Așa va arăta Centura Bucureștiului!

Conform noului plan rutier, în 2016 vor începe lucrările la nodurile rutiere ale Centurii Capitalei (Autostrada 0), lucrări care se vor termina în 2017. Până să fie gata, iată câteva imagini din viitor:

Lucrările vor costa doar 170 milioane euro și sunt necesare pentru că Centura se gâtuie nu pentru că are o singură bandă, ci pentru că fiecare nod e aglomerat și prost gândit.

Votați Oprescu!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

38 comentarii

  1. Nu ca ar fi Oprescu simpatic dar centura tine de Bucuresti sau de CNADNR?

    00
    • De CNADNR.

      00
    • Da mortii ei conteaza de cine tine?
      Pe bune acuma bucurestiul e o bataie imensa de joc…
      A… Votati oprescu!

      00
    • Acest lucru e corect.

      Pe de alta parte, Oprescu nu a ratat niciun panou publicitar cu Ponta si compania in campania electorala.

      Adica te pupi cu Ponta pe gingii, dar la toate rectificarile bugetare dispar de pe lista soseaua de centura. L cea de nord mai sunt 8 km nenorociti cae sunt de 3 ani de zile in lucru, cea de sud nu mai e nici proiect, au fost taiati banii si de la studio de fezabiltate prin 2012. Bonus: lucrarile de la metrou, care mai dureaza inca 10 ani in ritmul asta.

      Atunci la ce folosesc toate astea, mai Oprescule? Doar ca sa ai sprijinul partidului mai departe? De ce il sustii tu pe Ponta si PSD-ul?

      Votati Oprescu.

      00
  2. da, deci cu oprescu poate le termina prin 2033. Cu astea trebuia inceput, nu cu toate prostiile intutile facute pana acum, in special pasajul de la casa presei.

    00
  3. Ce treaba are Oprescu? Astea nu-s pe mosia Ilfov-ului? Sau nici macar, tin de CNADNR? Intreb, ca nu stiu. Indicatorul cu intrare/iesire (d)in Bucuresti parca e dincolo de centura (inspre oras).

    00
  4. Apropo, stii unde se face primul giratoriu suspendat din tara? Aud? Aud? :D

    00
  5. AHAHAHA, o secunda sa ma urc in Enterprise.

    Intre timp in lumea reala, Romanistan 2015, asa e de un an:

    00
  6. Hai frate ca exagerezi. Ce cacat nu va mai ajunge? Este centura, se lucreaza, pe alocuri e cu doua benzi. 2 BENZI PE SENS, DA? Mi se pare ca, pentru nivelul nostru de trai, este suficient.
    Daca as avea o super putere, l-as lua pe Doctor House asta intr-o Dacie Solenza si l-as plimba pe centura, obligatoriu cu geamul deschis, mai ales pe la Glina. Oricum dureaza aproape o zi sa inconjori orasul.
    Dupa care l-as pune sa scrie pe o tabla, cu creta de toate culorile, „Autostrada suspendata”, de 10 000 ori. Dupa care l-as plimba iar pe centura, intr-o zi de sambata, sau duminica, cu masina lui. As merge regulamentar, 70 km/h drept. Nu am parcurge DECAT 10-15 km, pt ca la viteza aia futi tot: bielete, bucse, etc.
    Iar la final i-as face cadou un tort pe care as scrie „Pisa-te pe mine de prost ca sunt unul care te-a votat”.

    00
  7. nu-i ok stalpul ala din mijloc…tot se gaseste careva sa se urce cu gipanu sau cu tirul pe el…

    00
  8. Pai da do’me – de asta nu s-au apucat, ca nu aveau planuri. Si acum ca au, sa vezi, maine poimaine ii da drumul!

    Si marmota invelea ciocolata…

    00
  9. ce-ai baut?, ca pare interesant :))

    00
  10. Vise taica… vise.. :)

    00
  11. In poza „pasaj-3” se vede si marmota care invelea ciocolata.

    00
  12. Mai stiu eu pe unul care isi da demisia daca Ploiesti – Brasov nu este gata pana in 2016…

    00
  13. Zoso, vezi ca ai postat si poze cu piste de biciclete. :D

    00
  14. Iar ai plecat in vacanta pe Google Maps?!

    00
  15. Să ştiţi că primarul Oprescu e unul serios. Cînd a zis el că face un lucru, apăi a zis!

    00
  16. Cand o zbura porcu’…

    00
  17. dar de solutii testate si de success n-a auzit oprescu? reinventeaza mereu roata la caruta?

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2c/I-75_US_224_interchange.png/200px-I-75_US_224_interchange.png

    00
  18. Teleportarea e mai accesibilă.

    00
  19. Sunt putini pe aici care stiu ca Autostrada 0 e pe alt amplasament decat actuala centura. E un inel mai larg care trece prin Ilfov
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/14/Traffic_Bukarest.svg/720px-Traffic_Bukarest.svg.png

    00
    • Thankyou.gif
      Haios cum toti o dau cu Oprescu cand noi aici vorbim de o noua sosea care n-are nici o treaba cu actuala centura sau cu Oprescu

      00
  20. Intrebare inocenta: de unde chestia asta cu suspendat giratoriile, in loc sa suspenzi artera principala si sa lasi toate ramificatiile si complicatiile pe sa treaca pe sub ea?

    Ma gandesc ca un giratoriu prezinta un grad mai mare de dificultate, posibil sa aiba loc mai multe accidente decat pe drumul drept. Nu e mult mai dificil de ajuns la locul accidentului cand drumul e suspendat? In plus, o intreaga intersectie giratorie nu are nevoie de o structura de sustinere mult mai complicata decat un drum drept, fie el si mai lat?

    00
  21. ….si porcii zboara….

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube