A ajuns coletul la tine? Ai dormit destul? A mâzgălit aia mică pereții? A stricat ăla micu teneșii la fotbal sau prin băltoace? Ți s-a rupt un toc? E doar o tragedie de moment, mai ales cu lucruri care pot fi înlocuite.
Asta vrea Otter să transmită cu ocazia Black Friday. Că sunt lucruri importante în viață și lucruri care se pot cumpăra. Magazinul lor are peste 250.000 articole la promoție, pantofi, teneși, genți și accesorii în perioada 12-14 noiembrie, dar și în magazinele Tezyo, Salamander și ALDO.
Printre ele:
- Pantofi ALDO, preț 149 lei, redus de la 379 lei
- Botine EPICA, preț 279 lei, redus de la 599 lei
- Ghete GEOX, preț 229 lei, redus de la 509 lei
- Ghete OTTER, preț 159 lei, redus de la 329 lei
- Pantofi sport PEPE JEANS, preț 149 lei, redus de la 379 lei
#doarceconteaza #otterblackfriday #articolsponsorizat
Hai ca Altex si-a luat zilele astea amenda pentru o vinerea neagra smecherita si cred ca ar fi frumos ca si Emag-ul sa primeasca o vizita.
Au dreptate si magazinele astea sa faca smecherii, la cati prostovani traiesc pe suprafata pamantului.
tu știi că amenzile astea sunt date la mica înțelegere, da? „dacă tot am venit, trebuie să dăm și o amendă, că ne întreabă șefii”.
Zoso, sunt sigur ca ai dreptate.De fapt ma si mir ca s-au apucat de dat amenzi , probabil sa vedem noi prostimea ca la stat se mai si lucreaza. Mai sunt si amenzile luate de supermarketuri, tot in perioada asta, pentru lipsa de igiena, neconformitati..etc.
In rest logica este simpla, nu te obliga nimeni sa cumperi si sa pui botu.
Si oricum, 50 mii lei sînt bani de semințe pentru Ostahie…
Cand recunosti ca furi si risti inchiderea siteului plus dosar penal pentru inselaciune, nu mai e doar o amenda, ca ne intreaba sefii.
„Reprezentanţii Altex au afirmat, cu ocazia discuţiilor pe această temă, că ei nu pot fi corecţi într-o piaţă în care nimeni nu e.”
Cu siguranță nu aveau nici un motiv să dea amendă. S-au milogit de ei să facă ceva, ca să își facă și ei treaba. Sunt băieți buni Altex.
@gigi, amenda 50.000 lei la un profit de 123 de milioane in 2020. Adica Altex a pierdut prin amenda asta profitul pe vreo 3 ore de activitate.
ca se dau amenzile la mica intelegere e o diversiune de la ce a remarcat gigi initial: ar fi frumos ca si Emag-ul sa primeasca o vizita. dar hei, despre sponsori numai de bine. altfel, da, influenceritele sunt penibile si sa facem articole despre cat sunt de penibile.
Mă uit pe Amazon la Germania la multe produse și de-a lungul anului prețul nu variază aproape deloc iar de black Friday doar la unele sunt scăderi dar nu de 50% și alte povești.
Mă uit în România și e fierăstrău. Toate produsele sunt trecute cu reducere de-a lungul întregului an că altfel probabil nimeni nu cumpără dacă nu e trecut ca fiind redus
Iar eMAG ca un site corect, tocmai ce a mărit prețul unui televizor pe care îl urmăresc cu 1000 de lei ca probabil de black Friday reducerea să fie mai mare când îl reduc cu 1500 lei
Facem noi misto de marketangii astia autohtoni, dar ei s-au prins de o chestie importanta: romanul cumpara mai abitir daca simte ca da o teapa cuiva. -70%? Ha, l-am facut pe fraier! Decat ca e fix invers
in anul de gratie 2021 se gsesc totusi comparatoare de pret cu istoric pe cateva luni sau un an. cat de greu sa fie sa utilizezi unul?
@Anda, uite de asta unii le e greata de astfel de comentarii. Atat de simplu, marketingul a mutat directia si focusul responsabilitatii catre client. Gata! Bam! Cumparatorul are toata responsabilitatea sa discearna. Noi (comerciantul) plm…aranjam preturile cum vrei noi, tu pulica esti vinovat. Este obligatia ta sa te interesezi. Ia cauta tu, cauta afise, fa print screen..ce, nu ai telefon smart? Cum? Nu ai idee ce inseamna aceste cuvinte? Du-te atunci la un centru de copiat si plateste atunci o listare, noteaza, cauta pe site…ce, nu ai telefon? Nenorocitule! Cum sa nu fii telefon om de 60 ani! Ia si mori! Neadaptatu-le! Ia du-te la magazin atunci si verifica pretul…uite domle, noi tinerii ca @Anda de mai sus, stim cum sa facem si consideram ca TU clientule esti vinovat. TU ESTI RESPONSABIL!!!
@Gustav
Așa a fost dintotdeauna.
Mereu marketingul a căutat optimizarea și transmiterea mesajului pentru punerea companiei într-o lumină favorabilă.
Ce să vezi. Internetul ăsta mare și plin de manele, țâțe, buci și tik tok nu este un loc de vis. E plin de oameni răi care vor să îți ia banii și să te convingă că ai o nevoie, de care tu nu știai. Dacă nu există o nevoie de ceva in piață, o creezi.
Și uite așa se bagă miliarde în marketing, cercetare, psihologie, studii, care toate converg către un singur lucru: banii consumatorului și crearea dorinței în om de a cumpăra.
Se presupune că noi, plebeii, plătim un stat care are niște oameni aparent mai deștepți și specializați pe genul asta de practici, ca să ne ferească curu și să ne apere că suntem proști și neștiutori. Ca atunci când apelezi la niște specialiști pentru ceva la care nu te pricepi. Doar că, ce să vedem, statul ăsta e degeaba și că suntem noi și cam atât.
@Gustav, eu nu am zic ca autoritatile sa nu isi faca treaba, dar daca nu esti in stare sa bagi un nume de produs cu copy pase + „pret” pe Google, pe urma sa dai un click pe primele pozitii unde ai comparator de pret si sa belesti ochii la un grafic pe care si un copil de 8 ani il poate citi, poate ca nu ar trebui sa cumperi nimic online.
@Anda, exact QED la comentariul meu de mai sus.
Ai dat reply expunand aceeasi idee. Da ma, e ok, ce spui, pt noi astia tineri.
Scuza-ma, parintii tai cat de „activi si actuali tehnologic” sunt? oare ei cand achizitioneaza ceva, fac ca tine?
apropos…acum 5 minute am vb cu taica-miu, a fost taranul in Selgros, si a luat un TV Vortex (?! ceva) ca era la reducere 550 de la 990 de lei.
Imediat i-am spus: „bai TARANE, tu habar nu ai sa cumperi! pretul asta nu e corect, in plm. Tu ciar habar nu ai sa intri pe net si sa verifici pe un comparatori de preturi dupa codul SKU al produsului si codul de model sa vezi evolutia si distributia pretului in Romania pe ultimele 3 luni de zile????”
Daca cumperi un produs DOAR pentru ca apare redus -X%, e vina ta daca esti pacalit.
Cand cumperi ceva trebuie sa iti convina pretul din acel moment.
Daca stii cum ca cauti pe net si ai rabdare, avantaj tu, ca poti sa cumperi ce vrei la un pret avantajos. Daca nu te pricepi si/sau nu ai rabdare, iei in calcul doar pretul, ignorand cat zice eticheta ca ar fi reducere.
@ Gustav
La ultimul comentariu îți dau dreptate.
In schimb, când ai mei au nevoie de un produs mai scump și vor să îl cumpere, mă sună pe mine și le caut cel mai bun raport preț/calitate, atât cât mă pricep eu.
Și după ce le convine, îl trimit la țară cu curierul dacă e mare sau îl duc eu cu mașina, la primul drum în direcția aia, că poate îl iau din hypermarket sau îl cumpăr de pe interneți.
In felul ăsta evit situații de genul expuse de tine. Sau caută pe internet și îmi trimit ei în mare, că să îmi fac o idee asupra a ceea ce vor, iar de acolo mă ocup eu.
Asta nu inseamna ca autoritatile nu ar trebui sa isi faca datoria si a aplice legea.
Altex – foarte bine daca ii loveste tare de tot. Chiar daca acum este o chestie aranjata si altii sunt protejati, se creaza precedentul. Si ceilalti, daca nu se cumintesc, risca sa le vina randul data viitoare.
Gustav ești prost.
Ți-a explicat Anda cum se face.
Dacă tu aștepți ca statul să te ferească de țepe pe internet, prin legi, în România, ești și mai prost.
Părinții mei când vor ceva, ne întreabă, spun ce vor, noi le prezentăm opțiuni și ei aleg.
Am câțiva cunoscuți ca tine și ăia de ți-au dat mânuțe verzi. Întâmplător nu au un IQ ridicat. Dar au timp de Facebook, Twitter, Tik,tronk….
viva la consumerism
Un mic accident, au uitat să șteargă adidașii ăia de la coadă, de pe price. Erau 261 de lei.
Teniși, teniși, teniși, teniși. Niciodată teneși.
E o bataie de joc. Legea e clara, retailerii se fac acum ca nu inteleg cand ei de fapt inteleg exact. Si nu doar in online se intampla asta, ar mai trebui mers si prin mall-uri sau galerii comerciale unde toata ziua vezi -50%, -70%, etc.Pune drecu un -5% cinstit si asta este. Pe de alta parte trebuie sa fii consumator foarte needucat sa cazi in asa capcane. Orice produs mai mare: TV, aragaz, etc il urmaresti macar un 2 saptamani sa vezi evolutia pretului.
A fost un lant de magazine in SUA care a incercat sa fie cinstit si sa nu mai afiseze tot timpul „sales” (reduceri). Vanzarile au scazut, l-au dat afara pe CEO cu ideea asta, s-au intors la vechia (si hulita) strategie si vanzarile si-au revenit.
Am un lapsus acum, nu mai imi amintesc cum se numea…