Adrian se întreabă dacă venirea Aldi în România ar schimba ceva în peisajul supermarketurilor românești, peisaj dominat de Kaufland și Mega Image, și indică acest articol ca punct de pornire. Succesul Aldi se bazează foarte mult pe obiceiurile de consum ale nemților și pe patriotismul lor logic: fermierul din zonă crește puiul și grâul care […]

Șatenă | Apus | Lac | Ceață | Blondă | Brunetă | Blondă | Castel | Aldi se pregătește să intre în România România progresistă Un medic de orășel de provincie a fost foarte strângător Alt român isteț Noul VW Arteon Aoro devine Notino România e plină de comori 70% din deținuții grațiați se vor […]

Tranzacția de final de an din România o reprezintă preluarea Billa de către Carrefour pentru o sumă de 100 milioane euro. Și, pentru că nu s-a băgat nimeni la o analiză sau o explicație pentru această mișcare, de obicei pentru că majoritatea celor care scriu pe tema asta nu pot deosebi un hypermarket de supermarket, […]

Tesco, lanțul gigant de hypermarket-uri cu originea în Anglia, a descoperit anul trecut o gaură contabilă care le-a redus valoarea pe bursă la jumătate. Motivul este clasic: când storci fiecare centimă de profit din orice,  în secunda în care oamenilor li se oferă opțiuni mai bune începi să ai probleme. Și problema Tesco s-a agravat […]

Aici s-a născut o discuție despre diferența dintre un magazin de proximitate (Aldi, Lidl, Profi, Mega Image, Penny) și un hypermarket (Auchan, Cora, Carrefour, Selgros, Metro). Diferențele principale dintre cele două modele sunt două: mărcile găsite și timpul petrecut în magazin. Timpul petrecut în incintă Timpul petrecut în magazinul de proximitate este foarte scurt, sau […]

Acum 10 ani, Wal-Mart a vrut să intre pe piaţa din Germania. Ca să îi dărâme pe Lidl şi Aldi, a început să ofere chestii pe care aceştia nu le ofereau. N-au stat să se întrebe de ce, s-au uitat la ce fac ei în America şi ce nu fac nemţii, şi li s-a aprins […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube