Fiți atenți la poza asta: 34 de sponsori, 21 parteneri media. Înainte de a intra în subiectul parteneriatelor media, mă întreb de ce au 34 de sponsori dacă nu au 300 lei să dea unor oameni ca să facă asta pe bani. Sponsorii asta fac, dau bani în schimbul afișării logo-ului lor la eveniment. Bun. […]

Google a împins o corectare a algoritmului, care, din ce îmi dau seama după plânsetele unora, penalizează linkurile cumpărate la kil în situații nenaturale. Nenatural înseamnă, și asta e tot ce îmi dă voie fata mea pe SEO să spun, brusc și fără motiv. O parte bună e că am văzut o apreciere pentru site-uri […]

M-a sunat Soroș azi cu o idee de-a lui și vrea să întreb aici pe blog dacă pare bună sau mai trebuie umblat la împachetare. Fiți un pic atenți. În vreo 10 ani se va putea edita ADN-ul uman la nivel minim așa, de începători, are el niște băieți care lucrează la asta. Cum ar […]

Am avut seria 9, am zis să încerc și seria 5 (și probabil după ăsta sar la seria 7). Sunt curios în cât timp se tocesc lamele. Mărimea e standard cam la toate aparatele de genul ăsta, vedeți poza cu Remington-ul care îl înlocuiește (oameni drăguți, au citit pe blog și mi-au trimis lame de […]

Tristă lume. 1. De asta blogul ăsta are 30.000 cititori, că am fost promovat la evenimentele cu bloggeri. Aham. Tipa era ceva piaristă la o bancă (Unicredit), acum e la Scena9. Se pricepe la online. Și avea o prietenă bună, Tatiana Moise, care mânca rahat despre mine și Cetin și care din piaristă a ajuns […]

Povestea asta are două posibilități: fie e inventată pentru trafic, fie e reală și unii oameni dormi liniștiți când își aud copiii plângând la telefon că sunt bolnavi. Și faza cu “plec, dar nu știu la ce hotel stă” e la fel de credibilă ca aia cu “aveam o treabă pe seară, fix cât să […]

Soția unui prieten face asta din 2014, dar cred că abia în ultimii doi ani ideea de nutriționist a început să capete contur și lumea să înțeleagă că există și alternative la înfometare. Și asta mi-a plăcut cel mai mult, că nutriționiștii înțeleg că oamenii au nevoie de mișcare și meniu diferit, nu tras la […]

De câțiva ani, am observat un trend periculos și iresponsabil în social media: cumva, se evită discuția despre cât de greu e să produci conținut și se virează spre importanța împachetării. Nu știu dacă asta e din cauză că oamenii care produc ceva n-au timp de discuții sau dacă s-au înmulțit numărul intermediarilor care încearcă […]

Ce spuneam cu câteva articole în urmă este valabil nu doar pentru oamenii ocupați, ci și pentru oameni al căror business este onlineul (creatori de conținut, bloggeri, vloggeri, oameni de agenție, agenții de online, de media, de piar și de design și tot ce vă mai trece prin minte): foarte mulți ignoră să își pună […]

E vorba de compania asta cu care am mai lucrat de câteva ori în ultimii 10 ani, ei au fost mulțumiți, eu am fost mulțumit, dar a plecat omul de legătură de acolo și ăia care au venit în loc mi-au făcut vânt cu brutalitate nenecesară. Știu că e coadă la ei la ușă de […]

Supărat pentru că am râs că Webdollar e varză, Ionuț Budișteanu, inventatorul, expertul în securitate, copilul prodigios, informaticianul, ambasadorul turismului românesc și admirator al infractorului condamnat Voiculescu a făcut ce l-a dus capul: acum 5 ore s-a apucat de codat un script cu care să îmi lase comentarii în serie pe blog.    După 5 […]

Când oamenii care se pricep nu se duc la emisiuni TV, pentru că n-au de ce, ca să umple spațiul când au terminat de rulat destul curvele și guristele, televiziunile aduc habarniști. De aia îl vedeți pe Răzvan Pascu sau pe Fabuloase la Măruță, de aia Morodan are emisiune TV, de aia Chinezu se filma […]

Sava Ionuț e un băiat care a tot apărut prin pozele alea cu bărbații Sarto și alte manele pentru bărboși și alte hipsteri. Tipul face giveaway-uri pe care le câștigă angajații lui. Giveaway-ul clasic de pe Instagram: dă-mi like, dă like brandului care dă produsul (watchshop.ro) și spamează-ți prietenii cu giveaway-ul meu. Link. Norocosul câștigător, […]

Versiunea TL-DR: dacă n-am făcut campanii împreună anul ăsta, n-avem ce campanii CSR să facem împreună anul ăsta. Se termină anul, mai sunt bugete de cheltuit, de ce nu o campanie de Corporate Social Responsability (CSR), care să facă oamenii din companie să se simtă bine? Nu, ideea de a da o primă angajaților sau […]

„Boss” e noul „deci”. Si, in acelasi timp, tristetea noului vocabular al societatii românesti in 2018. Felul in care oamenii interactioneaza verbal intre ei, numarul si varietatea de cuvinte uzitate, fac parte integranta din „cultura” momentana a unei societati. As paria ca un studiu semiotic ar gasi corelatii intre numarul de sinonime cunoscute si anii […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube