așa ceva.

      00
    • @AB e foarte de bun simt ce ai scris, dar din pacate lucrurile stau cam asa: common sense is not that common.
      + e cel putin romantic sa faci o strategie de pricing bazandu-te pe bunul simt al oamenilor si ce fac tot felul de dubiosi acasa.
      fx: eu stau cu centrala la pornita si geamul la dormitor deschis tot anul… asta e nivelul de comfort care mi se pare acceptabil, I shit you not.

      PS: am rude, prieteni si apropiati care activeaza in turism/horeca, povestile sunt cam asa: hotelierii sunt zgarciti/evazionisti/nu vor sa isi asume nimic, iar clientii sunt idioti =>se merita reciproc.

      00
    • „la tine acasă faci așa?!”
      AB, am avut colegi unde mergeam in vizita si, pentru a bea apa, trebuia sa-mi spal eu cana, ca nu aveam incredere ca e curata.
      Oameni cu studii superioare, cu functii!

      Am poze facute la una din firmele unde am lucrat, poze in bucatarie. Si film. Colegi cu functii, „PR!”, „Marketing!”, „publicitari!”: ca la porci, fix ca la porci.
      Am pus pe perete „tutorial de lasat bucataria curata”, cu poze si grafice… Dupa trei zile a disparut, si nu se schimbase nimic in comportament.
      Vorbeam cu femeia de serviciu, care imi multumise pentru cartoanele alea A4 lipite pe perete: „Doamna, am incercat. Am incercat, dar nu avem cu cine.”

      Concluzia: Da, la ei acasa, sau la ei „la sediu de firma de prestigiu” tot asa e posibil sa fie. Nu in sala de sedinte unde te primesc pe tine, vizitator, dar in alte locuri din firma e posibil sa fie fix asa.
      Romania.

      Dar vai, Cristici, tot mananci rahat ca e plin de prosti pe-aici, te crezi tu mai cu mot, ai tu impresii de mare jmeker…
      Macar nu las cacat in farfurie, care farfurie sa o tuflesc in chiuveta firmei – unde alti 40 de idioti si-au tuflit cacatul din care au mancat – apoi sa plec cu mana in cur.

      00
  9. Ce brute!!!

    00
  10. Nici cu hotelierii nostri nu mi-e rusine. 5 stele in Brasov, nume istoric, fara aerisire in baie, nopti dormite cu calorifer electric , parcare cu plata si bufet suedez de 3 stele. La 10 seara se inchidea bucataria, barul si room service. 5 stele in plm.

    00
    • NOU
      #51

      ARO Brașov?

      00
    • Din nou avem comentarii din astea cu numele prestatorului de servicii trecut la „secret”.
      Ma gandesc ca oamenii care se plang de un anumit hotel, dar nu dau numele, spera sa isi ia aceeasi teapa si altii, ca sa nu fie ei singurii fraieri.

      00
    • @andrei g nu am dat nume ca nu am vrut sa fac un rant pe hotel ci pe ideea de 5 stele cacacioase. E un singur hotel care se crede de 5 stele in Brasov

      00
    • NOU
      #54

      Da, am stat si eu la ARO acum doi ani cred. Mizerie pe sub paturi, mobiler de vreo 10 ani…
      Am mai stat la ARO prin 2003 (sau 2004?), era altceva. Atunci chiar ca isi „merita” cele 5 stele.

      00
    • @Virgil, in principiu daca un hotel/un restaurant/un comerciant ofera servicii de o calitate slaba, ar fi bine ca lumea sa afle asta. Altfel nu au nicio motivatie sa schimbe ceva.

      00
  11. Educatia si respectul trebuie sa fie de ambele parti. Episodul de astazi este despre clienti.
    Maine si despre HoReCa :)

    00
    • Maine avem guest post de la persoana care face curatenie in camera aia, poimaine vine Coloja si ne vorbeste despre „curatenie” cu adevarat, apoi vine Cristici cu preturile la castraveti in Lidl si in sfarsit un Influencer Fun cinstit ca apoi sa ne pregatim de weekend.

      00
    • Eu am tutoriale pe youtube despre cum sa iti speli vasele repede si eficient, si cum sa nu lasi ca la porci cand lucrezi intr-o firma si mananci la bucataria companiei.
      La nivelul asta am ajuns, sa fac tutoriale, coane! Plin de porci.

      Despre castravetii din Lidl… poate sa fac tutoriale despre pus muraturi la sare, ca m-am plictisit de atatea muraturi la otet. Daca nu-i pui tu muraturi, nu ai. Cum naiba sa faci salata boeuf cu muraturi in otet!? :) Bine ca stiu sa-mi pun singur la sare…

      00
    • Cum plm să mănânci murături în oțet. Bă ești prost. Gândește-te înainte să mai mănânci murături în oțet!

      00
  12. Din titlul lor eu inteleg altceva: „Daca nu-i primesti, te reclama pentru rasism”
    Asta imi sugereaza ca erau suedeji.

    Am I wrong?

    00
  13. Domnu Mr Bricolaj, zyklnoium aveti la vanzare?

    00
    • Un subiect delicat, despre care e mult de povestit. Macar in 2022 sa putem accepta ca un gaz toxic (la nivelul de toxicitate de 4 molecule in aer te omoara) nu se poate folosi in camere neetanse, care au geamuri „cu foraibar”.

      00
  14. cel mai bun lucru e ca am intrat in UE. toti tiganii de la mine din cartier au plecat la furat si au ramas pe acolo. mai sunt unii care vin ocazional de sarbatori, dar dispar repede.

    00
  15. Unii spun ca prostiile astea sunt „genetice”, ca asa sunt unii oameni.
    In viata mea am avut „contact” cu unul din asta: credea el ca poate face orice. Este foarte interesant cand ii explici omeneste ca el mai trebuie sa si mearga prin oras, sa ia paine, sa ajunga la serviciu, si de ce sa isi faca el viata grea, cand ar putea fi civilizat?
    Prea putina ordine si disciplina in Romania, uneori e prea multa libertate. Cateva masini de tocat carne, niste „dube negre” ca pe vremuri, iar „geneticul” sa explice copiilor acasa ca nu e bine sa faca ce vor, ca pot ajunge mancare pentru porci, „soylent green”.
    Dar vai, dictatura, drepturile omului!, discriminare!.
    Dar drepturile natiei nu se iau in calcul? Cand faci toata rasa (ma-tii) de rahat, nu se ia in calcul?
    Sunt foarte curios, pe bune, ce e in capul unuia care sparge TV-ul intr-o camera de hotel. Cum gandeste el ca e gestul lui? E jmeker? Il facem mancare pentru porci. Sau mergem la el acasa si ii devastam locuinta.
    Daca i s-ar intampla lui, sa vina unu’ la el acasa si sa-i sparga TV-ul, cum ar reactiona?
    Prea putine consecinte pentru din astia, pe bune!

    Cu sau fara legatura:
    The first Molotov cocktails descended on the improvised huts and cabins on Tuesday evening, after which the 800-odd inhabitants began moving out of the area in groups. On Wednesday the fire-raisers, said to belong to the Camorra, the Neapolitan equivalent of the Mafia, burnt the camp in earnest, watched by applauding local people and unchallenged by the police. When firefighters showed up to douse the blaze, local people taunted and whistled at them. The last Roma moved out under police protection.
    –-
    ROME – A crowd of angry Italians set a gypsy camp on fire in the outskirts of Naples following reports of an alleged kidnapping by a Roma girl, national media reported on Wednesday.
    According to eyewitnesses, a crowd of several dozen people threw stones and Molotov cocktails at the Roma camp, forcing its inhabitants to seek police protection at a larger encampment.
    The violence broke out following the alleged kidnapping of a local child by a 16-year-old Roma girl. According to the child’s mother, the Roma girl entered the house while the door was unlocked, picked up the child and tried to escape, but was subsequently caught.
    The Roma camp in Naples was previously razed to the ground in 1999 when skinheads attacked the camp after a Roma driver hit two females riding on a scooter.

    00
    • Stirile de mai sus sunt din 2008. Dar am gasit pe youtube stire din 2021:
      Aug 11, 2021 – Napoli, incendio al campo rom: 400 persone evacuate. Emergency: „Risolvere emergenza sociale”
      https://youtu.be/rtDxD1OEf38
      –-
      Asta e, daca nu se poate altfel face ordine, asa sa fie. Eu as vota oricand pentru „solyent green” in cazuri din astea.
      Si nici nu trebuie mult, cateva luni. Sa se afle ca nu e de gluma, ca pe bune vine duba neagra si iti ia toata familia daca faci din astea nasoale… In cateva luni se rezolva cu „geneticul” si „asa sunt ei”, nu va mai fi nimeni „asa”, indiferent de culoarea pielii.
      Pariez ca nu trebuie mai mult de 10 exemple mediatizate, si se curata treaba.
      Apropo, la rusi cum e, vin suedezi sau romani sa sparga TV-uri prin camere si sa o arda jmekeri? Se intampla din astea prin Moscova?

      00
    • Unde trebuie sa semnam/votam pentru infiintarea unor mici echipe de tipul Brigada Fulger?

      „Comisarul Eugen Alimănescu, celebru poliţist român, a fost un personaj controversat. A creat Brigada Fulger, o divizie de poliţişti care a acţionat pe urmele celor mai celebri infractori de la începutul secolului. Prefera să provoace infractorii să riposteze pentru a-i împuşca pe loc.
      (…)
      Brigada Fulger
      Comisarul Alimănescu a realizat că majoritatea colegilor săi erau corupţi. Aşa a ajuns să-şi înfiinţeze propria echipă, numită Brigada Fulger în care a adunat 22 de tineri la fel de justiţiari. Scopul brigăzii era „stârpirea bandiţilor şi borfaşilor din Capitală şi provincie”
      Brigada lui Alimănescu avea în dotare maşini de interventie rapida şi pistoale automate pe care nu se sfiau să le folosească împotriva infractorilor Comisarul a descoperit că nu doar în rândul poliţiştilor îşi făcuse loc corupţia, ci şi în rândul judecătorilor. Nemulţumit că infractorii pe care îi prindea reuşeau să-şi obţină libertatea la scurt timp după arestare, oferind mită judecătorilor, comisarul a început să aplice metode discutabile de lucru. Provoca infractorii pe care îi urmărea în teren să reacţioneze împotriva lui în aşa fel încât să îi poată împuşca pe loc şi să aibă acoperire. În rapoartele sale, justifica infractorii împuşcaţi pe teren cu faptul că fie aceştia au încercat să fugă de sub escortă, fie au ridicat arma împotriva lui.

      00
    • și tu puteai măcar să începi posturile cu „nu sunt rasist, dar”

      00
    • Pai nu sunt rasist, că „rasă” poate fi orice rasă, inclusiv de „daci!!!”.
      Nu facem discriminare la angajare, la școală, la înrolare (sic!); nu facem discriminări la actul medical, la promovarea pe funcții… dar mașini de tocat carne, speciale pentru nesimțiți de felul ăsta, să avem.
      Că e el porc și lasă ambalaje peste tot e una; aia e, accident, o oră in plus la curățenie… dar te bat cu basca udă (citez Divertis) până nu mai spargi televizioare, până îți scoatem „din genă” comportamentul ăsta.
      Nu, ce se întâmplă în State azi sigur nu vrem în România. ÎN LUME nu vrem…

      Încă sunt interesat sa aflu ce a fost in capul lui când a spart TV-ul, si cum ar reactiona dacă i s-ar sparge lui personal TV-ul…
      Pentru asta trebuie Alimanescu, nu pentru coji de seminte, Alimanescu pentru a „corecta” mecanisme din capul tau care te duc la asa ceva.
      Un subiect bun pentru un articol de Coloja, pentru ca de mult timp, de foarte mult timp nu înțeleg oamenii care NU fac „ce ție nu-ti place, altuia nu face”. Cum fac ei fix chestii care lor nu le-ar conveni sa se întâmple, ce e in capul lor? (neironic, neretoric, ma intereseaza pe bune ce e in capul lor, cum gandesc)

      00
    • Dacă fura TV-ul as fi inteles. Bineînțeles ca nu sunt de acord cu furtul, dar inteleg: câștig de bani. OK.
      Dar distrugere, unde nimeni nu câștigă? De ce, cu ce scop? Ești „nebun”, ești „jmeker”? Soylent green.
      Nu se poate altfel.

      00
  16. Pot ghici culoarea turistilor doar uitandu-ma la covorul de seminte.

    00
  17. oameni buni, stirea suna asa: „autoritatile nu pot da de faptuitori pentru ca rezervarea a fost facuta de pe un numar de Marea Britanie”. singura chestie la alb pe acolo e eventual partia din slanic moldova

    00
  18. NOU
    #77

    Ai fi surprins sa vezi ca oamenii fac la fel (si chiar mult mai rau) chiar si atunci cand platesc garantii consistente.

    E plin Airbnb-ul de ei. Si sunt din tari la care multi se uita ca la Dumnezeu.

    00
  19. Ar fi aiurea la check-out sa vina cineva din hotel/pensiune sa arunce un ochi in camera, cu tine de fata? Poate le-ar crapa obrazul putintel

    00
  20. Cred ca atat clientii cat si hotelierii se merita unii pe altii. Nu m-am documentat foarte mult dar din stirile prezentate la TV cu cele 2 cazuri mai cunoscute nici unul dintre proprietarii pagubiti nu avea idee cui exact a inchiriat si cum au platit respectivii chiriasi. Unul a dat cheia unei femei de serviciu care la randul ei nu stiu cum i-a cazat iar cel de-al doilea avea doar un numar de mobil din strainatate. wtf?!! La primul adaug ca a vazut pe camerele de filmat ca e harmalaie si ca la ora 1 au picat TOATE camerele dar nici nu a dat un telefon sau sa fi mers la locatie sa vada in ce consta problema tehnica.

    Am intrat si pe grupul pus de Vali in descriere si cu parere de rau am constatat ca inafara de 2 cazuri cu distrugeri sunt cel putin alte 10 cazuri in care antreprenorii se sfatuiesc intre ei despre cum sa evite plata unor taxe sau cum sa mai fenteze unele institutii ale statului. Despre cum sa fenteze certificatul verde nici nu mai spun.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.