Îmi povestea cineva că Plus Autotrade, ăștia care au Chironul ăla pe Autovit de vânzare, se ocupă de fapt cu importul de mașini.
Ei iau anunțurile unor dealeri din Germania, cu care probabil au legături, le pun pe Autovit și pe OLX, și când sună cineva le explică situația.
Și acum, sincer, nu e de vis? Bos, nu a fost rulată în România, ți-o aducem direct de acolo, ce poate fi mai tare de atât? Nu ai de-a face cu samsari, kilometrii sunt trecuți pe factură, totul e cum trebuie să fie. Da, găsești mai ieftin la alții, dar noi suntem firmă serioasă, cu sediu, nu ne ocupăm de mizerii, pe samsar azi îl găsești, mâine nu îți mai răspunde la telefon după ce ți-a vândut o chiftea cu kilometri mânăriți.
Cred că le merge foarte bine tuturor firmelor de gen, că nu toți au o săptămână liberă să se ducă să își aducă singuri mașini. Iar dacă au sediul lângă un notar, cu o procură presimt că se ocupă și de acte, să îți aducă mașina gata pe numele tău la poartă.
Ultimu’ pret?
Stateam asa si ma gandeam ca daca din pretul asta iti negocieaza 5 Bmw seria 7 noi,tot mai ai de dat 3 milioane de euro.
Când am citit „avans” în titlu, am și dat telefon pentru Bugatti. Deci nu merge avans zero și rate plătibile în 3600 de luni.
Tu iti dai seama ca daca o platesti in 3600 de luni,adica in 300 de ani,tot ai rata 1000 de euro fara dobanzi?
Da, Robert, așa calculasem, dar nu vor.
Hint. Plăteam vreo 250.000 după socotelile mele, după care expiam. Le rămânea lor.
@robert3 100 de ani tata
Că doar nu ești Iliescu să trăiești 9 vieți :), daca ai noroc prinzi 105-106 ani :), asta daca faci creditul la naștere.
Sunt multi, multi, muuuuulti in Romania care si-ar permite lejer un Chiron din asta.
Ca nu-l iau ca sa nu atraga atentia e altceva.. dar 3,5 milioane nu e asa o suma, sa fim seriosi.. In vremurile bune banii astia ii faceau la un spirtz pe terasa la Yaki pana sa termine primul pahar. Nastase Adrian stie de ce.
Când pui „spirtz” și Năstase în aceeași frază, înseamnă ca e vorba de un pârț mai împrăștiat?
Imi amintesti de valiza cu spaga de 1.6 milioane parca. Cash. O spaga, una singura.
Insa nu asa e aproape tot comertul electronic? Ai un furnizor, pui anuntul pe net si cand ai un client cumperi de la furnizor si trimiti la client, fara sa ai stoc?
„How to make money from dropshipping” la un nou nivel.
Da, au notar la poarta, au si mai multe forme de finantare, ti-o si înmatriculeaza
Eu nu m-am prins, e ceva rău în asta? Adică era o cerere care se ducea spre zona gri în cel mai bun caz, acum macar macar pe hârtie se face legal.
Avem pe firma o mașină luată prin ei, am recunoscut acum numele in articol.
Un avans mic pentru rezervarea mașinii în Germania, după confirmarea plaga avansului întreg și in 2 săptămâni mașină cu plăcuțele roșii în fata biroului.
Facturi, acte, totul frumos și curat și fără bătaie de cap.
Da-le o luna si apar reclamele pe la Buhnici & co.
Cati sunt dispusi sa cumpere o masina second fara ca sa o vada inainte? Daca neamtul omite sa zica problema X sau Y ce se intampla? Dau avans, fac totul cum trebuie, firma importatoare o aduce in tara, o da jos dupa trailer si surpriza: aripa dreapta spate e lovita, scaunul din spatele pasagerului din dreapta e varza ‘din cauza la copil mic’, AC nu merge. Vazand aceste defecte in mod normal ai negocia la pret, nu? Dar oare importatorul e dispus?
..pai cam asta e ideea. importatorul vede. e un filtru pe care dai bani ca sa fie totul ok.
Mi am luat un Drifter din Canada cu metoda asta, printr-un intermediar.
Verificat/poze/filme/transport/vamă/livrat la București.
Pe vremea aia doar să-mi fac cod Eori (necesar pentru import, era fwtai maxim, la ăia nu le mergea site ul…trebuia să fac drumuri de la Bistrița la Cluj…etc).
Am amic care aduce motociclete din Germania până în poartă. Comision cam 300-500 de euro. Tu te uiți pe mobile.de, alegi, el merge, verifică, face/drege. Trimiți banii, o plătește, o aduce. Își asumă defectele ascunse. O cumpăra ca pentru el. Pachetul ăsta de cunoștințe se comisioneaza fiindcă până acuma, n am auzit să fi greșit.
Multi, stiu minim 3 persoane care au luat masini fara sa le vada de 70+ k de euro din germania in ultimul an. In general la masini scumpe nu prea mai sunt problemele astea de le trag cei care vor masina de 7000 eur cu 10.000km.
Dau un Logan și 2 beri pe frumusețea ai că nu știu ce vinde.
Mai astept poate apare pe emag categorie auto si da Vali un voucher ceva :)))
A mai fost in trecut o firma de genul asta. Servicii asemanatoare. A dat tepe la greu. Era pe la stirile pro tv
Definește țepe la greu. că dacă apari si la știri nu cred ca mai vine lumea la tine așa ușor. In plus ai toate șansele să tepuiesti pe cine nu trebuie și să iasă foarte urât.
Tepele erau deja date cand au aparut la stiri
Tepe la greu = multe tepe pe sume de la 10k in sus
Eu mi-am luat masina de la ei. Baietii se ocupa cu import de masini si, da, totul este pe factura si transparent. Ei se ocupa de tot: cautare, selctatare, finantare, inmatriculare. Platesti avansul, faci actele si te duci sa iei masina. E mai scump decat masina condusa de enerna batranica germana? Da. Ai sanse sa iei teapa? Sansele sunt mici, cam la fel cu cele de la reprezentanta. Insa, din experienta mea, vanzatorii sunt mult mai orientati catre clienti decat cei de la reprezentata.
Daca vede Arahat, comanda vreo 3-4 ambulante d-astea…
Și-au făcut reclama la greu cu Chironul ala scos la vânzare. Nu a fost ziar online sa nu scrie „vezi aici cea mai scumpa mașina scoasa la vânzare în România”
Si da, nu știu al cui dracu era, dar cu ceva vreme în urma era un Chiron parcat la Marriott în Bucuresti
Da, dar a trebuit sa-l dau la biserica.
M-a tentat si pe mine o masina de la firma asta, dar am renuntat pana la urma. Discutand cu ei, pareau seriosi in sensul ca mi-au inspirat incredere. Mai este o firma, @Zoso nu stiu daca pot da numele intreg, ceva cu leasing in nume, dar exagereaza cu preturile. La ce cautam eu aveau peste 5-6000 euro in plus, iar pentru suma asta, trag eu o fuga sa o cumpar din Germania.