update: de la BT mi se spune că bursa asta a fost promovată în media și, pentru că ZF și Biziday n-au livrat prea multe înscrieri, au mai trimis newsletterul o dată. plus, în urma acestui articol, au prelungit data limită a înscrierilor până pe 13.
Știți că acum câteva zile, un băiat care făcuse un portal de joburi a fost dat afară de la stat și a dat pe goarnă cum se dau unele posturi cu dedicație. Una dintre metode era publicarea din scurt a anunțului.
Banca Transilvania fix asta face: trimite azi pe prânz un newsletter, pentru o bursă, cu deadline mâine. Hai că eseul de 400 cuvinte poate îl faci, dar recomandările?
Frumos. Românește.
La Guran pe site e de pe 21 februarie : https://www.biziday.ro/
Si oare care o fi fost sensul ca BT sa trimita pentru prima oara mailul azi, la toata baza lor de clienti? Azi..? Nu mai bine ii dadeau un retweet lui Guran decat sa ti-o spele in față ca uite ba ce-ai pierdut?
Nu mai bine foloseau efortule unui newsletter useless, completely useless, sa faca ceva bun pentru clientii lor in loc sa le ia 4 lei de fiecare data cand primesc transfer de bani in contul curent sau 5 f*cking lei/luna pentru o aplicatie OEM de internet banking (e OEM ca o fol si cei de la BRD deci sigur ambii o iau de la aceeasi firma cu absolut zero customizare)?
Se pare ca oricati am pune link-uri cu publicari anterioare ale postului , romanii tot se pripesc la concluzii . Bineinteles asta nu-i impiedica sa rada de confratii lor care au auzit ca a dat Iohannis foc la Colectiv si ne-a vandut Ciolos tara.
P.S. Zoso e si el roman ca noi toti de altfe.
Cum ar zice Casey Neistat, „this is literally fake news” (a lui Zoso).
Spre deosebire de statul roman, Banca Transilvania ma gandesc ca poate tine la imagine. Daca-i facem un pic de ras, sigur directorasul care a creat dedicatia asta de 15.000 de euro zboara de acolo. Sau asa imi place mie sa cred…
Extras din regulamentul oficial al competitiei disponibil pe Biziday:
„CAPITOLUL 3. Durata campaniei promotionale si aria de desfasurare
Campania se va desfasura in perioada 21 februarie 2017 – 3 martie 2017. Castigatorul va fi anuntat pe data de 9 martie 2017. Aria de desfasurare a campaniei este intreg teritoriul Romaniei.”
Practic, prin newslatter-ul BT are loc o extindere a competitiei (din 3 martie pana pe 8 martie), necorelata cu regulamentul lor oficial. In mod normal, aplicatiile primite dupa 3 martie nu ar trebui luate in considerare.
Ei sunt foarte speciali. Se bagă cu sucursala în mall și își fac program diferit, mai scurt, pentru că asta e logica unui mall, să aibă fiecare rahat alt program.
Cam asta e logica de BT.
eh, daca e sa fim cinstiti, poate ar trebui sa amintim ca in unele mall-uri au program si sambata. scurt-lung, au si poti sa iti rezolvi problemele
În ce oraș?
Timisoara.
Si daca nu ai timp simbata vei putea merge duminica 😀
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.google.ro/search%3Fhl%3Dro-RO%26source%3Dandroid-browser%26q%3DBanca%2BTransilvania%2BTimi%25C8%2599oara%26ludocid%3D3150098682030896671%26sa%3DX%26ved%3D0ahUKEwjzkIeZksXSAhVsCpoKHVeUClIQvS4IWDAC%26biw%3D360%26bih%3D616%26dpr%3D2%26fpstate%3Dlie&hl=ro-RO&q=EhAgAUHQAAIdkwAAAAAAAAAAGJbou-sFIhkA8aeDS7lG_52Khi0wJWFu6cL10lcuDo5LMgFy
@Vla In Timisoara
E atat de pe fata cu dedicatie de zici ca e o licitatie organizata de CNADNR. Sunt curios daca o sa anunte public fericitul castigator.
o fi fost trimis pentru cei care nu intra pe site
au un articol pe aceasta tema de pe 01.03.2017. https://www.bancatransilvania.ro/bt-social-media-newsroom/stiri/inca-o-bursa-de-15000-de-euro-la-scoala-de-business-100-britanica-din-cluj-napoca-deadline-8-martie/
Așa fac toți când au o treabă pentru cineva cunoscut! Majoritatea practică asta.
bine, vad ceva linkuri pe net si de prin 21 februarie, dar acolo spune „Campania se desfăşoară în perioada: 21 februarie – 3 martie 2017”
O stii pe-aia cu am oferta ta dar imi mai trebuie 3 pe langa ca sa dea bine sa nu zica nimeni nimic?
Uite-asa se anunta tot poporul de azi ca maine e deadline. Sa fie bine, ca sa nu fie rau. BT e treaba romaneasca si nu se dezminte.
Acuma, dac-o luam si pe partea ailalta sa presupunem ca ei sunt cinstiti. Poate contentul acestui newsletter a stat in inboxul unui manager pana azi cand, ui…maine e ultima zi, uite l-am aprobat, dat-ii drumul baieti!
Pai nu e singura banca cu capital integral romanesc? Cum s-ar dezminte?
Avea dreptate einstein ăla bărbos de la ZF, şi în firmele private sunt fix aceleaşi obiceiuri.
Dar nu trebuie să ne intereseze din moment ce sunt bani privaţi, treaba lor.
Dar ca idee, e ca şi cum zice George Carlin despre politiceni. Asta este ceea ce produce societatea. Dacă ai lua oameni din privat şi i-ai pune la stat, ar fi exact aceleaşi rezultate…
https://www.youtube.com/watch?v=07w9K2XR3f0
O suma foarte pestrita de actionari, ca sa nu zic adunatura. Sedii multe si centrale in Transilvania, dar personal tont, incet si etern plictisit. Scoti cu forcepsul o vorba de la ei, asta daca inteleg ce vrei…
Am uitat de reclame: concureaza in uratenie si potential de enervare doar cu Catena. Zanul si zanii de ambe sexe de la farmacie sunt egal odiosi!
Eu am o vorba:nu-mi place treaba romaneasca facuta de cinci ori si nici macar atunci nu e cum trebuie. Imi place treaba germana sau americana. Odata si bine!
Dar rudele lor nu trebuie să mănâncă?
Update: scuze, am greșit.
*Said zoso never …
degeaba te dai rotund, miscarea initiala BT e tot de kkt. Macar si-au asumat.
La recomandarile alea in lengleza cu antetul companiei trebuie si dosar cu sina ?
Decat la Hull, mai bine in Romania
Cred ca statul roman are apucaturi de companie mare
Total offtopic: Imi este foarte greu sa citesc lista de posturi.
Daca iti pasa de cei ca mine, poti face un poll cu o intrebare si 4 raspunsuri:
Care este ordinea preferata in listarea posturilor:
1. Cea actuala ( poza, titlu, minidescriere )
2. Titlu, poza, minidescriere ( insiruire, unele sub altele )
3. Poza in stanga, iar in dreapta doar titlu ( venturebeat.com ca exemplu )
4. La fel ca la 3 doar ca in drapta pe langa titlu vine si o minidescriere
Nu inteleg de ce sa-ti ceri scuze.Clientii bancii au primit mail pe data de 07.03 ceea ce e de porc.Mai bine nu mai trimiteau si se limitau la anuntul dat din ce am inteles pe biziday si alte site-uri.
Salut, Sunt Sergiu M de la Marketing BT si vin si eu cu niste completari la updateul lui ZOSO.
Foarte pe scurt si punctual:
– Am vazut (in comentarii) confuzie intre doua actiuni diferite – mai precis, noi am avut acest call pentru aplicatii, atat cu Biziday, cat si cu ZF – cel cu Biziday s-a incheiat in 3 martie si avem cateva zeci de aplicatii, iar cel cu ZF ar fi trebuit sa se incheie astazi, 8 martie
– Call-ul cu ZF a fost promovat inca din ziua inceperii, dar si pe parcurs ( please check ZF, blog si facebook BT, dar si pe siteul UBBEE si BT)
– Ieri, ca sa aducem campania mai aproape de unele persoane posibil interesate de o bursa valoroasa din toate punctele de vedere, am decis sa trimitem si un newsletter catre clientii bancii (newsletterul impricinat)
– Pentru ca ni s-a semnalat ca timpul e scurt (de la newsletter si pana la data limita) –am discutat intern si am prelungit campania pana luni, 13 martie (inclusiv). Termenul e semnificativ mai rezonabil acum, zicem noi.
Ca si ultima mentiune, noi (impreuna cu ceilalti parteneri – ii gasiti pe macheta) suntem la a treia editie in care oferim astfel de oportunitati (bursa consistenta, care acopera ambii ani de studiu si oportunitatea de a urma o scoala de business britanica) si nu prea stiu firme care sa faca asta (desi m-as bucura sa fie cat mai multe).
La fel m-as bucura, ca avand in vedere ca vorbim de o bursa la care contribuim fara sa fim obligati de nimeni si care este ultra-mediatizata, buna credinta sa nu fie atat de usor de neglijata sau daca sunt intrebari, pur si simplu sa le adresati (ca raspundem la emailuri si telefoane – chiar si noaptea:-)).
Salutari,
Sergiu
E de apreciat ca s-a iesit la inaintare. Totusi, niste feedback constructiv:
[blockquote]Pentru ca ni s-a semnalat ca timpul e scurt (de la newsletter si pana la data limita) [/blockquote]
Chiar era nevoie sa se semnaleze asa ceva? Nu era clar ca oamenii care afla din newsletter de campanie, nu au ce face si afla degeaba? La urma mai e si un dat din umeri (?) – Nush bro, noi am zis…
[blockquote]avand in vedere ca vorbim de o bursa la care contribuim fara sa fim obligati de nimeni si care este ultra-mediatizata[/blockquote]
1. Partea cu fara sa fim obligati de nimeni nu suna frumos. Chiar nu suna. Dai ceva in dar si apoi zici ca nu trebuia sa dai, ca nu te-a obligat nimeni si il dai cum vrea muschiuletul tau. It beats the purpose.
2. Ultra-mediatizata? de-aia erau doar cateva inscrieri? Bun, poate stie lumea de treaba, dar nu pot participa multi pentru ca x sau y procedura nu e foarte usor de indeplinit. In al treilea an si tot putine? Poate un SWOT? zic si eu… Daca nu iese, redirectionati bugetul catre ceva care iese.
Nu inteleg ce intrebari sa fie in cazult acesta la care sa raspundeti (ziua/noaptea) si pe langa asta, nu e prima oara Sergiu, imi amintesc eu de cel putin un alt exemplu: https://mobile.twitter.com/anduweb/status/794112983257513984 Daca facem treaba, sa fie facuta cu cap si mereu.
Toate bune in continuare!
ăsta trebuia sa fie un reply la comentul lui Sergiu M si la quotes era cu < nu cu [ – #shameOnMe
Ai punctat foarte bine neajunsurile din raspunsul lui Sergiu M. Daca asta e cel mai bun om al lor de la marketing eu zic sa-si inchida departamentul, ca e degeaba.