Și cealaltă fabuloasă se plânge că nu are like-uri. Bietele de ele, s-au convins una pe alta că le sabotează algoritmul, nu că bagă numai reclame și urmăritorii nu sunt tocmai legit.
Cât privește gândurile negre, aș putea specula că se referă la a pune pe Instagram ceva neplătit. Bine că i-au trecut. Altfel, trebuie să o înțelegem, mai puține like-uri înseamnă mai puțini bani, mai puțini bani înseamnă că urmează un loc de muncă pe undeva. Neplăcut.
Christina ICH fiind agramată. Nu-i spun unde, o las să se facă un pic de râs și să o întrebe pe Corina unde a greșit și de ce îi zice lumea că nu știe să vorbește românește, deși se laudă că citește de rupe. Oare citește cărți din alea unde autorii ratează constant acordul subiectului cu cremele?
Cum era aia “eu sunt pe educație”? Dap. Uite, fac un giveaway pentru tine special, cu asta, ce zici, te bagi?
7 influencerițe de afară și-au luat o țeapă adorabilă.
Agramată sau nu, „pă ieducație” sau nu, Ich arată într-un mare fel….Nu că l-aș suspecta pe Pițurcă de prea multă inteligență dar uite că el a trecut peste acest impediment P.S.- citește o mulă :))))
Cristina asta e plastic, la fel ca multe altele. „E frumoasă, i se iartă orice, p*la nu știe carte…” hai fraților că am trecut de generația American Pie, putem mai mult. Există femei frumoase și deștepte și mai ales non-țoape. Asta e o țoapă, chestie care anulează din punctul meu de vedere orice caracteristică pozitivă cu privire la estetica ei.
1. s-a mânjit fabuloasa de engleza pe degete si a uitat sa puna diacritice … bine, nici aifon nu are autocomplete pt limba româna
2. alea 7 nu’s influentzaritze ca nu au onlyfans, alea sunt doar niste utilizatoare normale
iOS are autocomplete pentru limba romana, chiar si cu diacritice.
Româna nu este la predictive (autocomplete) https://www.apple.com/ios/feature-availability/#quicktype-keyboard-predictive-typing
influencer sau nu, e frumoooaaasaaa
nu m-ar deranja cat dezacord predicat versus subiect face, atat timp cat subiectul este moi.
…si fara masca..hmmmmm..daaaa
Cristina Ich, da, e frumoasă. O fi ea proastă bubue, mi-e mie rușine de prostia ei, dar arată bine femeia.
Fabuloasa aia Alina, nu, nu e frumoasă. E și cam găină, dar cu suficientă băutură cred că aș avea curaju să mă apropii de ea.
Mă da-n schimb, fabuloasa ailaltă, Diana, băbăeatule, arată într-un mare fel fomeea. Nu mă pronunț asupra calităților și capacităților intelectuale. Nu-s interesat de ele oricum, că vreau s-o duc la p**ă, nu la Oxford.
e gravidă, ai ajuns cam târziu.
De gustibus. Enciu vs Ich dpmdv e no contest, Enciu e în cel mai bun caz insipidă. De fapt amândouă fabuloasele au cam multe pretenții pentru ceea ce sunt. Multe poze cu gura întredeschisă să li se usuce gingiile și cu o vagă expresie de greață că deh, așa e-n fashion (sau așa cred ele). Impresii, cum se zicea la un moment dat. Ich aș zice că e la nivel de Menghia sau Ghenea, înțeleg să se uite cu greață la muritori.
mane, gura aia întredeschisă nu pentru greață e…
Mai e o influensăriță în devenire (ea zice că deja e) care de când s-a tunat puțin uită să închidă gura iar de ceva săptămâni e doar postul și giveaway-ul (Mihaela Gurău)
O fi subliminal gura deschisă pentru ceva dar ochii zic greață de obicei. Sau un fel de inabordabilitate care trebuie să fie sprijinită de looks. Prntru că dacă la Ich tendința e să zici „aoleo stăpână nu am vrut să vă supăr uitându-mă la dvs.” la cealalată tendința e „Ce-i cu tine, nu ți-a priit ceva? Nu poți să respiri pe nas? Când ai fost la un ORL-ist ultima oară?”
Este nenorocire mare cu asta când nu are gura plină.
‘Am fost dăunată?’ Poate dăunătoare pentru internet, duduie. Trebuie să suferi un pic de grandomanie ‘dăunantă’ să te plângi că ai avut gânduri negre din cauza reach-ului slab. Ce face dacă scade numărul de followers? Se sinucide? Râdem, glumim, dar când vezi ce valori de viață își aleg unii…
parca au mai fost prin asia unele care au predat buletinul de la ganduri negre
PS ganduri negre e rasism?
ca la mașină, dacă îi sar airbagurile e daună totală
Ich face conținut educațional! Copii învățați carte, altfel ajungeți ca ea!
Pentru onlyfans e nevoie de niște jucării mai scumpe de la Ohmibod, un smartphone, o cameră web și un pic de dexteritate. Se declară IT-iste si nu plătesc impozit.
nu se mai folosesc camere web, bos, rezoluția e prea mică. acum e nevoie de mirrorless fullframe.
Ce-or mânca specimenele astea după vârsta de 35?
aracet
see menus
Silicon transparent de la Bison!
Nu inteleg de ce le faci reclama! Sunt cumva advertoriale platite? Reclama negativa e cea mai buna :))
de fiecare data cand un neofit neavenit explica cuiva care traieste din reclame despre cum exista reclama negativa si este buna, un iepuras face laba si arunca cu ea dupa el.
LPN, hai să îți explic pe înțelesul tău ce spui.
eu: coae, servisul tău e cel mai prost din oraș!
tu: mersi de reclamă, coae, caută lumea pe net și vede și m-am umplut de clienți.
„evenimente istorice de Crăciun” … 2021, anul în care un grup de influenceriţe flămânde sparg beciul celui mai bogat blogăr şi-i fură toţi cărnaţii.
Intrebarea e ce dracu or sa faca cu carnatii omului…
„Mulțumesc, dragă, te las să mă scoți la o întâlnire fiindcă ai spus că sunt frumoasă când un blogger mi-a zis că-s agramată” said no one ever.
Pai influenceritele astea , daca nu ar fi frumoase, nu le-ar baga nimeni in seama. Ce vorbesc este irelevant pentru ca oricum e prost. Nu au inteligenta dar arata bine iar la majoritatea le place doar sa priveasca. Cu cat deschid gura cat mai rar cu atat e mai bine, cu cat deschid picioarele cu atat ratingul e mai mare.
Aoaleu , astea se plâng de reach moka ?
Păi ce să mai zicem de ăștia care cotizează și nu au rezultate.
Welkome to the club !
Eu vreau sa inteleg cine sunt followeri acestor fete:
Daca sunt barbati, de ce nu merg pe Reddit/Pornhub/Onlyfans?
Daca sunt femei, ce e in capul lor? Si ce e in capul barbatilor acestor femei?
fetele aduc bani acasă. ce să comenteze bărbații? că sunt unii care bălesc la femeile lor? că se expun pe net cât mai vulgar?
@Vali
Ma refeream la followeri nu la „modelul” in sine. Ok, fetele prezentate de tine fac bani din asta, bravo lor. Dar de ce te-ai uita zilnic la poze cu niste fete care fac reclama la chestii/se imbraca frumos. Adica la televizor ma uit la reclame ca n-am incotro, dar pe instagram de ce as face acelasi lucru cand nu sunt obligat (decat de reclamele platite catre facebook).
Gen daca te uiti la un film/serial/telenovela vezi o poveste. Daca te uiti la porno te exciti. Daca te uiti la o gagica frumos imbracata langa un produs simti … ce?
pentru că te saturi de porn, astea măcar sunt next door și speri că arată o bucă sau o tzâtză, te face să te gândești că poți să dai peste ea / în ea la fratelli
adi, ce fac ele e un fel de girlfriend experience
https://en.wikipedia.org/wiki/Girlfriend_experience
@Adi: exact așa simt și eu: pozele lor sunt ca orice reclamă de oriunde. Pentru ce aș urmări reclame? Și pozele care nu fac reclamă la ceva, tot a reclamă arată. M-am uitat acum pe insta la ele, să văd de ce este jale cu reachul. Și arată fals feedurile, super fals și la fel cum arătau acum câțiva ani, aceleași poze, doar că au apărut și copii în ele
@Flat
Pentru asta exista videochat-ul, sau site-urile de tip OnlyFans. Mai ales videochat-ul.
Doar ca fetele astea nu stau ca maimuta la camera 8 ore pe zi, ca sa vii tu sa conversezi pe moca, ci trebuie sa platesti pentru timpul lor. Si daca platesti, sa fii sigur ca iti arata si o tatza, daca ceri frumos, nici nu trebuie sa speri.
Eu nu înțeleg de ce se plâng, este cumva reachul uriaș un drept al cuiva? La fel ca în orice facem, orice muncă, dacă nu suntem mulțumiți de rezultate fie îmbunătățim, fie schimbăm cariera, fie una sau alta. Sunt o mulțime de filme realizate cu bugete uriașe, care nu prind la public și box officeul este 20% din buget. Ce ar însemna, să se plângă producătorii că de ce nu vine lumea să se uite la filmul lor?
Da, algoritmul se schimbă și este frustrant pentru toată lumea care activează în domeniu. Dar asta este, fiecare vede ce are de făcut. Mi se pare atitudinea cuiva răsfățat, învățat să îi fie puse lucrurile pe tavă și supărat când nu primește jucăria favorită. Fabuloasele au avut ani de zile contracte fabuloase pentru că apăreau în reviste (pe prietenii) și au cumpărat fani când era ieftin. Și reachul pe Fb este la pământ de ani de zile și tot primeau contracte și de toate și nu se stresau deloc că iau bani pe care nu îi merită. Acum trebuie să muncească mai mult pentru ceea ce primesc. Este super să stai să faci poze și totul să vină la tine. Dar acum, tineretul are alti influenceri, sunt in alte platforme, iar generatia Fabuloaselor are alte prioritati: familie, cariera si da, au crescut si ele, au copii, familie, ii expun, dar mai sunt aici si Andra și cam toate fostele sau actualele vedete tv cu copii.
Acum, că au devenit influenceri toate vedetele tv, mulți sportivi si sportive etc. oamenii care sunt faimoși pentru că există își pierd din reach. Nu aduc de fapt nimic, niciun talent real: nici actori, nici sportivi, nici entertaineri, nici onlyfans gen nici scriitori nimic. ”Famous for being famous” kind este pe ducă, pandemia a accelerat doar acest proces.
Și în completare: acum, dacă cineva vrea să facă ceva, trebuie să aducă valoare adăugată. Un cosmetician care să sfaturi de cosmetică aduce valoare, un nutriționist care dă sfaturi de nutriție aduce valoare ș.a.m.d. A trecut timpul când cineva aducea valoare pentru că se duce la toate petrecerile și pozează oricât de frumos.
tipa aia care a făcut Charlie’s Angels a plâns cu muci că e sabotată
nu se uită deloc că otravă are 100.000 urmăritori și abia adună 1.000 like-uri la poze, dar campaniile vin. e ca și cum eu aș avea 500 unici pe zi și aș avea un articol plătit în fiecare zi, fără să mă întrebe cineva de rezultate.
Adevărat, da, cu Charlies Angels, dar tot aiurea a fost. Dacă ceva nu are priză la public nu are și asta este.
Contractele lui Otravă: li se cuvin, desigur, ce este de spus acolo?
În general, asta cu văitatul este degeaba. Genul lor de public nu le urmăreaște pentru că au greutăți și se plâng, ci pentru aspirațional. Aspirațional nu este să te plângă că nu îți merg afacerile la el de bine precum mergeau înainte. În general, nu meriți ceva doar pentru că exiști. Sau că faci ceva. Dar se pare că unii așa gândesc, că sunt atât de speciali că nu trebuie decât să fie și orice fac să fie aclamat de toată lumea.
asta zic, li se cuvin, acolo nu se uită că pică din cer doar pentru că îl știe lumea, nu pentru că are vreun fel de rezultate. lăcomia merge mână în mână cu orbirea.
Da, așa este pentru toți cei care cred că totul li se cuvine. Mi se pare super aiurea și faptul că nu fac nici măcar minimul de efort de a scrie cu diacritice. Din punctul meu de vedere, cineva care nu face acest efort minim, nu își respectă publicul, că nu se stresează să aloce acolo puțin mai mult timp.
când iei 1.000€ să fii prezent la un eveniment, nu-ți pasă de diacritice. alea sunt pentru plebi.
ce, lui buhnici îi pasă când spune prostii în clipuri? contractele vin.
lui chinezu îi păsa cum arăta blogul lui? contractele veneau.
și tot așa.
Problema e că s-au vândut ieftin și nu prea au strâns bani. La filme e ca la bursa, cineva baga bani si spera la profit
@xxx: de fapt Fabuloasele s-au vândut foarte scump (pentru piața din România), dar da, probabil că au cheltuit mult, pentru un stil de viață mult peste ceea ce produceau, crezând că banii o să curgă mereu în același ritm. Asta s-a întâmplat multora și fiecare se descurcă cum poate.
Însă ”influencingul” nu este o meserie în sine. Ele nu au evoluat deloc de la început, fac totul la fel ca întotdeauna, nu aduc nimic nou și în orice, trebuie să evoluezi. Alina Ceușan și-a făcut firmă de costume de baie (care vindea bine), soțul are salon de coafură, care mergea și cred că merge bine, influencerițele de pe afară au făcut afaceri: produse proprii, una, alta. Nu au mizat totul pe party-uri și poze.
Și problema lor principală este că acum câțiva ani erau cap de afiș la agenții, pentru orice campanie. Acum, cap de afiș sunt Delia, Andra, Abramburica, Adelina Pestrițu, Laura Coșoi, Adela Popescu etc. Aici este problema, că atunci când au văzut cât de bine merge SM, o mulțime de vedete tv, actuale sau foste, au intrat pe această nișă și acum ele iau crema. Și fără noul algoritm, ele tot pierdeau reach, că de fapt publicul s-a dus în altă parte. Efectiv nu spun nimic și tot ce fac acum este la fel cu ce făceau acum câțiva ani de zile. Nu poți să te menții la nesfârșit când nu vii cu nimic nou. Peste doi, trei ani, generația tânără nici nu va mai ști cine sunt ele și de ce sunt ”cool” și faptul că acum apar și copii în aceleași poze perfecte care arată ca orice reclamă la orice produs nu este ”altceva” că și vedetele enumerate și altele au și ele poze frumoase cu copii.
Este o vorbă: să nu îți pui toate ouăle într-un singur coș, mai ales când coșul este eva gen ”influencing” fără nicio meserie în spate. Sau fără spiritul critic al Danei Budeanu de exemplu. Care și ea, a făcut imediat aplicație. Dar și înainte, nu stătea numai cu tv: făcea haine, a scris cărți, poate și alte afaceri. Au stat confortabil cu pozele și petrecerile și acum nu mai merge așa cum mergea. Dar acum tuturor sau aproape tuturor le este foarte greu și le este greu să susțină cheltuieli de bază, nu un stil de viață extravagant bazat pe nimic. Altceva este cu influencerii vedete, care sunt prezentatori, sau cântăreți, sau sportivi de performanță etc. Ei fac ceva pe lângă instagram și fb. Ceea ce ar trebui să facă toți influencerii. Să aibă și altceva pe lângă Social Media.
o prietenă de-a noastră, influenceriță de top, cheltuia 50% din ce încasa pentru a posta o poză pentru a produce poza respectivă. fotograf, locație, machiaj. la final, ratezi 3-4 campanii și nu mai poți să-ți plătești chiria.
@Vali: nasol și foarte stresant. Înțeleg să faci așa la început, dar să încerci să depășești faza aceasta. Cred că dacă nu ai susținere de undeva, nu este viață lungă dacă nu dai cu adevărat lovitura să ajungi pe la tv, sau cu milioane de abonați la youtube etc . Sau nu ai și altă meserie pe lângă influencing.
99% au aceeași idee: magazin de haine. nu contează că nu se pricep, nu contează că nu au făcut un curs de croitorie sau de design, ele au impresia că vor rupe norma.
Motivul pentru care le vin contractele, in ciuda like-urilor, este pentru ca apar la televizor. E atat de simplu.
Uitati-va la toti astia si vedeti ce au in comun: TOTI apar la televizor, din an in paste, dar apar. Si asta se ia in considerare, mai mult decat followeri, like-uri si altele.
A fost ich la maruta, efectiv am vrut sa stau si ma hlizesc si n-am reusit. A trebuit sa schimb postul, e penibila pana in maduva oaselor.
jupâneasa, și aparițiile astea se termină la un moment dat. te invită la tv de câteva ori pentru că au sloturi de umplut sau pentru că ești prieten cu cineva sau pentru că, în cazul lor, mama uneia era fotomodel și prietenă cu cine știe cine, sau pentru că ești interesant. la un moment dat nu mai ești.
Lasa ca nici prea nu sta mai bine cu limba romana: „am fost foarte daunata”, „e foarte greu… sa am mood”. E greu cu romgleza.
ce mood au atâția care se duc la muncă în fiecare zi, super mood. Ce frumos ar fi să muncim numai când avem mood și să meargă și totul strașnic. Cu siguranță a fost ”damaged”că nu mai sunt multe likeuri, sau câte ar fi rut să fie însă dacă ceva îți produce suferință, trebuie să vezi ce faci să schimbi, cum poți să schimbi, sau să accepți, să îți asumi. Din păcate pentru cei care erau obișnuiți cu totul pe tavă, obținut ușor și ”funny”, când se întâmplă ceva și nu mai merg lucrurile da, pot să cadă în depresie pentru că nu sunt obișnuiți să se lupte, să renunțe la unele lucruri confortabile, să caute plăcerea în ”lucrurile simple” așa cum ne tot îndeamnă când fac reclamă la vreun produs ieftin. Cu toții avem parte în viață și de lucruri frumoase și de greutăți și trebuie să învățăm să le depășim. Însă nu cerând să ni se dea, că noi trebuie să primim totul ușor, că nu așa merg lucrurile în viață. Când făceau parte din campanii și erau plătite cu aproape tot bugetul, iar pe lângă ele erau multe altele care erau plătite cu 100 eur sau cu produse, pentru a avea laolaltă reach mare și a merge campania, li se părea super ok să ia toți acei bani, să nu livreze și alții să nu ia nimic, dar să le ”salveze” campania. Aia nu era abuz, nu. Ei bine, orice se plătește în viață și acum a venit rândul lor să li se ia din ceea ce au primit fără să merite.
Deci ca sa stie toata lumea, in prima poza e cea de-a doua „muza”, si vine la pachet impreuna cu cealalta influencerita dintr-un articol mai vechi, si alcatuiesc formatiunea numita „The Fabulous Muses” (au mereu gura cascata in poze dintr-un motiv anume).
să nu uităm că se știa încă din 2016 că nu livrează nimic https://zoso.ro/bullshit-metrics-fabulous-muses/
pana si dani mocanu vorbeste corect limba romana….
:))) nu pot decat sa zic o singura chestie. eu nu le stiam pe astea inainte sa nu le stiti voi.
Nu mi-aș face multe griji pentru soarta acestor „influencere”. Are balta pește; sunt destui prosti cu bani, doar să poată ea înghite în sec o relație cu unul dintre ei.
Plus ca mai e si onlyfans o opțiune dacă eșuează pe instagram. Ce, n-a aflat încă secretul femeilor independente și pline de bani?
Ich a aflat deja secretul, doar e nora lu pitzi :))