Lunar, sunt cel puțin 3 conferințe care au legătură oarecum cu online-ul. S-au înmulțit precum ciupercile după ploaie.
Sunt două motive pentru a participa la o conferință ca speaker: fie sunt plătit, fie sper să le vând participanților ceva. Plătiți sunt de obicei vedetele sau speakerii de afară, iar ca să vinzi ceva la o conferință trebuie să minți că te pricepi la câte în lună și în stele și că ai făcut numai chestii supertari toată viața. Și după aia clientul că nu a ieșit bine ce a cumpărat de la tine din cauza lui.
Și de obicei oamenii care vorbesc la conferințe nu au timp să fie și practicieni. Au niște joburi de fațadă și fac bani din vorbit pe la conferințe. Nu pun în practică nimic din ce spun.
Dar motivul principal pentru care conferințele există este ca e mai simplu să îi scoți ochii angajatului cu 2-3 conferințe pe an, eventual și un curs de specializare (neapărat cu diplomă) decât să îi dai un salariu bun sau un buget decent pe mână, să testeze chestiile auzite la conferințe.
Pentru că orice chestie tare auzită la conferințele astea s-a făcut cu buget. Nu cu mărunțiș, cu buget.
- Am refăcut site-ul și ne-a crescut cifra de afaceri cu 20%. Mișto. Cât a costat refacerea? Cât a costat studiul de usability?
- Ah, ce tare, ați făcut niște chestii tari și vi s-a mărit traficul cu 40%? Cât au costat leadurile? Cât a costat media?
Deci da, cele mai interesante momente la conferințe sunt networkingul și studiile de caz de la reprezentanții companiilor.
Articolul despre Toolbox 2007. Tipul care a vorbit atunci e ăsta.
Conferintele sunt cele mai inutile chestii ever.Un fel de laba in patrat din care nu ramai cu nimic.
‘ai de plt, dacă aș minți cum mint ăștia de la conferințe, aș fi CEO de multinațională.
In altă ordine de idei: e 2018, băbăeț. Incă se mai fac conferințe despre online?
sunt oameni care nu sunt convinși să bage tare pe online.
vali ce studii de caz te-au impresionat in mod deosebit pana acum? care sunt tipii sau tipele de la care ai invatat cel mai mult?
bergenbier cu ziua bărbatului.
danone cu campania cu bloggerițe.
ghiță ciobanul.
coke sounds.
nu le țin minte pe toate, astea sunt câteva din memorie.
lesin. si vine GPEC acu’ iar cu 50% conversatii despre „provocarile FAN curier”, „provocarile NETOPIA”, reclama la trusted si taloi si 5% speakeri straini de valoare.
GPEC e o labă încerc. mereu a fost.
1. n-am văzut badgeul trusted pe emag sau pe altex, nu știu dacă sunt magazine de încredere.
2. provocările fan curier. orice numai să nu-și plătească decent curierii.
E super greu şi să faci chestii suficient de bune care să fie prezentate într-o conferinţă sau două pe an. La 10 conferinţe pe an doar reciclezi chestii şi speri să nu ai parte de acelaşi public.
Şi e valabil mai ales dacă nu lucrezi la una dintre cele 4-5 agenţii mari, de grup, unde bucăţica pe care o faci tu e foarte mică de fapt.
ok, dar nu ești la fiecare conferință keynote speaker, să rupi gura târgului. și nu toate conferințele sunt mari.
Numa’ întreb
La partea cu „vreau sa le vând participantilor ceva” – îi duci in parcare si le arăti colectia de topoare din portbagaj ?
nu, încerci să îi iau clienți la agenția mea de blide și ibrice sau la teambuildingurile mele de topoare
No, apăi cu cât dai bade un blid? Întreb pentru un pretin.
Decat conferinte mai bine un team building. Macar futi ceva, nu faci deplasarea degeaba.
Respect sincer! La mulți ani! Inspirație/transpirație!