Știrile zilei – 15 decembrie 2017

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

68 comentarii

  1. Gata cu torrentele pentru ‘muricani :)))

    00
  2. Pot să anuleze impozitul pe auto care este în vigoare acum fiindcă va fi mai mic decît ăsta pe poluare „prognozat”.
    Pt o maşina de 1.4 euro 4 , 10 ani, acum achit 65 lei, iar cu noua taxa de poluare voi sări de 90 lei.
    Să vină banii de la ăstia care şi-au luat anul acesta maşini „recent adusă din Germania” ca să astupe prostiile tîmpiților care ne-au condus şi ne conduc.

    00
    • E mult 90 de lei pe an pentru o mașină? 20E? Mai puțin decât telefon fix sau mobil.

      Eu sper să le mărească, să nu mai fie impozit sub 50E-100E, s-ar mai elibera șosele și parcări.

      00
    • S-ar mai elibera soselele de masini inscrise in RO si ar s-ar aparea din nou cele pe BG

      00
    • fiecare isi va face calculele. ce e mult pentru tine, e putin pentru altul.
      cat costa o masina noua, cat pierd pe ea din devalorizare anual, cat costa o masina sh euro 4-5…etc si se va ajunge la un compromis.
      dar in general, cei cu masini vechi au putini bani, asa ca fie vor renunta la masina, fie vor lua una mai noua, euro 3-4 : unde vor plati si aici 75-100euro/an. sau BG

      00
    • Sa se mareasca mama lor de burgheji!

      Te mana furia proletara ca nu ai fes?

      00
    • Din câte înțeleg eu din articol, nu e vorba să înlocuiască impozitul actual (impozitul pe proprietate, cum ar veni) ci să introducă un impozit nou, pe lângă ăsta pe care-l plătjm deja.

      00
    • Nu am zis că este mult, nici puțin.Ca de obicei, sînt unii care fac legile și le fac publice cînd nu se mai pot modifica.
      Ideea este că taxa asta nu va fi, din nou, o taxă care să reflecte gradul de poluare real.
      Cine are o mașină Euro 7 și va face zeci de mii de km anual cu siguranță va polua mai mult decît altul cu Euro4/5 și face, săzicem, maxim 10.000 km anual.
      O taxă pusă în costul combustibilului mi se pare cea mai apropiată de o taxă de poluare.
      Nu știu cum se calculează în vest ca să avem o comparație.

      00
  3. Ce analfabet a scris articolul … de pe digi?…. …. …

    00
  4. In bucuresti avem deja autobuze electrice. Se numesc troleibuze si sunt mult mai eficiente decat niste autobuze cu baterii care vor putea functiona zilnic intre 6-8 ore. Baterii care vor deceda in 5 ani.
    Cu banii pe un singur autobuz ai amenaja un nou traseu de troleu. Dar cine gandeste ssa departe.

    00
    • Spune-le asta si alora care conduc troleibuze si trebuie sa faca slalom printre masini parcate pe b1. Oh wait, nu prea poate face slalom ca e prins de niste fire. Da, stiu, se pot amenda soferii dar ce sa vezi: realitatea este alta fata de ipoteza.

      De asemenea trebuia sa-i fi vazut pe aia 20 de oameni care impingeau la un troleu acum 2 seri in intersectia de la Leu la 6 seara printre nervi, injuraturi, claxoane, pietoni si masini s.a.

      Pe scurt: troleibuzul este cel mai ineficient mijloc de transport PENTRU BUCURESTI. Nu stiu in alte locuri cum e, chiar nu am bagat de seama genul asta de “masini” in alte tari, dar e posibil sa nu tin eu minte.

      Asa ca hai sa nu ne mai lamentam pe orice chestie pe care o face “statul” direct sau indirect.

      00
    • Pentru ca e foarte frumos ca toate strazile sa fie pline de cabluri de curent, nu? Mai in toata lumea se muta toate cablurile in subteran si tu vrei sa avem si mai multe.

      00
    • Troleibuzele nu sunt deloc eficiente.
      Sunt cateva probleme mari cu ele:

      1. reteaua electrica este foarte scumpa. Nu e vorba doar de firele de contact si de prinderi ci si de substatii de transformare, sisteme de alimentare electrica etc..

      2. vehiculele au autonomie extrem de limitata, fiind blocate pe o singura banda de circulatie. Mai mult, exista probleme de fiabilitate cu contactul electric; captatorii de curent sunt foarte sensibili, avand deseori loc „deraieri” care nu se pot solutiona decat manual, prin coborarea soferului si reinstalarea captatorilor pe fir. Flexibilitatea lor este la fel de redusa cu ale tramvaielor.

      3. vehiculele sunt foarte scumpe, la fel daca nu chiar mai scumpe ca autobuzele hibrid diesel-electrice sau autobuzele tot-electric. Se produc foarte, foarte putine troleibuze pe plan mondial, orice element fiind foarte scump, pentru ca practic toata industria nu e „serie” ci manufactura. Un troleibuz trece usor de 600.000 euro, si ai foarte putini fabricanti europeni capabili sa-ti echipeze vehiculul.

      Se pot evita problemele 1+2 cu hibrizi troleibuz-autobuz, asa cum exista la Timisoara de exemplu: troleibuze cu motor diesel care pot circula (cu viteza si autonomie restransa) in afara retelelor. Dar sunt ai dracu de scumpi; o asemenea solutie, fiind extrem de exotica, e in momentul asta mult mai scumpa decat un autobuz cu biogaz (care e cu 5-10% mai scump ca unul diesel; dar o uzina de biogaz se amortizeaza pe sine si costurile cu autobuze in 25-30 de ani), un autobuz hibrid diesel+electric sau electric simplu ,(care e cu in jur de 60% mai scump).

      Troleele au dezavantajele autobuzelor (capacitate redusa, confort redus in trafic, separare redusa de trafic) si dezavantajele tramvaielor (lipsa de flexibilitate). Avantajele sunt mici – urca pante rapid, sunt silentioase. Nici macar „nepoluante” nu sunt cu adevarat dat fiind mixul de electricitate in care 50% sunt hidrocarburi si carbune…

      De asta troleibuzele au fost complet ignorate in „renasterea” transportului in comun care se intampla in multe parti ale lumii (America de Nord, Europa, Asia de Sud-Est, Asia de Est, etc.). Si de asta chiar si azi dispar retele, chiar si in tari foarte dezvoltate – in Elvetia au fost desfiintate retelele din Lugano si Basel, si e foarte posibila o desfiintare in La Chaux-de-Fonds; si Elvetia are probabil cea mai dezvoltata industrie de suport a troleibuzelor din lume; deci pentru ei costurile relative sunt probabil cele mai joase in comparatie cu autobuzele sau tramvaiele.

      Am luat cu copy paste, aceasta postare de pe un forum.

      00
    • Sunt cateva probleme mari cu troleibuzele:

      1. reteaua electrica este foarte scumpa. Nu e vorba doar de firele de contact si de prinderi ci si de substatii de transformare, sisteme de alimentare electrica etc..

      2. vehiculele au autonomie extrem de limitata, fiind blocate pe o singura banda de circulatie. Mai mult, exista probleme de fiabilitate cu contactul electric; captatorii de curent sunt foarte sensibili, avand deseori loc „deraieri” care nu se pot solutiona decat manual, prin coborarea soferului si reinstalarea captatorilor pe fir. Flexibilitatea lor este la fel de redusa cu ale tramvaielor.

      3. vehiculele sunt foarte scumpe, la fel daca nu chiar mai scumpe ca autobuzele hibrid diesel-electrice sau autobuzele tot-electric. Se produc foarte, foarte putine troleibuze pe plan mondial, orice element fiind foarte scump, pentru ca practic toata industria nu e „serie” ci manufactura. Un troleibuz trece usor de 600.000 euro, si ai foarte putini fabricanti europeni capabili sa-ti echipeze vehiculul.

      Se pot evita problemele 1+2 cu hibrizi troleibuz-autobuz, asa cum exista la Timisoara de exemplu: troleibuze cu motor diesel care pot circula (cu viteza si autonomie restransa) in afara retelelor. Dar sunt ai dracu de scumpi; o asemenea solutie, fiind extrem de exotica, e in momentul asta mult mai scumpa decat un autobuz cu biogaz (care e cu 5-10% mai scump ca unul diesel; dar o uzina de biogaz se amortizeaza pe sine si costurile cu autobuze in 25-30 de ani), un autobuz hibrid diesel+electric sau electric simplu ,(care e cu in jur de 60% mai scump).

      Troleele au dezavantajele autobuzelor (capacitate redusa, confort redus in trafic, separare redusa de trafic) si dezavantajele tramvaielor (lipsa de flexibilitate). Avantajele sunt mici – urca pante rapid, sunt silentioase. Nici macar „nepoluante” nu sunt cu adevarat dat fiind mixul de electricitate in care 50% sunt hidrocarburi si carbune…

      De asta troleibuzele au fost complet ignorate in „renasterea” transportului in comun care se intampla in multe parti ale lumii (America de Nord, Europa, Asia de Sud-Est, Asia de Est, etc.). Si de asta chiar si azi dispar retele, chiar si in tari foarte dezvoltate – in Elvetia au fost desfiintate retelele din Lugano si Basel, si e foarte posibila o desfiintare in La Chaux-de-Fonds; si Elvetia are probabil cea mai dezvoltata industrie de suport a troleibuzelor din lume; deci pentru ei costurile relative sunt probabil cele mai joase in comparatie cu autobuzele sau tramvaiele.

      00
    • Mai nou in bucuresti cad multi copaci in fiecare vara. Tre sa-i inlocuiasca firea cu copacei mai mici ikebana gen. N-aveti voi buget de asta, abia va ajung de panselute.

      00
    • @mofo trolebuzele sunt un fel de tramvaie mai agile. sunt mai eficiente ca autobuzele pe baterii, e mai ieftin sa intinzi niste fire decat sa schimbi bateriile. (au fost unii care au calculat asta). benzile sunt ocupate de idioti sunte cu totii de acord aici dar tu vrei sa penalizam pe ceilalti. buna logica.

      00
    • Zilele trecute va uitati toti la un filmulet cu tramvaiul care mergea si numarati autobuze si trolee blocate. Acum cica troleele sunt eficiente. Astia 2 de mai sus au dat raspunsuri argumentate punctual si voi inc-o tineti pe a voastra ca nu e asa.

      Am mai si subliniat faptul ca vorbesc specific pentru Bucuresti unde 5 ani de zile (ca la atat estimezi “bateriile”) de acum inainte nu se ca rezolva problema traficului.

      Bine baietii, tot asa…

      00
    • @Razvan: Troleu nu merge la 220V sa zici ca tragi 2 fire de la priza de la tine din casa. Si chiar si asa: in ultimii ani s-a lucrat intens la ingroparea cablurilor trase din stalp in stalp si acum le intindem din nou?

      Conform unui articol luat la intamplare de pe google, aflu ca autobuzele electrice din Cluj au autonomie de 105km, se incarca „lent” in 6 ore si „rapid” in 10 minute. Zece minute. Cred ca un troleu sta blocat pe prima banda mai mult de 10 minute per tur/retur. Link: https://ziuadecj.realitatea.net/administratie/primaria-cluj-a-semnat-acordul-cadru-pentru-30-de-autobuze-electrice–161203.html . Discutia despre asta nu-si are sensul pana nu aflam exact ce modele de autobuze vor sa cumpere.

      Preturile difera intre un autobuz electric si un troleu nu pentru ca amandoua merg „pe curent”. Fiecare are un pic alt principiu de functionare.

      Iar „eficienta” este raportata la trafic. Aceeasi infrastructura pe care o au masinile, o au si troleele. Diferenta e ca o masina si un autobuz pot depasi o masina parcata, un troleu este posibil sa poata dar este posibil sa nu. Si da si fa manevre si incearca si blocheaza traficul si mai tare. Tocmai ce ti-am exemplificat ca acum 2 seri un troleu a „deraiat” in centrul intersectiei de la Leu si a paralizat traficul si mai tare.

      „eHighway” este o „autostrada” pentru camioane in Suedia. Noi vorbim de transport public in Bucuresti.

      Invata sa citesti argumentele pro si contra, sa vezi care solutie de avantajeaza mai tare. Argumentele „contra” nu inseamna „nu cumpara”, ci „asuma-ti urmatoarele”. Nu ridica nimeni in slavi nici autobuzele electrice, nici tramvaiele, nici alte masini.

      Ca fapt divers: in Bucuresti se deviaza linii de autobuze pentru evenimente, lucrari s.a. destul de frecvent. Cum deviezi un troleu? Ii muti infrastructura cu totul sau il trimiti pe o alta infrastructura deja creata pe care mai circula si altele (deci devine redundant)? Da, acelasi minus il are si un tramvai de exemplu dar un autobuz poate sa ocoleasca o zona extrem de usor.

      00
    • Problema autobuzelor electrice este autonomia. Pana nu se va inventa o noua tehnologie pentru baterii, vehiculele electrice vor fi foarte putine(si scumpe) pe strazi.
      1. orasul are retea electrica, nu o face de la zero. nu e o investitie asa mare
      2. daca un troleu are autonomie limitata, ce zici de un autobuz electric care are 250 km. ce mai conteaza ca nu e blocat pe o banda ? ai idee cat face un autobuz ca numar de KM zilnic ?
      3. aici nu cunosc, dar nu inteleg de ce. este fix un autobuz electric fara baterii. de ce ar fi mai scump ?

      „Troleele au dezavantajele autobuzelor (capacitate redusa, confort redus in trafic, separare redusa de trafic) si dezavantajele tramvaielor (lipsa de flexibilitate). Avantajele sunt mici – urca pante rapid, sunt silentioase. Nici macar “nepoluante” nu sunt cu adevarat dat fiind mixul de electricitate in care 50% sunt hidrocarburi si carbune…”

      Pai la ce zici tu aici, trebuie inventata o noua modalitate de transport, probabil teleportare, dar si asta s-ar baza pe electricitate, deci e poluanta.

      00
    • Ce legatura are eficienta autobuz electric cu traficul ? Traficul din Bucuresti nu va fi rezolvat niciodata, asta e clar.

      google „volvo electric highway”. astia de la volvo/siemens sunt prosti, oare de ce nu folosesc baterii ? ar fi mult mai simplu. da, stiu, firele arata urat

      00
    • Uitati-va si pe aici http://www.trolley-project.eu/index.php?id=111&L=3
      Asa este, tarile vestice renunta la troleu. Dar se pare ca nu.

      „The trolley bus is an extremely economical means of transport. First, it is cheaper to run then a disel or petrol bus or any other alternative bus systems now available and, secondly, it has lower infrascructure costs then the tram”

      „The trolley bus has simpler design then a diesel bus meaning they have a longer service life”

      00
    • Autobuzele astea electrice nu se incarca la priza clasica. Unele din ele( volvo cred) la capat de linie ridica un fel de pantograf si isi incarca bateria, cat oricum stau degeaba.. Am vazut in luxembourg/ suedia chestia asta implementata deja. Scapi de cablurile inestetice, scapi de banda obligatorie ptr ele, etc.

      00
    • @Razvan: vezi ca in Germania sunt de vreo 10 ani numai autobuze electrice. Acolo nu mai exista autobuze diesel si/sau troleibuze.

      00
    • @Alin:600000 de euro pentru un troleu???Ba eji nebun,cu banii astia ai trolee cu tot cu infrastructura in tot sectorul 6 coaie!

      00
  5. SUA cu neutralitatea netului e caz classic de împuşcare în picior. După ce au inventat internetul, acum îl sabotează cu spor, pentru nişte şpăgi obţinute de la giganţii telecom. Au şi ei destui de dragnea ai lor se pare.

    Trist, pe lângă că nu există nici o concurenţă reală între giganţii telecom, practic şi-au împărţit frăţeşte zonele şi au monopol absolut pe zonele respective.

    Mâine poimâine vor ajunge şi somalezii să aibă internet mai rapid decât ei.

    00
  6. Cine a scos România din Evul Mediu

    Mulți habar n-au ce a fost afacerea Strousberg și ce rege & cancelar i-a dat undă verde să-i prostească pe proști „pentru că nemți” și cine au fost baronul von Mayr & contele Kalnoky și de ce au vrut să omoare pe cineva de aici care făcea gălăgie (adică deranja și punea scama de pe umărul sacoului).
    Articolul din Adevărul e părtinitor, preaslăvește slugărnicia și încrederea oarbă în tot ce e alogen.

    00
  7. Imi exlica cineva, ca pentru prosti, treaba aia cu internetul si SUA?

    00
    • Pana acum plateai un abonament, aveau o anumita viteza si puteai intra pe orice site vroiai tu. De acum incolo operatorii sunt liberi sa faca pachete, ca la TV. Adica la abonamentul simplu sa ai acces limitat sau deloc la anumite siteuri, mai consumatoare de resurse. Pentru astea poti cumpara pachete suplimentare. De ex: pachet baza 10 dolari, vrei youtube, netflix si alte site-uri de streaming, inca 10 dolari. Ca la cablul TV la noi. Legea se aplica doar in america. Mai sunt si alte tari care nu au neutralitate netului de mult timp, in diverse forme, in general cenzura.

      00
    • Curiozitatea mea este cum se va impaca treaba asta cu folosirea VPN

      00
    • deci cat o sa coste abonament sa downloadez porn?

      00
    • 2 depuneri la banca de spermă pe săptămână.

    • Mersi, Big.
      Cu netflix & co o sa functioneze, dar cu baietii veseli cu filmele si torrentele nu cred :))

      00
    • Partea asta de consumator e cum e, dar gândeşte-te şi din perspectiva inversă:

      Să zicem Zoso are blog, site, ce-o fi. Dar RDS îi zice la zoso că îi poate da maxim 100KB/S în reţea, dacă nu plăteşte extra la RDS.

      A doua zi, Gâdea şi Badea îşi fac blog, şi cum nu duc lipsă de bani de la moguli, plătesc la RDS să le garanteze 10 MB/S în reţeaua lor.

      Încet încet, lumea se satură să aştepte 5 secunde să se încarce zoso.ro, şi se duc la ceilalţi care se-ncarcă instant, pentru că plătesc banda.

      La fel cu orice site de pe net. Vrei să fii noul facebook.com? Ghinion, facebook are garantat 10MB/user în reţeaua Comcast. Site-ul tău va avea standardul de maxim 100KB/S să zicem.

      Şi ăsta e viitorul, ultimul bastion de libertate şi egalitate a informaţiei (cu toate dezavantajele ei) s-a dus pe copcă.

      00
    • S-a dus pe copca la ei. E ok.

      00
    • As spune ca problema reala este integrarea pe verticala a firmelor de cablu. Ofera internet, tv si au serviciile lor de inchiriat filme. Problema apare cind produsul lor este mai scump sau mai putin fiabil fata de produseel altor companii si atunci prin eliminarea neutralitati vor defavoriza competitorii in reteaua lor.
      Un alt fenome este faptul ca firmele creatoare de continut (exemplu HBO) incep sa introduca abonamente unde poti vedea programul lor pe internet fara a fi obligat sa ai cablu tv, fenomen care este devastator pentru cablu TV dpdv financiar.

      00
  8. … exprimare de ziarist… citez: Traian Rusu – primar Ighiu ” vrem să aducem câte o vacă care au copii și sunt în cadrul acestui program”

    00
  9. Autobuzele electrice sunt de 4 ori mai scumpe ca un troleibuz sau un autobuz produs la Ciorogârla. Eu cred că Firea se joacă cu nervii noștri.

    00
  10. Offtopic: ce ai avut cu fontul de la comentarii? Ma ia de ochi atat de mic e.

    00
  11. Cine a scos Romania din Evul Mediu…dupa a zecea propozitie inceputa cu “totodata” sau “de altfel”, am renuntat sa citesc. Se pare ca Mavrocordat nu l-a scos inca din Evul Mediu pe jurnalistul Zamfirache de la Adevarul.

    00
  12. „…El a lansat rapid un șantier (?!) care a condus joi, pe 14 decembrie, la sfârșitul acestui principiu în Statele Unite.” – totusi, cu ce ne afecteaza pe noi santierul si neutralitatea asta?

    00
  13. Legat de ultima stire, si asta e misto: https://www.youtube.com/watch?v=Ed-5Zzdbx0E

    00
  14. ce de comentarii la 9 dimineata :D in alta ordine de idei, prisacariu le zice bine si sper sa aiba si dreptate.

    00
    • Gresit! Speram ca are partial dreptate! Nici o lege din mizeriile alea nu ar trebui sa treaca, nu doar o parte! Si sa ma pis pe iohannis daca a facut pact cu jegurile astea neocomuniste!

      00
  15. Autostrazile sunt un blestem in Romania…

    00
  16. Prisacariu face doua mari erori:
    1. CCR deja a incalcat legea respingand sesizarea USR-PNL pentru comisia lui ciordache. Si acum au fost invocate decizii anterioare, cu care ccr s-a sters la cur. Deci nu exista nicio garantie ca ccr va respinge modificarile.
    2. Daca pericolul ar fi real, tudose ar demisiona etc. Dar daca Tudose isi baga pwula si nu vrea sa demisioneze? Comportamentul lui in economie arata ca este doar un pesedist diehard care se caca in economia de piata. Nu stim daca, personal, nu este unul din cei care sustin demontarea justitiei. Stim cumva ce pozitie a avut fata de OUG13? Teoria lui prisacariu suna frumos, dar e prea frumos pentru a fi adevarat

    00
  17. Ultima fraza din articolul despre FCC este de vis:
    „El a lansat rapid un șantier care a condus joi, pe 14 decembrie, la sfârșitul acestui principiu în Statele Unite.”

    Ce santier?!?!

    00
    • Traducere cu picioarele. Originalul era in engleza si se referea probabil la un site (website). Daca te uiti intr-un dictionar eng-rom mai vechi, vezi ca una din primele traduceri pentru site este „santier”. Da, atat de prosti sunt unii oameni.

      00
  18. nu a scos nimeni Romania din Evul Mediu …inca suntem acolo. Uitati-va in jur …

    00
  19. 1. Aia cu internetu si SUA e cam grava. De 20 ani internetul a dus (duce) la prosperitate prin afaceri, a impins civilizatia umana un pas inainte si multe alte beneficii…toate astea pentru ca este un mediu liber. De acum o sa vedem cum intregi afaceri vor muri in USA, o sa fie o involutie si culmea, tocmai ei au beneficiat cel mai mult de pe urma netului cu toate firmele astea (FB, twitter, youtuburi, google, amazoane, etc)

    2. Legat de articolu de pe prisacariu.ro……..doame ajuta sa fie asa.

    00
  20. Printre strainii care au facut chestii poti sa-l pui linistit si pe Mihai Viteazu. Maica-sa era grecoaica, taica-su grec. Cu alte cuvinte 100% grec.

    00
  21. please, daca vei lua cu atentie toate declaratiile si articolele pe tema „Firea, autobuze” vei constata numai timpul viitor: „va face, va drege, va demara, licitatia, va cumpara, va investi, studiu, fezabilitate” sau conditional „ar face, ar cumpara, ar vota”. niciodata „a cumparat, a facut, a implementat”

    00
  22. La Sala Palatului e ca la moaste, cati dintre prezenti cu o garoafa au inspiratia sa duca inca una si sa o lase la gardul parlamentului?

    Ne uitam cu tristete la trecut, de viitor „csf n-ai csf”

    00
  23. Coae, niciun km de autostrada anul asta si pe 90% din comentatori ii freaca menta ce se intampla in USA cu internetul. Baieti, nu mai bine ne uitam la noi in ograda mai intai?

    00
    • Frate noi n-avem de mancare si pe voi va fute grija cum cade comunismul in alte tari din Pactul de la Varsovia? #89style

      00
    • Dacă faza cu neutralitatea ajunge şi la noi, nici măcar n-o să mai poţi afla câţi km de autostrada s-au făcut sau nu.

      Sau şi mai crunt, cât au costat şi de ce.

      00
  24. @zoso – Boss, da’ români nu mai sunt bre, in Poiana? Am fost cu telecabina azi, la urcare cu evrei, si am coborat cu arabi. No joke.

    00
    • știu, și la paradisul acvatic erau evrei și nemți. sărăcie rău la brașov, nene. vin turiștii să ne dea bani și noi nimic.

  25. La urcare, mai mult goala telecabina. Patru romani si patru evrei. Nu le-a tacut gurita evreilor cat a durat urcarea.

    In fine, stau cat stau sus, si ma duc la telecabina sa cobor. Cum vii de dupa colt dai direct in telecabina. Cand ma uit: aproape full. Si vreo 10 voci care vorbeau tare in araba, si radeau in hohote. Munich, ce sa mai!

    Prima chestie care mi-a trecut prin minte: get the fuck off the cable car! Apoi pe rand toate filmele cu hijacking. Apoi toate bancurile. Ma calmez, si-mi zic in gand: bine dracu ca n-au coborat si evreii cu noi.

    Trecem cu telecabina pe la stalpii aia unde se leagana ca dracu si se apleaca in fata de-ti vine rau. Arabetii erau in al noula cer. Faceau ca aia de se dau in rollercoaster. Whoa! Urale pe ei de ziceai ca sunt in avion si coboara spre turnurile WTC.

    Ajungem la capat, coboara arabetii primii, iar la urma, tacand malc, ce vad? Evreii! De-abia cand am ajuns la porti au inceput sa vorbeasca, dar in soapta. In gandul meu: taceti in plm ca acum se intorc aia!

    00
  26. Si ala care polueaza cu locomotiva/vaporul/drujba/soba de teracota/motoreta o sa fie scutit de la plata dijmei?Hai sa-i futem doar pe aia care au masini mici,futu-le muma in cur de criminali!!!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.