Testat modelul nou, 2.0 benzină, cu cutie manuală.
E un crossover micuț și simpatic, bun și pentru o familie cu doi copii și pentru două cupluri. Portbagaj micuț, loc în spate pentru pasageri cam la limită (eu am 1.83, în spate abia aveam loc dacă în față era un șofer ca mine, și la picioare, și la cap).
Motorul destul de sprinten, 120CP, bun la consum (7.4% combinat oraș șosea), nu mă prind de ce insistă cu faza “la modelul X motorul scoate 120CP, la modelul superior scoate 160CP”.
Nu are 4×4, dar nu s-a făcut pe râs pe serpentine și pe macadam, am încercat să o forjez un pic și să o scot de pe traiectorie, că aveam loc, n-a vrut, pentru că e joasă.
Interiorul extrem de simplu și de ieftin, bordul prinde praf instant și trebuie curățat frecvent. Ecranul din mijloc cam aruncat cu furca acolo. Nu are navigație, pentru că oricum toată lumea folosește telefonul (are 2 prize USB și o priză de brichetă). Nu are cotieră, e posibil să fie ca opțiune. O altă chestie neplăcută este că suporturile de pahare sunt în spate, mâna face un traseu lung și incomod pentru a ajunge la ele.
Scaune foarte confortabile, heads up display, keyless go, cameră marșarier, avertizare la părăsirea benzii, suspensie confortabilă.
Prinde maxim 170km/h.
Sigur, 22.000€ e cam multicel, dar nu știu dacă cu un motor extrem de fiabil și o marcă așa de cool.
Testată prin amabilitatea lui Alex.
E foarte frumoasa Mazda CX3, mai ales varianta pe rosu. Cea mai frumoasa grila din toata gama Mazda. Dar… dieselul are doar 105 cai, iar cotiera fata lipseste.
Ma gandeam cum sa fac sa iau un Mazda 3 diesel, si deja imi fugeau ochii dupa 2.2 150 CP. M-am dezumflat cand am vazut cat e impozitul. Cea de 1.5 105 CP nu prea ma atrage. Asta de o am acum are 110 CP, si parca as vrea un pic mai mult.
Mai este Elantra, dar HAR nu vrea sa-mi aduca varianta Sport din State (200 CP, benzina, turbo), care are suspensie independenta pe spate. Dupa 10 ani cu bara de torsiune, mi s-a cam luat.
Focus. 2.0 tdci 150 cai sau 1.5 ecoboost 150 cai. Ai si cotiera fata (doar pe titanium cred), ai si suspensie spate independenta…
Am inteles, deci tu ai vrea negocieri dar nu ai cu cine pentru un import special de masina din US de 200 de cai, turbo nene, dar te-a speriat ca la 2.2 impozitul e 800 de lei pe an in loc de 100 sau cat kkt este sub 1.6 :)). Adica toata pasiunea ta pt CX3 s-a topit pentru un kkt de diferenta de cam 50 de lei pe luna, cat o pizza mai buna. E bine de stiut ca de-aia nu iti iei tu CX3, pentru aia 50 de lei pe luna in plus :))).
Nici nu pare ca aberezi gratis.
dupa cum am zis si la televizor: daca 150 de euro te pun in cap, ramai la mersul cu metroul. Mai citesti o carte, mai faci o integrama.
Băi frate, ne spui că te-ar interesa o Mazda 3 cu un cost minim de 21 000 €, dar te-ai oprit în cei 500 de lei diferență de impozit. Pff…
Am uitat sa te intreb, aia pe care o ai acum e modelul ala salbatic de logan cu echiparea de varf? Ai incercat si la Ford Romania, poate ei vor sa iti aduca din State Mustangul ala cu suspensie independenta pe spate… Desi si la ala s-ar putea sa fie o mica problema impozitul, cred ca e chiar mai mare ca la Mazda CX3, e aproape cat la hyundaiul ala de 200 de cai, turbo.
Lasand gluma la o parte, pune mana pe carte si invata, nu mai pierde timpul pe net, nici nu iti dai seama cand trec 3-4 ani si ajungi sa dai bacul si te pomenesti ca iei nota mica.
Eu am vrut sa o fut pe Jessica Alba, da vaca bea numa cocteiluri scumpe. Ma gandeam sa o fut pe Marisa Tomei ca asta e mai purie, nu mai bea atat, dupa atatia ani de laba mi s-a luat sa fut chestii care stau numa cu mana pe bere…
aud că jessica alba e iar gravidă. tu sa borcea, care ați fost?
Vezi ca la Tomei ai concurenta mare, vrea sa o futa si George Costanza, si ala e mai celebru ca tine.
Iar s-a revarsat prostia in comentarii. S-a umplut Romania de specialisti in masini.
In primul rand am zis ca vreau Mazda 3, nu Mazda CX3. Geez!
500 de lei pe an diferenta la impozit e o suma foarte mare cand o adaugi la Casco, RCA, revizii obligatorii, rovinieta, ITP, anvelope de iarna, combustibil etc.
Baiatul cu Ford: Mazda 3 sedan, pentru ca am nevoie de un portbagaj mai mare decat o nuca. Altfel imi luam i30.
Nu, nu am Logan.
Celalalt destept: la Ploiesti nu exista metrou. Oricum lucrez de acasa.
Pentru fani: BAC-ul l-am luat pe la sfarsitul anilor 90. Licența pe la începutul anilor 2000. Facultatea făcută la stat, fara taxa (nu la fabrici de diplome, ca voi), intrat cu examen, nu cu mediile din liceu obtinute pe spaga.
Vezi ca 1.6 de pe Talisman/Megane parca are 200cp daca tot vrei impozit mic. Comentsrii valide mainsus…
Hai ca-ti fac eu viata mai usoara ca sa intelegi de ce te-a luat lumea la p**a pe aici.
1. Tu esti genul ala de om care intrerupe pe cineva din discutie ca sa-si spuna el povestea lui ca e mai importanta. Invata sa discuti un subiect dpdv obiectiv, sau daca spui ceva personal o faci ca sa intrebi, ceri lamurire sau sa adaugi ceva la discutie. Altfel, ori dai informatii ori ii doare pe toti in fund de detalii minuscule si gusturile tale. In anii 90 gusturile nu se discuta nu era valabil sau cum a fost la revolutie? Nu prea ati avut gusturi inainte si ati inceput toti sa le discutati deodata?
Atatia ani trecuti prin viata si unii inca nu stiu sa discute un subiect.
@Bluehand – Talisman e prea mare pentru 1.6. La fel si i40 pentru 1.7
@Shack – luatul la puma e ca mersul la Paris: nu e de ajuns doar sa vrei. Mai trebuie sa si poti. In rest, nu cred ca ai ce sfaturi sa-mi dai. Apoi, discutia e legata de CX3 si de concluziile trase de Stig dupa review. Nu prea esti atent.
Ba ia nu va mai băgați peste Leo c-a fost virgin până la 30 de ani.
@Mumu – am futut mai putin, nu am fost virgin. N-ai fost atent, ranchiunosule.
Boss, adun CASCO, RCA, revizia anuală, 2 anvelope (să zicem că schimbi un set la 2 ani) și combustibil pentru 15 000 km/an. Imi dă vreo 10 000. Să înteleg că ăia 500 de lei/an, adică 40/lună, adică 2,5 pachete de țigări/lună sunt problema, atât timp cât în rest mașina e ce trebuie? Fii serios…
@Stefan – ce naiba e asa greu de priceput? Cand dai 500 de lei pe an, si atat, e suportabil. Cand adaugi 500 de lei la 10000, e foarte greu. Tu intelegi notiunea de limita?
Asa, cate 500, cate 500, poti sa adaugi pana maine. Undeva trebuie sa te opresti.
Tocmai, că din punctul meu de vedere, dacă tot dau oricum 10 000 anual, încă 500 în plus ca să mă simt bine (să cumpăr mașina care e ce trebuie pentru mine) reprezintă un mizilic. Că ăia 500 oricum i-aș cheltui de-a-n pulea pe parcursul anului. Mi se pare că te scumpești la tărâțe și te ieftinești la făina. Atât.
Defapt,ca sa nu te mai certi cu nimeni ,recunoaste ca ai preconceptii de roman. Numai un roman n-ar lua un motor de 3.0 care consuma 2% pentru ca e impozitul 1200 lei.
Pari genul ala care trage de rupe sa isi ia masina pe care o viseaza dar dupa aia nu isi permite sa mearga cu ea/n-are nevoie.
Impozitul este 800 de lei pe an! Chiar asa te-ai speriat? Dai 20.000 de euro pe masina si te sperie 800 de lei?
@Adi – Impozitul ala se potriveste la masina mult mai scumpa.
de fapt sunt vreo 700lei diferenta. PE AN. La o masina de 90.000lei.
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Ce prost e Leo.
sefu, nu toate peste i20 au suspensie independenta spate? parca asa stiam, de Hyundai vorbesc.
@animaloo – du-te ma, si ia-ti tu, daca eu sunt prost. Eu tin o masina (luata de noua), cam zece ani. 7000 de lei impozit, e mult.
@alxzen – din pacate, nu.
da ma. Si nici nu mergi cu ea ca si benzina e scumpa ma. Si nici nu ii faci asigurare, ca si aia e scumpa.
Sa iti mai zic odat: cand zici „voiam sa imi iau o masina de 22k Euro dar m-am blocat in aia 700lei in plus de la impozit” rad si curcile de ce cacat mananci.
macar de te plangeai de un 3l. 2000lei/an sunt intr-adevar o suma la care sa marai.
Leo după 30 de ani a futut o gagica și inainte mai puține.
@animaloo – de-ala aia tu in loc de creier.
@Mumu – daca nu esti cuminte iti public aici poza de pe sentimente.ro
Ba leo sa moara gibilan cat de incoerent esti si nici nu-ti dai seama, mai mult mai si insisti. „Adunat la 10000 acei 500 de lei sunt foarte mult”? Bullshit, n-are nici un sens.
Stii cum e, daca n-ai nimic util de spus poti sa si taci din gura, nu era nevoie sa ne spui cum vrei sa-ti iei masina, dar ti s-a rupt clanta de la usa si acum tre’ sa chemi electricianul, dar doar daca aduce din SUA un 200 de cai sa inlocuiasca bara de torsiune.
Inainte sa te apuci sa-mi transmiti si mie „sa-mi iau io daca-s asa dastept”, tin sa-ti spun ca am deja un 2400cmc si un 2300cmc in curte, deci poti renunta.
Ia ma Leo să mă văd și eu.
Cine mai foloseste in ziua de azi cutie manuala ?
Eu. Si sa stii ca imi place!
@corneli – Doar 99% din soferii români.
Cam toti astia din romania cu venituri lunare sub 2000 lei
Astia, care preferam cutia manuala.
@Robert asa crezi tu. Afla ca venitul meu e mult peste medie si pentru asta tot masina cu cutie manuala mi-am cumparat.
Cutia automată e superbă. Înafară de momentele când trebuie să mergi cu 10 km/h.
Pornești de la semafor și vezi momentul când ceilalți schimbă viteza (într-a II-a) și tu deja ești pe cale să treci într-a III-a
Modelul superior are altă cutie de viteze probabil, de unde și posibilitatea de a crește la 160 din soft, dacă e situația de la Mazda 3, unde îi poți da max 20-30 CP fără să o crapi prea repede.
Pt navigație se poate face puțină șmecherie cu computerul ăla și bagi și singur navigația dacă nu vrei să dai 500€ la reprezentanță.
e mai bună navigația aia ca waze?
este aceeasi transmisie, calutii in + sau – vin doar din soft
Păi e cu 500€ mai proastă, să zicem, dar măcar nu ți se încălzește telefonul vara și își dă shutdown. Depinde de fiecare până la urmă, nu toți sunt fani navigație pe telefon.
Oricum, merge cu mirroring și folosești displayul de pe bord.
@barto: poate nu e ca la 3 atunci. Sau o fi schimbat mai multe din 2016.
am luat navigația, să fie, dar tot waze e de bază. Cât timp harta nu e bazată pe date crowdsourcingate ca Maps or Waze, nu e utilă…
@Teniescu: Benzina aspirat, nu merge din soft
@mika: Mazda pe același motor are 2 variante de putere: g120 si g165. Totul e din soft, garantat. Cum spuneam mai jos, Andrei AMC din Brașov softeaza și cunosc persoane care au facut-o. Poți căuta informații și pe forumul monomarca Mazda din România.
120 vs 165 (nu 160) e acelasi motor doar ca cel de 120 e limitat software ca sa se incadreze intr-o zona mai buna de emisii pentru UE. Iar pana la 4000 turatii se comporta la fel. Diferente are fi ca 165 are vitezele mai scurte, mai era o chestie de aerodinamica (se inchide automat ceva in spatele grilei fata la viteze mari) si consuma mai mult (10-15%).
Eu cu motorul de 120 am 8.8% in 9000km pe o mazda 3.
Iar cu navigatia n-am vrut sa dau 500E (plus inca 100E pe an pentru actualizare harti) si nici macar 50-100E sa iau cardul de pe net din zone obscure, cat timp folosesc waze sau here maps pentru afara (ma rog, acum dupa 15 iunie cred ca raman doar pe waze si in afara). De fapt masina are navigatia inclusa (GPS), cumperi doar cardul cu aplicatia si hartile.
Nu stiu daca e optional cotiera :))
https://www.cx3forum.com/forum/interior/553-armrest-accessory-5.html
Cu genunchiera n-o avea?
urat arata zona aia de clima… parca e de pe mitsubishi de acum 10 ani.
Sunt oameni care apreciaza configuratia asta, fiind mai practica. Nu trebuie sa iti iei ochii de la drum pentru a modifica temperatura etc..
boss, 90 % din masini cu clima au un anumit tip de rotite, pe care poti sa le folosesti fara sa iti iei ochii de la drum. Asta nu inseamna ca trebuie sa arate atat de ieftin si sa fie atat de mari (aproape ca arata mai bine pe ultimul tip de Logan – ma doare inima sa spun asta).
cotiera e vreo 200 euro, e ceva optionala. S-a zgarcit degeaba, din moment ce si-a pus si interior de piele.
Mi se pare o masinuta faina, dar portbagajul si spatiul din spate mi se par eminuscul pt o familie cu 2 copii. O chestie mi se pare interesanta e ca are aceasi garda la sol ca si Mazda 3, care are interiorul mai fain.
Consumul e la condus normal sau sportiv?
sportiv.
e mașină de testdrive, nu s-a zgâßrcit nimeni, nu fi căcănar.
Atunci s-a zgarcit dealer-ul, fiindca nu am vazut nici un CX-3 cu cotiera, nu stiu de ce nu pun rahatul ala de cotiera care desi arata naspa, e practic la drum lung.
Tot am comparat Mazda 3 cu CX-3 si din pacate CX-3 pare facut doar ca sa aiba si concurenti pe segment (stiu, asa se face sa faci bani) dar masina e bazata pe Mazda 2, dar e putin mai mica ca o Mazda 3, are aceasi garda la sol, portbagaj mai mic, spatiu in spate mai mic, interior mai urat.
Singurul motiv pentru care ai cumpar-o ar fi sa creada lumea ca ai un mic SUV desi nu e? Din cate tin minte pozitia la volan e cam tot ca la un hatchback nu? Nu simti ca vezi lumea de sus.
inca ceva, asta avea sistemul audio Bose? Ca atunci portbagajul e mai mic decat modelul fara subwoofer in portbagaj.
Se simte ca nu are independenta pe spate? Cum ia gropile?
n-are automata ce kkt de masina e asta? plus usa aia din spate e urcata pana-n tavan, vezi o pendula afara ca pasager. astea ar fi cam singurele defecte mai serioase.
se gaseste varianta 2L 146cai care probabil e ceea ce vrei si cu automata evident de pret sunt totusi in dubii
la lungime zic ca s-au inghesuit, puteau sa mai arunce vreo 15-20cm mai sunt si oameni mai mari decat muritorii de foame din tarile de lumea a3a dar.. tinand cont ce masochisti sunt japonezii n-am ce zice.
E deja cu 25cm mai lungă decât modelul pe care se bazează; nu prea poți să mai adaugi fără să schimbi wheelbase-ul (adică alte costuri) sau să se ducă naibii dinamica (adică nu se mai cumpără). Nu încapi în spate? Există CX-5, CX-9, Ford Transit, Volvo FH`16…
Chiar daca poate nu da impresia, CX3 este pe platforma de Mazda 2. Deci spatiu si portbagaj mic, la nivelul clasei mici. Pentru ciudatenia cu motorul „castrat” la 120 cp se gasesc solutii, chiar la tine in Brasov, la Andrei AMC
Daca nu esti lesinat dupa lookul CX3 si pozitia mai inalta, Mazda 3 este mult mai interesanta din toate punctele de vedere.
Modelul american standard e 2 litri si merge super! A avut fecioru’miu (26 de ani) una 2010 dupa care a cam trantit-o si-a schimbat-o cu una 2015, tot automata, bineanteles. Astea skyactiv au compresie mai mare (13:1), cred ca e cea mai smooth si mai responsive masina care-am condus-o vreodata!
cred si eu cand treci de la logan 1.4 mpi. Cea mai responsive masina cu 120 cp?
@venom: N-am inteles, sorry. Is plecat de 20+ de ani, n-am condus logan niciodata, nici nu-s curios, thx. Si de cai n-am studiat sa vad cat are, tocmai am cautat de curiozitate: 150.
https://www.mazda.ca/globalassets/cars/brochures/2015-Mazda-3-Brochure-EN.pdf
Eu am facut test drive cu acelasi model dar 4×4 automat, tot benzina, in varianta Revolution top. Era 25.000 pretul si fata de asta testata de tine mi se pare ca merita diferenta de 3000. E una singura in Bucuresti in configuratia asta la test drive pe care o paseaza dealerii de la un showroom la altul.
Mi-a placut ca pentru tipul asta de masina e foarte stabila si cu jante de 18 nu scutura asa rau. Motorul e silentos si placut la ureche. Cutia e automata clasica, dar mie imi plac astea vs DSG.
Portbagajul e o gluma. Nici pentru familie cu 2 copii si nici pentru 2 cupluri nu e potrivita. E mai mult masina de dama de oras si iesiri pe distante scurte, dus copilul la scoala/gradi. Sau pentru un cuplu fara copii.
Pentru un motor de 120 de cai trage rezonabil, avand destul cuplu.
Nu am testat capacitatile in teren accidentat si nici nu cred ca e genul de masina facuta pentru aratura.
Cu jante de 18″ nu scutura? Care e standardul tau de confort, ca sa nu lasi o impresie gresita aici?
235/60/16
Ma refer la masina, nu la cauciuc. Daca intr-adevar mergi pe talonul pe care l-ai mentionat si confortul ti se pare la fel si in Mazda CX-3 cu jante de 18″, inseamna ca suspensia masinii tale nu e foarte buna. Ar trebui sa plutesti pe ele. CX-3 ul este rigid cu rotile de 18″ si deranjant pe drumuri proaste. Asta comparand si cu un banal Golf 5 cu roti de 17″.
Achizitionat CX3 model 2016 , echipare Revolution, 2.0 benzina, cutie manuala, cotiera primita bonus
Revolution Top vine aditional cu amplificator Bose,Volan Incalzit, BSM – Blind Spot Monitor, Adaptive Cruise Control si Inteligent Lights . Pret 21.600 – ticket rabla = 19.400E
Navigatia costa 400E in reprezenta, dar SD-Cadul (full europe) se gaseste cu ~40E (cautati pe forum)
In mare ce nu stie lumea e ca CX3 este construit pe sasiul de Mazda 2 , motiv pentru care-i mai mica decat Mazda 3 .
Accesoriile le gasiti aici
Catalogul pentru modelul 2017 il gasiti aici
Pentru ce carici o trebui volan incalzit???O lume plina de nebuni.
Da chiar asa. Nu e ca si cand în Romania e frig iarna
Pretul e corect? Vad pe site la mazda ca modelul de care vorbesti incepe de la 24190…
2 remarci as avea:
a. cum e mai bine pana la urma cu suportul de pahare? stiu ca intr-un articol anterior in care era review la noul Audi A4 spuneai ca si minus faptul ca suportul e in fata iar schimbatorul in spate.
b. (off-topic) cu ce device ai facut pozele?
a. nu știu cum e mai bine. teoretic, daca le pui pe la mijloc, ar fi foarte bine. in față riști să daiu intr-o groapă și să sară sucul pe bord. în spate nu ajungi bine la ele.
2. sony rx10.
Consum ala e bestial de bun avand in vedere ca ai mers sportiv si este pe benzina. Eu am diesel 1.9 si merg normal, consum de 6 combinat. Despre benzinarele de 2.0 am auzit ca sub 10 nu scad la mers sportiv.
Eu diesel 2.2 (cx-5) și văd că s-a stabilizat pe la 8.2 în ultima perioadă. 90% oraș însă…
o alegere excelenta, SUV + diesel in oras. Te felicitam.
Da, că CX-5 e de fapt mașină de zdruncinat pe drumuri forestiere alături de tractoare, IMS-uri și GAZuri. My bad, promit că o să-mi pară rău că am dat fosta mașină de lux pe asta.
venom, esti si tu unul din aia care au invatat poezia diesel plus oras. daca dieselul meu scoate 20% mai multe noxe dar consuma 20% mai putin combustibil, faci tu aritmetica?
E ok în oraș cât timp o mai scoți din când în când pe autostradă, să nu se înfunde filtrul de particule. Cu procente cam egale de oraș/autostradă/DN și mers mai smucit am media de 7.8 pe motorul de 175CP (și pe autostradă papă destul).
Mazda 6, motor 2.5, condus super sportiv, consum mediu in bord de 10.1 la 30000 de km.
trage frumos 2.5 ăla
Ce tare, ai simtit nevoia sa te lauzi un pic si cu fosta masina de lux, de parca avea vreo releventa in context. Sa speram ca o sa scapam in curand de motoarele de tractor mai ales in oras si sa ne miscam spre full electric.
Sunt 2 variante, Menetz ori taie copaci pe drumurile alea forestiere ori si-a luat casa la porumb la Greenfield.
Nu-mi place motorul, 2.0 si 120cp. Prefer 1.2 turbo 120cp. De ce? Las graficele putere-cuplu pt. Mazda vs. Renault pt. comparatie 2.0 vs 1.2.
https://www.cpa-chiptuning.de/images/diagramm_f/en/2450_1.png
Bun, le-ai lăsat ca să ne arăți ce? Că motorul 2.0 aspirat dezvoltă mai mult cuplu și mai multă putere de la 2500 rpm în sus?
Sper că ştie toată lumea că raportul dintre putere şi turaţie reprezintă cuplul, da?
Data viitoare cand incerci sa folosesti grafice ca sa arati ceva ar fi de ajutor sa stii si ce reprezinta, altfel te faci de kkt. Ca acum, adica.
Daca te uiti cit costa un Fiat Tipo cu motorul T-Jet de 120 CP, pretul e chiar bun. Acum nu stiu daca japonezii si coreenii platesc vama pentru masini sau daca exista vreun acord EU si din cauza aceasta pretul este mai mare un pic, insa eu as prefera calitatea japoneza in decrimentul turcilor.
E draguta. De fapt sincer sa fiu imi place dizainu’ de la mazdele astea noi. Ce nu-mi place la CX3 e …” crossover micuț și simpatic, bun și pentru o familie cu doi copii”. Nu stiu cum se descurca o familie cu 2 copii cu cutiuta aia ce tine loc de portbagaj. Eu o vad mai degraba ca masina de naveta si de fugit cate un uichend la munte. Sau ca masina sotiei.Asa o vad eu. Dar cum am mai spus. Nu sunt vreun guru in auto si nici nu am pretentia ca opinia mea tre sa fie lege. Eu nu as lua-o ca masina de familie. Punct. Eu inteleg ca niste baieti ti-au imprumutat-o sa te dai si trebuia sa spui si ceva frumos despre masinuta dar nu inteleg cum ti-ai dat tu seama ca …motorul e extrem de fiabil in cativa km?
Si am impresia ca daca nu are 4×4 atunci nu e crossover. E break sau hatchback. Ma rog constructorul poate sa o numeasca si coupe desi are 4 usi. Cum au facut cei de la mercedes cu GLE. In rest masinuta e chiar misto.
Multe crossovere au opțional AWD, ca și asta (modelul testat nu are, nu înseamnă că toată seria e la fel). Ce-i faci, îi zici „hatchback-ul CX-3” la versiunea cu tracțiune față și „crossover-ul CX-3” la versiunea AWD?
Motorul e mai fiabil că e simplu, n-are turbo, de unde vin multe din probleme. E același motor folosit din 2011-2012 pe multe modele și încă merge.
Iei la bani marunti pe aia care fac review-uri la masini dar tu faci review-uri mai proaste ca ei :)) Sau…asa ar trebui prezentata o masina? „Avem navigatie, scaune asa si asa, nu-mi plac oglinzile, are de aia dar nu era nevoie de aia, avem cutie manuala, e dizăl, nu prea trage” :))
Cu deosebirea ca el nu a făcut review ci spune ce îi place lui și ce nu. Atât cât se pricepe. oricum, nu ai cum să mulțumești pe toți cu astea pentru ca tine de gusturi.
sincer cam asa ar trebui, simplu si la obiect, nu ca ala cu directia incisiva si trenul de rulare ferm.
Fara suparare, dar am citit cateva sute de reviews/mini reviews in ultimele luni, ceea ce ai scris este la acelasi nivel cu ce ai criticat aici: https://zoso.ro/considerare-masina-baza-acestui-review-auto/ sau mai rau.
„Motorul destul de sprinten, 120CP, bun la consum (7.4% combinat oraș șosea), nu mă prind de ce insistă cu faza “la modelul X motorul scoate 120CP, la modelul superior scoate 160CP”.” – fraza e lipsita de logica si nu spune nimic.
„Nu are navigație, pentru că oricum toată lumea folosește telefonul (are 2 prize USB și o priză de brichetă). ” – really now? android auto sau apple carplay macar in trecere?
” Nu are cotieră, e posibil să fie ca opțiune.” – e stupid sa nu pierzi un minut sa vezi daca e sau nu e (nu e)
„heads up display” – head-up display. Si nu, nu e acceptabil sa o dai in bara cu ortografia la modul asta cand futi in gura o gramada de reviews pe acealeasi teme.
„am încercat să o forjez un pic și să o scot de pe traiectorie, că aveam loc, n-a vrut, pentru că e joasă.”. nu, pe bune?
Serios, daca ai de gand sa faci misto de chestii penibile de genul asta (si sunt tone), fix you own shit. Chestia pe care tocmai ai scris-o e genul de articol pe care l-ai fi facut praf in doua paragrafe (si pe buna dreptate)
poți cere lămuriri suplimentare dacă n-ai înțeles ce e cu fraza aia și sunt sigur că vei primi. ea are logica ei.
cine pendula mea are așa ceva în mașină? câți români au SIM cu date nelimitate băgat în mașină?
nu, faptul că tu auzi că prin afară zboară avioane și ăia de acolo fac niște chestii simpatice, dar care sunt abia la început, nu înseamnă că gata, românii vor dori toți asta. pana mea, românii nu vor cutii automate și tu le ceri să dea bani pe apple car play? te auzi ce zici?
ai dreptate.
yep. omul vrea să știe cum stă mașina dacă o scoate un pic de pe șosea. nu vrea să stea pe rollers, nu vrea intr-un circuit, vrea situații simple, cu care se întâlnește.
sunt folosite ambele https://en.wikipedia.org/wiki/Head-up_display
sunt câteva ingrediente aici. nu am masină pe mână foarte mult, dar o am un pic mai mult decât o are omul care merge in showroom să facă un testdrive.
nefiind reprezentantul mărcii lângă mine, să îmi zică „gata, 10 minute e de ajuns”, pot să îi dau 170km/h sau să o bag un pic în noroi. plus să scriu niște chestii pe care nu le găsești in reviste sau pe site-urile auto. ăsta e scopul meu, să îi spun omului ce nu găsește acolo. știu că unora li se va părea stupid ce am scris, oamenii care se pricep la mașini și jurnaliștii auto vor fi de acord cu tine, dar omul de rând nu are chef și timp de specs, de câți niuton metru are mașina, de limbaj tehnic, de stâlpii au fost mutați mai la dreapta, de capacitatea în litri a rezervorului. te uiți acolo, sunt două poze care sunt mai utile ca 80% din tot ce e pe net: aia cu ghiozdanul în portbagaj și aia cu genunchii. gândește-te un pic la scopul lor și apoi te vei prinde că nu sunt un bou care a scris 3 paragrafe aiurea.
dacă e prea mult de citit ce am scris, am și versiunea video a comentariului https://www.youtube.com/watch?v=9VQp-WCeOn0
Nu iti trebuie sim de date pentru Android Auto / Apple Carplay, tocmai asta e ideea; unitatea multimedia trebuie sa stie asta si mai departe un telefon compatibil face toata treaba. Iar pentru waze in mod uzual, poti sa stai cu 1 gb trafic fara sa-l consumi
Apple carplay sau android auto nu presupun introbagarea unui sim de date. Doare conectezi telefonul la usb-ul masinii si o parte din interfata lui se vede pe ecranul masinii. La mazda chestia asta nu e disponibila inca dar e promisa de mult
Nu zisasi nemica de supensie.Cum se comporta pe macadam, ca ai zis ca ai iesit si pe drumuri mai rele.E zgomotoasa , e confortabila?
e foarte confortabilă.
Mie imi plac tare mult mazdele astea mai noi…desi miata a facut furori la vremea ei (chiar si acum intorc capul dupa o miata daca o vad pe strada)
Pana acum rosu il vedeam numai pentru Ferrari
Insa cand am vazut culoarea rosie si pe aceste noi Mazde…hmmmmmmmm
Cutie manuală?! WTF!!!
cea mai vândută variantă.
O masina ZERO, cei ce o laudati sunteti fani ai marcii sau al modelului;
-e imposibil sa aiba 7% combinat sosea, oras si ac;
-interiorul ala e prea spartan la banii aia, sa dea dracu ca si ultimul Logan pare mai interesat, ai scaune cu memorie si nu ai cotiera, sau iluminare la butoanele de la geamurile spate;
-motorul e o caterinca, 2.0 benzina 120 cai, lesinat pentru capacitatea cilindrica;
-cutia de viteze automata, e fara cuvinte, are un lag de aproximativ 3-4 secunde la kick down;
-tren de rulare zgomotos, slab antifonata;
-varianta diesel, cv automata, xenon nebunii sare lejer de 30 000 euro!
fix ac-ul e baiul. iti dai seama, la 120cp dai drumul al aerul conditionat si ramai, grosso modo, cu 119… adica iti creste consumul cu un degetar la suta…
Masina de familie cu 2 copii e CX 7, nu jucaria asta. In poseta aia de portbagaj intra un carut pentru papusi, un pampers si o suzeta.