Mă plictisesc atât de tare că n-am chef de nimic. Şi scriam un articol despre nişte pantaloni şi, din link în link, am ajuns la două chestii mişto. La capitolul “investeşte într-o carte de limba română”, tov. Chinezu, care, după ce că e agramat, încearcă să fie şi şmecheraş (pe lângă turnător şi sinistru de […]

Dacă eşti om de online, nu îţi permiţi să nu citeşti acest articol. Fă o cerere, printeaz-o, du-o la semnat la cei doi şefi şi plăteşte cei 3€ care îţi vor da acces la articol şi îţi va deschide orizonturi noi. Să începem aşadar cu o întrebare: cât credeţi că ar costa o campanie pentru […]

Sunt două mari categorii de bloggeri: cei pentru care blogul e un scop in sine şi cei pentru care blogul e o carte de prezentare. În prima categorie găsim oameni care fac bani din blog ca mijloc primar de întreținere, iar în a doua oameni care vând servicii conexe cu ajutorul blogului (consultanţă, imagine, strategie). […]

Pentru că ideea de blog e deja perimată, acum lucrăm cu influenceri. Care sunt niste oameni care au blog, dar şi prezentă constantă in social media, şi pot mişca lucrurile în direcţia dorită. Ia să îi ascultăm pe doi influenceri despre campanii cu plata la rezultate: Adrian Ciubotaru, adrianciubotaru.ro: Teoretic sunt bune aceste campanii, introduc […]

Se pot face oare dintr-un blog scris în limba română peste o mie de euro pe lună având doar 1.000 de vizitatori pe zi? Acum doi ani, abia se puteau face 300€, după cum ne spuneau publicitarii, chit că erau unii care făceau mult mai mult. Dar azi, când afară suflă criza şi toată lumea […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube