Nu e țeapă, cred că e doar marketing şi depinde strict de perioadă. Mă gândesc că ei promovează cel mai mic preț din următoarea perioadă care poate fi o lună moartă, în care nu prea ai ce face în oraşele respective…
00
NOU
#2
bloghita
Eu am luat bilete de vreo 3.000 de euro de la ei anul asta. Ca sa ma fidelizeze mi-au dat un voucher de 10 euro. M-am bucurat ca un copil
00
NOU
#3
vali
să vezi ce voucher de 20 lei am primit la o comandă de 4.000 lei la un magazin…
NOU
#4
penciuc
Daca luai TV-ul ala de 300.000 de la emag primeai voucher de 50 de lei
00
NOU
#5
Sean
Ziceti ca emagul ar fi trebuit sa-mi dea un piscot la comada aia de vreo 13000 lei?
00
NOU
#6
bloghita
In rest, la customer care sunt profi. de fiecare data cand am avut probleme sau am avut de facut upgrade, am dat mail si am rezolvat in 15 minute. chiar daca era cu cateva ore inainte de zbor
00
NOU
#7
bop
Va ofera transportul gratuit.
00
NOU
#8
Dragos
Mie mi-a trimis emag un email cum ca as fi in top 10% clienti pe anul asta, dupa valoarea cumparaturilor si mi-au dat un voucher valabil doar in ziua aceea, mail pe care l-am vazut abia spre seara si nici n-a mers pe vreo cateva produse pe care l-am incercat. Oamenii si-au facut datoria, au oferit ceva, chiar daca sansele sa fie util sunt aproape 0.
00
NOU
#9
Leo
Toți sunt profi, până dau faliment, pe ascunse.
00
NOU
#10
leon
Acum, inainte de a arunca cu pietre, poate facem mai multe cautari. Am incercat aleator acum si 10 din 10 rezultate au avut pretul corect. Ar trebui sa ne mai gandim ca preturile la bilete de avion si hoteluri se schimba foarte des chiar in timpul aceleiasi zile. Pe de alta parte rezultatele probabil nu sunt live ci provin dintr-un cache care duce la un delay de 15-30 de minute.
Dar sigur ca da, toata lumea vrea sa va fure. Cum ai ajuns sa pacalesti atatia oameni din online sa te considere relevant, nu va intelege nimeni…
00
NOU
#11
Razvan
In sfarsit un raspuns aproape de adevar.
Rezultatele pe care le vedeti sunt cache-uite. Ce ar insemna ca la fiecare afisare de pagina sa interogheze GDS-ul? In primul rand, l-ar pune jos. Sunt doua mari GDS-uri si inca vreo doua nesemnificative care deservesc toate site-urile de turism, de la vola si paravion pana la expedia. Imaginativa ca fiecare dintre aceste site-uri sa interogheze simultan GDS-ul. Si nu sunteti doar voi pe site, sunt alte mii si zeci de mii (in functie de marimea site-ului) care cauta odata cu voi.
De aceea, interogarea pretului se face doar in momentul in care accesezi oferta.
Vola, Paravion, Expedia si orice alt site care vinde bilete de avion nu functioneaza ca un magazin online clasic, unde ai produsele in sistemul tau, cu preturile aferente.
Nu e țeapă, cred că e doar marketing şi depinde strict de perioadă. Mă gândesc că ei promovează cel mai mic preț din următoarea perioadă care poate fi o lună moartă, în care nu prea ai ce face în oraşele respective…
Eu am luat bilete de vreo 3.000 de euro de la ei anul asta. Ca sa ma fidelizeze mi-au dat un voucher de 10 euro. M-am bucurat ca un copil
să vezi ce voucher de 20 lei am primit la o comandă de 4.000 lei la un magazin…
Daca luai TV-ul ala de 300.000 de la emag primeai voucher de 50 de lei
Ziceti ca emagul ar fi trebuit sa-mi dea un piscot la comada aia de vreo 13000 lei?
In rest, la customer care sunt profi. de fiecare data cand am avut probleme sau am avut de facut upgrade, am dat mail si am rezolvat in 15 minute. chiar daca era cu cateva ore inainte de zbor
Va ofera transportul gratuit.
Mie mi-a trimis emag un email cum ca as fi in top 10% clienti pe anul asta, dupa valoarea cumparaturilor si mi-au dat un voucher valabil doar in ziua aceea, mail pe care l-am vazut abia spre seara si nici n-a mers pe vreo cateva produse pe care l-am incercat. Oamenii si-au facut datoria, au oferit ceva, chiar daca sansele sa fie util sunt aproape 0.
Toți sunt profi, până dau faliment, pe ascunse.
Acum, inainte de a arunca cu pietre, poate facem mai multe cautari. Am incercat aleator acum si 10 din 10 rezultate au avut pretul corect. Ar trebui sa ne mai gandim ca preturile la bilete de avion si hoteluri se schimba foarte des chiar in timpul aceleiasi zile. Pe de alta parte rezultatele probabil nu sunt live ci provin dintr-un cache care duce la un delay de 15-30 de minute.
Dar sigur ca da, toata lumea vrea sa va fure. Cum ai ajuns sa pacalesti atatia oameni din online sa te considere relevant, nu va intelege nimeni…
In sfarsit un raspuns aproape de adevar.
Rezultatele pe care le vedeti sunt cache-uite. Ce ar insemna ca la fiecare afisare de pagina sa interogheze GDS-ul? In primul rand, l-ar pune jos. Sunt doua mari GDS-uri si inca vreo doua nesemnificative care deservesc toate site-urile de turism, de la vola si paravion pana la expedia. Imaginativa ca fiecare dintre aceste site-uri sa interogheze simultan GDS-ul. Si nu sunteti doar voi pe site, sunt alte mii si zeci de mii (in functie de marimea site-ului) care cauta odata cu voi.
De aceea, interogarea pretului se face doar in momentul in care accesezi oferta.
Vola, Paravion, Expedia si orice alt site care vinde bilete de avion nu functioneaza ca un magazin online clasic, unde ai produsele in sistemul tau, cu preturile aferente.
*imaginati-va
neam imaginat