Nici japonezele nu mai sunt în siguranță la kilometri
blogoAutor:
valijoi, 28 ianuarie 2016, 20:54 4409 46
Până acum, Toyota, Mazda, Honda erau ferite de samsarii de mașini și de traseele lor lungi cu spatele pentru a peria numărul de kilometri ai mașinii. Dar iată că nu.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
46 comentarii
NOU
#1
Eugen
O fi mers in marsarier din Franta pana aici. De cateva zeci de ori.
Si… ca tot ma contraziceam cu cineva pe tema alcopa-auction, ca trebuie sa fii numaidecat SRL ca sa participi la licitatii, dau citat din raspunsul primit acum ceva timp de la ei:
–
Buna ziua,
Puteti sa participati ca si particuler ,trebuie doar sa va inscrieti pe site( nume,prenume,etc).
Am cenzurat eu emailul. Deci si particulerii pot merge sa ia renouri albe cu 250.000 in bord si sa vina in tara sa le vanda cu 85.000 km.
00
NOU
#2
Eugen
Ha ha, acum am vazut „traseele lor lungi cu spatele”.
00
NOU
#3
Toma Dumitru
da, are probleme grave maşina, merge kilometri numai în minus şi nu o să treacă mult până când proprietaru’ o să ajungă să meargă kilometri pe datorie!
Cum adică până acum, cred ca am scris cu subiect și predicat asta aici acum cca jumătate de an, la un articol similar.
00
NOU
#5
antinevralgic
Baga-ti-l ba in seama pe catalin! Daca a zis catalin, asa e. Nu mai repetati articole daca a zis catalin cu subiect si predicat si complement direct. Fiti mai atenti la ce zice catalin data viitoare.
Zau ca nu inteleg logica. Daca la 167.000 km cere 8.850 euro, de ce la 94.000 km omul cere 8.300 euro? E ceva ce imi scapa? O fi oare vreo problema cu masina?
00
NOU
#8
razorsbk
no boss, masina e țiplă. Stima.
00
NOU
#9
Eugen
Nu cred, „nu bate, nu troncane, full fara piele, trapa”, ce probleme sa aiba?
Iti dai seama, daca avea 50.000 km probabil cerea vreo 6.000 de euro pe ea.
00
NOU
#10
vijan
Da, nu a vandut-o in trei luni, asta e in neregula cu masina…
00
NOU
#11
ratty
sa nu bata la ochi…
00
NOU
#12
miticosul
Daca a mers cu spatele pana in RO, sigur a „scos” motorina din ea (in loc sa puna) … asa ca a iesit in castig.
00
NOU
#13
Narcis
Pai e airure cu pozele aia unde are km multi e mai scumpa decat aia cu km putini. Nu prea se vede unde bati!
00
NOU
#14
m0fo
Boss, este o schema. ‘Mai lasati la pret avand in vedere ca are peste 150k km?’ ‘Fiti atent aici oferta: v-o las la 8300 euro’ ‘acum o cumpar’
00
NOU
#15
nicu
primele doua conditii pentru a cumpara de pe autovit: prima inmatriculare romania, prim proprietar. abia pe urma mai vedem VIN carte tehnica telefoane la dealer si service blabla
00
NOU
#16
Serban
Apare pe autovit. Acum are iarăși km originali, 160k. Boul a pozat mașina cu aceleași rând de nr roșii. Nu mai da VIN-ul
00
NOU
#17
m
Pentru mazda cartea de service este electronica. Cu VIN-ul la orice reprezentanta Mazda poti vedea cand a facut reviziile si cati km a avut, daca nu apare in baza de date…
00
NOU
#18
Marius
asta daca au fost facute toate reviziile la reprezentanta. Daca dupa garantie am ales sa platesc jumate de pret pt o revizie la un alt service cum facem?
La Toyota Prius vandute de un „vecin” de-al tau @zoso, cu garantie 2 ani, niciuna nu are carte de service. Eu am verificat doar una acum 3 ani, era „manuita” doar cu 90 000 km.
00
NOU
#21
andrei
mugurel @ mira? deja e celebru…
00
NOU
#22
Kramer
La Mazda e greu de mânărit kilometrajul pentru că modelele din 2011 incoace vin cu 5 ani garantie in multe țări din Europa (inclusiv RO) si toată lumea a facut service la reprezentanță, iar evidența reviziilor se ține doar electronic (nu se completeaza cărțulii penibile ca la VW )
00
NOU
#23
m0fo
Zi zau :). Hint: km declarati vs poza bord
00
NOU
#24
manu144x
Mă uitam de un C6:
Aceleaşi nr. roşii, aceleaşi poze, acum 3 săptămâni avea 270,000 km.
Acum are 164,000 km :))
00
NOU
#25
Ciuby
Să-mi bag pl, cât de prost e m0fo…
00
NOU
#26
cristi
@mofo, acolo e cel mai probabil greseala de tastare.
00
NOU
#27
Radu
Aici e clar ca a gresit omul.
00
NOU
#28
Cetin
la asta e vizibil greseala 6500 vs 65 000
NOU
#29
Catalin
Deci sa inteleg ca daca eu maine vreau sa-mi vand Yaris-ul din 2009 cu cei 67.200km pe bord s-ar putea sa fie nevoie sa dau km inainte ?!
00
NOU
#30
Bluehand
Din pacate da. Am vandut de abia abia in 308 cu 75k la bord din 2008. Nimeni nu credea desi le spuneam ca se pot verifica la orice reprezentanta… Plm
00
NOU
#31
antinevralgic
LOL amice, 10 mii pe an? Te-ai dus doar sa cumperi paine si sa duci gunoiul cu el?
00
NOU
#32
CatalinM
@antinevralgic ..cunosc cuplu trecut de prima tinerete care are un Peugeot 207 de 7 ani si doar vreo 60mii la bord si pe care il curata cu aspiratorul la 2 zile. Inca mai miroase a nou .
00
NOU
#33
Plimbaretu.not
Eu in 2 ani am facut doar 6.200 km cu a mea. Masina noua, luata din reprezentanta. ~15.000 euro.
Treaba e ca am serviciul aproape – 3km, excursii in afara prefer sa le fac cu avionul, in tara nu prea imi place sa ma duc in excursii ca ma lovesc de nesimtirea personalului hotelier, de la restaurante samd.
Prima revizie am facut-o la 2.900 km, am impresia ca mi-au tras teapa aia de la reprezentanta si nici n-au schimbat uleiul :))
Asa ca nu prea am unde sa fac kilometraj de bucurestean, daca tot orasul are 15 km de la un capat la altul.
Ma gandesc cum va fi cand voi dori sa o vand, masina de 10 ani vechime cu 30.000 km. Cred ca ii voi da odometrul inainte cu vreo 200.000 km.
nu inteleg ce ii fute pe unii grija ce fac oamenii cu masinile.
Eu am max 15k/an. Si asta din cauza ca atunci cand merg cu ea bag multe sute intr-un weekend/vacanta.
in rest, masina sta acasa si se uita la televizor
00
NOU
#35
Andrei M.
Chiar ma gândeam când se prind samsarii ca japonezule castiga teren și la noi.
Urmează sa dea și neamțul km în spate cu un băiețaș smecher direct din garaj și se strica de tot piața.
00
NOU
#36
andrei
stai tu linistit ca da si neamtul cu baietasul neamt sau polones la alea „nur Export”
00
NOU
#37
Iulian
In Germania 30% din masini au kilometrii dati inapoi. Una din 3 masini e teapa inca din Germania. Care-s sansele ca o masina luata din Germania si vanduta in Romania sa fie pe bune? Destul de mici…
Numarul e luat din rapoarte oficiale ale politiei: https://www.autobild.de/artikel/tachomanipulation-1600275.html
00
NOU
#38
antinevralgic
Care neamt? Hassan?
00
NOU
#39
hellfire
Cum am vazut titlul, am zis ca iar au violat taximetristii turiste.
00
NOU
#40
ivanG
E stiut ca numerele rosii reduc kilometrajul masinii la jumatate.
Mai ales daca e adusa direct d’afara.
Politistul ala de la Buzau d-aia schimba atatea: voia s-o faca fata-mare…
00
NOU
#41
antinevralgic
Cand pui numere rosii, masina zice „piua” si km nu se mai pun la socoteala.
Un taximetrist ieri:
Eu: e cam „tipla” masina, din ce an e, cati km?
El: frate e din Olanda, 2011, am luat-o cu 140mii si cand am adus-o incoace am dat-o inapoi de la 0. Singura problema pe care o are e sa-i schimb fata la radio-cd (Renault megane si fluence au materialul ala cauciucat care se ia de pe radio-cd).
N-am mai zis nimic pana am ajuns la destinatie…
00
NOU
#43
Bogdan
Eu când am luat Nissanul am băgat vinul pe google, uitat în carte, totul ok.
Da se vede și pe interior, plastic, casetofon cu butoane șterse, pielărie tocita, husa volanului, una la 30mii e nouă față de 200 mii.
00
NOU
#44
dabija
Parerea mea e ca genul asta de intermediar de masini e al mai prost din curtea scolii. Un samsar serios nu are asemenea ‘scapari’ .Si samsarul serios e om cinstit. Stim cu totii ca o masina sh in stare perfecta condusa de o batrana si tinuta in garaj nu exista. Mai usor gasesti un unicorn. Dar romanul spera. Spera ca lui nu i se poate intampla. Spera ca el se pricepe. Si ailalti is fraieri.Si daca nu se pricepe are un tovaras care stie. SI cand si-o fura injura toti smsarii.Ca e oameni rai. Dar realitatea e ca masina adusa de afara cu km putini nu exista.Si nu o spun eu. Asta e realitatea. Mai bine cauti o masina din Ro de la un om ce a condus-o de noua. Nu zic ca astea-s castigatoare. Zic doar ca sansele sa iei o masina buna sunt mai mari. In general primul propietar ingrijeste cel mai bine masina. Pt ca a dat bani multi pe ea.Pt ca s-ia dorit-o pe aia(cu bani aia avea si alte optiuni). De-asa ii respecta reviziile si nu-si bate joc de ea.Si ironia face ca tot el pierde si cel mai mult la masina aia. Am spus in majoritatea cazurilor nu in toate.Dar la noi se confunda termenul de masina la mana a2a cu masina la mana a4a. Sau a5a. Daca vrei masina SH atunci cumperi masina SH. Dar direct de la primul propietar. Orice intermediar trebuie sa castige. Si ca orcine vrea sa castige cat mai mult.
Sa luam de ex 2 masini identice aflate intr-un parc din Europa.Masinile sunt absolut identice ca model, motorizare si nivel de echipare. Ba chiar au si aceiasi culoare.SI aceleasi mici defecte. Parca sunt clonate. Sa le numin A si B. Vin 2 intermediari din acelasi oras din romania si le cumpara cu exact acelasi pret. Le aduc in Romania si primul intermediar merge cu masina A la spalatorie unde da o spaga baiatului sa’o faca bine’. Apoi vede ca pe spoiler in spate are o zgarietura iar pe tapiterie o pata ciudata. Stopul crapat l-a vazut de cand luat-o. Si ce face el. Spala tapiteria , retuseaza zgarietura apoi schimba stopul cu unul de la dezmembrari. Acum masina care o vinde el e impecabila. O pune pe net cu 5000 de euro. Masina B ajunge si ea in tara cu al2lea intermediar dar mai pe seara. O baga omu in curte unde-l asteapta vara-su cu gratarul sfaraind. Cat manaca el o ceafa si toarna o bere ,vara-su care de mic ‘le avea cu calculatoarele’ pune leptopul (unii ii zic Laptop) la calc masini si mai sterge din km.Nu multi sa nu se prinda fraieru'(a scuze clientul). Apoi o pune pe net tot cu 5000, specificand cu majuscule KM REALI.Pe acelasi site.Care masina credeti ca va fi vanduta prima ? Rugamintea mea cand raspundeti la intrebare e sa nu raspundeti ca pt intrebarea: pe care a-ti cumpara-o dvs.?
00
NOU
#45
Mircea Opris
Nu numai japonezele,masinile din Franta nu au istoric(nu au baze de date comuna,cum au Germania,Austria,Romania,Ungaria,etc) nu poti verifica masina dupa seria de sasiu ca si`n Romania sau celelalte tari.Si atunci fie ca e vorba de masina ,europeana sau japoneza sau americana etc….se vand cu nr de km modificati .
O fi mers in marsarier din Franta pana aici. De cateva zeci de ori.
Si… ca tot ma contraziceam cu cineva pe tema alcopa-auction, ca trebuie sa fii numaidecat SRL ca sa participi la licitatii, dau citat din raspunsul primit acum ceva timp de la ei:
–
Buna ziua,
Puteti sa participati ca si particuler ,trebuie doar sa va inscrieti pe site( nume,prenume,etc).
Cu stima
xyzxyz@alcopa-auction.fr
MIHAELA TEGLA
CONSEILLER COMMERCE
–
Am cenzurat eu emailul. Deci si particulerii pot merge sa ia renouri albe cu 250.000 in bord si sa vina in tara sa le vanda cu 85.000 km.
Ha ha, acum am vazut „traseele lor lungi cu spatele”.
da, are probleme grave maşina, merge kilometri numai în minus şi nu o să treacă mult până când proprietaru’ o să ajungă să meargă kilometri pe datorie!
Cum adică până acum, cred ca am scris cu subiect și predicat asta aici acum cca jumătate de an, la un articol similar.
Baga-ti-l ba in seama pe catalin! Daca a zis catalin, asa e. Nu mai repetati articole daca a zis catalin cu subiect si predicat si complement direct. Fiti mai atenti la ce zice catalin data viitoare.
ti s-a terminat antinevralgicu?
Zau ca nu inteleg logica. Daca la 167.000 km cere 8.850 euro, de ce la 94.000 km omul cere 8.300 euro? E ceva ce imi scapa? O fi oare vreo problema cu masina?
no boss, masina e țiplă. Stima.
Nu cred, „nu bate, nu troncane, full fara piele, trapa”, ce probleme sa aiba?
Iti dai seama, daca avea 50.000 km probabil cerea vreo 6.000 de euro pe ea.
Da, nu a vandut-o in trei luni, asta e in neregula cu masina…
sa nu bata la ochi…
Daca a mers cu spatele pana in RO, sigur a „scos” motorina din ea (in loc sa puna) … asa ca a iesit in castig.
Pai e airure cu pozele aia unde are km multi e mai scumpa decat aia cu km putini. Nu prea se vede unde bati!
Boss, este o schema. ‘Mai lasati la pret avand in vedere ca are peste 150k km?’ ‘Fiti atent aici oferta: v-o las la 8300 euro’ ‘acum o cumpar’
primele doua conditii pentru a cumpara de pe autovit: prima inmatriculare romania, prim proprietar. abia pe urma mai vedem VIN carte tehnica telefoane la dealer si service blabla
Apare pe autovit. Acum are iarăși km originali, 160k. Boul a pozat mașina cu aceleași rând de nr roșii. Nu mai da VIN-ul
Pentru mazda cartea de service este electronica. Cu VIN-ul la orice reprezentanta Mazda poti vedea cand a facut reviziile si cati km a avut, daca nu apare in baza de date…
asta daca au fost facute toate reviziile la reprezentanta. Daca dupa garantie am ales sa platesc jumate de pret pt o revizie la un alt service cum facem?
Masina e din 2011.
2011 + 5 ani garantie = 2016
La Toyota Prius vandute de un „vecin” de-al tau @zoso, cu garantie 2 ani, niciuna nu are carte de service. Eu am verificat doar una acum 3 ani, era „manuita” doar cu 90 000 km.
mugurel @ mira? deja e celebru…
La Mazda e greu de mânărit kilometrajul pentru că modelele din 2011 incoace vin cu 5 ani garantie in multe țări din Europa (inclusiv RO) si toată lumea a facut service la reprezentanță, iar evidența reviziilor se ține doar electronic (nu se completeaza cărțulii penibile ca la VW )
Zi zau :). Hint: km declarati vs poza bord
Mă uitam de un C6:
Aceleaşi nr. roşii, aceleaşi poze, acum 3 săptămâni avea 270,000 km.
Acum are 164,000 km :))
Să-mi bag pl, cât de prost e m0fo…
@mofo, acolo e cel mai probabil greseala de tastare.
Aici e clar ca a gresit omul.
la asta e vizibil greseala 6500 vs 65 000
Deci sa inteleg ca daca eu maine vreau sa-mi vand Yaris-ul din 2009 cu cei 67.200km pe bord s-ar putea sa fie nevoie sa dau km inainte ?!
Din pacate da. Am vandut de abia abia in 308 cu 75k la bord din 2008. Nimeni nu credea desi le spuneam ca se pot verifica la orice reprezentanta… Plm
LOL amice, 10 mii pe an? Te-ai dus doar sa cumperi paine si sa duci gunoiul cu el?
@antinevralgic ..cunosc cuplu trecut de prima tinerete care are un Peugeot 207 de 7 ani si doar vreo 60mii la bord si pe care il curata cu aspiratorul la 2 zile. Inca mai miroase a nou .
Eu in 2 ani am facut doar 6.200 km cu a mea. Masina noua, luata din reprezentanta. ~15.000 euro.
Treaba e ca am serviciul aproape – 3km, excursii in afara prefer sa le fac cu avionul, in tara nu prea imi place sa ma duc in excursii ca ma lovesc de nesimtirea personalului hotelier, de la restaurante samd.
Prima revizie am facut-o la 2.900 km, am impresia ca mi-au tras teapa aia de la reprezentanta si nici n-au schimbat uleiul :))
Asa ca nu prea am unde sa fac kilometraj de bucurestean, daca tot orasul are 15 km de la un capat la altul.
Ma gandesc cum va fi cand voi dori sa o vand, masina de 10 ani vechime cu 30.000 km. Cred ca ii voi da odometrul inainte cu vreo 200.000 km.
nu inteleg ce ii fute pe unii grija ce fac oamenii cu masinile.
Eu am max 15k/an. Si asta din cauza ca atunci cand merg cu ea bag multe sute intr-un weekend/vacanta.
in rest, masina sta acasa si se uita la televizor
Chiar ma gândeam când se prind samsarii ca japonezule castiga teren și la noi.
Urmează sa dea și neamțul km în spate cu un băiețaș smecher direct din garaj și se strica de tot piața.
stai tu linistit ca da si neamtul cu baietasul neamt sau polones la alea „nur Export”
In Germania 30% din masini au kilometrii dati inapoi. Una din 3 masini e teapa inca din Germania. Care-s sansele ca o masina luata din Germania si vanduta in Romania sa fie pe bune? Destul de mici…
Numarul e luat din rapoarte oficiale ale politiei:
https://www.autobild.de/artikel/tachomanipulation-1600275.html
Care neamt? Hassan?
Cum am vazut titlul, am zis ca iar au violat taximetristii turiste.
E stiut ca numerele rosii reduc kilometrajul masinii la jumatate.
Mai ales daca e adusa direct d’afara.
Politistul ala de la Buzau d-aia schimba atatea: voia s-o faca fata-mare…
Cand pui numere rosii, masina zice „piua” si km nu se mai pun la socoteala.
Un taximetrist ieri:
Eu: e cam „tipla” masina, din ce an e, cati km?
El: frate e din Olanda, 2011, am luat-o cu 140mii si cand am adus-o incoace am dat-o inapoi de la 0. Singura problema pe care o are e sa-i schimb fata la radio-cd (Renault megane si fluence au materialul ala cauciucat care se ia de pe radio-cd).
N-am mai zis nimic pana am ajuns la destinatie…
Eu când am luat Nissanul am băgat vinul pe google, uitat în carte, totul ok.
Da se vede și pe interior, plastic, casetofon cu butoane șterse, pielărie tocita, husa volanului, una la 30mii e nouă față de 200 mii.
Parerea mea e ca genul asta de intermediar de masini e al mai prost din curtea scolii. Un samsar serios nu are asemenea ‘scapari’ .Si samsarul serios e om cinstit. Stim cu totii ca o masina sh in stare perfecta condusa de o batrana si tinuta in garaj nu exista. Mai usor gasesti un unicorn. Dar romanul spera. Spera ca lui nu i se poate intampla. Spera ca el se pricepe. Si ailalti is fraieri.Si daca nu se pricepe are un tovaras care stie. SI cand si-o fura injura toti smsarii.Ca e oameni rai. Dar realitatea e ca masina adusa de afara cu km putini nu exista.Si nu o spun eu. Asta e realitatea. Mai bine cauti o masina din Ro de la un om ce a condus-o de noua. Nu zic ca astea-s castigatoare. Zic doar ca sansele sa iei o masina buna sunt mai mari. In general primul propietar ingrijeste cel mai bine masina. Pt ca a dat bani multi pe ea.Pt ca s-ia dorit-o pe aia(cu bani aia avea si alte optiuni). De-asa ii respecta reviziile si nu-si bate joc de ea.Si ironia face ca tot el pierde si cel mai mult la masina aia. Am spus in majoritatea cazurilor nu in toate.Dar la noi se confunda termenul de masina la mana a2a cu masina la mana a4a. Sau a5a. Daca vrei masina SH atunci cumperi masina SH. Dar direct de la primul propietar. Orice intermediar trebuie sa castige. Si ca orcine vrea sa castige cat mai mult.
Sa luam de ex 2 masini identice aflate intr-un parc din Europa.Masinile sunt absolut identice ca model, motorizare si nivel de echipare. Ba chiar au si aceiasi culoare.SI aceleasi mici defecte. Parca sunt clonate. Sa le numin A si B. Vin 2 intermediari din acelasi oras din romania si le cumpara cu exact acelasi pret. Le aduc in Romania si primul intermediar merge cu masina A la spalatorie unde da o spaga baiatului sa’o faca bine’. Apoi vede ca pe spoiler in spate are o zgarietura iar pe tapiterie o pata ciudata. Stopul crapat l-a vazut de cand luat-o. Si ce face el. Spala tapiteria , retuseaza zgarietura apoi schimba stopul cu unul de la dezmembrari. Acum masina care o vinde el e impecabila. O pune pe net cu 5000 de euro. Masina B ajunge si ea in tara cu al2lea intermediar dar mai pe seara. O baga omu in curte unde-l asteapta vara-su cu gratarul sfaraind. Cat manaca el o ceafa si toarna o bere ,vara-su care de mic ‘le avea cu calculatoarele’ pune leptopul (unii ii zic Laptop) la calc masini si mai sterge din km.Nu multi sa nu se prinda fraieru'(a scuze clientul). Apoi o pune pe net tot cu 5000, specificand cu majuscule KM REALI.Pe acelasi site.Care masina credeti ca va fi vanduta prima ? Rugamintea mea cand raspundeti la intrebare e sa nu raspundeti ca pt intrebarea: pe care a-ti cumpara-o dvs.?
Nu numai japonezele,masinile din Franta nu au istoric(nu au baze de date comuna,cum au Germania,Austria,Romania,Ungaria,etc) nu poti verifica masina dupa seria de sasiu ca si`n Romania sau celelalte tari.Si atunci fie ca e vorba de masina ,europeana sau japoneza sau americana etc….se vand cu nr de km modificati .
e mazda, boss. mazda!