Morodan descoperă că influența nu ține de foame când nimic

Zilele trecute, contesa onlineului, influencerița cea mai mare și cea mai de impact din online, și-a lansat sezonul doi de cursuri de nimeni în drum aka Morodan Academy, cu o întâlnire cu niște oameni. Un asemenea om a scris o chestie amuzantă vizavi de preocupările contesei Morodan. După care a venit un om care a zis ceva simplu: contesa a fost o singură dată la proteste anul trecut, cu pajii ei, și-au făcut poze, au stat jumătate de oră și s-au cărat. Opărită maxim, Morodan s-a apucat să povestească ceva extrem de credibil: cum a încercat ea să convingă oameni să iasă la proteste și cum a primit amenințări cu moartea din cauza asta. Extrem de plauzibil.

Dar citatul cheie e altul:

Si am mai apreciat ceva: convingerea ferma si mesajul constant ca e nevoie sa ne implicam social si sa dam un exemplu, mai ales in calitate de influencers. E prima oara cand aud de la un om vizibil online ca s-a saturat de white noise si de oameni celebri care nu spun absolut nimic cu substanta. Selfie-uri, buna dimineata si alte selfie-uri. Oare asta inseamna influencer in mod real? Eu nici macar nu ii ascult pe cei care nu au profunzime, insa era timpul sa vina cineva care are notorietate si sa spuna asta! Pentru ca adevarul e ca influenta inseamna cu totul altceva.

Schema e simplă: când nu poți livra în campanii, și se știe de mult că Morodan n-are treabă cu livratul, te apuci de căutat alte metode de supt bani. Dacă putea livra rezultate la campaniile pe care le făceai n-aveau nevoie să convingi oamenii că ești o persoană bună. Ca și alții, eu donez ~10% din venituri pentru diverse cauze și încerc să fac cât de multe fapte bune pot și am o jenă în a mă lăuda cu asta pe blog.

Și CSR-ul e o metodă bună, pentru că nu ai nevoie de rezultate reale pentru a convinge companii să îți dea bani. Faci o prezentare bună, niște poze cu fetele de acolo, niște poze cu ce ai făcut și i-ai taxat de o poală de bani. Ei sunt fericiți că, iată, se implică social și fac lucruri bune, tu că i-ai prostit, amețiții care au participat că li se pare că au făcut ceva.

Și toate companiile au bani de dat pe CSR. Cine nu dă bani pe CSR e rău și hrăpăreț și trebuie boicotat. Cine dă e bun, chiar dacă își plătesc angajații de rahat, poluează, falimentează tot în jur și așa mai departe.

Hai că o să râdem anul ăsta. Deja văd campanii mișto, Bromania la ciocolată ieftină, alți amuzanți la bere muncitorească, eu la dildos…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

24 comentarii

  1. Nu inteleg faza asta cu cursurile, toti milionarii s-au apucat de facut cursuri. Ceva e suspect. Ori s-au depreciat milioanele, ori s-au plictisit sa fie milionari.

    00
  2. Nu ştiu de ce la prima citire am citit Moron Academy :))

    00
  3. Doamne ce aberatii ! Impresionant totusi vorbitul fara sens , care pare pretentios totodata. Pentru asta ar trebui sa faca un curs

    00
  4. Moamăăăă, ce agresivă e o tanti care, în principiu, ar trebui să aibă mai degrabă argumente decât țâfna asta aiuritoare!

    00
  5. La academia asta înveți cum e să ai gura plină de bule?

    00
  6. Da’ pizdele astea din comunicare, care s-au înmulţit ca râia, de zici că la curve nu le mai zice cântăreţe…nu ştie să scrie cu CRATIMĂ, tu-i craqtima lu mămica ei de proasta care nici nu ştiu cine e si o duc bine aşa…? Era cât pe ce să mă enervez şi să vorbesc urât.

    00
  7. dilema…ce a facut fata asta sa devina „influencer”? adica exista oameni care or sa cumpere un produs ca e facut de ea?

    00
  8. Bag p*la in fontul ei, am citit NU defineste incestul” si-am facut ochii cit CPL

    00
  9. Băi, eu veneam pe blogul ăsta să iau altfel de informații decât rahaturile de la TV, bârfe și cacaturi.
    Încep sa intru în depresie, nu mai găsesc nimic interesant de citit „în on-line”.
    Te rog, PLEASE!, nu mai scrie despre toți cacatii. Zilele astea m-au futut cu postari despre PSD, acum tu, despre o necunoscuta nefututa.
    Puii mei, eu cui mai aparțin, unde să mai găsesc „oamenii mei”?!?

    00
  10. De curiozitate, ca eu is mai de la tara: din ce traieste Banita asta, si in general genul asta de personaje?

    00
  11. Nici Anca nu-i mai brează. A trebuit să meargă la o conferință pentru a realiza că succesul se face muncind și nu dând tunuri.

    Pe Morodan o portretizez mereu prin prisma unei apariții de la Cluj, la o conferință mică, în care a venit și ne-a spus că „vomită și se cacă pe ea de câteva zile”. Totuși venise să împărtășească cunoștințele sale cu noi. Aș fi preferat să nu.

    00
  12. e un catch-22 aici.
    dupa statusul ei din poza, „influencer devii dupa ce demonstrezi ca esti un profesionist, un vizionar, un constructor, un conversationalist, etc” dar Ana Morodan tine un curs de influenceri. cum poti deveni influencer daca nu esti deja toate cele enumerate mai sus si daca esti deja influencer de ce ai mai participa la un curs de influenceri?

    00
    • Catch-22 e prea elevat, nu uita că vorbim de influenceri aici. Aș zice că e mai curând dilema câinelui care se linge la pulă: ce face, ia muie, sau dă muie?

      00
    • Ce les morts de sa maman este ala „influencer”???

      00
  13. Nu livreaaza si totusi agentiile impuie capul brandurilor cu cat vinde Morodan, multe agentii efectiv o imping spre branduri si nu inteleg de ce pentru ca este clar ca nu este interes decat super trucat si acela putin viz a viz de AM. Mi se pare o Chirita moderna, cat desre cat de buna sunt eu si de ce nu sunt altii ca mine… Alina Ceusan nu se bate cu pumnii in piept ca salveaza animalele si nu am vazut-o decat cu blanur false, iar pe Ana Morodan, care este o adevarata luptatoare si activista pe Facebook pentru imagin cu drepturile animalelor o vedem cu multe blanuri naturale. Mi se pare ca tot ce face/implica face numai pentru a capitaliza imagine si ca este un personaj foarte fals.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.