Un partener eMAG Marketplace a primit azi un email în care e anunțat că colaborarea cu Cargus merge greu și că ar trebui să exploreze trimiterea de colete cu alți curieri.
Stimate Partener,
In acest moment firma de curierat Urgent-Cargus nu poate prelua comenzi, avem rugamintea sa apelati la alte firme de curierat, incepand de astazi.
Revenim cu o noua informare, in momentul in care totul decurge normal, privind firma de curierat Urgent –Cargus.
Multumim,
Echipa eMAG Marketplace
Din unele informații, Cargus au colete nelivrate de săptămâni.
Cum s-a ajuns aici?
Le pleacă curierii. Managementul e prost, fac greșeli din alea stupide pe care le impută curierilor (și îi penalizează la salariu), nu au rezolvat nici acum problemele apărute cu preluarea Urgent și toate ideile pe care le au sunt însumate la “merge managerul general în oraș și face ședințe care țin până la 11 noaptea și nu se rezolvă nimic”.
Plus, fondul care deține Urgent Cargus vor să vândă.
Cetin așteaptă un colet de 8 zile.
azi, la 8 zile de la comanda si 8 zile de scandal, primesc sms ca se va livra comanda. astept intens sa il trimit de la usa
Filmeaza si pune pe blog ca-s curios: 1 – daca chiar vine; 2 – ce fata face cand o sa-i refuze coletul
eu aș face altfel. l-aș invita în casă și l-aș întreba de ce a intârziat 8 zile. poate nu e un jegos, poate omul chiar are o poveste bună de dat pe blog.
e cu ramburs? Daca da, eu zic sa-i deschizi si sa-i zici ca n-ai bani, sa vina maine:)
8 zile mai tarziu, refuzi coletul
Dar emag nu cumva zicea ca vor livra toate comenzile de bf intre 18 si 28?
Eu nu tin cu astia, dar aveti si voi niste conceptii…cat il retii tu pe ala, ar livra 5 colete!
@matthers Asta daca vorbim despre vreo companie mare pentru care nu ai oricum nicio urma de respect. In cazul meu, a fost vorba despre o companie mica, fara vreo vina in situatia asta, ba chiar cu disponibilitatea de a-mi rezolve problema in propriul detriment…
@mix – 27. Mai au doua zile.
Vali, daca l-ar invita in casa sa stea la povesti, va intirzia livrearea celorlalte colete.
nu întârzie mă cu nicio livrare, oricum ceilalți destinatari nu sunt la domiciliu
Cum ziceam şi la discuţia despre maşinile de servici: se merge pe ideea ieftin>maşini puţine(şi rupte)>şoferi puţini>alergătură multă. Şi când se întâmplă chestii din cauza grabei, şoferu’ plăteşte.
Astept de luni un colet. Nicio veste. Probabil „nu m-au gasit la adresa’…
Si uite ca trebuie sa laud Fan Courier, de data asta. Vineri seara (de BF) am trimis 13 colete. 5 au fost livrate sambata, 6 luni, 1 marti si 1 ieri. Satisfacator.
Eu de vineri…
Telefoanele suna ocupa, chat-ul nu merge etc.
Astazi ma duc peste ei desi cred ca e nebunie acolo – ca nu-s singurul care vrea sa le rupa capu…
Aștept două comenzi care au ajuns la ei în depozit pe 19&20. Poate îl primesc până de Crăciun.
Din 13 colete 11 au fost tigai si tablete.
Si eu astept un colet pe care trebuia sa mi-l livreze pe 21.11.2016.
Nimeni nu raspunde la telefon, chat-ul nu este functional, la e-mail mi se raspunde sec, dupa 4 zile, cu informatii pe care eu oricum le vad daca verific pe site-ul lor nr. AWB.
Mai grav este ca deja am platit produsul.
Eu am fost la un interviu la ei acum vreo doi ani, inainte de preluare, si nu ma mira ca au probleme. Sunt praf – nivelul lor pe IT e cu 15 ani in urma.
Esti praf dragul mea,du te la sapă
Emag și alții ar trebui să renunțe la ei, povestea cu „a fost Black Friday” nu intereseaă pe nimeni. Eu am comandat 4 anvelope care erau pe stoc și se livrau în 24 h, au ajuns în 72 după discuții foarte aprinse. La telefon și mail nu răspund, chat-ul nu merge, nu ai cum să dai de ei sau cu cine să vorbești. Încă 2-3 companii din astea și se duce naibii comerțul electronic.
Corect ! Stiti a fost BF, am vandut de am spart si ne doare acum in kur cand ajung !
Mi-a placut de seful de la Altex anul trecut parca, ca suspendat BF pentru ca aveau deja comenzi prea multe care le-au dat peste cap sistemul logistic. Un gest de bun simt.
Nu mai vorbim de faptul ca vocea tipei de la centrala suna sinistru, parca e un robot de genul feminin care nu vrea sa faca sex.
de ce ți-ar trebui un robot care să vrea să facă sex? ai ceva fetișuri?:))))))
O sa ziceti ca le iau apararea, insa departe de mine acest gand. Am multe probleme cu ei si cu coletele distruse de ei, pe care nu si le asuma niciodata.
Insa, vreau sa spun ca mie mi-au livrat la clienti la timp absolut toate coletele in aceasta saptamana. Chiar in 24 de ore. A
Astea depind de zona unde esti si unde trimiti.
@bebe,
Am trimis colete din Timisoara, Baia Mare, Bistrita, Bucuresti. Spre diferite locatii din tara. Fara probleme in aceasta saptamana. Si spre bucuria mea au ajuns toate in regula. Dar nu neg ca au probleme, insa nu este cazul sa dramatizam. Nici cu Fan, DPD sau GLS nu mi-e rusine
Prietena mea a primit trei zile la rand sms ca vine curierul. N-a venit in niciuna. L-a sunat, i-a zis ca e la depozit coletul. A mers la depozit (la Magurele!), iar acolo i s-a transmis ca nu i se poate preda nimic si ca trebuie sa astepte curierul.
In conditiile astea, a renuntat la idee. Adio cadou pentru mine. Multumesc, Urgent Cargus!
lasa ca poate te alegi cu altceva in compensatie
@maxp – that’s what she said.
cum, ai ramas fara cadou?
mai e varianta sa iti schimbi prietena
Si eu am avut o problema zilele astea.
Aveam un colet primit de ei de pe data de 19, pe care nu l-au livrat.
Pana la urma au sunat cei care l-au expediat, raspunsul a fost ca l-au pierdut in depozit. Eu nu am reusit sa dau de Cargus deloc, nici pe mail nu au mai raspuns dupa ce mi-au zis ca solicitarea mea a fost inaintata departamentului potrivit.
Din fericire pentru mine (si nervii mei intinsi la maximum), expeditorul m-a chemat sa ridic alt produs la fel de la ei de la sediu, urmand sa isi recupereze ei paguba.
M-am umplut de nervi o saptamana degeaba. Noroc cu firma, ca au fost oameni
Le pleaca curierii cu tot cu colete?
da, uneori da. când sunt colete care nu sunt in sistem
Firma la care lucrez a perdut colete in valoare de 15000 lei atunci cand firma Otto a intrat in faliment. Explicatia? Curierii au plecat cu coletele pe care le aveau deoarece nu si-au primit salariile.
Relativ echitabil… in Columbia… am vazut recent Narcos, de-aia…
Posta romana, daca nu era capusata constant si parazitata de toti incompetentii, putea sa fie poate cel mai bun serviciu de curierat din tara. Si cu cea mai mare retea.
Am comandat vinerea trecuta (seara) un scaun auto pt copii, pe un site din Finlanda.
Marti am primit mail ca a fost expediat si azi mi l-a adus un curier Prioripost la usa.
Ce dracu poa sa aibe in plus un SCAUN AUTO PT COPII din Finlanda si de negasit in oricare magazin online si offline din Romania ?!
Și eu sunt curios – comandai unul de pe emag de BF care nu a ajuns încă. Dacă pui link, poate nu-l mai iau pe ăsta de întârzie
Tocmai ca nu se gaseste in Romania, nici online nici offline acest model.
Este rear facing prelungit, adica se monteaza cu spatele la sensul de mers pana la 4-5 ani ai copilului.
Sigur, gasesti si la noi scaune rear facing, dar la alte preturi – vezi axkid de la 1300 la 2100 lei.
Pe acesta l-am luat cu 148 euro, transport inclus.
https://www.lastentarvike.fi/verkkokauppa/Car-seats/Car-seats/Britax-Two-Way-Elite,-Flame-Red.html
Buna observatia omului de mai jos, puteam sa iau ceva de la emag sau de la altii, sa platesc mai mult si sa astept doua saptamani sa-mi ajunga din Bucuresti in Targoviste.
Posta Romană falsifica semnături. Caz real – trimis documente cu confirmare de primire din Brașov undeva în Prahova. Ca după o luna am fost sa întreb de ce nu primesc nimic – confirmarea sau documentele retur. Răspunsul a fost ca am primit deja confirmarea de primire și chiar am semnat pentru ea. Poveste cu happy-end – am reușit sa obțin un duplicat după confirmarea de primire – a mai durat cam o săptămână.
@nicu scuze, nu stiu sa iti raspund strict la intrebare, dar pot sa iti spun ce are un scaun auto pentru copii din UK (Britax), de gasit in suficiente (probabil) magazine online si offline din Romania. Si anume pretul la jumatate, cu tot cu taxa de transport si comision intermediarului.
Marfa super ok!
Sunt uimit cum draq te-ai descurcat pe site-ul ala. Mama-mia ce limba au!
Sunt date peste cap toate firmele de curierat… mai jos informarea de la Nemo:
„Stimati parteneri,
Avand in vedere volumul mare de marfa pe care il rulam in aceasta perioada, precum si cresterea numarului de livrari intarziate, compania noastra va aduce la cunostinta ca Vineri 25.11.2016 sisteaza preluarile de marfa de la toti colaboratorii nostrii la nivel national, cu mentiunea ca AWB-urile generate in platforma de lucru, se pot prelua fara probleme luni 28.11.2016.
Va mentionam ca livrarile se vor efectua atat Vineri 25.11.2016 cat si Sambata 26.11.2016.
Pentru ziua de Luni 28.11.2016 vom reintra in program normal de preluari/livrari.
Fata de aceasta situatie, ne cerem scuze pentru impedimentele create.
Va multumim pentru intelegere”
Nemo Express Curier sunt de rahat.
Astept 2 colete pe aceeasi adresa. In loc sa le puna in aceeasi masina, unul dintre ele a fost preluat azi de o masina, celalalt asteapta preluarea. Asta desi amandoua au ajuns in acelasi timp in depozit.
Ca sa stau eu sa astept 2 curieri, in loc de unul singur.
s-ar putea să constați cu surprindere că e chiar același curier, doar că a venit și el de 2 ori, îi place la nebunie să conducă!
Comanda sâmbătă de pe marketplace. Ieri am sunat direct la vânzător si-mi zice ca emagul i-a informat sa folosească curierul propriu si nu cel impus prin contact, Cargus. Azi primesc produsul prin Fan
Mie mi-au venit vreo 4 sau 5 colete prin ei de BF si au ajuns toate surprinzator de repede. Probabil la Sibiu n-au probleme
posta romana ruleaza zilele astea. primit 2 colete, totul ok, fara coada, cei cu colete emag aveau prioritate in fata tuturor babelor care n-aveau caldura acasa si s-au dus la posta sa stea la coada.
De la Cetin citare: „Problema Cargus. La eMAG nu prea este văzută drept o problemă, ei consideră că situația este inflamată doar pe internet și au încredere că își vor rezolva problemele, dacă le au. ” https://cetin.ro/pune-intrebare-iulian-stanciu-seful-emag/
Cazul meu:
Serie AWB: BFEM131xxxxx
Stare: Aflat in Bucuresti [Depozit]
Data: 19.11.2016
Tip / Cod / Greutate cantarita / Greutate volumetrica
Colet BFEM131xxxxx
19.11.2016 16:45:47 BUCURESTI Scanat de intrare in stoc – gestiunea Depozit
De-atunci nu s-a mai scahimbat nimic la starea coletului.
Exact aceeasi situatie si la mine.
Eu ma asteptam sa am probleme cu Fan Courier, dar am avut o surpriza placuta. Am primit coletul intr-un timp rezonabil si livrarea s-a facut la usa, fiind vorba de o combina frigorifica. Au urcat baietii cu etajul 4 fara niciun fel de comentarii.
La fel, un colet care e blocat in Suceava de pe 23 . Sper ca nu a plecat omul cu tot cu el de la Cargus .
„Urgent-Cargus nu poate prelua comenzi”
‘ai de p**a ta! Am doua colete la ei. Livrarile 4 si 5, din aceeasi comanda. Presimt ca azi nu ma vor gasi acasa.
poti sa alegi curierul cand comanzi de pe emag?
Nu. N.U.!!!
Poti sa alegi ridicare de la oficiu postal
Ba da, poti, dar numai in cazul comenzilor telefonice. Am intrebat eu ieri, exasperata fiind de serviciile Urgent Cargus. Inca astept un colet pentru care am primit SMS in doua zile diferite. Culmea este ca ieri a venit un curier de la Urgent, dar cu alt colet. Se pare ca celalalt era la alt curier, care, evident, nu raspunde la telefon…
Cand am avut probleme cu Cargus am observat un comportament foarte ciudat.
Inchid apelul automat dupa 16-17 minute (pentru ca oricum nu-ti raspunde nimeni niciodata, de ce sa astepte clientul mai mult de atat). Probabil coada de asteptare are limita asta. Am incercat asta de 4-5 ori, acelasi comportament, apelul se inchidea automat dupa 16-17 minute de asteptare.
e setare din centrala.
Aceeasi problema si la nemo, si la fan
Uitati ce raspuns am primit miercuri pe 23:
„Stimate client,
Dorim in primul rand sa va multumim pentru sesizarea inregistrata cu numarul X si sa va asiguram ca feedback-ul dumneavoastra este important pentru compania noastra, deoarece ne ofera ocazia de a ne imbunatati constant calitatea serviciilor prestate, unul dintre obiectivele cele mai importante ale Urgent Cargus.
In urma verificarilor efectuate, va putem preciza ca intradevar in aceasta perioada o serie de neconcordante legate de neimperecherea corespunzatoare a comenzilor catre clientii destinatari, cauzand astfel livrari partiale sau intarziate, acestea fiind survenite in urma supraincarcarii depozitelor si rutelor pe aproape toate zonele acoperite, insa s-au luat o serie de decizii manageriale menite sa corecteze situatia.
In concluzia celor relatate, dorim sa va prezentam scuzele companiei Urgent Cargus atat pentru intarzierea in furnizarea unui raspuns, cat si pentru situatia creata si sa va transmitem ca este o perioada mai aglomerata si nu reprezinta standardul serviciilor furnizate de noi.
”
Colet ce trebuia sa ajunga luni !
Nu m-a gasit la adresa! Desi nimeni nu a sunat, la adresa am fost.
Am facut reclamatie miercuri. M-a sunat si am primit mail ca il trimite.
Azi e vineri si tot nu am primit coletul.
Vorbim de o comanda FLANCO cu livrare in capitala Bucuresti !
Acum Emag trimite cu DPD.
Initial am primit cu Fan.
Apoi cu Ugent.
Acum trimite cu DPD. Sunt curios ce face DPD…
DPD „suge ochiu'” – sunt chemati la depozitul Emag si ei fac ureche shuta.
Emag trimite cu toti. Am primit 6 pachete pana acum, toate cu dpd, sameday si fan, toate OK. Au mai ramas 2, ambele cu Cargus, blocate de 3 zile in depozit.
Ma intreb daca i-a multumit cineva lui emag ca au spart comenzile in miliarde de livrari, pana au infundat canalizarea alora de la Cargus.
Facut comanda ieri la emag – estimare livrare : dupa 30.11 in conditiile in care apare pe stoc la emag marfa. Au scos si estimarile la ridicarea din showroom ,asa ca nu stiu nici acolo cand ar putea ajunge. E de bine!
Am o întrebare: cei care au platit cu cardul au prioritate nu-i așa? Lor li se livrează coletele? Nu de alta, dar daca nu, as vrea sa revenim un pic la articolele de genul ăsta: https://zoso.ro/o-idee-pentru-comertul-online-din-ro/, https://zoso.ro/25-dintre-comenzi-platite-cardul/ poate atunci înțelegem de ce 75% preferă plata ramburs și visele umede ale unora se usucă încet, încet!
Am o prioritate de-o aștept de 7 zile…
Si eu care am platit ramburs am primit comanda a doua zi, sambata.
Au prioritate un rahan. Astept ultima bucata din comanda de BF, platita cu card, comanda care a fost sparta in „cate o cutie pentru fiecare obiect”, sa fie bine, ca sa nu fie rau, de am avut casa plina de cutii, cutiute si folii cu bule. Ultimul item e inca in Narnia. Emagul l-a predat la curier (Cargus, evident), curierul il are in depzit, dar nu l-a luat inca in gestiune, deci ma astept la nervi spume si amenintari cu ANPC-ul zilele astea.
Cea mai misto chestie e ca am comandat (dupa BF) un TV care avea „cadou” nush-ce porcarie de gamepad si ghici ce, a venit porcaria in cutie separata, cu awb separat si curier diferit, pentru ca de ce nu?
prioritate :-
ca regula general in ultimii 10 ani de comenzi online (probabil 300+ comenzi), la plata cu cardul sau op am avut intarzieri de livrare de mult mai multe ori decat la ramburs, de la multe magazine, in frunte cu emag
la ramburs s-au miscat decent mereu, chiar in aceeasi zi (emag, comada dimineata devreme)!
despre cargus numai de bine, se pare ca sunt norocos, am doua produse de la emag livrate azi si ieri, conform graficului
Exact! Tre’ să fi „sado-maso” să plătești cu cardul în rromanica … În fiecare an e aceaș poveste dar noi perseverăm în plata cu cardu lol
Nici Nemo Express nu sunt mai presus. Colet trimis de Altex a ajuns marți la ora 03:00 la mine în localitate. Pana azi nu mi-a fost livrat.a făcut o zi pe drum și cel puțin 4 zile face de la hub pana la domiciliu.
Haha ce se bucură Cetin :). De vineri aștept un pachet și ieri au sunat ca vin să livreze. După 3 ore am sunat înapoi și îl întreb când ajunge. În 2 ore sunt acolo zice el. Era ora 15:47. Nu a venit. Succes Cetin.
eMag ar face un mare pas in fata daca si-ar crea propria firma de livrat produsele
Mai degraba vad Emagul (ma rog, fondul din spatele lor) cumparand pachetul majoritar de actiuni la Posta Romana. Si apoi eficientizarea postei, sa ajunga sa fie concurenta pentru curierii gen Fan, Cargus, DPD.
cargus s-a vândut cu 16 mil acum câțiva ani. probabil, acum după ce a cumparat și urgent, bate spre 20. dar ai nevoie de bani și de oameni ca să îl faci să meargă.
Problema este ca-n perioada asta cam 2 saptamani maxim ar trebui sefii astia bazati sa angajeze si pe ture de noapte curieri, atunci oamenii pot selecta ora cand poate veni curierul si asa se va scapa de aglomeratie, problema e ca banii sunt aceeasi la curier si nu vor sa-i bage si pe ture de noapte, an de an ma amuz cu aglomeratia asta.
Tu te referi la curieri de parca vorbesti de zilieri…nu e acelasi lucru cu a culege castraveti;)
Primesc sambata sms ca imi vor livra. Duminica la status cica cerusem eu livrarea luni. Luni la status cica nu m-au gasit si n-au numarul meu…marti primesc sms ca imi livreaza…
Boss, daca iti spun ca mi-a venit de la cargus, coletul trimis ieri ? laptop intact.
Din păcate toate firmele de curierat au probleme în aceasta perioada. Volumul de marfa este în unele stații triplu dar curierii sunt aceeași la număr. Nu găsești oameni care sa stea o luna fiindcă atunci ai tu nevoie de ei și pe urma sa ii trimiți elegant acasă. Ai putea sa faci și asta dar nu la nivelul în care ai nevoie de peste 100 curieri în plus.
Din câte știu eu, eMag angajează oamenii în depozit cu ziua în perioada black friday (era o discuție acum un an, doi).
Cred că și Cargus pot face la fel…
Compari manipulantii cu curierii?
@Znuff in depozit ii verifici cand ies sa nu aibe vreun frigider in geaca, dar pe teren, cand ai marfa de 20-30000 de lei la tine, e mai greu cu verificatul..
cea mai mare prostie sa platesti cu cardul si sa astepti livrare. been there, si va recomand cu tarie sa nu o faceti. Era de asteptat ca o sa fie multe livrari intarziate, nu va inteleg mirarea/frustrarea.
Tocmai am refuzat o comanda pt ca produsul a ajuns lovit… gg Cargus.
E ora 3 fara un sfert. Coletul nu a ajuns inca. Sa sun agentul sa-l intreb daca are de gand sa nu ma gaseasca acasa?
P.S. Lucrez de acasa, de ani de zile
Ce fain ar fi să poti opta la eMag si pentru curier „premium” (eu sunt foarte multumit de DB Schenker, de exemplu). Dai un ban da’ știi că nu-l mai ai!
Dupa ce vine 3 zile la rand curierul cu un singur pachet in loc de 2 si te pune sa platesti suma pentru amandoua normal ca ii refuzi…
Departe de mine gândul să le iau apărarea, dar… 2 comenzi date ieri (una în București, una la Sebeș -OLX), ambele prin Cargus, ambele au fost livrate azi (Timișoara).
Nici măcar când nu era nebunia de BF, nu prea ieșeau livrările în 24h, la nici un curier… eu cred că au început să meargă pe sistemul LIFO (last in – first out), că nu mai au loc în depozite, și nu ajung fizic la coletele din spate, încarcă ce le vine la mână
M-a sunat curierul acuma. Domne blocul unde e blocul. Nu sunt acasa prietene, nu ai anunțat ca vii. Baga-ți coletul in cur. I-am urat noapte bună. Dupa voce cred ca se pregatea de seppuku. Știam eu că nu greșesc daca aleg plata ramburs.
Doar ca în cazul asta nu firma de curier pierde, firma care a expediat va plătii și returul, asa ca pentru firma de curier e mai profitabil sa nu ridici coletul.
Sa-i frec in ochi cu Cargus-ul lor.
Singurele comenzi blocate sunt cele prin ei. Zile inainte, zile dupa, no problem, atat Fan cat si cu motherfucking posta, posta in plm!
Deci posta romana livreaza mai repede decat jegurile de la Cargus :O
Asta am aflat dupa ce am citit articolul si am sunat la Emag sa vad ce se intampla cu 2 din 7 comenzi.
Cica s-a generat AWB la Cargus si asteapta la rampa, dar nu vine nimeni sa le ia; ah, dar nici nu pot sa faca schimbari, ca ma duceam sa le iau singur.
FUCK CARGUS!
In caz ca nu e evident sunt plin de draci.
Ia uitati aici: https://sync.1dmp.io/pixel.gif?cid=3c966c52-6780-4375-a8ce-fb17bf4c426e&pid=w&ru=https%3A%2F%2Fs14%2Epostimg%2Eorg%2F7x4i4xaxd%2Fcg2%2Epng%3Fnoredir%3D1&uid=Y_qqMwdJmWeqlKSidbliYg
Comanda de 3 produse plasata de BF la emag, sparta in 3 livrari, 2 cu Cargus si una cu Fan.
Cele cu Cargus au fost livrate sambata, iar cea cu Fan – luni. Parfum!
Pe de alta parte, o a doua comanda de la emag, cu livrare in showroom, nu apare nici macar in drum spre showroom.
Deci mai sunt si curieri ok si emag kk.
bla bla black friday bla bla aglomeratie bla bla curieri impotenti bla bla plata la livrare bla bla intarzieri.
Da boss, in state aia livreaza X5 volum ca ti l arunca peste gard, in cazul fericit semnezi, la noi vine curierul „da cat e de plata?”, „aveti rest la 500 euro?”, „stai sa ma duc la bancomat”. Si stai sa facem chitanta, adu buletinul din casa, samd.
In general dincolo de aglomeratie ca si comenzi, sunt destule specimene la capatul firului.
nu știu cum pe afară pot plăti ramburs și aștepta 2-3 săptămâni după produs și aici nu pot
acum vreo 6-7 ani, înainte de crăciun, firma noastră a trimis pe la clienţi cadouri – a se citi sticle de vin – cu Urgentul de atunci. Cam juma’ din sticle au ajuns goale. Nu sparte, desfăcute şi goale
eu am primmit o sticlă de vin intr-o cutie de carton ambalată in celofan. se spăresese și lichidul a rămas in colet până l-am deschis.
Ca le fug angajatii nu este nimic, la mine au fugit cu un Samsung S7 edge comandat de la Emag si vandut de Flanco pe 21.09. A venit curierul cu „coletul” adica cutia originala a telefonului pe care era direct lipit awb-ul, sigiliul rupt si obiectul principal lipsa …..PV de retur cu mentiu ile corespunzatoare, 1 telefon la Emag, 3 la Flanco ( un pic de scandal sa se trezeasca ) ridicat personal din magazin.
Eu nu inteleg fazele astea, deci ati luat toti la oferta la BF si va plangeti ca nu sunt livrate la timp stiind ca firmele astea trebuie sa manevreze un volum neobisnuit de mare … Nu e asa de usor de rezolvat ca si cu traficul web, le trebuie mai multi angajati pe perioada asta, nu-i gasesc sau nu vor sa-i ia pentru 5-10 zile, restul care lucreaza deja sunt mega presati si pleaca, si asa incepeti sa injurati firma si sa transformati experienta intr-una neplacuta.
Nu mai bine plateati in avans, va pregateati mental ca o sa vina in 2-3 saptamani si va relaxati un pic? Ce atata stress ca v-a intarziat plasma sau mai stiu eu ce gadget?!?
in avans? cam care ar fi motivele sa platesti dinainte ceva ce nu ai idee CAND si IN CE stare ajunge la tine?
@Teniescu, da, boss, in avans. Ce conteaza ca vine cu o saptamana in plus daca ai asteptat pana la Black Friday sa cumperi articolul. Daca era urgent, il luai din timp. Ce conteaza in ce stare vine, ai acelasi risc in orice perioada a anului, daca n-a venit ok, il returnezi si aia e.
Uite un motiv pentru care prefer sa platesc in avans: platind odata cu comanda online economisesc timp si discutii la momentul livrarii, de obicei comand la birou si curierul lasa produsul la receptie, nici macar nu trebuie sa interactionez cu el.
Cineva are cam multă încredere în ceea ce fac curierii.
Un exemplu real: comanzi un congelator și îți ajunge găurit (gen au greșit „gaura” cu stivuitorul și au trecut prin cutie și tot) Realizezi că odată ce curierul și-a primit semnătura argumentele tale sunt pa? Vezi cazurile cu produsele de la Cel care au ajuns sparte și s-a semnat pt ele.
Partea și mai amuzantă e că au cerut bani pentru retur.
e o prostie să plătești în avans.
@Teniescu, exemplul tau e bun, un congelator inca n-am cumparat online. si da, nu mi s-a intamplat sa vina produsele sparte in cutia intacta, presupun ca exista totusi cai de a returna produsul si in astfel de situatii. stiu e plin netul de horror stories cu magazine online care au refuzat sa accepte returul, dar poate sunt eu mai naiv si cred ca cu vorba buna se poate rezolva orice.
@mobutu, da-mi si alte argumente in afara fricii romanului de a ramane si cu banii luati si fara produs si fudul ca a fost idiot si a vrut sa dea juma’ de salariu pe un produs si si-a luat teapa.
Eu unul nu ma plang de Cargus, mai mult si de Emag care a „spart” fiecare comanda…Am comandat luni 21.11, deci dupa BF, niste perne decorative (5 buc) si mi-au venit in 4 transporturi diferite, fiecare cu awb-ul separat. Toate prin Cargus. Am platit cate 10-11 lei de fiecare data…
Mai mult, Emag emit ei codul de awb pana sa il ridice fizic curierul cargus, deci mai dureaza 1 zi probabil pana ajunge in hub-ul Cargus, tu vezi codul si apoi calare pe telefon la curier…
Iar, ca fapt divers, telefonul comandat sambata 19.11 cu livrare in showroom Emag, la care aveam termen livrare 23.11, nici acum nu a ajuns. De luni a aparut status „pe drum spre showroom” si asa a ramas.
Deci, concluzie, pentru mine Cargus s-a miscat foarte repede odata ce au primit produsele. Si au venit de 4 ori, ca asa a hotarat Emag – daca tuturor le-a „spart” comenzile, numai asa s-a triplat numarul de drumuri de efectuat…
In mangalia franciza o detine un interlop. Pachetele in general ajung goale sau deloc….
Produs pe stoc comandat marți dimineață, vineri primesc următorul mesaj de amenințare:
„UrgentCargus: Ne cerem scuze pentru intarzierile din Black Friday. Coletele dvs sunt programate pt livrare in 26 sau 27 nov 2016. Multumim pentru intelegere.”
Abia aștept Urgentu Cargus să-mi livreze coletul duminică pe 27 nov 2016 așa cum se laudă în mesaj, o să îi dau cu coletul de cap, păcat că e doar un ssd, trebuia să iau un fier de călcat.
Cate comenzi a avut emag? 500.000?
30% sunt ale firmele din marketplace, adica 150000, toate livrate de cargus
Cargus mai are inca 100000 de la alte firme , zi de zi se fac alte comenzi
Deci cine sa le livreZe?
Eu livrez 150 colete pe zi prin cargus, 90% ajung in 1-2 zile de cand pleaca de la mine, deci de vis, restul ajumg si el ele.
Livrez si cu nemo, azi au luat pauza la ridicari
Am lucrat cu fan, varza cu carne pe tara
Am lucrat cu tnt, soferi lor nu stiu sa scrie, pana iti fac o factura o ei razna, initial am crezut ca e doar unul dar cand am mai intalnit inca 3
Gls livreaza ok dar au tarife mari, am
Testat cu ei dar nu mau convis
Fastius livreaza ok pe bucuresti au si pret bun
Bookcurier la fel pe bucuresti
Sunt pe emag, si de acum 2 zile mau contactat sa livrez cu alti era de asteptam
Eu cand am semnat contract cu ei 2 luni am livrat prin alti curieri pana au pus ei la punct treaba cu cargus
Stiti ce a facut emag lu nemo? Au negociat pret , au luat aia 100 masini noi, au ajuns masinile , emag pai vrem alte tarife mai mici, trebuie sa platit masinile cumva, doar ca ala de la nemo le-aratat usa.
In cargus sunt 2 grupari:cargus veche si urgent vechi, fiecare cu contractele lor, le au impartit au facut mari manevre
Fostul patron de la urgentbalasescu e acum
In cargus cu oameni lui cu combinatiile lui
Stiati va banda de sortare e a lui si ia bani pe ea? Urgent cargus plateste sa o foloseasca:))
As putea sa scriu o carte despre firmele de curierat:))
Din 2004 lucrez cu ele
Ce trimiteti prin curier mai mult, ceapa sau loboda?
Si daca va hotarati sa scrieti o carte sa o faceti tot asa, in stil beat-poetry neaos.
Si eu astept un cotlet…da canci, nevasta-mea imi zice ca nu primesc nimic. Cu alte cuvinte a sistat livrarea.
4 din 5 clienti UrgentCargus mi-au aberat diverse cand au livrat coletele. Ba ca s-au saturat de job, ba ca e prea obositor si ca sunt singuri pe drum, ba ca diverse. Ce am remarcat din toata treaba asta? Nimeni nu s-a plans de conditiile de munca, cum ca-i trateaza firma naspa, ci doar ca nu prea aveau chef de munca. Ba unul a fost foarte expresiv cand mi-a livrat un colet. A tinut sa-mi explice el o teorie a conspiratiei despre black friday. Ca el nu intelege. Cacaturi…
Inca o chestie. DPD mi-a livrat intodeauna bine. Si Fan la fel. Tipi care livreaza in zona asta sunt exceptionali.
Ganditi-va ca UrgentCargus nu se ocupa doar cu livrarea televizoarelor, telefoanelor si dildourilor cumparate de black friday. Aceasta firma are contract cu banci, si livreaza colete si plicuri ce contin documente. Documente de care, de multe ori, depind terte persoane fizice. Si se intampla in ultima perioada (luni, nu zile) sa existe cazuri in care aceste plicuri cu documente sa fie pur si simplu pierdute. Nimeni nu mai stie de ele, nu stie ce sa raspunda, ba chiar evita sa dea un raspuns oficial. Este o brambureala generala din care toata lumea are de pierdut.
Buna ziua! Sunt si eu foarte suparata pe cei de la Cargus care au intarziat predarea coletului cu o saptamana din cauza ca l-au trimis in alt oras decat cel de destinatie. Din cauza aceasta am pierdut destul de mult financiar si am facut un drum de Bucuresti degeaba. La sosire am refuzat pachetul pentru ca au lipsa de profesionalism de a ma taxa suplimentar la taxa de curier pentru greseala lor.
Acum vad ca au probleme mai mari decat credeam.
Sa se reorganizeze sau sa iasa de pe piata!
Doamne ajuta!
Deci
PUIE NEPO CURIER EXPRESS…
Au zis ca fac livrari si sambata ca sa scape de colete, se pare ca nu fac…
Colete care au venit de marti imi vor fi livrare in cel mai bun caz dupa 6 zile, adica luni.
In timp ce coletele comandate de la emag mi-au venit luni dimineata(imediat dupa Black Friday), trimise cu Cargus.
Nemo express – jegosi si nesimtiti.
Plus ca la telefon mi-au garantat ca imi vor ajunge coletele pana la sfarsitul zilei(asta fiind ieri).
Pleaca milioane de colete , sunt cateva mii de curieri in tara. Faceti voi matematica. Macar daca tot va comandati ca imbecilii in perioada de varf … nu mai mugiti ca vaca la fan.
Asta ii ca aia ca ma duc in magazin inainte sarbatori si ma mir ca stau la casa 2 ore. Pai pana mea , daca sunt prost …macar nu ma laud. Tac si inghit. Mergeti in SUA si vedeti povesti cu colete… se intampla peste tot.
Eh ce stie consumatorul hranit pe KFC. Muuuuu. Plange si el , ce sa faca, mai trece ziua.
Ce dracu va tot alarmati asa, de BF toata lumea comana,chipurile sunt pretur mici? ,nu vine coletul!!!firmele de curierat nu mai pot face fata din cauza prostiei la Romani
Eu, în Craiova, am primit toate cele 7 comenzi in 1-2 zile maxim. Sunt foarte mulțumită de Cargus.
Aștept două comenzi care au ajuns la ei în depozit. Cred ca le primesc dupa Crăciun.
EMAG mi-au zis ca dureaza vreo 10 zile pana sa primesc un colet, de fapt sunt 14 zile ca sambata si duminica nu prea lucreaza dar ei nu iti spun asta, au impresia ca oamenii pot fi pacaliti in felul asta.
ii tin cateva zile dupa care anulez comanda.
Puteti sa ii faceti viata usoara curierului, sa ai banii pregatiti, buletin si ce alte date are nevoie, in zilele calduroase o sticla de apa rece face minuni, apoi din cand in cand cate o atentie mica ciocolata, bomboane si coletul tau va avea prioritate.
Si sa-i faci si o kumu sa fie relaxat.
am scris si un review pe emag pt un produs cumparat de la ei, civilizat dar negativ dar argumentat si cu dovezi. dupa 2 saptamani inca n-a aparut pe site, cred ca la emag se aproba doar cele care ii lauda pe ei sau produsul si unele care sunt partial negative. firma romaneasca
Am comandat marti dupa BF si la un pret mai bun decat in ziua nefasta. Coletul meu e tot in Narnia si am ascultat robotul la emag si la firma de curierat mai mult decat pe nevasta-mea in 9 ani. Acum ma gandeac ca 100 de lei in plus in magazin m-ar fi scutit de frustrare si n-as mai sta cu privirea pierduta sa imi imaginez torturile potrivite la care sa il supun pe sarmanul curier cand va sosi. Stiu ca nu are nicio vina dar eu pe cine sa sodomizez?
Am comandat un xbox one de black friday si mi-a fost livrat de catre firma URGENT CARGUS. Coletul la ridicat mama si nu sa uitat la produs. Cand am ajuns acasa si m-am uitat la xbox era cutia rupta la colturi era turtita, parca ar fi dat cu el de pamant. Am sunat la emag pentru a reclama si a-mi schimba produsul,
Daca va incalzeste cu ceva, eu astept 3 colete de fix 15 zile. La fel ca alti oameni, am primit SMS ca imi ajunge si nimic…
Am trimis cu Urgent Cargus un colet de la Bucuresti si s-a livrat la Husi, dar banii nu se mai intorc. Efectiv au ramas blocati la Husi dupa cum spun ei. Am sunat la ei zilnic si am stat ore intregi la telefon ca sa primesc in fapt doar explicatii sterile. Se pare ca un angajat de al lor i-a luat si dus a fost. Nu e o suma mare, doar 790 lei, dar nu ii mai primesc… NU RECOMAND FIRMA ASTA DE CURIERAT NIMANUI