Versiunea TL-DR: dacă n-am făcut campanii împreună anul ăsta, n-avem ce campanii CSR să facem împreună anul ăsta. Se termină anul, mai sunt bugete de cheltuit, de ce nu o campanie de Corporate Social Responsability (CSR), care să facă oamenii din companie să se simtă bine? Nu, ideea de a da o primă angajaților sau […]

Am primit zilele trecute un comunicat analfabet care promova ceva conferință de travel, la care urmează să participe 50 de influenceri la nivel mondial, precum și istețul ăla de la Imperator Travel, care a coborât cu mașina de la Piatra Arsă fără ambreaj. Pe lângă limba română șchioapă și pozele proaste atașate comunicatului, două faze […]

Din postura ei de nimeni în drum, Geanina ne explică cum trebuie să lucrăm cu influencerii. Și prefer să bat calul ăsta mort decât să scriu despre politică. Dacă acum 5 ani era la modă să dai sfaturi și să faci prezentări despre cum să abordezi bloggerii, acum totul e despre influenceri. Trebuie să știi […]

Prezentarea mea de la Webstock a fost teribilă (pe la 1.50.00), ca de obicei, așa că aș vrea să clarific câteva răspunsuri. Cum găsești influenceri care să livreze și să fie relevanți? Căutând pe google/youtube/instagram produsul sau tema campaniei. Vrei să faci reclamă la topoare, dai o căutare și vezi cine e în top pe […]

Mă gândeam la o serie de articole care să trateze situații moderne, care pe vremea codului bunelor maniere nu existau. Dacă aveți idei, băgați în comentarii. Încep cu una grea și dureroasă, pe care o văd frecvent nu doar pe internet: dacă interlocutorul introduce în discuție o problemă și întrebați dacă a fost la un […]

Știți când glumeam acum niște ani că se vor face bartere cu case mortuare? Mai aveți un pic de răbdare, că momentan suntem la bartere cu silicoane și buze mărite cu hialuronic. Fata asta, Irina Deaconescu, e o clonă locală de LilyMayMac, și în toate pozele e cu noul barter la vedere. 230.000 urmăritori pe […]

Tot ce bănuiați până acum despre influencerițe veți afla în clipul de mai jos: Chiar dacă e o glumă, omul știe ce vorbește, că e partener la o agenție care impresariază influenceri. Știe și pe ce sume se vând, și ce alte servicii mai prestează pentru a obține campanii.

Continuând discuția de aici… Din ce știu eu, influencerii ăștia fac mult mai mulți bani ca mine, cel puțin declarativ. Aud niște sume prin piață de mi se furnică pielea: 1.000€ pentru o poză pe Instagram, 2.000€ pentru un video scurt cu produsul, 5.000€ pentru două clipuri, 3.000€ un presstrip de 3 zile în Europa. […]

Visul fiecărei feșoniste de la noi e să ajungă Chiara Ferragni sau ceva pe acolo. Linie de haine, linie de cosmetice, bani, eventual un soț bogat. Unele se lipesc sexual de  tipi bogați, care le pot ajuta să își lanseze linia de haine sau de cosmetice. Nu contează că ăla le mai abuzează, mai pe […]

Am dat de un articol care vorbește un pic despre influencerii din zona de beauty, pornind de la o tipă care se plânge că n-are bani să plătească fetele astea să îi laude produsele. Tipa este și ea vloggeriță de beauty, dar de când a devenit și proprietară de afacere nu i se mai pare […]

Am zis să folosim #cleanromaniachallenge ca studiu de caz pentru a vedea cum se face o campanie socială reușită. Prima idee: sunt de implicat oameni care au mai avut implicări pe subiectul campaniei, pentru că sunt în temă și știu cel mai bine cum să abordeze campania. Sigur, asta nu înseamnă că oamenii care nu […]

update: Sânziana spune că nu e campanie plătită, ci o inițiativă nobilă. Avem o inițiativă mișto, cum o strică? Hai să luăm niște maimuțe care nu fac nimic fără bani, să le plătim să facă o ședință foto și să recite mesajul nostru. Pentru că oamenii normali de asta au nevoie, de unele care par […]

Citeam un articol despre cum un ANPC britanic s-a apucat să investigheze influenceri care nu menționează când obiectele prezentate pe Facebook și Instagram sunt primite gratis și când e campanie, și mi-a atras atenția faza asta: "If people see clothes, cosmetics, a car, or a holiday being plugged by someone they admire, they might be […]

Mă uitam la site-ul lui Raicu și am văzut că are și o specialistă în digital marketing, Milena Bianca Gîț, care lucrează la Answear.ro, un site de haine. Am dat peste un interviu pe care l-a dat în martie 2017 despre afiliere, unde iese un pic în evidență pasajul ăsta: Bloggerii de fashion sunt și […]

Uitați-vă la clipurile astea 8: copie vs. original copie vs. original copie vs. original copie vs. original Am vorbit cu Sânziana Negru, a zis că știa că unul dintre clipuri e copiat de afară, iar celălalt e o idee frecvent folosită. Bogdan Mustățea, tipul care a făcut ambele clipuri, pretinde că e regizor și specialist […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube