BMW-uri pocnite în SUA, vândute ca noi în România

BMW X3, model 2019, 5UXTR7C5XKLF27128, pocnit în septembrie în SUA, reparat și vândut ca nou de Royal Auto Motors din Constanța.

 

BMW X5, model 2019, 5UXCR6C51KLK84381, pocnit în februarie în SUA, reparat și vândut ca nou de Hito Cars Oradea.

 

Prețurile pe care le vedeți pe site-urile din SUA sunt valoarea mașinii, nu prețul cu care s-a vândut mașina. Ca să vă faceți o idee despre prețurile cu care se cumpără genul ăsta de mașini aveți la dispoziție Copart sau Poctra (la care se adaugă 2.000€ adusul mașinii pe vapor).

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

59 comentarii

  1. Au câștigat 25-30k€ la revânzare după faza asta dar măcar ai o mașină refăcută 😎

    00
    • Oare sunt oameni pe lumea asta care cumpără mașină de 40-50 de euro fără măcar să verifice VIN? În ziua de azi este atât de simplu să verifici o mașină. A, poate nu stii exact, 100%, cati km are, dar o astfel de dauna se poate afla.
      Eu mi-aș dori o întâlnire cu vânzătorul. Sa imi explice el ,bla, bla, ce super e masina, ce noua, etc si apoi sa vin eu cu pozele din America. As vrea sa vad figura lui atunci!

      00
    • NOU
      #3

      Sunt unii oameni care fac (sau fura) 40-50 k euro atat de usor ca pur si simplu nu le pasa ce e cu masina aceea. E ca si cum dam noi 15 lei pe un kil de cirese fara sa ne pese prea mult cand descoperim ca un sfert sunt stricate

      00
    • NOU
      #4

      ati auzit de Arthur Tussik? https://www.youtube.com/user/tussik01/videos

      ultima reparatie – un lamboghini gallardo

      00
  2. Au muncit zi si noapte sa le readuca la viata dar temerarii mecanici sunt nevoiti sa ne dea o veste grea: pentru semnalizare nu s-a mai putut face nimic. :(( Proprietarii vor fi nevoiti sa mearga asa, fara.

    00
    • bai si eu am bmw si i-am zis unuia, coae ti-ai luat bmw si nu stii sa semnalizezi? S-a blocat ala ca vedea ca si eu sunt in bmw. S-a ars neuronu…

      00
  3. Observ un trend de a aduce masini pocnite din state, in special bmw si mercedes. Sa zicem ca X3-ul a avut mai mult avarii cosmetice, si ceva avarii pe la sistemul de supensii fata din poze,X5-ul este vandut cu titlu de Salvage ceea ce inseamna ca are avarii structurale majore . Problema este calitatea lucrarilor facute de nea Gheorghe mecanicu’in serice-ul ala ilicit(cel mai probabil). Ca sa va faceti o idee despre ce inseamna sa reconstruiesti o asemenea masina cautati pe tube Rebuilder Guy si Auto auction rebuilds.

    00
    • cumpărătorilor nu le pasă. ei sunt bucuroși că au luat ieftin mașină de lux, pe care în realitatea nu și-o permit.

    • … iti dai seama cel mai usor cand te uiti cu ce porcarii de cauciucuri merg, eventual si second-hand.

      00
    • Sailun??

    • … iti dai seama cel mai usor cand te uiti cu ce porcarii de cauciucuri merg, eventual si second-hand.

      face SAILUN niște anvelope special pentru BMW X5. sunt bestiale și la 300 lei, te țin să prinzi o dată 200km/h cu ele.

    • Si ii vezi si la benzinarii, cand alimenteaza de 20-30 de lei

      00
    • Io n/am vazut sa alimenteze cineva de 20/30 de lei. Cum ii depistati? Ii urmariti, lucrati la benzinarie sau cum?
      Poate in provincie baga nea caisa de 3jdelei ca sa aiba cu ce sa ude gradina si clar n/are bămve de la sua pt. asta
      Zic si eu, nu dati cu parul.

      00
    • te uiți când plătește, de obicei o face cu cash, scoate 50 de lei, îi pune pe tejghea, te uiți pe geam, vezi benveu, râzi sau zâmbești, în fcț de dispoziție

      00
    • sau îi dă băiatului la pompă, ca să nu mai intre înăuntru. 20 lei și 1 leu șpagă.

    • NOU
      #17

      @Iona cine zice salar sau provincie intr-un mod neironic, ma-sa-i doamna

      00
    • Si ii vezi si la benzinarii, cand alimenteaza de 20-30 de lei

      Ba, eu am mai bagat benzina de sume mici (~ 10 litri). Ca s-a intamplat sa trebuiasca sa bag bezina si bezinaria din drum nu era OMV sau Shell, sau ca am avut masina de imprumut (de la prieteni) si nu prea imi venea sa fac plinul pentru ca am avut nevoie de ea pentru 20 de km.

      00
    • @Sabotor: Si eu am bagat de multe ori 20, 30, 50 de lei, din diverse motive. Oricum, nu judec omul de rand, pensionarul etc care baga benzina de cati bani are el, pentru ca nu e treaba mea sa apreciez asta. Dar il judec pe basinosul care conduce o masina sh cu pretentii de limuzina, cand se vede clar ca masina aia a cunoscut vremuri mai bune si, mai ales, pana a ajunge la benzinarie, el este regele soselelor, dar cand trebuie sa plateasca, vorba lui Vali, da banii baiatului de la pompa, ca sa nu fie nevoit sa suporte privirile celorlalti

      00
    • Nu e musai sa aibă avarii structurale majore, ci dacă reparațiile depășesc valoarea de piața a mașinii, pentru asigurări e mai rentabil sa sa plătească valoarea mașinii proprietarului. Serviciile mecanicilor și piesele mașinilor europene sunt scumpe in U.S. Asigurarea Rămâne cu masina avariata. Dacă mașina e reparata, atunci DMV-ul va produce un Salvage-Title pentru mașina. Asta dacă mașina s-a reparat in U.S. Dar e foarte posibil ca mașina avariata sa fi fost cumpărată fără titlu și reparata in Ro, atunci mașina nu apare nicăieri ca și lovită. Eureka!
      Speculez, pentru ca nu știu dacă e posibil sa faci un import in Ro din U.S. cu o mașina lovită și fără titlu oficial. Poate au zis ca le cumpara pentru piese….cine știe. :) Mai ungi o mâna binevoitoare pe la autoritățile romane, și toată lumea face un leu de o suta. :)
      Oricum, SE ȘTIE ca romanii sunt foarte…resourceful. :D

      00
    • @killroy,
      Sa ma trazneasca norocul in cap, am vazut niste inaripati care au bagat benzina de 30 de lei la un X6. Epustuflant!

      00
  4. HITo Cars – the irony.

    00
  5. Asa e piața, cere ieftin si premium. Mi am luat logan nou, anturajul: la banii ăștia luai seria 3 din 2012 cu bi zone si xenon. Brand să fie, restul nu conteaza

    00
  6. Aia cu X3 nu mint. In istoricul pe care ti-l dau ei nu apare dauna :)

    00
  7. Dupa cum vad, in anuntul cu BMW-ul X5 este specificat clar ca masina a fost implicata intr-un eveniment rutier. Cei de la Hito Cars, nu au ascuns asta.

    00
  8. cand am venit cu masina noua, saptamana trecuta

    baietii: „-Misto! Ce motor are, cati cai, full LED, 4×4?”
    fetele: „bitch”

    00
  9. Da toate bmw-urile is de cacat dar uitati aici:
    sambata noapte in Vaslui a avut loc o ciocnire frontala intre un bmw (cred seria 5) si o skoda.
    Skoda 4 morti instant si unul in coma;
    Bmw 1 mort instant, 1 in coma si 3 la spital;

    Cauza tipica: zmeu roman, beat intrat pe contrasens in depasire in curba.

    00
    • pai nici nu mai avem nevoie de experti auto, treaba e simpla, poate fi elucidata si pe bloguri.

      00
    • NOU
      #41

      Ironia face ca vinovatul pentru accident a fost cel din skoda.

      00
    • Adica bmw e mai bun decat skoda pt ca aia din bmw nu au murit instant, doar au întrat in coma, si daca supravietuiesc ranilor, urmează sa isi duca restul vietii cu diverse grade de handicap.

      M-ai convins! Maine schimb toyota noua cu bmw la sh.

      00
  10. tocmai ce mi-am cumparat masina dupa vreo 3 luni de cautari. toate Ford Focus-urile pe care le-am vazut (vreo 4, ca apoi mi s-a luat) erau cu certificat de dauna totala in SUA (dupa ce cautam VIN-ul). puse epavele la 2000-3000 dolari, probabil bagat inca 2k euro in ele sa arate ok, vandute la noi cu 10-11-12k.

    00
  11. NOU
    #45

    Sub ce pretext sunt aduse masinile astea in tara? Poate ca intr-o buna zi cu soare o sa cumpere vreo ruda a unui angajat de la RAR masina asta si ii da goarna de 2-3 ori de uita masina sa-i mai deschida airbag-urile si ii cauta dupa aia ramasitele pe camp.

    00
    • pentru că în SUA nu mai pot fi vândute, că majoritatea sunt daună totală sau costă mai mult reparația decât mașina.

    • NOU
      #47

      Imi imaginez ca acolo nu mai au ce cauta pe sosea dar ma intreb ce parere au vamesii de masinile astea.
      E bine totusi ca viata unui pentru un vames valoreaza 2-3 mii de euro sau 1000 lei pentru un angajat la rar, chiar ma intreb care-s mecanicii de au coafat masinile astea si le considera safe. Daca mergea si cu ciorapul de dama ii punea romanul la bmw ca tine, e licra totusi.

      00
    • Nu murise Ceausescu, mai este nevoie de pretext pentru a introduce in tara un bun cumparat?

      00
    • Si de cand ii fute grija pe vamesi de masinile importate? Poate e adusa pentru piese… grija ar trebui sa fie a rar-istilor

      00
  12. edi ne-a părăsit.

  13. Am si eu in familie pe cineva care a dat 30 000 pe un bmw din america. Adus din Germania si „verificat” de un samsar de incredere si prieten. Dupa ce aici toti i-au spus ca masinile din SUA sunt busite si reparate in conditii dubioase, a cautat vin-ul pe net, a platit 10 $, iar acum are pozele cu masina lovita scoasa la licitatie acolo.

    00
  14. Sunt multi care aduc masini de dincolo cu avarii minore ,incadrate tot la salvage. desigur nu ma refer la cele din anunt. reparatia costa 1/10 din cat ar costa in US.
    Intrebare serioasa. Cu ce e mai rea o masina de genul asta decat un golf 4 sau mai stiu eu ce bmw din 2003 carpit in toate felurile? Ca e plina tara de opeluri corsa de 600 de euro,cu itp facut le naspla cu 100 de lei la baiatu’

    Te deranjeaza ca sunt masini mainscunpe defapt?treaba aluia care o cumpara e sa nu fie teapa si sa ii afle istoricul.
    Apropo,numai vama e mai mult de 2000 de euro,lasa adusul..

    00
    • Ha lol, e treaba victimei să nu fie furată, nu a hoțului să nu înșele. Mișto.

      00
    • Pentru ca platesti de noua o masina carpita si cu caroserie si sasiul tensionate. De aia. Dupa cum si tu recunosti dar refuzi sa intelegi, un golf sau seria trei mai vechi de 15 ani sau un opel te costa intre cateva sute si doua mii de euro si stii din capul locului ca sunt niste pocnitori si le tratezi ca atare.

      Pe de alta parte, astea aduse din State nu te costa sub 2000 de euro, si nu le cumperi pe post de rabla de unica folosire, ci te costa cateva zeci de mii si ai impresia ca le poti da blana fara sa stii ca, in realitate, sunt la fel de pocnitori, iar sasiul si directia nu mai permit rularea la viteze mari sau pe teren accidentat in conditii de siguranta, iar in cazul unei coliziuni, nu va avea loc o deformare a caroseriei care maximizeaza siguranta pasagerilor, ci una la intamplare, care le pune viata in pericol.

      00
  15. Se întâmplă și la case mai mari …
    Motoarele intră pe bandă obosite și ies ”noi”.

    https://vimeo.com/333837826

    Interesant e că remanufacturing-ul are loc la nivel de producător. Și ce producător …
    N-am auzit de mașini noi vândute cu motoare recondiționate.
    Doar de mașini noi.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Alte linkuri (mostly NSFW)