Toti „talentatii” de doi lei jumate care nu au vazut in viata lor un brief, nu au tras trei dungi la cerinta clientului sau nu au scris un copy pentru o amarata de punga de seminte, dar isi dau cu parerea despre publicitate cu impresii de Londra.
de aici
News-flash: nu trebuie să fii publicitar ca să îţi dai seama dacă o reclamă e bună sau nu.
Acum ceva vreme, pe forumul computergames, un nene îmi explica tehnica filmului în Godfather, îmi explica montajul, coloana sonoră, unde a greşit Coppola, de ce, ce e de înţeles şi ce nu e de înţeles… Mi-a părut rău pentru că el nu putea să vadă mirajul unui film fără să îi sară în ochi chestii profesionale. La fel ni se întâmplă tuturor, nu putem vedea ceva din domeniul nostru fără a baga un ochi mai critic decât e cazul.
corect!
cu toate ca nu joaca nimic, universitatea craiova e pe primu loc, cu puncte mai multe decat oricare din toate seriile. insa pe oameni ii intereseaza ca bate tot.