Știu, cele două nu se întâlnesc, nici logica cu jurnalismul, nici jurnalismul cu Știrile ProTV. De aceea vă propun să râdem de un material din care ne dăm seama că publicul Știrilor ProTV e format din imbecili.
Bun. Deci un Audi A6 cu 280 la oră a intrat într-o dubă, frontal, apoi a ricoșat în alt autoturism și a luat foc. Șoferul și pasagerii au murit carbonizați, dar șoferul dubei și cei din al treilea autoturism au supraviețuit.
OK. Un minim discernământ și o minimă logică ar fi trebuit să aibă loc aici, chiar dacă Marius Cesane, reporterul, a făcut istorie filosofie. Nu ai cum să ai impact frontal la 280 la oră și să ai supraviețuitori fără ca una dintre mașini să nu fie TIR, basculantă, tanc sau blindat. Simplu. Apoi, te uiți la zona unde a avut loc accidentul, stânga dreapta, și te gândești dacă mașina ar fi putut prinde viteza aia, chiar dacă era un A6 cu motor de 3 litri. Nu contează că mașina poate atinge doar 250km/h, poate era tunată. Dar ai nevoie de destul spațiu pentru a prinde viteza aia și asta se poate vedea la fața locului.
Și, la final, trebuie să nu fii idiot. Dar, dacă n-ai fi, ai avea un loc de muncă unde nu produci hrană pentru tâmpiți, ca la Știrile ProTV.
Masina avea 280 in bord si se lauda probabil la rude ca i-a dat maxim. Rudele nu fac decat sa-l citeze pe proprietarul masinii. ProTv doar face clickbait
Depinde și ce prostii o fi debitat polițaiul de la rutieră cu care-a stat de vorbă. În funcție de impact, acul de pe vitezometru sare unde-l taie arcu’. Se întîmplă des ca unul cu impact la 100km/h să aibă acu’ dat peste cap, pe la 200. I-o fi zis polițaiu’ că acu’ era dat peste cap și omu’ o fi luat-o de bună.
@Alex Mihaileanu: Am mai dat un link la aritcolul cu carambolul de pe autostrada, dar il mai dau inca o data aici:
https://www.researchgate.net/publication/283541207_Correlation_between_residual_speedometer_needle_reading_and_impact_speed_of_vehicles_in_traffic_accidents
Big Fucking Surprise! Aproape intotdeauna cu o precizie fantastica, acul vitezometrului se opreste fix la viteza impactului. Magie nu alta
„Nu ai cum să ai impact frontal la 280 la oră și să ai supraviețuitori fără ca una dintre mașini să nu fie TIR, basculantă, tanc sau blindat. Simplu.”
What is this sorcery then?
https://alba24.ro/foto-accident-pe-autostrada-a3-un-sofer-din-alba-iulia-s-a-izbit-cu-masina-de-parapeti-cu-o-viteza-de-peste-230-kmh-576267.html
Da, nu a fost frontal, asa ca doar acest aspect i-l poti reprosa celui care a scris articolul. Dar dupa cum vezi in pozele si filmarea de mai sus, poti scapa foarte foarte foarte usor la 230km/h.
Insa dupa ce am vazut videoclipul de la stirile ProTv, aia din care a ricosat initial nu era duba, ci camioneta. Mai aproape de criteriile tale, asa ca aici o sa-ti dau dreptate.
„Apoi, te uiți la zona unde a avut loc accidentul, stânga dreapta, și te gândești dacă mașina ar fi putut prinde viteza aia, chiar dacă era un A6 cu motor de 3 litri. Nu contează că mașina poate atinge doar 250km/h, poate era tunată. Dar ai nevoie de destul spațiu pentru a prinde viteza aia și asta se poate vedea la fața locului.”
Hai sa zicem ca nu e modelul asta ci unul mai vechi. 15 secunde sa scoata sfertul de mila, cu indulgenta. 400 metri ca sa treaca lejer de 160. Cu start de pe loc! In ritmul asta pana la 1km deja te-ai dus inspre 200-240, repet cu start de pe loc. Daca ai intrat pe o portiune de 500-750 metri deja cu 160 pe bord, crezi ca nu poti prinde peste 280 pana la capatul liniei drepte? Evident ca poti, dar daca nu judeci ca urmeaza un viraj sau trebuie sa eviti un obstacul, ai belit-o grav. Ceea ce presupun ca s-a intamplat cu soferul dobii al acelui A6.
Nenea Mihaileanu, ati dat click pe poza macar sa vedeti cine spune de viteza? Vad ca multi isi dau cu parerea pe net doar citind un titlu.
Ala de pe A3 nu avea 236, avea in jur de 110. F-ul ala semnifica altceva.
La 200+ se facea praf, indiferent la ce unghi intra in parapet.
Audi A6, model de prin 2000 toamna + sucevean => pericol public/idiot/cocalar/mort.
Sa imi fie cu iertare dar la suceveni nu le trebuie date permise, sunt (marea majoritate) niste descreierati in trafic. 50% din accidentele produse in Romania cred ca sunt made in Suceava. Raceri, mamă :))
Suceava este județul cu cea mai mare rețea de drumuri naționale din toata România. Fiind si un județ foarte tranzitat, este normal sa ai foarte multe accidente, multe provocate de „vizitatori”.
Tu ai auzit undeva ca prin zona Vicovului – Brodina sunt niște dementi care o calcă tare, fără permis si ai zis ca mai bine arunci un județ întreg in aceeasi oala. Pentru ca atat te duce mintea in judetul tau cu 100 km de drumuri europene probabil.
Iti multumim pentru grija si te asiguram ca vom tine cont de ea.
Wow, tu faci statisticile si pentru PSD?
Sau esti din Botosani?
Cunosc zona – ca’s sucevean descreierat, cu permis, din pacate pentru unii – si se poate prinde +200kmh daca chiar vrei si ai cu ce.
Ceasul rau pisica neagra si li s-a terminat ata.
Vin sa torn gaz peste foc. Cei care iesiti din Suceava spre Gura Humorului , stiti piciorul de pod pe unde trece centura. Mai tineti minte cate coroane de flori si cruci erau acolo pentru toti cretinii care nu vedeau ditamai podul?
Dar tine minte ca imi placea foarte mult sa merg prin suceava in anii 2000, pana prin 2008. Toata lumea, dar absolut toata lumea mergea pe banda 2. Puteai sa traversezi orasul cu o viteza de invidiat doar stand pe banda 1. Nimeni nu facea legatura intre masina care trecea pe langa ei si banda libera. Nu glumesc.
Sitting duck, pe banda 1 merg cei din Botosani. Care-s niste prosti, iar sucevenii nu se asociaza cu prosti
Da… dar era Audi nu Mercedes cum ai zis tu.
Asta schimba totul!!!!
In dreapta articolului scrie ca doar o victima a fost identificata , dar in articol se specifica si numele celor care au fost implicati. Cum de?
Se stie ca erau 5 tineri in masina, doar unul a fost identificat, restul sunt doar niste ramasite. Greu cu logigca…
poate 280 km/h era viteza relativă a primelor 2 mașini implicate în accident, una față de cealaltă.
Mi se pare mult mai probabil să fi fost 2 mașini, fiecare cu ~100..150 km/h și care merg unul spre celălalt pe aceeași bandă.
De obicei, în astfel de cazuri de coliziune frontală se calculează viteza combinată a celor 2 mașini, cine a comunicat datele despre accident s-a referit la viteza combinată iar ăștia de la protv au luat-o de bună ca fiind viteza unei singure mașini.
Cine plua calului calculeaza viteza „combinata” „de obicei”? Habar n-ai ce spui. Dpdv fizic viteza „se combina” doar daca una din masini e de fapt un zid complet nedeformabil care merge cu 150kmh.
@diosmio… eu m-am referit la viteze, nu la forțele de impact. mere vs. pere.
https://www.youtube.com/watch?v=r8E5dUnLmh4
si care e scopul adunarii celor 2 viteze? ca sa se laude cocalarii ca i-au dat 280 si sa scuipe babele in san de satanele alea care nu se mai satura? ca din punct de vedere al fizicii nu are absolut nici o relevanta…
@thebblack
când te afli în mișcare în trafic într-o maşină dotată cu radar/lidar, dar cu aparatul pornit pe calibrarea pentru măsurări statice (la punct fix), aparatul ăla va indica viteza combinată a celor două vehicule… vehiculul în care te afli şi cel care vine spre tine.
Cine o fi comunicat detaliile despre accident nu și-o fi dat seama de diferență.
Adi, „De obicei, în astfel de cazuri de coliziune frontală se calculează viteza combinată a celor 2 mașini, cine a comunicat datele despre accident s-a referit la viteza combinată iar ăștia de la protv au luat-o de bună ca fiind viteza unei singure mașini.”
de obicei prostii calculeaza astfel. daca nu vrei sa te confunde lumea cu ei o sa te feresti ca de dracu sa sugerezi ca ar avea vreo utilitate chestia asta.
Ca să-l parafrazez pe guță, tre’ să fii mai nărod ca ăia de la ştirile protv ca să îi citeşti şi să îi mai şi iei în seamă.
@IROD …corect. televizorul tresa mearga si spatiul de emisie trebuie umplut cu ceva. tresa n-ai treaba sa te apuci sa faci analize pe text.
O ruda de-a dobitocilor care au ars spunea, cu ceva mandrie, ca a auzit ea ca nepotul mana tare, cu 280 la ora. Ca aia de la protv au crezut-o e altceva… Din presa de aici am citit de 200 la ora. Masina pe care a lovit-o prima data era un camion… sau oricum nu duba. Mercedes Vario: https://i.ytimg.com/vi/nCfnvxdQ-Hk/maxresdefault.jpg
A treia masina, in spatele Mercedesului, era un Tiguan; la volan era un sofer de tir. Ma gandesc ca are ceva experienta si ca poate aproxima vitezele; el a zis de 200 la ora.
Altfel nici o pierdere, un muist in minus pe sosele. Cat de dobitoc sa fii sa ai viteza aia?
Pe acelasi tipar, conform martorilor oculari babe si mosi, toate motocicletele merg intotdeauna cu peste 300 km/h.
Am înțeles că în zonă au fost multe accidente, poate nu este bine semnalizata curba, poliția rutieră ce face ?
Nici măcar nu e o curbă dificilă, dar vine după o porțiune de câțiva km de European în linie dreaptă.
asa e sunt idioti aia de la pro tv.
cum un audi a6 (2.0,2.5,3.0) e imposibil sa prinzi 280 exceptie daca e 2012 in sus si ca sa prinzi viteza aia ai nevoie de autostrada sau mult drum drept. e idiot ala care crede ca pe drum national poti merge cu o asa viteza
acum ceva ani am mers ca pasager in spate intr un audi a8 4.0 diesel cu 280km/h si a fost nevoie de 3-4 km linie dreapta 4 benzi ( 2 pe sens ) si pot sa va spun ca te faci kkt la viteza aia in caz de accident
gresit, la viteza aia nici rahat de-o analiza nu mai ramane din tine :-)) lol
Uite un live din mașina cu accidentul
https://www.facebook.com/marius.nastiuc/videos/1465126743564620/
Manele la maxim, tuning cu lumini disco si un motor ce urla disperat + „Cat e acolo manca-t-as?”
Ce se poate intampla?
Eu sînt luminitele galbene de probleme pe la motor aprinse în bord ca la orice taran prost care s-a înfipt la masina mai scumpa decît îsi permite de fapt