luni, 27 decembrie 2010, 14:00
vali
4350
Aia cu “Golful ăsta a fost al unei bătrâne care l-a ţinut mai mult in garaj” e omniprezent în folclorul romqnesc, ajungând chiar şi la maşini mai mari şi mai puternice. O să îl auzim mai des peste doi ani, când se vor întoarce în ţară loganurile cumpărate anul ăsta de nemţi.
vineri, 13 februarie 2009, 16:42
vali
1914
Ia să fim atenţi un pic Primul SUV Skoda e construit pe aceeasi platforma ca si SUV-ul Tiguan al Volkswagen, lansat anul trecut. E de asteptat ca modelul Skoda sa "imprumute" din motorizarile masinii germane. Sursa. Deci oamenii fac un Tiguan cu alt nume si cu alta caroserie. Pentru ca trebuie sa aiba si Skoda […]
luni, 29 decembrie 2008, 06:27
vali
2962
Industria auto are alte probleme şi ar fi ajuns în găleată şi fără ajutorul crizei. Prea multe firme, prea multe modele, prea multe opţiuni. Cred că viitorul aparţine “modelului” Dacia – un singur model (cu mai multe variante de caroserie), 1-2 motorizări, 1-2 variante de echipare – sau Skoda (cu 3). Pentru România, lucrurile sunt […]
marți, 16 septembrie 2008, 17:31
vali
2264
Porsche a declarat ca detine 35% din actiunile grupului Volkswagen, asigurandu-si controlul asupra celui mai mare fabricant de masini european. Porsche avea pana acum 31%, din cauze unei legi nemtesti care stipla ca privatii nu au voie sa detina mai mult acolo unde are si statul interese. In alte stiri, Arbomedia s-a vandut. Daca ii […]
vineri, 4 iulie 2008, 15:44
vali
1781
Sandero s-a lansat pe 4 iunie, dacă ţin bine minte. Până acum nu am văzut decât 3 maşini, 2 în Oradea pe 20 iunie şi una ieri, într-un showroom. Totuşi, nu ar fi trebuit să apara mai multe pe şosea? Că la Logan era buluceală… Am subtila impresie că Volkswagen nu îşi înţelege prea bine […]