De pe AdAge:
All-in net earnings rose 15% to nearly $2.3 billion for the quarter, with nearly half the gain from those digital media cuts. Rival Unilever, which hasn’t pulled out of YouTube but similarly reduced marketing spending last quarter, increased global organic sales 3% on flat volume. Rivals Kimberly-Clark Corp., Colgate-Palmolive Co., RB and Johnson & Johnson’s Consumer business all had down or flat organic sales and volumes, mostly combined with decreases in advertising spending where that was reported.
Asta după ce în februarie au scos reclamele de pe unele canale de Youtube și de pe unele site-uri dubioase și înșelătoare.
Asta în ciuda unei retorici prezente și la noi, care susținea că și extremiștii și idioții sunt oameni și cumpără produse. Doar că nu prea. Adică cumpără, dar nu sunt influențați de reclame, care sunt unealta diavolului.
Plus, e foarte amuzant că tocmai anul ăsta, când e cu video, ei să își retragă reclamele de pe Youtube.
Deci exista viață și după Antene?
Nu se poate boss. Se știe că tataia care se uită doar la a3 folosește 365 de tuburi de pasta de dinți pe an, 1000 de săpunuri și 450 de șampoane (tot pe an).
Păi nu scad vânzările? Mai gândește-te puțin, cum plm să nu îți placă a3.
sa vezi problema cand marile companii o sa isi dea seama ca platesc reclame degeaba…si lipsa lor nu are nici un fel de efect negativ asupra vanzarilor. Si probabil ca isi vor da seama in viitor…scot putin cate putin, taie din bugete putin cate putin.
Man sunt articole pe net destule care arata corelatie intre publicitate si vanzari. In cazul de fata gasisem ceva pe net cu P&G care primise doar cifre simple gen locatie si interactiune cu produsul promovat fara alte info https://adage.com/article/cmo-strategy/p-g-tying-snapchat-ads-store-sales/301405 …
Cum, YouTube nu e Dumnezeul publicității online?
Tool-ul ăla de la Google care măsoară Brand Lift și alea-alea mințeau? Noooo…
Sa fim seriosi, extremistii si idiotii nu au cum sa-si permita mare lucru. Nu sunt numai saraci cu duhul, sunt saraci in general. Poate incep din ce in ce mai multi sa se prinda si site-urile astea mizerabile o sa moara.
Si pe la televiziuni s-ar putea face ceva curatenie: Romania TV, Antena 3…
Bre Zoso… da’ ce „clientela” ai si tu…
Sau cei care dau cu „du-te ma-n’dislaicu’ meu” reprezinta extremistii care nu conteaza?
Urasc „organic” orice content video. Ex: Digi… Daca a fost descoperita o noua pictura rupestra cu OZN-uri si lasere in tunelurile dacice din Bucegi, ei au un video de 8 minute si nu 2-3 fotografii, cum ar fi normal in epoca vitezei.
Intotdeauna m-am intrebat ce s-ar intampla cand companiile mari nu si-ar face reclama. Renunta cineva la Cola ca nu au vazut reclame? Exista reclame la Zara? Nu se vor mai vinde iPhonele?
Nu renunță nimeni, dar la un moment dat o sa înceapă sa scadă vânzările. La companiile mari reclamele nu sunt pentru promovarea vânzărilor, sunt pentru mentinerea a lor.
asa crede si eu, daca Pepsi si Coca Cola nu-si mai fac deloc reclama, iar Adria Cola isi face agresiv peste tot, o sa se vand un pic mai multa Adria si mai putina Pepsi si Coca.
Agentiile stiu sa-si vanda marfa.