Rep: Pai ne-ar interesa la Ciutacu. Cam cat ar costa? – Acum nu va pot spune un cost estimativ. E cam pe ultima suta de metri, deja programarile au fost facute. Am o rugaminte: sa ne faceti dumneavoatra o oferta in sensul acesta. – Am discutat si eu cu persoanele implicate in campanie. Propunerea noastra […]

Nu sunt optimist când vine vorba de publicitatea românească. Prea multă lume se bucură că e măsurabilă și că vin ei banii de la sine, prea puțină lume se dă cu adevărat peste cap pentru a obține rezultate. Puțini pun cu adevărat clientul pe primul loc, eficiența, targetarea, rezultatele sau return of investment pentru a […]

Prima agentie romaneasca de marketing si comunicare online prin intermediul blogurilor, Blog Agency, devine astazi STANDOUT(www.standout.ro), anuntand oficial dezvoltarea portofoliului de servicii oferite si transformarea intr-o agentie de de marketing online “best service”.

Azi am intalnit 3 studente la comunicare, venite cu o bursa Erasmus in Germania. E bine uneori sa mai auzi graiul romanesc pe strada si sa nu fie idioti.

Atunci când repeţi ca papagalul un lucru a cărei veridicitate e îndoielnică nu mă jenezi sau frustrezi pe mine. Le arăţi puţinilor oameni care te citesc că eşti imbecil. La fel se întâmplă şi când Ciutacu muşcă de cur Realitatea lăudându-se cu audienţele altora, la fel se întâmplă şi cu Năstase când muşca de cur […]

Un proiect la care au participat Arhi si Piticu a castigat ceva in Internetics. Spre bucuria baietilor de la Selenis si celorlalti competenti in comunicare online. Lista de castigatori e aici.

In BizCity. Îşi dau cu părerea Secăreanu şi prietenii mei Nona şi Claudiu. Claudiu Gamulescu, director general al Underclick Firma asta de apartament, spam şi ciordieală o avea şi CFO şi CTO? Director general? Adica are cheia de la sertarul cu spam? Sau le ia de pe trafic.ro, de la fraierii care au siteuri înscrise […]

Viorel Copolovici este un blogger care, spre deosebire de Nona Şerbănescu ştie a scrie în limba română, a devenit director de comunicare pentru eMAG. Să îi stea frumos.

naumovici politica e neinteresanta bucurestiul e un oras cu probleme intalnirea cu politicienii din club a campanania lui cosmin gusa la primarie siteul lui gusa era pe primul loc in trafic la primarie, cine e pe net si cine voteaza 65% dintre cei care au votat aveau peste 50 de ani internaiutii nu voteaza daca […]

…cloşca cu ouăle de aur? Forumiştii sunt nişte rataţi.  Unii dintre noi citeam articolele de IT de prin reviste şi ziare de acum câţiva ani. Îşi mai aduce cineva aminte cum erau zugrăviţi oamenii care scriau pe forumuri? Nişte frustraţi, pierde vară, luzeri, oameni fără viaţă, care şi pierd vremea scriind pe internet. Ce proşti! […]

În online, un site dă afară un redactor prins cu fofârlica. În print însă, lucrurile nu sunt atât de simple pe cât putem noi, naivii din blogosferă, crede. Spicuim dintr-un articol: Prima parte a campaniei [Vodafone HTC Diamond] s-a desfasurat in perioada 16 iunie-10 iulie, iar canalele de comunicare au fost radio, internet si o […]

În ultima lună, Urban Iulian şi a sa Asistenţă pentru COnsumatori şi-a mărit eforturile de a spama tot ce mişcă: Iulian Urban esti un SPAMMER! Ce inseamna urbaniulian.ro Cum se face spam in Romania Mesaj catre Urban Spam de la Urban Asistenta pentru consumatori – Urban Spam Urban Iulian continua cu nesimtirea… Blogul sau ajuns […]

Robert Scoble live video is great google is a distribution channel 18.000 people follow me on friendfeeds vorbeşte de tehnologiile noi şi de cum le foloseşte pentru a-şi distribui munca termenul este live web, motoarele de căutare indexează imediat totul, nu mai e ca pe vremea altavistei the news happen in real time, with real […]

Rouă nu se consideră un „senior" al internetului. Este un antreprenor visător şi un manager pragmatic, care lucrează de zece ani în online-ul autohton. Pentru el, blogurile sunt asemănătoare cu ziarele din primii ani ai presei post-revoluţionare. Există aglomerări de trafic în anumite zone ale blogosferei care satisfac anumite nevoi de comunicare, însă nu sunt […]

Între dezvoltatorii de ansambluri rezidenţiale şi potenţialii cumpărători există o neînţelegere în comunicare. Dezvoltatorii fac apartmente mari (sincer, pentru un bucureştean, 60-80mp pentru un apartament cu 2 camere este enorm). Dezvoltatorii ştiu însă ce ştiu. Ei nu le fac pentru ăştia care “bagă mâna în buzunar şi dau de p*la” (© clau), ci pentru ăia […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile