blogoAutor:
valimiercuri, 11 iunie 2014, 18:21 3516 32
Cam asta e diferența dintre apărătorile de noroi de la Megane și cele de la Duster. Ale mele acoperă un pic și mașina tot se murdărește și tot arunc noroi, iar Duster-ul e perfect acoperit.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
32 comentarii
NOU
#1
gupi
poate ăla cu Dusterul merge mai încet
00
NOU
#2
Valeriu
Ti-ai gasit acuma, compari aparatorile de la un SUV cu alea de la un sedan . Dooh! Normal ca alea de la Duster sunt mai mari, ala e facut sa mearga si pe drumuri grele. In tarile cu apa calda nu prea exista noroi pe sosele.
00
NOU
#3
vali
da, dar noi nu suntem in țară cu apă caldă și nici cu șosele inclinate, de aia când plouă mașina din față îți aruncă apă murdară pe parbriz.
NOU
#4
Valeriu
De acord cu tine, dar merele sunt mere, perele raman pere. Cel mult poti pune aparatori mai mari, dar arata ca dracu.
00
NOU
#5
Alin.
Mi-a placut desenul ala de pe goodyear uri de cand le vazusem prima oara, dar mi-a fost putin frica sa le pun pe masina pentru ca nu stiu cum tin pe ploaie.
1. Eu nici d’alea n-am :)) Si nu le duc doru’ (doar ca tre’ sa spal masina mai des)
2. Compari mere cu pere
3. Ti-ai putea pune unele mai mari dar:
3′. or sa arate ca naiba
3″. la viteze mari s-ar putea sa ai niste zgomot in plus
4. Esti sigur ca Prafuitul mere la fel de incet?
00
NOU
#11
functionara
nu Prafuitu’, Aspiratorul! Aspiratorul de bani!
00
NOU
#12
adrian
Nici Prăfuit, nici Aspirator.
Mai degrabă Pămătuf (ăla cu care ştergi praful de pe mobilă), sau Cârpădepraf sau, dacă preferi, Parpalac (vezi Once Upon a Time in the West, băieţii răi erau îmbrăcaţi în dustere).
00
NOU
#13
Cristi
E si o diferenta de garda la sol. Intotdeauna caroseria unei masini mai inalte se va murdari mai putin, in aceeasi conditii de mers, decat una mai joasa.
00
NOU
#14
Magnum
Dar de Goodyear UltraGrip 8 de iarna si de Dunlop Maxx TT ce zici, is bune de ceva, adica scoreaza bine in vreo statistica din Deutschland/alta parte?
Ca la noi, nu-ti recomanda decat d-alea scumpe, nu neaparat bune.
00
NOU
#15
roby
vad ca netu l-ai descoperit…urmeaza google!
spor!
00
NOU
#16
Magnum
@roby: vad ca te crezi destept. Lasa vrajeala si baga o statistica ADAC.
Putem discuta apoi despre bias-uri si despre rezultate. Sunt in stare sa interpretez statistici, cu asta ma ocup, tu esti?
00
NOU
#17
AI_core
@roby: magnum e bun doar la interpretat statistici, n’are treabă el cu gugăl. alții sunt cei care trebuie să’i adune datele , eventual să i le bage și’n icsel!
00
NOU
#18
gAnY
@magnum, nu îti recomand nimic de la dunlop, sunt de toata jena, posed dunlop sp sport si sunt niste mizerii. Goodyear nu ma pricep.. Eu nu o sa mai achizitionez decât michelin.
Pe baza testelor de acolo mi-am luat la Leguma si cauciucuri de iarna Barum Polaris 3, si de vara Michelin Primacy 3. Cu mentiunea ca nu le-am ales numaidecat pe alea iesite fix pe locul 1 in diferitele teste (ai acolo si teste ADAC, si AMS, si AutoBild). Sunt foarte multumit de cauciucuri. De toate 8
00
NOU
#20
Ricochet
Monser, cu orice aparatori ai merge, dupa ce intri in noroi tot la spalatorie ajungi, crede-ma
Arta cere sacrificii. Sunt convins ca designerii au luat decizia de a modifica dimensiunile aparatorii pentru noroi doar din considerente de aspect.
00
NOU
#23
Arthur
Nu e doar la Duster, pe Logan prima generatie am unele similare, oricum mult mai bune decat cele de pe Megane.
00
NOU
#24
Jeu
Unde mai gasesti GoodYear Eagle F1 GSD3 ? Tot caut in ultima vreme si nu le gasesc nici macar online.
00
NOU
#25
zsolt
Intr-adevar aparatorile de la Megane sunt mai mici. Dar si provilul in V al anvelopelor contribuie la murdarirea in exces.
00
NOU
#26
Alex
fa-ti unghiul.
00
NOU
#27
mda
Aparatori de noroi, huse pe telefoane, scaune si volane, Prefer masina stropita cateva zile pana ajung la spalatorie, decat lopetile alea langa roti.
00
NOU
#28
vali
nu, faza e că la mine, de pildă, roțile din față imi aruncă noroi pe parbriz.
NOU
#29
add
masina facuta cu simt de raspundere. la a mea sunt niste ridicaturi minuscule pe sub ea care directioneaza aerul, niste plastice in fata rotii pt acelasi lucru, nu m-as apuca sa pun parasute de astea…
Ar trebui să avem toti aparatori de noroi sau ceva solutii astfel încât să nu ne mai împroșcăm cu mizerie unii pe altii. Altfel e destul de clar că povestea asta e o conspiratie a producătorilor de lichide de parbriz. Dati pe google si vă veți convinge.
00
NOU
#31
un om
Cred ca tine putin si de geometria rotilor. Dince vad din poza la tine la Megan roata e putin in afara caroseriei (poate ma insel si e iluzie optica sau e putin virata) asa incat nu arunca in aparatoare ci chiar putin pe langa (de unde si automurdarirea pe parbriz). Incearca eventual o alta janta cu un alt ET mai mare (http://www.rimsntires.com/specspro.jsp)
poate ăla cu Dusterul merge mai încet
Ti-ai gasit acuma, compari aparatorile de la un SUV cu alea de la un sedan . Dooh! Normal ca alea de la Duster sunt mai mari, ala e facut sa mearga si pe drumuri grele. In tarile cu apa calda nu prea exista noroi pe sosele.
da, dar noi nu suntem in țară cu apă caldă și nici cu șosele inclinate, de aia când plouă mașina din față îți aruncă apă murdară pe parbriz.
De acord cu tine, dar merele sunt mere, perele raman pere. Cel mult poti pune aparatori mai mari, dar arata ca dracu.
Mi-a placut desenul ala de pe goodyear uri de cand le vazusem prima oara, dar mi-a fost putin frica sa le pun pe masina pentru ca nu stiu cum tin pe ploaie.
foarte bine. din ce am văzut, au scor foarte bun.
Curiozitate: ce anvelope ai pe Megane?
ceva goodyear.
Eagle F1
1. Eu nici d’alea n-am :)) Si nu le duc doru’ (doar ca tre’ sa spal masina mai des)
2. Compari mere cu pere
3. Ti-ai putea pune unele mai mari dar:
3′. or sa arate ca naiba
3″. la viteze mari s-ar putea sa ai niste zgomot in plus
4. Esti sigur ca Prafuitul mere la fel de incet?
nu Prafuitu’, Aspiratorul! Aspiratorul de bani!
Nici Prăfuit, nici Aspirator.
Mai degrabă Pămătuf (ăla cu care ştergi praful de pe mobilă), sau Cârpădepraf sau, dacă preferi, Parpalac (vezi Once Upon a Time in the West, băieţii răi erau îmbrăcaţi în dustere).
E si o diferenta de garda la sol. Intotdeauna caroseria unei masini mai inalte se va murdari mai putin, in aceeasi conditii de mers, decat una mai joasa.
Dar de Goodyear UltraGrip 8 de iarna si de Dunlop Maxx TT ce zici, is bune de ceva, adica scoreaza bine in vreo statistica din Deutschland/alta parte?
Ca la noi, nu-ti recomanda decat d-alea scumpe, nu neaparat bune.
vad ca netu l-ai descoperit…urmeaza google!
spor!
@roby: vad ca te crezi destept. Lasa vrajeala si baga o statistica ADAC.
Putem discuta apoi despre bias-uri si despre rezultate. Sunt in stare sa interpretez statistici, cu asta ma ocup, tu esti?
@roby: magnum e bun doar la interpretat statistici, n’are treabă el cu gugăl. alții sunt cei care trebuie să’i adune datele , eventual să i le bage și’n icsel!
@magnum, nu îti recomand nimic de la dunlop, sunt de toata jena, posed dunlop sp sport si sunt niste mizerii. Goodyear nu ma pricep.. Eu nu o sa mai achizitionez decât michelin.
Magnum, take this: http://www.tyrereviews.co.uk/
Pe baza testelor de acolo mi-am luat la Leguma si cauciucuri de iarna Barum Polaris 3, si de vara Michelin Primacy 3. Cu mentiunea ca nu le-am ales numaidecat pe alea iesite fix pe locul 1 in diferitele teste (ai acolo si teste ADAC, si AMS, si AutoBild). Sunt foarte multumit de cauciucuri. De toate 8
Monser, cu orice aparatori ai merge, dupa ce intri in noroi tot la spalatorie ajungi, crede-ma
frumoase de pe pcgarage:
http://news.1px.ro/wb.php?p=6×1/5s7/rs/1zzj/s6/rs
http://www.candypleasure.com/metart/inga-c/mundial/
:teehee:
Arta cere sacrificii. Sunt convins ca designerii au luat decizia de a modifica dimensiunile aparatorii pentru noroi doar din considerente de aspect.
Nu e doar la Duster, pe Logan prima generatie am unele similare, oricum mult mai bune decat cele de pe Megane.
Unde mai gasesti GoodYear Eagle F1 GSD3 ? Tot caut in ultima vreme si nu le gasesc nici macar online.
Intr-adevar aparatorile de la Megane sunt mai mici. Dar si provilul in V al anvelopelor contribuie la murdarirea in exces.
fa-ti unghiul.
Aparatori de noroi, huse pe telefoane, scaune si volane, Prefer masina stropita cateva zile pana ajung la spalatorie, decat lopetile alea langa roti.
nu, faza e că la mine, de pildă, roțile din față imi aruncă noroi pe parbriz.
masina facuta cu simt de raspundere. la a mea sunt niste ridicaturi minuscule pe sub ea care directioneaza aerul, niste plastice in fata rotii pt acelasi lucru, nu m-as apuca sa pun parasute de astea…
Ar trebui să avem toti aparatori de noroi sau ceva solutii astfel încât să nu ne mai împroșcăm cu mizerie unii pe altii. Altfel e destul de clar că povestea asta e o conspiratie a producătorilor de lichide de parbriz. Dati pe google si vă veți convinge.
Cred ca tine putin si de geometria rotilor. Dince vad din poza la tine la Megan roata e putin in afara caroseriei (poate ma insel si e iluzie optica sau e putin virata) asa incat nu arunca in aparatoare ci chiar putin pe langa (de unde si automurdarirea pe parbriz). Incearca eventual o alta janta cu un alt ET mai mare (http://www.rimsntires.com/specspro.jsp)
nu e de la jantă. așa e mașina.