- Apus . Galben . Brunetă . Soare . Blondă . Brunetă . Apus . Brunetă . Brunetă
- Guvernul a plătit dobânzi record, dar economia duduie
- De la prea multă muncă, Ministrul Digitalizării doarme pe el
- PNL e un partid mizer
- Clujul sălbatic
- Egiptul a cumpărat grâu
- Kurz spune ce gândim toți
- Dacia se pregătește pentru prezent
- Cum te protejezi de inundații: marș pe deal!
- Avem un nou campion
10. Propun, ca la peste 250 km/h, să le fie suspendat dreptul de-a conduce pentru o perioadă cuprinsă între 148 și 256,3 ani.
3. Să-l vedeți p-ăsta cum va da de pământ (beton, gresie, rigips) cu Facebook de-o să-l viseze Mark de fiecare dată când face pipi pă el noaptea-n pat.
Vrea el să revoluționeze FB. Săăăracu’!
Campion omologat. E plin de ardeleni pe youtube cu 300+ km/h care au descoperit viteza de când le-a picat autostrada în podiș. Io zic ca e de apreciat, ganditi-va ca 300 km/h pentru un ardelean e ca și când orice alt roman ar merge cu viteza sunetului.
Daca esti din Bucuresti si vrei sa vezi tarani mai mari ca aia de Dambovita si Giurgiu in trafic va recomand marginimea Clujului si orice drum cu asfalt semi decent din zona.
8. Se spune ca 1.8 a fost cel mai mare motor pus pe Dacia.
Imi aduc aminte de 1.9 diesel de pe „papuc” si „solenza” ….
Articolul ăla e scris de niște jurnaliști auto, de unde să știe ei saracii lucrurile astea?
Oricum e fantastic de bine ca se duce dracului epoca downsizing. Iti vine sa vomiti numai cand vezi Duster cu motor de 0.9.
Îmi vine sa vomit când aud inepții gen epoca downsizing. Acu 20 de ani un motor obișnuit de 2 litri avea undeva la 120 de cai. Între timp motoarele au evoluat și au devenit mai performante și mai eficiente, așa că acum ai 120 de cai dintr-un motor de 1 litru, drept urmare e suficient pentru o mașină obișnuită.
Însă rumânul a rămas ancorat în trecut, motor de 3 litri, coaie, aia e baza, că în mintea lui puterea și cuplul e irelevantă.
Si diwnsizing-ul si vaccinul sunt de la oculta mondiala! De ce nu vor astia sa inteleaga ca oamenii vor sa fie liberi? Daca vreau 8 litri pe dacie pune 8 litri acolo si nu ma pune sa ma intep cu toate dubioseniile.
Au omis un detaliu foare important jurnalistii sufletului. E vorba de cel mai mare motor pe BENZINA. Ca cel mai mare motor a fost cel de 1.9 diesel imprumutat de la grupul PSA si mai tarziu 1.9 diesel de la Renault. Erau pe vechile Dacii Papuc . Le recunosteai usor dupa bucata de plastic prezenta pe capota.
@Sabotor: sunt partial de acord cu tine, insa caii putere nu sunt totul.
Mai ai nevoie si de cuplu si ala nu prea vine din motoare mici.
E adevarat ca evolutia a facut ca odata cu puterea sa creasca si cuplul, insa cresterea asta a cuplului nu este la fel cu cea a puterii si acolo din pacate e greu sa ma convingi ca motoarele noi sunt ceea ce trebuie.
Eu de exemplu vreau sa pot sa-mi mut si rulota actuala si cu un motor modern la aceeasi cai putere sau chiar mai multi nu am voie (dupa acte) s-o tractez. Ce pot sa tractez cu 1.6 benzina nu pot tracta cu 0.9 asta desi cutiile merg la pas fara remorca.
@Nicu: De fapt mărirea capacității motorului are legătură cu faptul că motorul va avea pe viitor un ciclul Atkinson si nu Otto(sau poate va fi combinat). Ciclul Atkinson oferă o putere mai mică și mărind capacitatea cilindrică reușesc să compenseze acea pierdere.
@un om
Merceds C-Klasse W202 (’93-2000), entry levelul avea motor de 1.8 pe benzina, 120 de cai si 170 Nm. Mercedes C-Klasse W206 (asta de acu) entry level are motor de 1.5 bezina, 168 de cai si 250 Nm. Daca ne uitam la procente, cuplul a crescut mai mult decat puterea. Deci, ce zici tu acolo?
Frumos la Cluj, orasul unde cu destui bani poti darama si construi oriunde, orice si primarul afla din presa ca a semnat pentru autorizatie…
Ce ai mă cu Iașiul?
@Robert subscriu!
Strici imaginea „orasului de 5 stele”…
Visul oricarui clujean e sa aiba minim un ap dat in chirie unui student naiv/orbit de „mirajul Cluj”.. chiar daca ap-ul e in „lumea de dincolo”, pardon Floresti.
Daca la munca mai ai si 1-2 moldoveni atunci „mandria ardeleneasca” e omniprezenta, brusc orasul e „asa” din cauza „viniturilor”.
Pentru lipsa de infrastructura, constructiile haotice, canalizarile depasite ( „sar capacele” la ploi puternice ) … si restul de lucruri care persista de muuulti ani… se prefera a se da vina pe studenti si moldoveni care „invadeaza” orasul…
Stau in Cluj ( inca ) de cativa ani, dar nu recomand NIMANUI sa se mute aici fara sa stea MINIM 1 luna in proba / chirie.
E un tip pe yt, Andrei Verestiuc a pus filmare cu ceva bloc de 100k+ 2cam, facut acum cateva luni… inundat grav deasupra, pereti fisurati etc. Daca se accepta las link:
https://youtu.be/F6CVgGQ329M
Am mai auzit din ăștia ca Alin care nu prea le place Clujul dar ei vin să stea aici din scârbă. Arătă-mi ce orașe populate au canalizări care să susțină cantități mari de apă care oricum sunt rare. Au venit din Moldova sau Oltenia și au impresia că dacă dau de 2-3x mai mult pe un apartament la Cluj automat merită un stil de viață de 10 ori peste ce au avut în cocina lor de oraș.
Andrei, nu am venit aici pentru oras. Mai stau doar pana termina prietena cu „repartizarea”…
Tu esti exact „ardeleanul mandru” care vede restul romanilor inferiori, necivilizati si impartiti in „sudisti” si „moldoveni invadatori”.
Am cunoscut destui ca tine in „civilizatia Clujului”. Din pacate dupa 2-3 beri multi dintre voi „scuipati superioritate” si jigniti restul romanilor, dar probabil e ceva „complex local” de inferioritate dupa atatea secole de stat pe la portile ungurilor…
1/4 clujeni sta in Manastur care e un fel de Militari, dar populat cu oameni de la sate adusi de catre comunisti… neoficial cartierul se numea „Satele Unite”.
Am ajuns sa cred ca multi oameni adusi de la sate au fost jigniti si marginalizati in anii comunismului… iar acum copiii lor duc mai departe frustrarile parintilor.
As alege Oradea, iar pe locul 2 intre Sibiu si Brasov.
Cu zâmbetul pe buze sărăcia energetica își face loc în viata noastra
https://www.agerpres.ro/economic-intern/2021/08/22/interviu-iuliana-panescu-premier-energy-era-utilitatilor-ieftine-se-apropie-de-final–767106
stai că ăștia de la Guvern abia acum încep să ăși dea seama ce criză a energiei (electrice în principal) urmează să vină.
Vehiculele electrice or să migreze o bună parte din consumul de energie din hidrocarburi către rețeaua de distribuție de energie electrică, pentru încărcat acumulatorii vehiculelor.
https://www.youtube.com/watch?v=ieeT58mdGdQ
Vedeți cumva că se construiește încă vreo centrală nucleară la Cernavodă? sau că accelerează masiv construcția de hidrocentrale / eoliene / ferme solare / etc. nope… ăștia de la guvern nici nu s-au gândit la așa ceva încă.
Abia acum discută de reducerea de taxe pentru așa ceva dar nu discută deloc deocamdată despre subvenționarea și [co]finanțarea de la buget a dezvoltării capacității de generare.
Ca exemplu… China este deja cu mult înaintea Europei la capitolul de generare energie electrică. Între 2005 și 2015 și-au dublat capacitatea TOTALĂ de generare de energie electrică… iar în 2020 a fost cu 30% mai mare decât capacitatea totală din 2015. Ei o folosesc în principal în scopuri industriale dar capacitatea de generare a lor este în continuare în creștere iar piața de vehicule electrice se dezvoltă și ea masiv…
https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_sector_in_China
Ești copil dacă tu crezi ca s-a construit vreo solara sau eoliana pana acum fără subventii masive de la stat.
Tu ce crezi ca sunt certificatele alea verzi din factura la curent?
România sta deja bine la sursele de curent, vara doar vreo 35% se produce din carbune/hidrocarburi. Restul e hidro, nuclear, eolian și fotovoltaic, exact în ordinea asta.
Jegurile alea de la Premier Energy cu sediul prin niște insule dubioase au preluat cu forța in ultimii doi ani toți micii distribuitori de gaz din Ilfov și au dublat preturile la gaz. Au profitat de nestiinta oamenilor și i-au trecut automat de la preturi fixe la preturi concurențiale. Deci orice interviu cu ei, trebuie consumat cu sare și lămâie.
Pe de-o parte statul nu are niciun program coerent de „independenta” energetica pe de alta parte același stat a garantat profiturile firmelor de energie pe piața libera. Mișto capitalism
În realitate orice motiv e bun pentru a creste preturile la utilități. Pandemia. Criza cipurilor. Încălzirea globala. Creșterea preturilor la alimente. Etc. Și „traderii” o spun cu zâmbetul pe buze. Treaba lor. Dar autoritățile urlau anul trecut ca piața concurențiala va duce la scăderi de preturi. Tzeapa!
@Rumbu certificatele verzi NU sunt subvenții sau finanțări de la stat ci sunt taxe plătite de consumatori.
ca să facem o analogie… certificatele verzi sunt echivalentul biletului de transport cu metroul / autobuzul… folosești energie, din care o parte este din surse verzi? atunci cotizezi ceva pentru asta și tu ca și consumator.
Ce s-ar întâmpla dacă într-o zi guvernul ar tăia la zero alocările de finanțare de la buget pentru Metrorex /RATB / STB? le-ar zice „aveți destule încasări din bilete verzi, ia să vă asigurați funcționarea și investițiile de dezvoltare doar din încasările alea”. /s
p.s. România are un așa-numit „Plan Național Integrat în domeniul Energiei și Schimbărilor Climatice 2021-2030” pe care l-a depus la U.E.
https://ec.europa.eu/info/energy-climate-change-environment/implementation-eu-countries/energy-and-climate-governance-and-reporting/national-energy-and-climate-plans_en
iar în analiza planului pentru anul 2030 depus de România, Comisia Europeană scrie negru pe alb că …
(citat)
Cercetare, inovare și competitivitate – Nu este abordată
România nu are încă obiective naționale privind energia și clima și ținte de finanțare pentru cercetare, inovare și competitivitate pentru nicio perioadă după 2020, și nicio politică sau măsură concretă după 2020.
Cu privire la competitivitate, nu au fost stabilite obiective specifice sau măsurabile, în afara unei ținte calitative de înlocuire a gazelor naturale cu hidrogen și de a stimula investițiile în dezvoltarea industriei producătoare de echipamente pentru SRE și electromobilitate.
Documentul revizuit ia în considerare recomandarea numai într-o măsură foarte limitată.
(/citat)
7. Sebastian Kurz are dreptate, sper doar ca mizerabila aia de Merkel să nu încerce iar o manevră pentru a-l da iar jos din funcție. Să primească Germania toți refugiații de pe planetă-n plm, dacă tot e cățeaua așa „inimoasă”.🤬🤬🤬
Mă doare-n 14 de Afganistan și „tragedia” lui. Nu le-o plăcut nici sub ruși, nici sub americani, atunci să sugă mădularul izlamist. Oricum doar asta fac de când au luat în brațe religia aia tembelă.🤬🤬🤬
Da, talibanilor nu le-a placut sub americani, e adevarat. Dar altora, da.
Dar subiectul e altul, e mitul ala cu integrarea imigrantilor. Nu stiu ce oameni stiti voi, dar integrarea e un mit. Putini care vin din alta cultura adopta cultura locala, la nivelul ala de viata de zi cu zi care sa-i faca pe cei din jur sa nu se uite chioras la tine. Nu mananci ca localnicii, nu adopti religia, nu intri imediat in implicare in viata urbei, etc.
Cazurile de imigranti care au ajuns undeva in noua tara mi se par mai mult exceptii care confirma regula. Primar roman in Italia, congresswoman musulmana in USA, etc
Printre chestii experimentate personal:
– roman cu porc viu in metrou in Berlin, cu alt roman, inainte de Craciun, discutant unde sa-l sacrifice in locuinta lor din Prenzlauer
– in fata unui magazin detinut de 2 romani in Antibes, FR, unul din ei descarca marfa si a tinut sa injure o tipa din grupul cu care ma deplasam in limba materna, ca aparent nu ne miscam suficient de repede prin fata lui
– Monte Carlo, familie de romani, intr-un 4×4 cu nr de Franta, opriti frumos la marginea drumului, usa din spate deschisa si picnic aproape de Muzeul Oceanografic cu slana si ceapa.
– orice imigrant vestic in Abu Dhabi unde ai mei au locuit cativa ani – nu-i ca si cand ar fi adoptat vreunul ceva din cultura locala, practic lumea expatilor exista undeva in paralel, cu regulile proprii, magazine proprii (eg: pt alcool si din alea), etc.
Chestia asta cu integrarea sunt doar pretextul pentru a evita un influx de oameni care ar lucra pe mancare si maruntis si ar deruta economia locala.
obs: fazele din FR (au fost si altele) erau prin 2008, cand se punea problema sa obtii „titre de sejour” pentru sedere, adica faci inclusiv curs de integrare sociala, cultura civica, etc. Care evident ca nu transforma pe nimeni din urs de dambovita in ‘francez’ gata pentru cetatenie.
@Marius: de acord că există și cretini precum cei descriși de tine, dar te asigur că-n Salzburg dacă aș vedea așa ceva EU aș face poză și aș trimite poliției. O amendă de câteva mii € i-ar civiliza instant. Germania, sub „atenta” conducere a lui Merkel devine o budă socială pe zi ce trece, din păcate.
Iar cu integrarea țin să te contrazic: doar gunoaiele umane care și-n țara lor sunt EXACT la fel, refuză integrarea. Oamenii educați se integrează extrem de ușor.
@Marius: să compari buda emiratelor cu Europa e ca și cum ai compara cizmele de gumă cu sateliții. Evident că-n emirate expații au lumea lor. Nu prea poți trăi cot la cot cu arabii spălați doar de ploaie.
Niciodată n-am înțeles fascinația europenilor de mizeria și prostia arabă. Doar scutirea de taxe e atracția acolo, altceva nu văd să fie.
@John Temple
evident, doar ca nu poti vorbi de integrare, ci mai degraba de un fel de sinergie sociala. Eu consider ca manelarii care taie porcul in fata blocului sunt jeguri, dar aici vorbim de integrarea in societate. Daca societatea (in speta, o majoritate care defineste normalitatea) e ok si chiar promoveaza unele practici, inseamna ca eu nu sunt integrat aici (sa zicem, ca exemplu). Rezonez mai bine cu societatea din alta tara (cum ma simteam in FR de ex, pentru mine ca individ), dar nu am facut un efort sa ma „integrez” pur si simplu s-a potrivit mai bine cu mine.
Aici vorbim de X care vrea sa mearga in alta societate ar trebui (sau nu) sa adopte normele sociale de unde vrea sa ajunga.
Da, ok, din punctul tau de vedere arabii si la ei acasa sunt cum sunt. Bun. Dar daca un vestic se duce acolo, ideea e ca vrea sa traiasca acolo si atunci trebuie sa se integreze. Aici vorbim de un principiu. Da, sigur ca daca nu sunt de acord cu modul in care oamenii se poarta, mentalitate, practici, etc, o sa le resping, dar atunci de ce te duci acolo?
Fix la fel vad si altii problema inversa. Da, vreau bunastarea, oportunitatile, dar fara sa renunt la identitatea mea culturala. Sigur, ca exista o legatura probabil intre ele, de ce lucrurile pot merge intr-un fel in vest si nu in est, dar asta e alta problema.
Daca principiul e ca trebuie sa tei ntegrezi, atunci ok, toata lumea trebuie sa faca asta intr-o tara adoptiva.
Si mie mi-a fost usor sa ma integrez in FR si sa taxez alte comportamente. Altora le-a fost mai greu. Dar daca vrei sa interzici accesul unora care au potential sa nu se integreze, atunci sa incepem de aici. Sunt multi romani care nu se pot integra peste hotare … sa interzicem romanilor accesul la acele tari.
A … unii se pot integra? Pai atunci hai sa lucram cu indivizi. Sa luam indivizii care se pot integra si sa-i ejectam pe cei care nu, in loc sa aplici prejudecatile unei mase de oameni.
@Marius: am ajuns în Austria-n 2017 și eram deja integrat. Știam unde vin și știam ce mă așteaptă. Eu aș expulza din Austria toți indivizii care refuză să se integreze în societatea austriacă cu interzicerea pe viață de a mai călca pe aici. Mă piș pe drepturile și tradițiile tuturor care vor să-și facă în Austria propria enclavă culturală.
Vrea manele și porc tăiat în curte? Marș în satul de unde a venit. 🤬🤬🤬
Vrea moschee, sharia&co? Marș în căcatul islamist din Iran și Arabia Saudită.
Păcat că Austria n-are ieșire la mare sau ocean. Ar fi fost mult mai simplu cu o croazieră doar dus. În bărci de lemn, ca să nu polueze marea. 😈
@John Temple
Exact, de acord cu asta. Cum zici si tu:
– expulzam indivizii care nu se integreaza. Aia inseanmna ca intai vedem care invidizi nu se integreaza. Nu interzicem pentru ca „posibil sa nu se integreze”. Altfel, cum ziceam, putem la fel de bine sa interzicem romanilor sa nu mai mearga in Austria pentru ca sunt unii care nu se integreaza. Aia sunt ok cu tine pentru ca ti-au dat o sansa si au vazut ca esti ok si nu s-au luat dupa aia care-si formeaza parerea pentru ca au citit in presa de grupul de 50 de romani expulzati pentru furturi din garaje. Sau, in cazul meu, cum i-am zis unui prieten, mi-au dat o sansa si am invata franceza cat sa ajung prieten cu responsabilul de cladirea in care stau, dar tot nu suficient pentru partidele de extrema dreapta, if you know what I mean.
– aceeasi chesti sa se aplice tuturor. Nu vrei enclava culturala a altora. Bun. Sau nu vrei enclava culturala a unor culturi cu care nu rezonezi tu?
La mulți ani!
Kurz e un talibanofob și shariafob. Nazist nu mai are rost sa amintim. Nici macar gay nu e, jos cu elementele daunatoare păcii si preteniei mondiale leftardiene.
@Bogdan: lumea a trecut pe lângă ironia ta ca trenul prin haltă. 🤣🤣🤣🤣🤣
Când ești prea woke să sesizezi sarcasmul și dai downvote degeaba :))
la Cluj lumea locuieste in case in cartierul Europa cu un drum fara fundatie, necompactat, fara asfalt, fara rigole doar cu ceva piatra sa nu iasa direct in noroi.
Cartier de 5 stele, ce sa zic.
Se exagereaza cu crapaturile, se vede ca are fisuri la tencuiala decorativa, dar pana la crapaturi in casa mai e mult, care de cele mai multe ori apar de la instalarea incorecta a plasei si a diblurilor.
Domnul cu poarta si gadul are buruieni printre pavaje, care iar banuiesc ca nu au fost instalate corespunzator.
Constructorul se pare ca fost prins pe picior gresit din cauza ploilor, dar dupa ce vad prin poze au muncit la stabilizarea terenului si ar trebuii sa toarte beton cat mai repede sa nu intervina alte probleme. Iar despre pagubele vecinilor ar trebuii sa le repare pe cheltuiala lui.
https://imgur.com/a/BU5ACZ8
Ce se vede in fotografie e lucrare destul de serioasa de stabilizare a solului.
@wd
Ai vazul clipul sau vorbesti din presupuneri? Au aia in curti crapaturi de scapi piciorul prin ele.
Cand ti se rupe teava de gaz si conducta de canalizare nu mai dicutam de fisuri minore de tencuiala decorativa.
2. O sa vina de la uie alea 80 mld euro promise de iohannis in campania de anul trecut si ne reglam.
4. Pnl sunt urmasii bratienilor, aia care spun ceva rau de ei sunt platiti de psd.
7. Daca spunea un roman asta, ii sareau in cap toti romanii ca e comunist platit de rusi sa destrame UE. Kurz spune acum ce spune Orban ( viktor ) de ani, si orban cand o spune e facut in toate felurile de restul. Dubla masura….. am fost sapt trecuta in austria, sunt foarte stricti ( covid 19) cand intri la ei in tara dar la parndorf nu se poarta masca nici la interior nici la exterior. La viena e cam 50/50,sunt magazine unde se poarta masca la interior si altele unde nu se poarta. La hotel nu purta nimeni masca….
7. În Austria se mai poartă mască doar în spitale, farmacii, mijloace de transport în comun și magazine alimentare.
Dar cand intri in austria din ungaria te intreaba unde mergi, daca ii spui ca mergi in italia, germania sau alta tara e ok. Daca le spui ca destinatia e oriunde in austria te verifica la hartiile de vaccinare
daca principala noastra preocupare e cat de mult se poarta masca, clar suntem idioti
Gargara inutila, menita sa-i agite pe cei saraci cu duhul:
1. in 2015 UE incerca sa vada ce sa faca cu valul de refugiati. Sunt si aia fiinte umane, nu-i poti ignora si zice „da-i dracu”. S-au vehiculat niste idei, una fiind ca fiecare tara sa ia o anumita parte din imigranti, ca deh, suntem intr-o uniune si asta inseamna ca esti si in momentele mai grele, nu doar cand intinzi mana dupa banii aia foarte frumosi de la UE. Dar unele tari (ratatii aia care cauzeaza tot timpul probleme, ca ei vor doar beneficii, nu si obligatii) n-au vrut, asa ca s-a ramas la „accepta refugiati cine vrea”. Bun, asta nu l-a oprit pe ticalosul de Orban sa urle „UE ma forteaza sa iau imigranti” si pe imbecili sa-l aplaude ca niste foci tampite.
2. Nu s-a pus DELOC problema sa fie luati imigranti afgani. Asta nu l-a impiedicat pe Orban sa se dea cu curul de pamant ca „nu refugiati” si mai nou pe Kurz, ca vai, noi nu vrem refugiati, desi – inca o data – nici nu s-a adus vorba de asa ceva.
Excelent spus “
N-am auzit de mari merite didactice ale profesorului Iohannis, așa că pot să-i opun oricând cel puțin doi profesori mai buni decât el, e adevărat, nu de fizcă, ci de chimie, care acum culeg căpșuni în Spania. “
Am citit articolul lui Virel Ilisoi doar ca sa imi aduc aminte ce rebuturi sunt jurnalistii.
Rebuturi intelectuale negresit dar de cele mai multe ori si rebuturi umane.
Scrii eseu de 5000 de cuvinte pe o premisa gresita, 5000 frate! Mai bine spargeai nuci cu capul, era mai util pentru umanitate.
Auzi aici „Îi mai adăugăm pe Vasile Blaga și pe Raluca Turcan, care nici ei n-au produs urmași, ajunși în fruntea PNL peste noapte, venind din alt partid, și avem astfel o galerie pestriță, pe alocuri penibilă, în continuarea figurilor sobre, maiestuoase, din epoca Brătienilor.”
Nu tre sa fii analist politic/jurnalist/ expert/ geniu sa te prinzi de urmatoarea faza:
Unde e sediul PNL acum? Modrogan 1.
Ce zestre a adus PNL in „fuziune”? fix pula.
PDL a cumparat drepturile de a folosi numele istoric PNL, atat. Din simplu motiv ca PNL dupa USL era mai putin toxic ca PDL dupa Basescu si Udrea.
Cat de prost sa fii sa nu te prinzi de asta si insirui nenumarata paragrafe dintr-o premisa gresita? suficient de prost sa te faci jurnalist.
Intre jurnalist si politician vad mai degraba utilitatea politicianului daca jurnalistul nici macar nu e instare sa dibuie schema.
10: Nu avem alta solutie decat sa limiteze fiecare masina la 140 km /h. Vrei sa circuli cu ea in Romania?
Blocata la 140 sau hai sa spunem 170 km/h?
Toate masinile.
La noi nu se poate cu vorba buna, prea multi soferi agresivi in trafic, prea multi inconstienti, prea multe accidente.
Si alte masuri din astea dragute. Treceri de pietoni opritoare de viteza, cu damburi sau cum li se spune si tot asa.
Era un articol zilele trecute tot ajcicu cate milioane de masini circula fara itp.
Prostu nu face legaturi, prostu are idei: domle sa se limiteze.
Dupa care rumega satisfacut ca a gasit o solutie problemei.
Cum se limiteaza si acum emisiile cu dpf?
Soluția este ca poliția să își facă treaba (o glumă proastă, știu).
Crezi că este la prima încercare? Știe ca șansele de a fi prins sunt foarte mici – din punctul lui de vedere acum doar a avut ghinion.
Pai de ce este lumea suparata sa se limiteze la 170, ca nu ai voie legal nicaieri la noi sa circuli cu 170 :)))
Si pe de alta parte toti spun ca sa isi faca Politia treaba, sa amendeze pe cei cu viteza mare etc. Deci inca o data, daca tot sustineti toti ca sa fie corect sa se respecte legile, de ce sa nu se limiteze la 170 km/h ?
Numai amenzi, limitări șamd, doar de autostrăzi n-ați pomeni nimic. 🤣🤣🤣
Einstein hai să explic, nu doar să dau minus, pentru că așa cum nu se respectă ITP-ul pe bune, scoaterea DPF-ului, la fel se va face și cu limitarea.
Teoreti toți vom avea mașinile limitate. Practic, toți ‘știm un băiat’ care o va scoate aia în 5 minute cu ‘leptopu’.
Și rămânem tot la ideea de bază:
Orice lege valorează zero dacă nu e aplicată. Deja avem destule legi, limite, restricții, care nu le respectă nimeni dacă poliția nu își face treaba.
A adăuga în continuare la lista de legi fără să lucrezi la aplicare înseamnă doar maculatură pentru oamenii care cred că realitatea se conformează cu legile așa, din neant, ca un descântec din povești.
Sa controleze evident si politia si daca te prinde cu modificarea, confiscat masina. Da ajungem tot la a se aplica legea, dar altfel nu se mai poate.
Ceva trebuie facut la noi, sunt mult prea multe accidente si este mult prea stresant cu toti cei care forteaza nota, conduc prea aproape de cineva sa il forteze sa mearga mai repede… ma refer cand este cineva in depasire deja cu 140 si vine unul cu mult mai mult si sta la doi m in spate, tot felul de lucruri din astea.
Ceva trebuie facut pentru ca oricine poate sa aiba la un moment dat ghinion sa fie la locul nepotrivit langa cineva care merge aiurea. Si sa isi piarda viata, au fost mult prea multe cazuri.
Pai ce ii fac celui cu recordul de viteza? nimic, nu?
Să eructezi o lege FĂRĂ a avea un cadru legal (aka INFRASTRUCTURA) mi se pare noaptea minții.
Tot nu ai înțeles ideea, În universul în care legea ta cu limitarea s-ar aplica, ăla ar merge tot cu aceeași viteză, pentru că aceeași poliție care doarme pe ea ar ‘verifica’ și mașinile cu limitatoarele dezactivate.
De ce nu verifică mașinile cu ITP expirat?
De ce nu verifică mașinile cu DPF dezactivat?
De ce nu verifică mașinile fără RCA valabil?
De ce nu verifică mașinile parcate 5 minute pă avarii?
De ce nu verifică respectarea vitezelor de circulație existente?
Începi să sesizezi unde e problema, și de ce nu se va rezolva nici cu 10000 de legi și restricții, dacă oricum nu se veghează la respectarea nici uneia?
5. cati dintre proprietari aveau studiu geodezic inainte de inceperea constructiilor ?
poti da vina pe dezvoltatorul din apropiere, dar de vina este si solul. nu poti construi oriunde, chiar si cu o fundatie babana..
La 4. se vaită.