ASOCIEREA… solutia SUCCESULUI

(N.B. Picture was taken from Zd Net)
Uitandu-ma la blogosfera si la internet in general, am observat ca exista o tendinta din ce in ce mai mare de asociere. Oamenii care creeaza in IT, au inteles ca lucrurile complexe nu mai pot fi facute de oameni multilateral dezvoltati, ci trebuiesc impartite pe bucati si cei care stiu cel mai bine sa faca un lucru, sa se ocupe exclusiv de acel lucru. Site-urile cu mare trafic sau programele cele mai performante, au in spate echipe puternice. Asa ca azi vin si eu sa va „ispitesc” cu ceva avantaje:

  • In primul rand avem timp liber pentru noi, individual, si lucrezi destul de lejer in crearea produsului pentru care esti implicat
  • Schimbul de idei mai eficient, vis-a-vis de toate aspectele crearii respectivului produs, pe care nu le poti avea de unul singur, fiind necesar in acest caz sa faci investigatii si sa pui intrebari
  • Plus ca promovarea unui produs sau propagarea unei idei poate fi mai usor facuta, avand in spate o echipa
  • Sigur ca exista si un mare dezavantaj:

  • Daca echipa nu e sudata si cadrul nu e destul de clar reglementat, atunci deja treaba in echipa nu mai e deloc o ACTIUNE DE SUCCES. Asa ca la pornire e foarte important sa nu se uite nimic si nici sa nu se ia in seama toate scenariile ipotetice, pentru o previzionare corecta a viitorului actiunii, dar si pentru prevenirea unor nereguli sau disfunctionalitati
  • Daca ar fi dupa opinia mea, chiar si cu aceste „variabile”, eu va sfatuiesc sa incercati sa gasiti o retea la care sa va afiliati sau sa creati o retea proprie, pentru ca avantajele sunt net superioare dezavantajelor. Si ma dau exemplu chiar pe mine:
    Luna aceasta am implinit un an de cand sunt intr-o retea sociala si cred ca intrarea in ea a insemnat o dezvoltare mare… ;)

    Mulțumesc că ai citit acest articol.
    Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

    10 comentarii

    1. NOU
      #1

      Doar ca este greu de trecut peste mentalitatea cum ca asocierea/fuziunea inseamna de regula impartirea profitului.

      00
    2. cum e cu reteaua sociala? care sunt beneficiile?

      00
    3. Multe si faine!
      1. Cynosti oameni
      2. Piublicitate din gura in gura
      si 3. Te als pe tine sa mai agsesti unul!

    4. Da, cunosti oameni interesati fiecare de „produsul lui” si prea putin interesat de restul. Cat despre publicitatea din gura in gura, de multe ori se transforma in ceva de genul „ba al meu e mai breaz”.
      Al 3-lea ar fi faptul ca fiecare incearca sa demonstreze cat e el de minunat.

      Ce sa zic, numai beneficii!!!

      00
    5. NOU
      #5

      Mvjhon – nu intotdeauna dai peste „asociati” ideali. Insa eu iti pot spune ca daca vrei si destula rabdare si ambitie ii poti gasi. Ma dau exemplu elocvent pe mine! ;)

    6. Andrei, daca esti convins de beneficiile retelelor sociale publica si un ghid de profitare de pe urma lor, pentru ca eu sunt convins ca asocierea creste posibilitatea succesului, ca pe internet gasesti parteneri minunati (si eu am gasit) dar retelele sociale, pentru mine, sunt pierdere de vreme.

      00
    7. NOU
      #7

      Nu stiu daca exista o „reteta”, insa eu am siguranta ca ele ajuta si o spun din propria mea experienta! ;)

    8. ok, da-mi un exemplu elocvent din propria ta experienta.

      00
    9. NOU
      #9

      Blogul meu a cunoscut o crestere reala doar cand am fcaut parte din familia in care sunt si acum cu el si reusit sa se mentina doar datorita faptului ca am reusit sa adun langa mine pe comunitatea dupa mybloglog.com niste oameni la care imi seamana! ;)

    Adaugă un comentariu

    Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

    1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
    2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
    3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
    4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

    Euro2024



    Susținere

    Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la de la Aceeași Mărie.