Aglomerația curierilor e un semn bun

Cargus și FanCurier lucrează non stop zilele astea. Dubele sunt pline, oamenii sunt rupți de oboseală. Coletele de Black Friday de la eMAG nu sunt toate livrate. Colete normale întârzie cu săptămânile.

Foșneala asta înseamnă bani, consum, creștere economică. Adică oamenii sunt optimiști. Să sperăm că 2015 va fi bun cu noi.

 

 

funny-002

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. E per ansamblu iesim bine, dar urat din partea cargus sa nu accepte pachete daca nu ai contract pana dupa sarbatori, e o politica contraproductiva.

    00
  2. poate inseamna si ca oamenii au devenit mai comozi sau mai increzatori in cumparaturile on-line si in loc sa se duca in magazinele vizice cumpara „de pe internet” cu livrare la domiciliu.

    00
    • Aveam aseara nevoie de niste saci pentru aspirator, si era destul de plin in Media Galaxy, si nu erau doar gura casca. In fata mea la casa s-a vandut un laptop si o tableta + un telefon. Si e prima data cand vad ambele case deschise.

      00
    • „dă pă net”

      00
    • Poate ca oamenii pun mai mult pret pe timpul lor.
      Bucuresti. Drum pana la emag-inapoi 2 ore , belit ochii in show room si cumparat „live” + 45 de minute , cost suplimentar – 5 lei daca as merge cu metroul , 30 de lei cu taxiul , cam 15 lei cu masina proprie.

      Mersul in alte magazine similare, mai apropiate se poate scurta timpul, dar poate te trezesti ca ai nevoie sa calci prin mai multe magazine si nu gasesti ce vrei. De fiecare data cand am incercat sa fac un old style shopping , a durat mai mult de 3 ore cu totul. De regula juma’ de zi. Nu , multumesc!

      00
  3. Fan-ul isi revine. Vasilica de pe zona avea 3 colete nelivrate astazi la ora 17:00. A fost foarte nasol in perioada 15-18 decembrie, iar sapt viitoare sigur intra toti in normal. Din spusele celor care lucreaza de 7-8 ani in fan, a fost cel mai al dracului an.

    00
    • Îşi revine o pulă. La ora actuală par cei mai neserioşi dintre toţi. Am avut o comandă de la PCGarage, ceva mic, mai precis un kit de 16 GB de ram. Achitat cu cardul, preluată promt de Fancurier (awb 2327410250017) şi ajunsă a doua zi în maşina curierului de la mine din localitate. Şi acolo a rămas. Timp de peste 10 zile nici un semn de la curier, deşi adresa de livrare era în buricul târgului. M-am întâlnit cu un alt curier, cu ajutorul căruia am reuşit să dau de urma curierului meu şi l-am rugat să lase pachetul (de fapt plicul) la sediul lor să mă pot duce să-l ridic. Altfel nu cred că îl aveam nici până azi.

      Acum mama unui coleg a ajuns în aceeaşi situaţie, aşteaptă un colet mic (probabil tot plic) care deja de peste 2 săptămâni conform awb figurează ca fiind în maşina curierului de aici, „în curs de livrare”.

      Nu ştiu dacă numai cu comenzile deja achitate procedează astfel (sunt mai mici sansele să pice ceva faţă de ramburs) sau cu toate. Sunt constient de aglomeraţie şi aş fi înţelegător cu ei dacă pachetul ar fi agăţat undeva pe drum. Dar să stea în maşina curierului timp de săptămâni, agăţat pe ultima verigă din lanţul de livrare nu mi se pare deloc ok. Mai ales când cumperi produse mai sensibile dpdv mecanic.

      Cred că cineva ar trebui să analizeze circuitul awb-ului în natură şi să se sesizeze când un pachet de livrat în buricul târgului stă cu săptămânile în maşina curierului. Ştiu că şi curierii sunt uneori angajaţi pe pile, dar nici chiar aşa nu merge.

      00
    • NOU
      #8

      @Sakura…hai sa fim seriosi….de obicei primesti un sms cu numarul de telefon al curierului…asta imediat ce ajunge la tine in „cartier”…poti sa il suni si sa il intrebi de sanatate si in caz ca nu „poate” sa ajunga la tine ridici coletul de la ei de la sediu…geeezzzzz…daca lenea te omoara astepti 2 saptamani…

      00
    • Rege Cioabă, ştiu că trebuia să primesc şi SMS. Dar nu am primit nimic. Nici mama colegului nu a primit. Încă. Dar poate nu are ea destulă răbdare. Încă n-au trecut nici trei săptămâni. Vorba ta, o fi vreo leneşă carte n-are răbdare să aştepte. Sună de parcă ai avea informaţii din interior şi de fapt încerci să zici aşa-i normal, ce plm ne agităm atâta. Asta înseamnă curierat rapid la Fancourier.

      Am lăsat AWB-ul meu tocmai pentru ca cei cu acces la sistem (poate chiar matale) să se poată convinge că nu-i nici o minciună, nici o exagerare. Presupun că se pot verifica şi sms-urile trimise, iar acea comandă nu se află printre ele. De asemenea presupun că maşinile sunt dotate cu sisteme de supraveghere GPS şi se pot verifica şi traseele parcurse, doar că în cazul de faţă acest lucru este irelevant, maşina cu siguranţă trecând zilnic prin zonă. Singura chestie care a funcţionat corect a fost codul de urmărire AWB, iar coletul era întradevăr în maşina omului.

      Ca fapt divers, astă vară am cumpărat ceva de la o persoană dintr-un sat din alt colţ al ţării. Luni a pus pachetul, marţi am avut înstiinţarea, miercuri l-am ridicat. De la Poşta Română. Nu mi-a venit să cred cât de prompţi pot fi uneori. Păcat că sunt conduşi de politruci fără nici o viziune.

      00
  4. Mie mi se pare ca tot mai prost isi fac treaba. Am facut 3 comenzi la 3 magazine diferite in ultima luna si toate au fost cu probleme.

    Cel mai crunt au comis-o cei de la altex, care m-au determinat sa nu mai platesc niciodata cu cardul in ro. Comand online acum 2 sapt, toate produsele in stoc, platit cu cardul, primit confirmare (nu din aceea automata) in 24 de ore ca se livreaza in maxim 7 zile. Au trecut 2 sapt si nu am primit toate produsele. Am dat mailuri, am sunat de 4 ori si nimeni nu stie nimic. La mailuri nu raspunde nimeni, iar la telefon ori imi zic sa dau mail, ori imi zic ca nu stiu si sa mai astept.

    Mai mult, unul dintre produse a venit second hand cu componentele ambalate in chilotei A4 de platic, cu cont creat si urme vizibile ca a fost folosit.

    Ma rog, am facut sesizare la opc si astept, cu banii in contul altex. E trista diferenta fata de cei de dincolo. Plasat comanda la o firma micuta din olanda, primit produsele 2 zile mai tarziu, cu transport gratis.

    00
    • Nu esti singurul care pateste asta; in momentul in care curierii o sa aiba plata cu cardul (inteleg ca Fan vrea sa faca asta), voi merge pe optiunea asta fiindca altfel ori mergi pe ramburs, ori tinzi sa ai placeri neplacute…

      00
    • Asta ar fi fain, dar tot ar fi probleme. Tot in comanda asta de la altex unul dintre colete continea mai putine produse decat erau trecute pe factura aferenta, iar curierul a zis ca nu e treaba lui, sa sun la altex.

      Ca sa mergi la sigur ar trebui sa desfaci tot ce primesti, sa verifici ca e tot ce e si pe factura, sa verifici fiecare produs ca e nou si doar apoi sa platesti cu cardul, unde s-ar putea sa mai fie probleme de conexiune sau altceva cu posul. In stilul asta apuca sa livreze curierul 3 colete pe zi si o sa te ia la bataie, ca ei sunt platiti per colet livrat :-)

      00
  5. Concluzia e o gluma, sper :)

    00
    • De ce sa fie gluma?
      O crestere economica aduce automat la un ambuteiaj. Cu atat mai mult daca acea crestere nu e sustinuta.

      Insa eu nu cred ca e vina curierilor ci a furnizorilor.
      Trimit si eu destule colete. Iar cu exceptia zilei de ieri cand un curier dintr-un anumit oras a intarziat cateva livrari cu 2 zile (probabil ca a fost o problema locala), totul a mers ireprosabil.

      In schimb am comandat niste sisteme de la un site online pe 25 septembrie si abia ieri mi-au venit.

      Marea problema a comerciantilor online e ca vand pielea ursului din padure. N-au stocuri, n-au spatii de procesare adecvate, etc. dpmdv astia intra in categoria samsarilor cu acces la pc.

      00
  6. Daca nu-s in stare sa livreze eu as pune 2-3 cacanari sa sune toata ziua clientii si sa le zica, buna ziua, sunt nelu papuc si avem coletul dvs. depozit, doriti sa veniti ca sa-l ridicati ca s-ar putea sa dureze livrarea lui, ne cerem scuze si bla bla. Practic o sa faca un ghiseu in depozit cu coletele ce pot fi ridicate de acolo, la sema parc au un singur ghiseu de rahat. E atat de greu sa nu mai suprasoliciti curierul sau trebuie sa stai 10 ani pentru colet doar pentru ca sta degeaba in masina lui sau in depozit?

    00
  7. Intarzieri de genul asta sunt nepermise. Hai ca incercam sa ii multumim pe toti? Ca la curve

    00
  8. Lucreaza de nu mai pot. Astept si acum o comanda de BF de la Emag expediata pein Cargus.

    00
  9. Cred că 40% din fluxul de activitate a fost generat de agențiile care au trimis pișcoturi :D

    00
  10. Dacă românii ar cumpăra și altceva decât leptoape, aifoane, deselereuri și accesoriile pentru ele, am putea vorbi de o creștere sănătoasă. Așa însă nu e decât consum. Iar românii adoră la culme să consume gadgeturi din plin.

    Ieri un nene era foarte indignat când i-am spus că au intrat în România câteva sute de PS4 defecte din fabrică. Cică ”La douăj de milioane bucata am pretenția să funcționeze!” I-am spus politicos că managementul Sony face ceva pe părerea lui, alea sunt consumabile, el e consumator, economia e de consum, do the fuckin’ math…

    00
    • Ionut am o intrebare pentru tine: De ce se intimpla doar in rromanica chestia asta? De ce de 14 ani cit traiesc in strainatate nu am avut produse care sa nu functioneze scoase din cutie?
      De ce in rromania trebuie sa incerci orice in magazin si tot sint probleme?

      00
  11. Daca nici acum nu s-au livrat coletele dela Black friday atunci E Mag si ceilalti sunt niste rahaturi de magazine care nu sunt in stare sa livreze in 3 saptamani un pachet in Romania. De cat asa mai bine ma duc personal in magazinele de retail, dau 1 milion in plus si am produsul cand il vreau nu cand i se scola lu’ Nea de la E Mag sau Cargus sa mi-l aduca.

    00
    • de pe margine e atât de ușor. daca mai ai păreri din astea, bagă mare. ceva idei despre cum să rezolvi economia in 2 zile?

    • La cata reclama li se face acestor magazine on line si la ce cifre de vanzari au, te-ai gandi ca sunt mai bine organizate. In fapt asta nu e decat un articol platit de E-mag ca sa mute vina pe curieri in loc sa recunoasca cum ca s-au intins mai mult decat le-a permis plapuma. Foarte simplu ar fi putut sa spuna ca a fost furtuna in Suez si vaporul cu tablete din Taiwan nu a mai ajuns la timp si astfel ei nu pot face livrari.

      00
    • bun, ne-am lămurit. nu mai comenta aici.

    • „Decat”… futu-i ortografia ma-sii :)

      00
  12. Eu am comandat de 2 ori de la emag după Black Friday. Un nas zyxel so un sac de mâncare pt caine. Ambele au ajuns a doua zi cu fancurier.

    00
  13. in legatura cu concluzia, in romania putem vorbi de crestere economica atunci cand va exista efectiv o economie. asa-zisa „economie romaneasca” moare intr-o zi daca apare un factor decisiv (ex. razboi) sau daca facem vreo prostie (ex. stat de drept). cresterea din ultimii zece ani? inertie datorata ue/nate. scoate oricare din astea doua din ecuatie si suntem falimentari. la asta se rezuma puterea economica a romaniei.

    00
  14. Curierii nu stiu ca avem si adrese? Pentru ce ne mai folosim adresele in comenzi? Aveam de plasat un colet si pentru faptul ca nu am raspuns la telefon au lasat-o balta dupa care a trebuit sa-i sun eu

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.