Pe Autovit e un RAV4 care arată foarte bine și are un preț foarte bun, 25.000€ cu 11.000km la bord. Vânzător e Auto Hybride România, firmă care se ocupă cu vânzarea de mașini hibride, cunoscută oamenilor care au Google pentru onestitatea debordantă.
Anunțul are tot ce trebuie.
Masina tatalui, a circulat foarte putin si a facut schimb cu modelul nou 2019
A făcut 11.000km in 4 ani. Chiar că a circulat puțin cu ea. Probabil până la piață și înapoi. De aia avea nevoie de o mașină de 40.000€ cu 200CP.
Toyota Rav 4 Hybrid `4×4 Luxury – cel mai inalt nivel de echipare PUTINE MODELE SUNT 4X4 si cu aceste dotari
Da. Și se vede și de ce în bord. Care e în mile. De ce ar avea o mașină europeană bordul în mile? Sunt destule mașini care se fac în SUA și nu au bordul în mile pentru modelele europene.
O căutare după VIN (JTMDJREV5GD031741) rezultă că mașina a fost lovită în SUA în 2016, a fost reparată în Polonia în 2017, a stat o vreme pe Otomoto cu 21.000€ și 6.000km la bord și acum a ajuns în România la 25.000€ și 11.000km la bord.
E chiar salvage (adică daună totală). Frumos.
Vezi ca in US se acorda „salvage” pentru O MULTIME de lucruri. Masini care pot fi reparate foarte usor au acest titlu. In Michigan poti obtine titlu de salvage pentru o masina care are calculatorul de bord stricat,reparatie ce reprezinta maxim 10% din valoarea totala de piata.
Ce a scris ala in anunt denota faptul ca e un imbecil,asta nu e discutabil (povestea ca e a lu tasu si etc). Subliniez faptul ca sunteti speriati aiurea de masini reparate din US. Nu toate sunt facute varza, doar ca prin legislatia lor e mai convenabil sa „iti iei banii” pe o masina decat sa o repari.
E diferenta mare fata de Europa,nu numai de Romania.
@robert3, atunci te rugăm insistent, fii tu fericitul posesor al unui rav 4 cu doar 11.000 de km, condus de un bătrânel doar până la doctor, la controlul de prostată!:))))))
Da, dar pe site ul de licitatii zice: primary damage – collision . Cred ca de fapt avea un bec ars pe spate si d-aia a primit dauna totala 🤦
ba,te rog eu asa din sufletel,nu fii idiot degeaba.
si daca nu faci pe prostu si tu chiar AIA ai inteles din comentariul meu,atunci inseamna ca te uiti la blogu asta cun se uita Becali in parlamentul european.
…nu foarte ușor se oferă dauna totala in state…cea cu calculatorul defect a suferi o inundație etc etc…căutați numai pe YouTube Arthur Tussik as vedeți ce mai repara la mașinile din state aduse la noi in Europa … Pt că în state este interzis să repari asemenea daune făcute masinilor….
e prima oară când auzim de tussik ăla. e nou pe youtube? că și noi suntem noi pe net…
Auzi măi, robert3, mai gândește-te cine e idiot inainte să jignești gratuit și spune-mi tu că ai da cu inima împăcată 25.000 de euro pe o mașină care a fost daună totală și după aia reparată cine știe cum.
Da, într-o lume ideală mașina aia ar fi fost reparată in service-uri specializate, cu piese originale și repusă pe piață. dar parcă am trecut toti de vârsta de 5 ani ca să mai credem că trăim într-o lume ideală și știm prea bine că pt cei ce repară astfel de mașini nu contează decât maximizarea profitului, în detrimentul siguranței viitorului cumpărător.
Așa că hai să nu mai facem pe interesanții inutil!
Am scris cat se poate de clar ca vorbesc la modul general despre teama fata de masinile aduse din US ,nu despre masina de fata. Ba chiar am precizat ca anuntul de fata e un mare bullshit si ca nu e ok. Tu ai ales sa intelegi fix ce ai vrut si sa raspunzi la misto. Dupa tine a mai venit unu care vorbeste tot despre masina asta.
M-am gandit daca as da 25.000 de euro pe masina asta si am concluzionat ca n-ai inteles nimic pentru ca NU vorbeam de masina asta in comentariul meu.
Disocieaza te rog raspunsurile me de masina de fata daca vrei sa intelegi ce incerc sa iti explic
Pe lângă mașina asta am vorbit fix despre mașinile importate în Ro, cu daună totală din SUA. Și nici alea pe bani puțini!
Să nu ne mai căcăm pe noi fără rost, la noi nu ajung alea cu defecte minore, dar declarate daună totală la ei!
Numai Vali câte exemple de-astea a dat aici!
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280633475&utm_source=com.apple.UIKit.activity.Mail&utm_medium=ios
E 2013 si are 16000 km. Am sunat eu la ea sa o cumpar si sa o repar dupa care sa o tin pt nevasa mea. Are dauna doar ce se vede in poze, masina merge nu da nicio eroare. Reparatia costa cam 1000€, far, capota,aripa, bara si ceva plastice pe sub care sunt ieftine. Are km 100% reali, pt cine e interesat am toate actele la ea in mail, inclusiv de la itp-uri. A avut un singur proprietar din luxemburg care a facut cu ea maxim 2.500 km pe an, a avut an si cu 1000 km…. nu am luat o pentru ca nu vrea nevasta mea
Reparatia face 1000E numai daca faci carpeala din dezmembrari. Daca iei totul nou – far xenon, trager, aripa, bara, capota si ce mai e pe sub, faci reparatie intr-un service calumea si o vopsire profi, sari linistit de suma asta. Plus pretul masinii, al adusului, al actelor + inmatricularii, te alegi cu un golf manual de 6/7 ani, care iese destul de scump, chit ca are km putini, mult prea putini pentru un diesel fie si din Luxemburg.
Trebuia sa apara si unul care aduce in discutie un cazan nemtesc care il repara cu 1000 de euro in spatele blocului cu piese din dezmembrari.
Vorbiti ca prostii. Cautati in plm ca aveti google cat costa piesele. A zis bine ala care a zis ca pe internet orice prost are o parere
Auzi, ba dănuț cu d mic. Mâine chiar caut exact cu piese de origine cat te ajunge. Ca fapt divers vreo sută de euro / element e doar o vopsire de calitate, ai aripa față, capota, bara si in spate ceva pe la prag, deci 400 din start. Un far xenon e la Dezmembrare vreo 350 de euro, nou, original, cu totul e minim 500. Bara, trager, aripa pe origine, noi sunt vreo 150 / element, ce scuturi, radiatoare, alte cacaturi or mai fi, si alea ceva. Manoperă total as estima un 8 ore x 15 euro la un service de doamne ajuta. Mai spun? Iti fac un devuz audatex daca plătești. Orice alta abordare din dezmambrari sau after market, e cu spuneam, CARPEALA. Ca sa ajungi spre 11 mii cu un golf. De 7 ani.
Eu am vrut sa cumpar masina asta, am dat telefoane pt ea si respetiv cat ma costa totul. O cumparam sa o tin nu sa o vand mai departe. Vopsire pt fiecare element costa 300-400 de lei ( eu am sunat la reprezentanta skoda ). Farul costa 300€, bara+aripa 250€, capota 200€ + plus niste plastice care sunt iefine. Eu am dat un exemplu ca mai departe sa comenteze orice lake flausat de parca as fi incercat eu sa i vand masina asta. Se gaseste orice rupt in cur sa comenteze el „cazan, spatele blocului, carpeala” mars ma
Mi-am cuparat un yaris automat de la unul din Gl, masina condusa „doar de sotie” 35.000 km la bord in 6 ani! 5.500 euro cu discount 500 euro ca-i sunt amic! La Braila (deci dupa 25km), mi-a cazut cutia! Reparata la Toyota (schimbat tot) cu 12.000 ron!
+ Bonus de la service mi s-a spus ca suruburile la cutie erau tocite, deci s-a mai umblat la ea inainte!
Ar fi buna o lege care sa oblige si persoanele fizice sa acorde o garantie de 1 an pentru masinile sh vandute, poate asa scapam de escroci! Daca pentru un fier de calcat de 200 ron primesti garantie nu vad de ce pentru un bun de cateva mii de euro fie el si sh sa nu primesti garantie!
Dane, lake esti tu. Faptul ca ai un prieten care vopseste in garaj si a lipit un colant cu Skoda pe usa te face confuz.
Eu am spus ca 1000 cat ai avansat tu o faci carpita, si tu incerci sa ma convingi ca o faci la reprezentanta skoda.
1. Tarife oficiale vopsitorie la o reprezentanta Skoda, ce am gasit pe net (https://service-skoda.metrotehnica.ro/reparatii-caroserie-skoda/)
aripa + capota + bara complet = 644+620+780 = 2044 lei. Mai pune la retus usa si pasaj roata spate un total de 400 lei ca sunt de treaba, deja ai 2500 de lei adica 500 de euro din mia aia a ta.
2. Daca mergi dupaea, drum dus + cazare + masa + acte + numere + drum inapoi te mai face vreo 500 MINIM, cam la fel si daca o aduce careva pe platforma (lovita nici nu cred ca o poti aduce altfel fara probleme cu politia).
Deja mia ta de euro s-a dus pe pwla.
3. Spoiler, far, capota, aripa ORIGINALE, ai scris tu cu mainile tale un total de 750 euro. „Maruntisurile de plastic” la care visezi, in lipsa unei constatari, insemna la cum vad eu masina, minim trager, spalator far, proiector ceata, intaritura sub bara, posibil carenaj aripa, radiator, scut pe sub si ceva conducte. Asa ca mia s-a facut doua, repet, cu piese de origine in service de marca. Din dezmembrari sau elemente after market, la unchiu’ in garaj iesi sub jumate, dar ziceai ca o faceai ca pentru tine.
Posibil sa fie km originali, desi 16000 km in 6 ani jumate inseamna fie ca a mers 210 km / luna, fie ca a stat mult, iar o masina statuta de obicei se impute. Apoi Highline cu roti de tabla si capace eu inca nu am vazut. Si de ce dracu vinde un dealer din Germania aflat la 400 km o masina din luxemburg, habar nu am.
@Ciprian, chiar daca ai dat 12000 pe o reparatie la o Toyota Yaris, i-ai facut pe 90% dintre cititorii acestui blog fericiți. Cel puțin nu ai luat un cazan nemțesc diesel.
Bine Vali ca ii faci publicitate. Eu mi-am varsat of-ul pe SP, dar aici are expunerea de care are nevoie acest jeg. Mama si ce lovit se mai da pe forumuri cand se leaga cineva de el cu ceva! Fi cinstit, jegule, ai mai mult de castigat. Polonia si Lituania (sau Letonia?) sunt raiul masinilor salvage aduse din SUA si „reparate”.
in zona asta sunt, din ochi, minim 3 hale/service-uri unde se repară mașini de lux aduse din sua https://www.google.com/maps/@45.6532904,25.5602422,787m/data=!3m1!1e3
pe poză scrie mare „5 ani garanție” ca să îi atragă pe fraieri, dar dacă stai să citești descrierea acolo scrie că garanția asta e doar pentru baterie.
Restul mașinii are doar 1 an „garanție”. rofl.
P.S.: acum văd că prețul mașinii a ajuns la 23900 euro dar dacă vrei și orice fel de garanție mai trebuie să dai 2000 în plus altfel se vinde fără garanție. Acolo scrie că prețul cu garanție este 25900 euro…
wtf?! garanția este o obligație legală (chiar și la second hand) în vânzarea pentru consumatori, nu este o chestie opțională.
P.S. nr. 2:
A SCHIMBAT SERIA VIN A MAȘINII DIN ANUNȚ, ca să nu mai apară pe Google. ROFL.
versiunea 1 = JTMDJREV5GD031741
versiunea 2 = JTMDJREV5GD031747
https://web.archive.org/web/20190805004709/https://www.autovit.ro/anunt/toyota-rav-4-ID7Gxi4R.html
wtf? dacă a schimbat-o cumva și pe mașină, modificarea seriei șasiului nu era faptă penală?
în anunț scrie în continuare
a schimbat VINul din anunț. dacă intreabă cineva, știți, am mai multe, le-am încurcat.
Eu chiar doresc sa vad legea in care zice ca un bun SH se vinde cu garantie si la ce garantie… oferi garantie la baterie. Bun si ce siguranta are vanzatorul ca tu nu ai uitat becurile aprinse o noapte intreaga?
@verdenom
L 449/2003 art. 22 spune:
„(1) Clauzele contractuale sau înțelegerile încheiate între vânzător și consumator înainte ca lipsa de conformitate să fie cunoscută de consumator și comunicată vânzătorului, care limitează sau înlătură, direct ori indirect, drepturile consumatorului prevăzute de prezenta lege, sunt nule de drept.
(2) În cazul produselor folosite, consumatorul și vânzătorul pot conveni reducerea termenului prevăzut la art. 16, dar nu la mai puțin de un an de la data livrării produsului.”
de aici, conform cu alin (2), garanția pentru produse second hand trebuie să fie minim un an iar refuzul la garanție dacă cineva nu plătește cei 2000 euro în plus pentru mașină este nul de drept conform cu alin. (1) al legii.
s-a indexat și VIN-ul nou JTMDJREV5GD031747 aici mai repede decât pe autovit.
Adi mai baga o fisa la produsele SH.. ia incearca sa mergi in instanta dupa ce ti-ai cumparat o masina SH veche de 10 ani si ti-a cazut o bucsa. Ia vezi, vei castiga in instanta?…
21.900€ acum
nu știam că și în germania găsești luminile alea portocalii aprinse non-stop de lângă aripă
băgă-mi-aș picioarele în toți căcații care au luminile alea aprinse!!!
Fun fact si total offtopic v-a-v de luminile alea portocalii. Volvo v50 2011 (FL) cu xenon adaptiv arata asa: https://imgur.com/kPwZaPu
Pozitiile sunt formate din dunga aia alba de pe centru + luminile portocalii din margine. De fabrica. Model de EU, luat de la 0 km.
De 2 ori m-a oprit garcea (prin 2013 si respectiv 2014, cei drept), sa se ia de mine pt luminile portocalii. Ca mergem la RAR, ca e model de US neomologat, ca imi ridica numerele, etc.
Efectiv de ambele dati a trebuit sa-mi demonstrez nevinovatia prin singura metoda posibila: cautat pe internet poze cu modelul, sa vada idiotu ca sunt la fel.
P.S. pozitile nu se sting niciodata. Nici pe off, nici pe auto, pe nimic. Forever light.
Adevarul e ca e tare greu sa iti dai seama ca o masina e adusa din state:
1- Semnalizarie portocalii in fata
2- Bordul cu mile si km
Dar da, samsarii aduc masini din America pentru a ne cultiva cu spiritul libertatii, nu ca sa ia fraierii teapa.
Cel mai rau (pentru imaginea jegului) este ca polonezul a postat pe Autovit ul lor faptul ca masina a fost adusa ca fiind stricata, punea si poze la dispozitie privind starea de cand a fost adusa. Chestia este ca legea la ei este mai putin permisiva cu kkt urile astea ascunse de vanzatori. Oricum… F u Auto Hybride. Si cand ma gandesc ca anul trecut mai aveam putin si luam o conserva de la ei.
Climatizare data la maxim sa nu se vada gradele…
Satelit radio…
Eu sunt la al doilea Prius (de data asta Plus pt ca s-au înmulțit puradeii) și pot spune ca sunt un client fericit al lui Mirel.
Cu primul recunosc ca am fost complet inconștient, dar ai mei au fost mereu împotriva sh-urilor și am vrut sa ma razvratesc asa ca i-am dat 8k euro înainte urmand să-mi aducă una în următoarea luna. Dacă o aducea el și plăteam după, ar fi fost 10k parca. Anyway, a cam bifat toate cerințele (mai puțin sa nu fie fumător înainte, dar nu puțea chiar asa rău, enervante erau câteva semne de țigară pe plafon, cum pisici sa nu nimerești geamul și sa dai în plafon??)
Când am mers sa o iau, am plecat cu ea (era 8pm) și când sa ies din BV, eu fiind din B, s-a aprins pomul de Crăciun în bord. L-am sunat, m-am întors și a durat vreo 3 ore să-i schimbe complet bateria (cu una recondiționata de el), apoi am plecat aproape de 12, și n-am mai avut probleme.
Masina era pe la 120k 3ani. Ulterior am aflat de la reprezentanta ca ultima intrare în service fusese după 1 an și avea deja 90k. Și pe lângă asta l-am googluit pe vechiul proprietar și evident ca era taximetrist. Nu m-a interesat prea tare ca auzisem de Priusuri și cu 1mil km.
Fast forward 2 ani în care am făcut constiincios reviziile la el am avut o singura problema la un moment dat ca scotea niște fum de la motor. Se pare ca era o garnitura și ieșea ulei care se încingea. Anyway, service-ul a fost genial. Întâmplător când s-a întâmplat mai urât eram în BV, am lăsat-o la el, mi-a dat un Prius Plus la schimb cu care plecat acasă la B și m-am întors după mașină peste o săptămână (rezolvata gratuit, în garanție)
Apoi având nevoie de mai mult spațiu într-un concediu (știu ca ar fi și varianta sa nu-mi iau cățelu, purcelu și soacra în portbagaj) am zis sa trec la Plus. Era 12k euro prețul Plusului (i-am dat 4k + mașină veche și am plecat cu cea „noua”) practic pe anterioara am folosit-o 2 ani gratuit.
Asta noua iar avea 3 ani și 90k de data asta. N-am mai găsit istoric la reprezentanta dar fostul era tot taximetrist conform background check-ului, iar pe a doua cheie era un bilet pe care scria 300k și ceva (care probabil erau kilometri). Anyway, nici asta nu prea a avut probleme. Are acum un troncanit și a zis ca ar fi ceva la ambreiaj (~200euro reparația).
TLDR eu am o experienta ok cu Auto Hybride. Ce nu pot sa-nteleg e totuși de ce trebuie sa minta legat de km și istoric. Asta a lui Zoso e groasa rău dar aia cu km nu mi se pare asa grava. Personal probabil as fi luat mașinile și cu 300k dar măcar sa știu ce trebuie înlocuit.
Dar la chestia cu garanția, mi se pare ca se tine de promisiuni
Wow, am scris ceva…
Deci pentru tine experienta e ok atunci cand:
-ti se aduce altceva decat ai comandat
-masina are kilometrajul masluit
-masina se strica la mai putin de 1 ora de la achizitie
Wow, cu cata nonsalanta recunosti ca ai fost gasca nu odată, ci de două ori. Si te declari chiar fericit. Prima oară ai dat 8k pe un prius taxi ca esti răzvrătit. A doua oară ai dat chiar 12k oe acelasi lucru, si pui botu’ ca troncanitul e de la ambreaj (hint: masina are eCvt, adică NU are ambreaj).
Pana mea, nu stiu cum faceti voi banii, dar esti foarte chill. Eu ii rupeam fata la prima faza cu becurile in bord…
Acum pricep de ce biznisul cu masini samsarite merge brici. „E ok masina chiar dacă are 400k km. Am auzit eu ca duc vreo 2mil km. Mai am până acolo.”
Ba băieți, ăsta e troll. Refuz sa cred ca cineva gândește in felul asta.
„Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana!”
Babaieti. Va confirm ca exista clienti de genul asta. Lucrez oarecum in domeniu, intru in contact cu gascani toata ziua. Aia cu troncanitul de ambreiaj e gold.
Cel mai des intalint: „Domne’ imi consuma 4 litri de ulei la 10k km. Am auzit ca e de la ulei, Castrol e praf. Da-ti-mi ceva mai bun”
“In caz de accident nu putem livra imediat elemente de caroserie, pentru ca noi nu cumparam si nu vindem masini lovite”
Penibil si penal.
Omul nu e de vină cu nimic. Legislația e de vină, că îi permite să facă așa ceva.
Pentru ca etica si bunul simt inseamna fix p*la.
Zoso – o idee, nu ar fi bine sa faci o rubrica separata pe blog in care sa pui toate post-urile legate de masini (incl. guest-post-uri) ? Eventual sa fie si o arie unde sa putem citi / da sfaturi legate de achizitie? Niste poll-uri ar fi interesante..
De ex eu acum vreau sa fac o achizitie importanta ptr urmatorii 5 ani si efectiv nu stiu ce sa aleg…
rubrica aia separată deja există… uită-te la tag-urile de la sfârșitul articolului
https://zoso.ro/articole/autovit/
Cauți păreri pe net de mașini? Și mai ales pe zoso.ro?
O să primești recomandari gen: Mazda 6, Mazda 3, Toyota, Honda, chiar si Kia etc, specificații: benzină+cutie automată și miștouri de genul: „mult mai bune decat un cazan nemțesc”.
Eu stiu un magazin care vinde niste chestii, cand are o problema cu un produs care nu se vinde din diverse motive, primul lucru pe care il face este sa loveasca acel produs, ii aduce niste mici deformari si apoi il baga la cos cu pret redus ca „produs nou usor lovit”, si se vinde foarte bine cu aceasta metoda!
Dar, in fine, luxemburghezii sunt oameni cinstiti, corecti si devreme acasa!
și nu poate din prima să îi scadă prețul?
A incercat initial varianta asta, dar clientii erau sceptici puneau multe intrebari si in final nu cumparau nimic, asa pe varianta cu produsul lovit vanzatorul scapa cu un singur raspuns”da e lovit si din acest motiv este la reducere” si mai ciudat ca se vindeau mult mai usor! Psihologie curata!
In 2015 am vrut sa iau un Lexus CT200h de la acelasi vanzator, mi-a dat seria de sasiu, avea doar 120.000 km umblati in marsarier.
A uitat sa spuna ca tatal e un renumit chirurg, care mergea mai mult pe la conferinte, cu avionul.
In concluzie jegul de la Mira Mobile e acum jegul de la Auto Hibride Romania?
Ce as mai putea comenta… Masina am luat o dupa ce am verificat-o…are elementele deteriorate inlocuite…. Eu nu cumpar masini lovite dar aceasta este foarte bine reparata… Am mers cu ea 20 000 km fara sa am nici o problema….masina are acum 31 000 km
Nici nu stiu cum sa mai procedez… Am o firma ce genereaza costuri minime de întreținere de 3058 euro… Nu stiu cum ati proceda, toti cei ce ma judecati, daca ati fi in locul meu…
în anunț are 11.000km. și e a tatălui. de ce să nu spui adevărul?
As inchide firma daca m-as plange din cauza ca am costurile astea, as da o spaga si m-as angaja la stat. La ce gargara ai, cred ca ai ajunge chiar sef.
Marea ta problema (de fapt singura) e ca nu esti cinstit, ai ajuns chiar tu sa crezi ce spui.
Si prins tu tot o dai in papusoi
– ai schimbat seria in anunt
– tu marele specialist nu ai vazut ca e lovita, si te-au si pacalit cu acte false. Du-te ma de aici
Nimeni nu contesca ca ai mers inca 20 de mii, masina poate sa mearga foarte bine inca 100 de mii, problema e ca MINTI CUM RESPIRI.
Exista X topicuri cu tine pe diferite forumuri, cu aceleasi concluzii deloc magulitoare.
Mirel, eu am cheltuieli lunare de minim 50000 euro lunar, si totusi abia mi.as permite masina aia. Asta si din cauza unora ca tine care mint mai mult decat respira aer.
P.S.: nu am si nu voi avea (cat timp pot) nici o datorie fata de angajati, stat, beneficiari/furnizori. La un moment dat o sa vada lumea ca seriozitatea este mult peste gargara (scumpa)
Deci se pare ca s-a spart de tot ulciorul.
In urma cu ceva ani am luat o masina de la el….dupa ce l-am asteptat 5 ore la sediul firmei lui. Am verificat 12 autoturisme ptr a reusi sa gasesc una cu motorul , km si bateriile orinioriginale.
Intr-adevar nenea Mirel mai nou e si „spicher motivational” alta gaselnita ptr fraieri.
Intotdeauna a dat vina pe altii ca masina ba a foat alimentata cu motorina , ba a avit motorul calat , ba nu a avut grija baba care a condus-o , dar a uitat sa mentioneze ca e un samsar care a pacalit „n” oameni (oameni prosti ca nu l-au actionat in instanta).
Mai nou are un proces pe rol prin care este executat silit ptr frumusica suma de 760000 lei (probabil a uitat sa plateasca impozitul pe tepuit) .
Societatea se numeste Raotex impex srl.
Bai nea Mirele , se cam intoarce roata si nu stiu de ce iti plangi de mila.
Masina cumparata de la tine a costat 6000 euro , iar tu ai taiat factura pe 5000 (eram prea obosit sa mai stau sa ma cert cu tine , dar uite ca totul se plateste in viata asta…p.s. mi-ai dat-o cu arcurile spate fisurate 😉).
Nu accepta teste in reprezentanta , ptr ca el e peste ei , asa se lauda 🤣.
Din rahat bico ai reusit sa faci , dar si din samsar puscarias vei reusi sa ajungi.
dar din oficiu nu se sesiseaza nimeni?
a șters anunțul. sunteți nașpa.
Si eu care imi rodeam unghiile de suspans luand comentariile la rand… o sat sec ca s’a incheiat povestea.
Il pune inapoi cand se chill lucrurile, ta-su deja are varianta noua 2019, trebuie sa o vanda
a revenit, cu un preț și un VIN nou
https://www.autovit.ro/autoturisme/toyota/rav-4/
JTMDJREV5GD031747
Puteti intra pe pagina lui , Auto Hybride Romania si sa-i dati cate-o recenzie „inselatoare”.
Omul are un tupeu fantastic!
și încă o dată, fără VIN, 23.900€
https://www.autovit.ro/anunt/toyota-rav-4-ID7GyHtr.html#ed92ace84b