Antreprenorii români învață o lecție prețioasă

eminemCred că fiecare antreprenor român care iese cu proiectul său pe afară învață o lecție extrem de prețioasă, pe care în țară nu prea are cum și de unde să o învețe.

Lecția e așa: acolo chiar trebuie să răspunzi când cineva te acuză de mizerii reale.

Case and point: când am scris că Raluca Georgescu mințea de rupea în descrierea de pe siteul “How to Web” când spunea că raluk.ro e unul dintre cele mai importante portaluri de divertisment, oamenii au schimbat în câteva ore. Eveniment internațional și biografie mincinoasă? Nu se face.

Eh, chestii de genul ăsta le vor învăța și 2Parale când vor da cu nasul pe afară. Nu vor mai face pe muții în păpușoi când magazinele fac mizerii. O să fie mișto. 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. Nu numai ca trebuie sa raspunzi, e chiar mai mult de atat!
    Clientul are dreptul de a constesta calitatea serviciului prestat, modul de prestare, rezultatul final, materialele, uneltele si personalul alocat ce au prestat serviciul! O contestatie fondata are de regula repercursiuni si implicari financiare egale cu valoarea serviciului prestat, contractorului fiindu-i oferite doar doua optiuni, prima fiind sa-si repare greseala iar a doua, in caz ca nu poate oferi mai mult decat a facut-o prima data, sa returneze suma primita plus si sa plateasca daune (de regula pentru ca a intarziat un intreg proces/procedura/campanie etc..)!
    Sigur, de multe ori totul se transforma intr-o lupta in justitie, mai ales atunci una din partile implicate nu numai ca nu putea oferi ceea ce inaintase in oferta (suma aferenta platii serviciului in cazul clientului, calitatea si targetul impus in cazul contractorului), insa cazurile astea au o finalitate extrem de ”dureroasa” pentru cel stabilit vinovat, mergandu-se pana chiar la suspendarea activitatii sau plata de daune serioase!

    Ma rog, diferente de mentalitate, acolo se fac afaceri ca si mod de viata (toata lumea trebuie sa aiba sursa de venit, sa aiba ce manca etc…) iar in .Ro afacerile seamana foarte mult cu tepe!

    00
  2. Ti-ai schimbat parerea de UberVu?

    00
  3. Da-o incolo de treaba. Punem o tema pe un wordpress, incepem sa scriem articole si gata avem portal. Asta e ceva gen dli.ro.

    00
  4. Cred ca lectia mai valoroasa invatata afara este ca acolo pot sa dezvolti un proiect web serios fara sa te incurce statul roman.

    Pe langa asta ai si de unde sa gasesti venture capital ca sa poti sa faci proiectul ca la carte, nu cum se face pe la noi cu costuri minime si oameni prost platiti.

    Despre aruncat cu mizerii nici nu se mai pune problema, piata de-acolo e matura si preocupata de chestii d-aste.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.