Am citit zilele trecute că IQAds și Smark introduc plata pentru conținut, pentru că display advertisingul nu mai aduce bani, și ei oricum nu au avut niciodată prea multe bannere. Aș da link la articol, dar nu îl mai găsesc, ca site-ul lor e varza.
Dar hai să vă arăt ceva frumos: cum arăta IQads în 2009 și 2011. Exact. Brand bun în burduf de câine. Sau cu manageri proști.
pentru ca IQ…
da, am citit articolul si parea un pas firesc, in contextul in care displayul pare din ce in ce mai tare una dintre cele mai artificiale forme de promovare in online. pe de alta parte, monetizarea continutului, indiferent de forma, cel putin in Romania, n-a fost posibila si nici nu cred ca poate fi in viitorul apropiat. Altfel, le doresc mult succes.
PS: astazi le apare si un skin, evident, cu display adv.
Sunt foarte curios sa vad cati cumparatori vor avea. Si nu inteleg cum nu reuseste un site despre advertising sa scoata suficienti bani din display advertising.