Cum arată boicotul după o reclamă proastă

Cam așa. După reclama aia stupidă cu masculinitatea toxică, pe care nimeni nu și-a asumat-o, Gillette a început să ia măsuri să mai reducă din pierderi. Și e amuzant că nu au fost mișcări mari de trupe, nu a fost gălăgie mare pe tema boicotului, pur și simplu bărbații au tăcut și au făcut.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

77 comentarii

  1. Principii dar pana la bani, cand ne arde dam inapoi.

    00
  2. men are here! we make FIRE!

    00
  3. NOU
    #4

    Era o vreme cand sloganul era “Gilette. Perfect barbatesc.”

    Ce s-o fi intamplat intre timp???

    00
  4. Nu înțeleg de ce trebuie să produci 17 tipuri de lame.Ah, da, este similar cu rujurile.Sau nu?
    Bun, 3-4-5 merg.
    Șefii or fi feminiști convinși? :)

    00
  5. Io nu inteleg care ii problema cu reclama … daca ai vreun link relevand cu explicatia, te rog. Merci mult!

    00
    • Îți spun eu, nu trebuie link: reclama aia voia să arate că majoritatea bărbaților sunt niste brute fara creier, care doar se bat și violează femei.

      00
    • @Sabotor. Conform reclamei, doar barbatii albi sunt asa. Cei negrii sunt OK si incearca sa ii aduca pe albi pe calea cea buna.

      00
    • Si daca iti tunzi barba cu gilet nu mai esti pedofil 🤣

      00
    • Eu am inteles din reclama aia ca sunt oameni care iau atitudine impotriva ghiolbanilor.
      Nu ca sunt albi, negri, cu barba sau fara.

      Parerea mea este ca unii/unele iar au exagerat cu politically corect si ruineaza afaceri aiurea. Si mai sunt si o multime de fraieri care se iau dupa ei.

      00
    • Eu am inteles din reclama aia sa trec pe BIC pentru lame si Cheia (ca sa cuceresc femeia) pentru lichid de ras.

      00
    • un pr politically correct de cacat a distrus reputatia companiei printr-o reclama care nu are nici o treaba cu produsele/serviciile pe care le furnizeaza.
      apoi ăia care cumparau un brand doar pentru reclama si nu pentru produs au inceput sa se vaicareasca online fix pe stilul politically correct și cam asta e.

      00
  6. E fleosc boicot. Tu ai vazut cat costa lamele!? Cica isi lasa lumea barba/barbita/treifloacelamustata ca e la moda. Canci…

    00
    • Well, 8(opt) miliarde pierderi.

      00
    • Bine ca ai scris OPT ca altfel nu stiam ce e simbolul ala :).
      Da bre, asa-i. Schimbam lumea. Eu am anticipat de ani de zile reclama aia. M-am trezit suparat intr-o zi si am zis sa vezi ce ii f#t pe astia de al Gillette si P&G cu reclamele lor de cacao, in nici un caz nu m-am oprit din cumparat lamele lor din cauza ca ma iritam ca dracu.

      Reclama-i cretina, sigur, dar sa pui niste „pierderi” de genul asta pe seama e ei mie mi se pare absurd. Dar plm, barbatii au tacut si au facut. Bai, zau…

      00
    • Nu stiu man eu tot de la ei folosesc, nu poti sa iti lasi barba pe gat k toti boschetarii iar alte marci n-am incredere, daca stiti vreo recomandare cu 2 lame sunt recunoscator dar sa nu aud bic. Btw ma gandeam sa imi iau un brici dar de unde plm iau curea buna pt el?

      00
    • Nix, nu știu dacă te ajută informația asta, dar de Craciun mi-am cumpărat patru curele de pantaloni de la o tanti care a lucrat 20 de ani in industria pielariei.
      Curea de grăsan, piele grosuța, 50 de lei. Gratis!
      Eu sunt un chitibusar și un pretentios când vine vorba să recomand pe cineva, dar pe „tanti Jeni” trebuie să o recomand.
      E din Iași, iar dacă suni vezi că e cam „apriga”, nu prea le are cu „public relations”. :)
      Fără să-mi dea prosteala, ba chiar m-a repezit („Cureaua aceea vă e prea scurtă, domnul meu, vă uitati degeaba la ea!”)… deși era cam acră, zic, am cumpărat 4 bucăți din marfa ei. :)
      Tanti Jeni: 074 266 5284
      Nu știu dacă face curele pentru brici, nu știu daca livrează în țară, dar merită încercat.
      –-
      Chioșcul in care vindea mirosea cum miroseau magazinele de pantofi de pe vremea lui Ceausescu: a pantofi Clujana și Hușana. :)
      In chioșc avea loturi de piele rulată, din care tăia…

      00
    • Cred ca cel mai important lucru este „pregatirea suprafetei”.
      Cred ca eram hipster si metrosexual inainte de Revolutie, pentru ca, in gimnaziu chiar, am citit cartea „Caleidoscop cosmetic” :) (link coperta: https://www.cartivechionline.ro/wp-content/uploads/2015/10/25882.jpg
      link capitol: https://imgur.com/t5OFWJi )
      Asa… „Caleidoscop cosmetic”. In capitolul despre barbati spune ca pielea trebuie pregatita foarte bine inainte de barbierit. Trebuie folosita spuma sau sapun de ras, pamatuf, iar pielea trebuie masata cu spuma minimum 2-3-5 minute. Inainte de barbierit. Chiar iainte de spuma si pamatuf, trebuie sa ne spalam bine pe fata.
      Ma barbieresc impecabil de vreo 20 de ani, nu m-am iritat niciodata. Ce folosesc? Aparat de ras bulgaresc, cu lame… Gillette? Futu-i! :)
      Dar sustin boicotul, si nu voi mai fosi niciodata spuma de ras si lame Gillette. Lasa, ca nu mor daca folosesc Palmolive sau D’Amaris (pentru nostalgicii cunoscatori).
      So, „dragii mei”, pregatirea pielii inainte de ras este foarte importanta! :)

      00
    • @CristiCzc – de la un an la altul pierderi de 8 miliarde pentru ca „moda cu barba”. Care e de vreo 10-15 ani deja…

      Plm, bine ca ti-a scris ala si (opt) ca ai nevoie de explicatii din astea…

      00
    • Nu fii carnat, tu mai intai incearca sa intelegi ce fel de pierderi au avut si dupa aia vino sa bombani. DA, o parte se poate atribui si reclamei (poate mai mult ca imagine), dar nu atat pe cat va place voua sa credeti. E warm fuzzy feeling pentru unii din voi ca vai dom’le „we stand united”?

      Lamele sunt scumpe, barba ingrijita e acceptata aproape peste tot… FEMEILE cumpara si ele lame, dar da frate reclama esti prost…

      00
    • Gicule, daca intrai pe reclama, atunci la lansare vedeai valuri de comentarii si dislike-uri cu tona.
      Stergeau comentarii si umblau la dislike-uri in draci cei care aveau grija de cont.

      Inca exista comentarii recente cu alti cetateni suparati.

      Da, vanzarile de la noi din Curlanda nu sunt cine stie ce, dar i-au ars aia din US si alte state unde nu e chiar o avere sa cumperi lame si spuma si alte cele.
      Gilette e al P&G care a raportat cresteri pe toate segmentele mai putin aici unde au fost 8 (opt) millarde pierdere.

      Ca ti-e nu ti se pare, ca nu o fi asa este parerea ta,dar rezultatele vorbesc de la sine.

      Alt exemplu e cu Star Wars unde ziceau ca e o mica mimoritate vocala si trolli din Russia si uite ca s-au dus in cap.Chiar daca ultimul film de acum din decembrie o sa scoata bani buni, nu o sa fie nici pe departe pe cat spera Disney ca o sa fie.
      Guess why? Pentru ca s-au pisat pe publicul tinta, exact ca aia de la Gilette.

      00
    • Cristi, pentru nostalgici poți să recomanzi „Șah”.

      00
  7. Și eu sunt interesat de subiect ( și destul de părtinitor ) și am văzut clipul de mai sus pe reddit, dar sincer nu știu dacă e o dovadă a reușitei boicotului . Pare că ar fi filmat în ceva magazin cu multe reduceri în general, printre lamele Gillette mai sunt și altele la fel de reduse sau mai mult ( 30% ).
    Eu m-am lecuit de ei și mi-am dat seama că doar deodorant mai foloseam de la dumnealor, dar parcă n-aș zice hop încă. Ideal ar fi acum să extindem boicotul și la restul P&G .

    00
  8. Nu ma intereseaza. Folosesc aparat de tuns barba.

    00
    • Am citit repede: „folosesc aparat de tuns Iarba.” :)
      –-
      Asta ar fi o dovada de masculinitate, sa te razi cu aparate de tuns iarba, cu flexul, cu polizorul. :)

      00
    • Pentru o milisecunda, am crezut ca ai scris „de tuns iarba”.

      00
  9. Gillette a avut un minus de vreo 8 miliarde. O fi fost în mod natural sau de la boicot?

    00
  10. Mai există și altceva în afară de Gillette?
    Eu am început cu lame, în armată, am trecut la primul Gillette de unică folosință (pe care îl foloseai două săptămâni) și acum folosesc Gillette 3 („bic”-uri folosite o lună/bucată).
    Masculinitatea mea nu mi-a zis nimic, nu mi-a arătat nici un clip, nu știu ce să zic. Dacă se dă vreo HG, îmi ziceți și mie, să nu mă prindă Poliția Boicotului cu Gillette-ul în baie!

    La 00 mă dau cu un Philips electric.

    00
  11. poate prin state… pe la noi preturile au crescut datorita domnitei Viorica cu cel putin 20%

    00
  12. Toata lumea trece cu vederea ca pierderea aia de 8 miliarde e din ultimul trimestru din 2018 iar reclama e din ianuarie 2019.

    00
  13. asta cu companiile care se apuca sa faca politica nu poatebduce la nimikc bun.
    este o prostie crasa.
    La fel ca atunci cand nu stiu ce ciocolata boicota antena 3. really?

    00
  14. nu stiu cum sta treaba cu gilette, or fi bune, nu or fi, mi se falfaie, nu folosesc defel.

    dar cand vad un raft intreg cu modele diferite de gilette… pana mea.. nu fac toate acelasi lucru?

    00
    • Am lucrat pentru Napolact. Ambalaje. Du-te si uita-te in rafturi. Au metri intregi de produse „aproximativ la fel”. Iaurt, chefir, lapte batut, sana, lapte normal, iaurt „usurel”, iaurt de baut… la 330g, la 900g, la 140g, la 400g… la pahar, la galetusa… BIO sau „normale”… din lapte de vaca, din lapte de capra… cu fructe sau fara fructe… SUTE de produse. Numai pe lactate au 150 de sortimente (si gramaje diferite), ceva de genul.
      M-am intrebat de ce. Pentru vizibilitate. Pentru iluzia ca ai de unde alege. Ai de unde alege, dar… chiar era nevoie de 150 de produse din lapte numai de la un singur producator? Cate firme sunt? Cate MII de feluri de iaurt sunt in supermarketuri?
      Pentru vizibilitate, sa vezi la fiecare metru numele firmei…

      00
    • la lactate chiar sunt produse diferite, cum zici chiar tu, lapte de vaca, de capra, bivolita, etc. chefir, sana, iaurt, branza dulce, telemea, tehnologii si materii prime (cu exceptia laptelui) de productie diferite, gusturi diferite in mod sesizabil chiar si de catre cei mai insensibili, volumul ambalat e normal sa fie de mai multe variante.

      in cazul gilette… 30 de tipuri de lame. ce e diferit la una fata de urmatoarea? ce face in plus sau in minus? una taie firele de par de fata. urmatoarea e radical diferite. dai cu ea pe fata si taie firele de par. a treia, e deja alta poveste, iti razi barba cu ea. a patra….

      si probabil pierderile alea vin exact de aici, inmultesti cu 30 cheltuielile de productie, reclama, overheads si ce o mai fi pentru efectiv un singur produs.

      00
  15. unde sunt rahații ăia cu „nu există reclamă negativă”?!

    • Cred ca sloganul asta se aplica mai mult la Kim Kardashians wannabe sau influenceri, youtuberi, streameri etc. Important pentru ei este atentia, indiferent de context, chiar daca au rezultate pe termen scurt.

      00
    • eu cred ca acordati prea mult credit unei reclame

      Gilette era in corzi de ceva timp, ma indoiesc ca reclama asta a dus la pierderi de 8 milioane.

      dar na…poate asa o fi

      00
    • legatura intre reclama si pierdutul de clienti e sub 3% scaderi de venituri intre quarters.
      eu sper la cat mai multe reclame. oamenii azi se trigger mult prea repede la orice nimic.

      00
  16. Stimati coblogareni care e reclama cu masculinitatea toxica? E prima data cand aud subiectul asta.

    00
  17. Offtopic: Cand Ministerul (Lipsei) Invatamantului nu te lasa sa faci o scoala privata performanta.
    https://www.linkedin.com/pulse/cand-ministerul-lipsei-invatamantului-nu-te-lasa-sa-faci-dracopol

    00
  18. De atunci am Wilkinson. Aia albastra, din Metro, cu trimmer la capatul celalalt, e chiar ok. Luasem de pe Notino una mai veche, desi tot Hydro Connect, foarte proaste rezervele.

    00
  19. Soțul meu e la pat de vreo 2 ani si eu il bărbieresc. Am incercat multe tipuri de aparate.M-am oprit la Wilkinson, care își fac treaba absolut mulțumitor.Și da, contează mult hidratarea înainte de operațiune. Uite un link: https://www.emag.ro/pachet-wilkinson-extreme3-sensitive-aparat-ras-dispozabil-6-bucati-4027800010707/pd/DDR29LBBM/?X-Search-Id=986c920f245c2c993ebf&X-Product-Id=5401635&X-Search-Page=1&X-Search-Position=24&X-Section=brands&X-MB=0&X-Search-Action=view .Eu personal le-am luat de la Carrefour.

    00
  20. Nu cred ca are legatura cu nici un boicot. Reduceri substantiale sunt in perioada asta si la alte marci. In plus, cum zicea cineva mai sus, la cat au ajuns sa coste 2 mm de lama (ca nu se mai face lama intreaga, cum se facea inainte, ci doar varful… va dati seama ce economie?), mai bine-ti lasi barba

    00
    • Gillette are vanzari anuale de approx 7 miliarde de dolari (cu tot cu profit, care este in jur de 20-30%), dar dintr-o reclama in ianuarie 2019 reuseste sa faca pierderi de 8 miliarde in 6 luni?

      Cum vine asta? Au facut mea culpa si au bagat banii in tocator?

      00
  21. ce-ar fi sa facem un boicot si pentru servicii proaste?

    Vodafone de ex.

    asa firma mizerabila n-as fi crezut ca ajunge vreodata :((((

    00
  22. Nu stiu daca e boicotul cat moda, inainte sa fii neras era echivalent cu nespalat, acum e ok si acceptabil. Plus, aia care insista sa se rada zilnic au cam trecut la diverse electrice.

    00
  23. acum vreo 10 ani Gillette controla 70% din piata globala, acum e pe la 50%. Au avut probleme si din cauza reclamei dar mai mult din cauza preturilor,vindeau un kit de sarbatori peste ocean sub 10$ iar pentru rezerve trebuia sa iti vinzi un rinichi sa le poti cumpara, dupa acelasi model ca la imprimantele cu cerneala acum vreo 10 ani.
    Datorita comertului online au aparut alternative mult mai ieftine cum era dollar shaving club,nu stiu daca mai exista.
    Acum 7 ani am aflat ca Dollar Shaving Club vinde de fapt produse Dorco, am cumparat direct Dorco. La vremea respectiva Dorco aveau una din cele mai mari fabrici din lume, mai era una in Germania care intre timp a fost cumparata de Harry.
    Asa ca am renuntat la complet la Gillette acum 7 ani.

    00
    • Americanii spun ca Gillette, făcând spotul cu bubă, a făcut cea mai bună reclama la Dollar Shaving Club.

      00
  24. Eu am dubii foarte mari că reclama respectivă e cauza pierderilor Gillette, mi se pare doar un vis umed la băiețeii de alt-right in state și fani Papaneamțu și Paleoconschi de la noi. Corelația nu înseamnă tot timpul cauzalitate, iar campania aia penibilă nu cred că a penetrat așa mult încât să afecteze semnificativ vânzările.

    00
  25. Genul ăsta de campanii sunt frecvente, cel puțin în Canada, de ani și ani de zile. Nu contest că Gilette pierde bani, ci cauzalitatea reclamă/reduceri.
    Eu, de la bărbierit zilnic, am ajuns la o dată pe săptămână.
    Când ies pe stradă, ăia proaspăt rași sunt o minoritate.

    00
    • Eu de la bărbierit o dată pe săptămână, am ajuns la tuns cu mașina o dată la două săptămâni.
      Cred că ultimul bărbierit cu spumă și lame a fost în 2015.

      00
  26. Eh, au vrut sa faca si ei o campanie in care sa-si roage clientii (barbatii) sa nu mai fie prosti, toxici si porci. Cumva, total neasteptat, clientii lor s-au simtit jigniti (dupa cum am spus, total neasteptat, cel putin pentru cei de la Gillette) si au renuntat la produsele companiei respective.

    Ba chiar, cu ocazia asta, au gasit produse mai ieftine si la fel de bune de la alte companii.

    Exemplul asta de campanie ar trebui studiat bine de catre toate companiile. Poate inteleg si ele ca propaganda nu aduce bani.

    00
  27. Gillette CEO: Losing customers over #MeToo campaign is ‘price worth paying’

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile