@Florin
„s-a rupt ceva pe la chiulasă și s-a răjghinat to motorul”
e tot una cu distributia sarita cu un dinte, din punctul tau de vedere?
00
NOU
#6
vali
@Sabotor: nu mă pricep, e chineză pentru mine.
NOU
#7
add
Lasa-ma sa ghicesc, s-a calat si s-a spart tot pe dinauntru…
00
NOU
#8
vali
@add: nu, s-a rupt ceva pe la chiulasă și s-a răjghinat to motorul. nu știu să explic, dar acum are nevoie de un motor nou. și aș vinde-o in loc să o repar.
NOU
#9
cezar
Mi s-a intamplat aproape la fel. Ai o solutie bunicica daca vrei sa pastrezi masina ! Eu am aflat-o prea tarziu.
00
NOU
#10
vali
@cezar: spune-mi.
NOU
#11
Valeriu
Daca o vindeai in toamna…
00
NOU
#12
c13
nu-ti mai lua Renault
00
NOU
#13
vali
@c13: RENO PÂNĂ LA MOARTE!
NOU
#14
razorsbk
garantia nu era de vreo 3 ani/100k km ?
00
NOU
#15
vali
@razorsbk: da, dar îți alegi, ori una, ori alta.
NOU
#16
sitting duck
Ai deocheat-o cand ai spus ca becul ars a fost singura defectiune. Trebuia sa-i pui ceva rosu. Si s-o scuipi.
Cand ai schimbat ultima data distributia? In cartea de service ce scrie? Cand se schimba distributia la motoarele astea?
00
NOU
#17
vali
@sitting duck: schimbată regulamentar la 60 mii. revizii la timp, mașina era in stare perfectă de funcționare. dar da, aia cu becul are cred că a fost.
NOU
#18
Florin
Eu zic s-o repari, ca nu-i asa de scump. A mea a fost cumparata cu distributia sarita la un pret pomana. Am reconditionat chiulasa si uite ca dupa 2 ani si vreo 30.000 km merge impecabil, nu papa gram de ulei.
Nu fa o tragedie din faptul ca trebuie desfacut motorul, dupa reconditionare o sa-ti mearga putin mai bine ca inainte!
00
NOU
#19
baxt
Da-o stricata ca o dai pe nimic. Ai innebunit? Cand spui „tot motoru'” esti evaziv.
00
NOU
#20
miticosul
umbla o vorba din batrani care zice ca atunci cand incep sa-ti pice piese pe masina, schimb-o.
00
NOU
#21
miticosul
Poate te-au blestemat aia de la Dacia cu ultimele articole … asta ca sa-ti iei Logan/Duster. :-)))
00
NOU
#22
Virgil
Renault fac mijloace de transport foarte bune, degeaba sunteti carcotasi. Reality check, ia-ti o japoneza pentru familie, la valoarea ta o freci cu no name-uri.
00
NOU
#23
Alin.
Iei si tu o Skoda Fabia.
benzina.
1.2 60 cp
si mergi doar la vale:))
00
NOU
#24
dabija
cand am patit ceva asemanator la o alta masina am cumparat un motor sh de la dezmembrari de pe centura ploiestiului. Am fost foarte multumit. Si am iesit mai bine decat sa repar motorul vechi. Acuma depinde de tine cat de tare vrei sa-ti bati capul. Poate e mai simplu sa o vinzi asa cum e . Dar asta e decizia ta.
00
NOU
#25
bluehand
Sau cauta la dezmembrari, motorul de 1.9 ca al tau a fost pus pe multe utilaje, schimbi doar motorul, pastrezi toate anexele daca sunt ok, gen turbina, electromotor, alternator, etc…
Gasesti cred pe la 1000-1500 motor lejer… asta daca vrei sa te complici putin, ca indiferent de situatie nu iti mai iei banii pe ea, in sensul ca epava e ieftina, iar daca bagi bani in ea, 1000-1500-2000 etc banuiesc ca tot nu o poti vinde mia mult de 4000-4500, adica defapt o dai cu 2000(scazand reparatia) iar epava e tot pe acolo…
Asa ca daca vrei sa o ti-o repari mai tragi de ea 3 ani macar sa isi scoata banii sau … next si asta e…
Au astia de la Renault o berlina misto de oras, parca ceva cu L ii zice… Loo… Logn… am uitat, ma uit si-ti zic
:trollface:
00
NOU
#27
roby
clasic reno! 100 de mii e limita in care functioneaza in parametrii. vezi o toyota. motoare mici, puternice si fiabile…insa confortul lasa de dorit daca nu te avanti la clasa premium
00
NOU
#28
CristiN
Dubios ce-ai patit, cred ca ai avut ghinion, mai ales daca ai facut revizile la zi cum spui.
Eu nu as vinde masina pe nimic, e pacat de banii munciti si dati pe ea. Incearca sa obtii maxim de pe urma ei fara a pune mult efort. Eu am rezolvat o situatie asemanatoare vanzand „in rate” masina unui prieten. Everybody wins.
Succes!
00
NOU
#29
thundermar
Asa a patit si socru-meu. Renault Megane 1.9 dci – motor busit sub 100 k km. Cum spuneau si altii – Renunta la Reno si orienteaza-te spre japoneze. Sau Skoda ca e ieftina si destul de buna.
00
NOU
#30
Jerome
Daca la VW se intampla ca motorul , indiferent de model, cadea inainte de 100.000 km, destituiau conducerea fabricii, tot boardul companiei, etc.
Daca la renault, un motor a cazut la 97.000 de km, a doua zi actiunile firmei cresc cu minim 15% si tot angajatii primesc prime.
Daca vrei sa iesi mai ieftin, ii schimbi motorul cu unul de la dezmembrari, gasesti renouri pe la dezmembrari destule. Dar e ceva alergatura de facut. Sau iei un prieten sau o ruda cu mai mult timp liber si ii dai si lui o spaga ceva sa umble pentru tine.
Let me guess, distributie sarita de la punct, supape indoite, etc?
00
NOU
#38
vali
@Sorin: nu.
NOU
#39
psihopatu'
Cred ca s-a rupt axul cu came. Al tau e de 1.9 din cate imi amintesc
Ala de 1.9 il gasesti sh, chel (fara anexe) intre 400-700 euro, in functie de cati km te minte ca are. Adauga la asta:
-manopera
-distributie
-garnituri chiulasa, baie
00
NOU
#40
Arthur
Sunt comici cei care sustin ca daca la VW pateai asta se inchidea fabrica. Sa fim seriosi, la cati cunosc cu Vw de dupa 2008-2010 care au probleme la masini, inclusiv motoare, probabil ca se inchideau vreo 7 fabrici, nu una.
00
NOU
#41
razorsbk
Stati linistiti, se sesizeaza cineva de la PR si si se rezolva. Sau primeste una noua ( noooot ) :))
Daca la Ariston nu s-a intamplat, poate acum.
00
NOU
#42
vali
@razorsbk: n-au 2 litri dci la megane in românia
tre să mi-o aduc din franța sau germania.
NOU
#43
radu
skoda octavia 2 vrs 2.0 benzina 2008 134.000 km nu are ca dotari trapa si comenzi pe volan, in rest tot ce se poate la skoda inclusiv scaune spate incalzite…10.500 neg… te bagi ?
00
NOU
#44
Po
@Jerome
Tu pe ce lume traiesti?
Crezi ca WV e a doua venire a lui Iisus?
Se vede ca esti un pusti cu bacu picat care viseaza la un golf 3 sh.
Am avut 2 VW-uri in ultimii ani, luate de noi, nu cazaturi sh. Unul diesel, i-au picat injectoarele. Unul benzina turbo, i s-a rupt lantu.
Din fericire, erau inca in garantie. Le-am reparat si le-am vanzut imediat.
Toate sunt o apa si un pamant (vezi bmw cu lanturile rupte), asa ca am luat japoneza. Masina urata, banala, kitchoasa (deh, asa sunt japonezii cand vine vorba de design), puturoasa, dar macar astia inca le constuiesc cu simt de raspundere si nu ma lasa caruta in drum. Inca.
00
NOU
#45
El Comandante
a crapat o supapa, s-a dus dracu motorul.
hmm, cand ziceam io de renoo….
Pai ne poti spune macar verdictul mecanicului? Sunt curios…
00
NOU
#47
Ma3x
Motor intreg de la dezmembrari. Cea mai simpla solutie.
De pierdut oricum pierzi dar daca o vinzi asa cum e, pierzi cel mai mult.
00
NOU
#48
Florin
@Sabotor: O chiulasa reconditionata e vax albina. De segmentare poate fi sau nu poate fi vorba. E pacat sa dai o masina cu 90.000 km pe nimic ca s-au strambat doua supape sau s-a ciobit un piston.
La DCI de obicei se sparge o supapa si face hara-kiri in cilindru sau se duce axul cu came si cilindrii locesc supapele, indoindu-le. Se reconditioneaza o chiulasa SH cu supape si simiringuri noi dupa care se inlocuieste distributia.
Motor second s-ar putea sa-l iei direct terminat, nu merita riscul.
@Zoso: Daca vrei s-o dai asa avariata da-mi un semn, ma intereseaza.
00
NOU
#49
Blegoo
Păiii… dacă te-ai sclifosit… și n-ai chemat preotu’ s-o binecuvânteze dă l-anceput… n-aveai icoană la parbliz… pățăști!
00
NOU
#50
D.O.
Ptr cei care rad de Renault: eu am un Passat, an 2010. Acum o săptămână s-a rupt o bieleta si a spart motorul. Spart, se vede de afara inauntru. 110 000km.
Partea misto: am cautat pe net, e plin de același defect.
Așadar VW nu e cu nimic mai sus decât Renault. O spun din poziția unui proprietar de VW, nu a unuia care nu ajunge la struguri.
00
NOU
#51
vali
@D.O.: băieții ăștia de la service au zis că se intâmplă cam de două ori pe an să aibă asemenea cazuri. sunt extrem de rare, dar sunt.
NOU
#52
Alex D
Am eu de vanzare un Chevy Malibu dar vii sa-l iei din Hawaii.
00
NOU
#53
Sgt. Pepper
Ai sfințit-o când ai cumpărat-o? Păcătosule!
00
NOU
#54
omu_negru84
uneori mai tine si de modul de exploatare a masinii, de ce consumabile ii dai, cand si cum le schimbi si uneori chiar de noroc.am un prieten cu un a6 de prin 2004 caruia i-a crapat motorul. la propriu. adica blocul motor ala din dur-aluminiu s-a crapat in mai multe locuri.
00
NOU
#55
Bogdan
Zoso, parca ziceai ca Renault-ul este o masina extraordinara….cam repede a crapat la 97.000?ce zici?
00
NOU
#56
vali
@Bogdan: este o mașină extraordinară. din ce am ințeles, chestia asta se intâmplă rar, dar se intâmplă. deci e inutil și inoportun să râzi sau să faci mișto, că mâine poți păți și tu același lucru la mașina ta.
NOU
#57
Marius
JEROME – La Vw/Skoda/Audi cad injectoarele. Nu ai citit pe net cate sute de oameni s-au plans ai au avut probleme? Japoneze.
00
NOU
#58
lecampeur
Probabil de la forjarile date i se trage.
00
NOU
#59
thor
Vali, nu rade nimeni de tine, sau cel putin aia care o fac sunt niste boi, ramane totusi intrebarea, cum sa crape un motor la 100 de mii, ce producator e ala ?
Eu am o parere foarte proasta despre Reno si as fi fost tentat sa iti spun ca data viitoare sa iti cumperi o masina. Cu toate astea nu iti spun decat, data viitoare cumpara-ti o masina.
00
NOU
#60
ionut popescu
Ti-o dau pe a mea. Cea mai buna masina din tara, cea mai exclusiva, pret mic, costuri mari, low profile.
00
NOU
#61
leco
Ca idee, incearca: Motor decent, consum asemenea, automata, (te mai si poti distra cu padelele), cruise control, navi…etc…si mai e si fabricata in Japonia.
P.S. Nu e masina mea in anunt (conduc una asemenatoare si pot sa spun ca sunt foarte multumit.)
Bafta
00
NOU
#62
Meekuu
@Vali, erai ok si cu Nokia e6 parca acum câțiva ani. După aia nu te-a mai dezlipit nimeni de iPhone. E normal sa evoluezi.
00
NOU
#63
vali
thor, vezi comentariul #56
NOU
#64
thor
Da, il citisem. Scuze a fost o mica rautate din partea mea. Totusi cred ca este timpul sa iesi din paradigma asta cu Renoul.
C’mon man, I am sure you know better than that !
00
NOU
#65
vali
@thor: mie-mi place mașina. serios. da, știu, bmw, dar eu sunt ok cu reno.
NOU
#66
thor
Man, am avut 12 ani numai BMW-uri si se spune ca, cine a condus unul nu mai vrea alta masina. In parte e adevarat, dar uite ca de sapte ani am avut alte obtiuni. Intai un Ford Focus 1.6 benzina cam entry level, de care am fost incantat sincer(se conduce bestial), la care am renuntat dupa 6 mii de km, pentru ca ma indragostisem pur si simplu de noul Lancer 2008, sa ca am dat Focusul si am luat un Lancer 2.0DID. Varianta pe benzina urma sa apara in RO peste vreo trei luni si eu eram atat de nebun ca nu am mai avut rabdare. Am fost multumit de Mitsu(mai putin de motor care pe caroseria aia e zgomotos, asta fiind singurul repros), se conducea foarte bine, sasiu rigid, roti pe 18, talon de 40 la cauciucuri(iti rupea un pic rinichii dar aia e), in plus avea toate dotarile pe care nici o masina de pe piata(masina noua desigur) nu le avea la pretul lui. Am fost nevoit dintr-o jena financiara sa il dau dupa 50 de mii in cinci ani, timp in care nu am avut nici macar un bec ars. Acum am din nou un Focus benzina(ah ce liniste e in masina) Ghia, 1.6, 115 cp. Sunt incantat de ea pur si simplu. Nu recomand deci BMW(dsi daca iti permiti, de ce nu) si chiar nici ce am eu, dar parca nici Reno…
00
NOU
#67
N/A
Sir, bun’ ziu, ma numeste Singh Sabhotorush, reprezentant Reno India, ramura Brahmaputra.
Va oferim cadoo Reno Megan F0x, cu vaca de ea inclusa. Platiti doar transport.
Avans 9000 Eur pă Westărn Iunion.
P.s.: In primul rand „condoleante”. Chiar daca personal nu sunt fan Renault, am multe cunostiinte cu masini produse de ei si majoritatea nu au avut probleme majore, in ciuda faptului ca au sute de mii de kilometri. Same goes for Dacia. In zilele noastre, nicio masina noua cu motor diesel sau benzina cu turbo nu mai are fiabilitatea de acum 10 ani +.
Daca vrei o masina noua si vrei fiabilitate buna va trebui sa te orientezi spre un benzinar aspirat (non-turbo). Honda Civic 1.8 benzina comes to mind.
Mane, eu ma gandeam sa imi iau alta masina, vrei un Lancer? :))
00
NOU
#69
vali
@avionaru: dă-mi detalii
NOU
#70
alex
Daca o sa te duci la o reprezentata Honda si o sa te uiti sa vezi ce repara ei, o sa vrei o Honda dupa. Ei repara 99% din timp tabla, nu repara motoare, pentru ca motoarele de la Honda nu prea se strica, majoritatea au distributie pe lant si o volanta incredibil de buna. Tot motorul la o Honda e genial. Am 340.000 de km cu o Honda Civic din 2007, am schimbat doar consumabile ( ulei, filtre, placute, etc… )
00
NOU
#71
Dinu
Poti sa refaci motorul si sa o dai gratis la motii aia de au salvat oamenii di avionul prabusit…ca doar asa a facut si Mircea B cu Renou lui , gratis la un pompier …hai ca poti
00
NOU
#72
vali
@Dinu: da, de aia o vindea ta-su pe net
NOU
#73
jugend
Care vorbiti prostioare pe aici cu schimbatul motorului cu totul luat din dezmembrari, vedeti ca nu prea e asa. In Romania, motorul nu este piesa de schimb, are seria trecuta in CIV si trebuie monseniorul Zoso sa treaca si pe la RAR, unde se mai plateste o taxa de 600 de ron si ai sanse sa te respinga daca nu s-a pus fix motorul ala pe modelul lui. Daca merge pe naspa, la ITP il respinge si ii ia talonul. Apoi, daca vrea sa vanda masina, romanul care o cumpara cu motor schimbat o sa zica ca don Zoso a forjat masina pana i-a schimbat motorasul de tot. Pica si teoria cu cati km reali are masina, pentru ca motorul din dezmembrari are „cati km vrei tu sa aiba” (citatul este dintr-un samsar care mi-a vandut un motor de Peugeot.)
00
NOU
#74
Florin
@leco: Ce poti sa-ti doresti altceva decat o masina care consuma 14% urban (Buc.) si e mai slaba la demaraj ca un Logan 1.6 din 2005? Nu ma intelege gresit, e o masina ok dar la banii aia sunt alte N optiuni care consuma doua treimi si la 150 – 170 de cai si peste 300 nm au niste performante substantial mai bune. CVT de pe Lancer e o cutie de viteze lesinata.
@Zoso: Din ce tin eu minte tu aveai soft de tuning in ECU, + 20 de cai si vreo +70 de nm. O piesa imperfecta si puterea marita a motorului te-au lucrat! Desi s-a spus mai su, eu as da ca pronostic axul cu came.
PS: Sa le spui alora la service daca e umblat la soft ca in caz de probleme ei vor confrunta valorile senzorilor de pe diagnoza cu cele standard din softurile de specialitate si le va da eroare.
00
NOU
#75
vali
@Florin: nu am avut niciodată tuning. mașina e stock.
Lexus IS220d Sport Line 177ps, 120tkm, 9000 euro, DE
00
NOU
#77
El Comandante
deci, pana la urma ce a crapat la ea ?
00
NOU
#78
cosm1n
@El Comandante : sufletul tata sufletul….
00
NOU
#79
Cornel
Toate marile firme, indiferent de continent, au o rata a defectelor grave de motor intre 1 si 3% dupa ce trec de 40.000 km. Renault se incadreaza in marja si e situat chiar bine. Deci nu aruncati cu noroi in Renault.
Cand Daimler Benz a decis ca viitoarele modele din clasele mici spre medii sa fie motorizate de Renault, credeti ca nu au facut calculele lor si studii de piata serioase ? Renault a castigat detasat la toate capitolele.
Si cei care se plimba cu BMW-uri sa nu se mai umfle atat de tare in pene ca de fapt motorizarile pe diesel sunt de multi ani de la PSA, adica tot francezi. Nu va mai luati dupa emboss-urile cu logo-l BMW de pe motoare si accesorii, astea se cheama personalizari pentru clientul care cumpara stocul de motoare, iar BMW ia aproape tot ce-i mai bun …. frantuzesc.
Si nu mai fiti asa rai, toate masinile sunt bune. Numai bine!
00
NOU
#80
Eugen
Tot Reno vrei, a? De rele ce sunt, probabil…
Sugestie: Laguna din 2005 in sus? Adica ori Laguna 2 facelift, ori Laguna 3 (parca de prin 2007 se produc). Mie asa-mi curg ochii macar dupa un 2 facelift…
00
NOU
#81
vali
@Eugen: laguna3 nu e rea.
NOU
#82
ioexist
Naspa aiurea cam nasol. Dar se intampla si la A6 de 7 luni… Mie mi se pare postul asta cea mai tare reclama la Reno:plm o picat motorul in prima tinerete dar clientul tot spune ca e o masina faina. Nu m.as fi asteptat sa fie cineva atat de multumit de un reno. Ps:comentariu cat se poate de serios
00
NOU
#83
Eugen
Probabil tot din Germania/Olanda ar merita sa iei una, nu din tara lu’ mama lor Franta.
Eu am de 1 an Laguna 2, masina e din 2001, fara rugina, si care probabil intretinuta mai duce cativa ani buni. De cand o am m-au intrebat cativa daca e noua masina
Urmatoarea va fi (sper anul asta) Laguna 2 facelift, insa cu motor macar de 1.8, daca nu de 2.0. Probabil ca rupe si la timbrul de mediu nu m-am interesat inca.
00
NOU
#84
Colonelul
Ia-ti Toyota. Cazul meu – a, Auris 160k km, de 5 ani, si am schimbat doar claxon, mp3, (in garantie) si la 120k km discurile. In rest nimic, nimic, nimic.
00
NOU
#85
deckard
@zoso Ajunge cu mizerii europene. Passat e doar un Reno mai scump. Nissan Altima hybrid e ok .Am Nissan Almera de 11 ani 150000km schimbat doar ulei si alternator.Toyota Yaris 98000 7 ani doar revizii . Noua Mazda 6 e o bijuterie si au automat si pe diesel si pretul e apropiat de reno. Daca vrei vii in Craiova si reparam si Reno la un pret decent.
00
NOU
#86
leco
@Florin-
1. („Ce poti sa-ti doresti altceva decat o masina care consuma 14% urban (Buc.)”) Si stii asta pentru ca tu conduci zilnic acest tip de auto sau….ai citit tu „undeva”?
2. („e o masina ok dar la banii aia sunt alte N optiuni care consuma doua treimi si la 150 – 170 de cai”) – are 143 de cai la un motor de 1.8…ajunge?
3.( „CVT de pe Lancer e o cutie de viteze lesinata.”) – Pai cine a zis ca e o cutie sport? (e facuta pentru consum mic – vezi invecs III de la Jatco – citeste putintel) si atunci nu mai are sensul aia cu 14l/100km, nu?
Cat despre demarajul Logan 1.6 vs Lancer 1.8 (asta tot din auzite/citite, sau ai „facut” tu un lancer la semafor :-)))))) ….ai dat-o in comparatii de nu pot sa zic decat: stai jos! 4! :-)))))))
Burn it. (cred ca ti-am mai lasat odata un comentariu identic)
Barca cc automata?
00
NOU
#89
gAnY
@Zoso, dacã te gândesti la Laguna III, îti recomand varianta 2.0 dCI 180 GT 4control, e o plãcere când vezi un tãrãnus cu bemeve treidoizero cã îsi dã viata în curbe încercând sã îti arate el ce poate masina lui
00
NOU
#90
Florin
@leco: Lancer-ul are o nisa a lui, a oamenilor care prefera distinctia in detrimentul consumului de porc si a performantelor mediocre – 0-100 in 11.6 secunde, naspa! Are nisa lui, oameni ca mine carora nu le place sa-i troncane toata ziua un TDI si au nevoie de cel putin 1.8 ca sa simta ceva pe o compacta la limita clasei.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Problema Lancerului e ca la banii aia sunt o gramada de compacte hatch sau sedan cu motorizari TSI si TDI care rup asfaltul si iau 100 in sub 8.5 secunde cu un consum decent, mai mic. Iar daca pe inutilul 0 – 100 e jale, pe reprize – acolo unde conteaza ce ai sub capota – diferenta va fi zdrobitoare. Si daca ma pui sa aleg intre look-ul extraordinar al Lancerului si acceleratia pe reprize, o aleg pe cea din urma.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Concluzia mea? In 2014 compacta cu consum mediu 9.5 – 10 si suta in 11.6 secunde e o prostie. Daca o iei sa consume macar sa traga, daca nu trage macar sa nu consume.
00
NOU
#91
vali
@Florin: ți-am trimis un email.
NOU
#92
ionut popescu
Honda Legend 3.5 V6 SH-AWD
00
NOU
#93
vali
@ionut popescu: wtf? de ce și-ar cumpăra cineva vaporul ăla?
NOU
#94
claudiuc
@zoso: totusi, fa un test drive cu o honda (un civic 4d eventual, daca preferi sedan)… mai vorbim dupa
00
NOU
#95
vali
@claudiuc: no thx.
NOU
#96
Alex
Daca blocul e intreg, recomand sa o repari (daca nu vrei cu adevarat o alta masina, caz in care nu isi are rost discutia).
Eu am avut probleme cu masina mea (tacheti sariti -> schimbare chiulase, axe cu came, distributie etc – jumate din motor) si pot sa zic ca masina merge ca inainte, fara nici un fel de problema. Orice chestie de pe ea se poate schimba, cu rezultate bune, exceptand blocul motor (umblaturi pe la rar, cum a scris cineva mai sus – e bine de stiut). Intrebarea e daca doresti acest lucru, sau privesti intamplarea ca si o ocazie potrivita pentru a trece la altceva.
Ce parere ai de noul Golf GTE? A3?
00
NOU
#97
c13
cand vii in Bucuresti poti sa te plimbi cu Civicul meu iti dau si-o bere dupa. daca tot „nu” zici…
Altima 2.4 aia hibrid e cu cutie CVT, nu? E misto de tot cutia CVT. MISTO!
00
NOU
#99
lx
Accord varianta veche CL7 face minuni motorul 2.4 benzina daca vrei sa traga peste un 320 – a6 2.7 tedei, sau modelul cu 2.0 benzina daca esti moderatsi nu vrei diesel. daca vrei diesel mergi cu incredere pe modelul 2.2. Oricum Accord este mult peste Reno, Mitsubishi, Toyota sau alte firme cu renume in domeniu. Plus ca la fiabilitate nu vei avea ce sa-i reprosezi.
00
NOU
#100
ionut popescu
decizia de a cumpara o masina e ca bancul ala cu tipul care trebuia sa isi aleaga nevasta: aia cultivata, aia inteligenta, sau aia bogata? si a luat-o pe aia cu sanii mari!
indiferent de argumentele fiecaruia, io cred ca tu stii prea bine cam ce masina o sa iti iei, deci cu siguranta nu incerc sa te conving.
Honda Legend este cea mai buna masina SH pe care cineva o poate cumpara in romania, daca isi poate permite costurile asociate. nu este chiar vapor (clasa cu seria 5, A6 sau E klasse). are cel mai bun sistem 4×4 de pe piata, cel mai bun compromis intre sportivitate si confort, 295 cp, 7.2 secunde 0-100, padele pe volan pentru distractie, sisteme de siguranta greu de egalat (in serie), piele, lemn de nuc s.a.m.d…. in plus este de o fiabilitate fara egal.
o poti cumpara intre 12 si 15 k EUR, la 4-5 ani vechime si 100-150 k km, ceea ce este prima tinerete pentru motorul aspirat si calitatea fabricatiei de la honda.
reversul medaliei este consumul (desi nu enorm raportat la ce poate) si mai ales celelalte costuri asociate – impozitul pe la 5,200 lei si casco – in functie de cum te intelegi cu asiguratorul la o valoare si o fransiza.
nu vorbesc ca un fan, si nu vorbesc neaparat ca un vanzator (in ultima vreme imi merge ceva mai bine si probabil ca nu o mai vand o vreme :D), dar este o masina exceptionala pentru cine si-o poate permite.
00
NOU
#101
Bogdan
@D.O.: Din cate stiu eu bieleta e in afara motorului. Ce se poate rupe in motor e biela. Dar nu sunt mecanic ca unii de pe aici.
00
NOU
#102
toyota avensis
toyota avensis, 83.000 km, diesel 2.0, achizitionata aprilie 2009 de la dealer toyota nord, revizii toyota nord, carte service ireprosabila (istoric disponibil la dealer toyota nord), negru, sofer unic, alarma viper cu pornire/oprire motor de la 1 mila, geamuri fumurii (fata+spate), comenzi volan etc nu am scos-o inca la vinzare, o sa pun joi anuntul pe autovit. pret 10,500 euro
00
NOU
#103
Leco
@Florin
M-am lamurit, tot ce ai scris mai sus e din ceea ce ai citit. Incearca sa si conduci inainte sa vorbesti despre masini. Pasiunea ta e sa citesti despre masini, motoare, diferite noutati legate de cutii de viteze si dispozitive de siguranta, nu? Probabil ca esti si genul care crede ca ESP-ul e pentru prosti si care scoate siguranta de la ABS ca stie el mai bine, (ca a citit evident), cum e cu franarea. Nu-mi spune, inchiriezi masini cu 30 euro pe zi ca sa vezi daca „bat” suta in cat scrie pe site, nu? Tot nu mi-ai raspuns, cum e cu Loganul de 1.6 si Lancerul de 1.8? Incearca si un test drive cu 1.8 CVT (tot e moca si…s-ar putea sa te surprinda ) In rest, bafta!
@Vali, până la moartea cui ? Că motoru’ văd că n-a prins o vârstă prea decentă ;).
cati km avea motorul?
@add: 97.000
subaru impreza 2006 schimb cu forester
@Florin
„s-a rupt ceva pe la chiulasă și s-a răjghinat to motorul”
e tot una cu distributia sarita cu un dinte, din punctul tau de vedere?
@Sabotor: nu mă pricep, e chineză pentru mine.
Lasa-ma sa ghicesc, s-a calat si s-a spart tot pe dinauntru…
@add: nu, s-a rupt ceva pe la chiulasă și s-a răjghinat to motorul. nu știu să explic, dar acum are nevoie de un motor nou. și aș vinde-o in loc să o repar.
Mi s-a intamplat aproape la fel. Ai o solutie bunicica daca vrei sa pastrezi masina ! Eu am aflat-o prea tarziu.
@cezar: spune-mi.
Daca o vindeai in toamna…
nu-ti mai lua Renault
@c13: RENO PÂNĂ LA MOARTE!
garantia nu era de vreo 3 ani/100k km ?
@razorsbk: da, dar îți alegi, ori una, ori alta.
Ai deocheat-o cand ai spus ca becul ars a fost singura defectiune. Trebuia sa-i pui ceva rosu. Si s-o scuipi.
Cand ai schimbat ultima data distributia? In cartea de service ce scrie? Cand se schimba distributia la motoarele astea?
@sitting duck: schimbată regulamentar la 60 mii. revizii la timp, mașina era in stare perfectă de funcționare. dar da, aia cu becul are cred că a fost.
Eu zic s-o repari, ca nu-i asa de scump. A mea a fost cumparata cu distributia sarita la un pret pomana. Am reconditionat chiulasa si uite ca dupa 2 ani si vreo 30.000 km merge impecabil, nu papa gram de ulei.
Nu fa o tragedie din faptul ca trebuie desfacut motorul, dupa reconditionare o sa-ti mearga putin mai bine ca inainte!
Da-o stricata ca o dai pe nimic. Ai innebunit? Cand spui „tot motoru'” esti evaziv.
umbla o vorba din batrani care zice ca atunci cand incep sa-ti pice piese pe masina, schimb-o.
Poate te-au blestemat aia de la Dacia cu ultimele articole … asta ca sa-ti iei Logan/Duster. :-)))
Renault fac mijloace de transport foarte bune, degeaba sunteti carcotasi. Reality check, ia-ti o japoneza pentru familie, la valoarea ta o freci cu no name-uri.
Iei si tu o Skoda Fabia.
benzina.
1.2 60 cp
si mergi doar la vale:))
cand am patit ceva asemanator la o alta masina am cumparat un motor sh de la dezmembrari de pe centura ploiestiului. Am fost foarte multumit. Si am iesit mai bine decat sa repar motorul vechi. Acuma depinde de tine cat de tare vrei sa-ti bati capul. Poate e mai simplu sa o vinzi asa cum e . Dar asta e decizia ta.
Sau cauta la dezmembrari, motorul de 1.9 ca al tau a fost pus pe multe utilaje, schimbi doar motorul, pastrezi toate anexele daca sunt ok, gen turbina, electromotor, alternator, etc…
Gasesti cred pe la 1000-1500 motor lejer… asta daca vrei sa te complici putin, ca indiferent de situatie nu iti mai iei banii pe ea, in sensul ca epava e ieftina, iar daca bagi bani in ea, 1000-1500-2000 etc banuiesc ca tot nu o poti vinde mia mult de 4000-4500, adica defapt o dai cu 2000(scazand reparatia) iar epava e tot pe acolo…
Asa ca daca vrei sa o ti-o repari mai tragi de ea 3 ani macar sa isi scoata banii sau … next si asta e…
Au astia de la Renault o berlina misto de oras, parca ceva cu L ii zice… Loo… Logn… am uitat, ma uit si-ti zic
:trollface:
clasic reno! 100 de mii e limita in care functioneaza in parametrii. vezi o toyota. motoare mici, puternice si fiabile…insa confortul lasa de dorit daca nu te avanti la clasa premium
Dubios ce-ai patit, cred ca ai avut ghinion, mai ales daca ai facut revizile la zi cum spui.
Eu nu as vinde masina pe nimic, e pacat de banii munciti si dati pe ea. Incearca sa obtii maxim de pe urma ei fara a pune mult efort. Eu am rezolvat o situatie asemanatoare vanzand „in rate” masina unui prieten. Everybody wins.
Succes!
Asa a patit si socru-meu. Renault Megane 1.9 dci – motor busit sub 100 k km. Cum spuneau si altii – Renunta la Reno si orienteaza-te spre japoneze. Sau Skoda ca e ieftina si destul de buna.
Daca la VW se intampla ca motorul , indiferent de model, cadea inainte de 100.000 km, destituiau conducerea fabricii, tot boardul companiei, etc.
Daca la renault, un motor a cazut la 97.000 de km, a doua zi actiunile firmei cresc cu minim 15% si tot angajatii primesc prime.
Daca vrei sa iesi mai ieftin, ii schimbi motorul cu unul de la dezmembrari, gasesti renouri pe la dezmembrari destule. Dar e ceva alergatura de facut. Sau iei un prieten sau o ruda cu mai mult timp liber si ii dai si lui o spaga ceva sa umble pentru tine.
Esti naufragiat in Bucuresti, deci.
Oare numai eu am impresia ca urmeaza sa iti iei o Dacie?
@Sergiu: never say never.
Un prieten își vinde mașina…
Salut,
Se poate mai multe detalii legate de vanzare pe mail?
Let me guess, distributie sarita de la punct, supape indoite, etc?
@Sorin: nu.
Cred ca s-a rupt axul cu came. Al tau e de 1.9 din cate imi amintesc
Ala de 1.9 il gasesti sh, chel (fara anexe) intre 400-700 euro, in functie de cati km te minte ca are. Adauga la asta:
-manopera
-distributie
-garnituri chiulasa, baie
Sunt comici cei care sustin ca daca la VW pateai asta se inchidea fabrica. Sa fim seriosi, la cati cunosc cu Vw de dupa 2008-2010 care au probleme la masini, inclusiv motoare, probabil ca se inchideau vreo 7 fabrici, nu una.
Stati linistiti, se sesizeaza cineva de la PR si si se rezolva. Sau primeste una noua ( noooot ) :))
Daca la Ariston nu s-a intamplat, poate acum.
@razorsbk: n-au 2 litri dci la megane in românia
tre să mi-o aduc din franța sau germania.
skoda octavia 2 vrs 2.0 benzina 2008 134.000 km nu are ca dotari trapa si comenzi pe volan, in rest tot ce se poate la skoda inclusiv scaune spate incalzite…10.500 neg… te bagi ?
@Jerome
Tu pe ce lume traiesti?
Crezi ca WV e a doua venire a lui Iisus?
Se vede ca esti un pusti cu bacu picat care viseaza la un golf 3 sh.
Am avut 2 VW-uri in ultimii ani, luate de noi, nu cazaturi sh. Unul diesel, i-au picat injectoarele. Unul benzina turbo, i s-a rupt lantu.
Din fericire, erau inca in garantie. Le-am reparat si le-am vanzut imediat.
Toate sunt o apa si un pamant (vezi bmw cu lanturile rupte), asa ca am luat japoneza. Masina urata, banala, kitchoasa (deh, asa sunt japonezii cand vine vorba de design), puturoasa, dar macar astia inca le constuiesc cu simt de raspundere si nu ma lasa caruta in drum. Inca.
a crapat o supapa, s-a dus dracu motorul.
hmm, cand ziceam io de renoo….
Pai ne poti spune macar verdictul mecanicului? Sunt curios…
Motor intreg de la dezmembrari. Cea mai simpla solutie.
De pierdut oricum pierzi dar daca o vinzi asa cum e, pierzi cel mai mult.
@Sabotor: O chiulasa reconditionata e vax albina. De segmentare poate fi sau nu poate fi vorba. E pacat sa dai o masina cu 90.000 km pe nimic ca s-au strambat doua supape sau s-a ciobit un piston.
La DCI de obicei se sparge o supapa si face hara-kiri in cilindru sau se duce axul cu came si cilindrii locesc supapele, indoindu-le. Se reconditioneaza o chiulasa SH cu supape si simiringuri noi dupa care se inlocuieste distributia.
Motor second s-ar putea sa-l iei direct terminat, nu merita riscul.
@Zoso: Daca vrei s-o dai asa avariata da-mi un semn, ma intereseaza.
Păiii… dacă te-ai sclifosit… și n-ai chemat preotu’ s-o binecuvânteze dă l-anceput… n-aveai icoană la parbliz… pățăști!
Ptr cei care rad de Renault: eu am un Passat, an 2010. Acum o săptămână s-a rupt o bieleta si a spart motorul. Spart, se vede de afara inauntru. 110 000km.
Partea misto: am cautat pe net, e plin de același defect.
Așadar VW nu e cu nimic mai sus decât Renault. O spun din poziția unui proprietar de VW, nu a unuia care nu ajunge la struguri.
@D.O.: băieții ăștia de la service au zis că se intâmplă cam de două ori pe an să aibă asemenea cazuri. sunt extrem de rare, dar sunt.
Am eu de vanzare un Chevy Malibu dar vii sa-l iei din Hawaii.
Ai sfințit-o când ai cumpărat-o? Păcătosule!
uneori mai tine si de modul de exploatare a masinii, de ce consumabile ii dai, cand si cum le schimbi si uneori chiar de noroc.am un prieten cu un a6 de prin 2004 caruia i-a crapat motorul. la propriu. adica blocul motor ala din dur-aluminiu s-a crapat in mai multe locuri.
Zoso, parca ziceai ca Renault-ul este o masina extraordinara….cam repede a crapat la 97.000?ce zici?
@Bogdan: este o mașină extraordinară. din ce am ințeles, chestia asta se intâmplă rar, dar se intâmplă. deci e inutil și inoportun să râzi sau să faci mișto, că mâine poți păți și tu același lucru la mașina ta.
JEROME – La Vw/Skoda/Audi cad injectoarele. Nu ai citit pe net cate sute de oameni s-au plans ai au avut probleme? Japoneze.
Probabil de la forjarile date i se trage.
Vali, nu rade nimeni de tine, sau cel putin aia care o fac sunt niste boi, ramane totusi intrebarea, cum sa crape un motor la 100 de mii, ce producator e ala ?
Eu am o parere foarte proasta despre Reno si as fi fost tentat sa iti spun ca data viitoare sa iti cumperi o masina. Cu toate astea nu iti spun decat, data viitoare cumpara-ti o masina.
Ti-o dau pe a mea. Cea mai buna masina din tara, cea mai exclusiva, pret mic, costuri mari, low profile.
Ca idee, incearca: Motor decent, consum asemenea, automata, (te mai si poti distra cu padelele), cruise control, navi…etc…si mai e si fabricata in Japonia.
P.S. Nu e masina mea in anunt (conduc una asemenatoare si pot sa spun ca sunt foarte multumit.)
Bafta
@Vali, erai ok si cu Nokia e6 parca acum câțiva ani. După aia nu te-a mai dezlipit nimeni de iPhone. E normal sa evoluezi.
thor, vezi comentariul #56
Da, il citisem. Scuze a fost o mica rautate din partea mea. Totusi cred ca este timpul sa iesi din paradigma asta cu Renoul.
C’mon man, I am sure you know better than that !
@thor: mie-mi place mașina. serios. da, știu, bmw, dar eu sunt ok cu reno.
Man, am avut 12 ani numai BMW-uri si se spune ca, cine a condus unul nu mai vrea alta masina. In parte e adevarat, dar uite ca de sapte ani am avut alte obtiuni. Intai un Ford Focus 1.6 benzina cam entry level, de care am fost incantat sincer(se conduce bestial), la care am renuntat dupa 6 mii de km, pentru ca ma indragostisem pur si simplu de noul Lancer 2008, sa ca am dat Focusul si am luat un Lancer 2.0DID. Varianta pe benzina urma sa apara in RO peste vreo trei luni si eu eram atat de nebun ca nu am mai avut rabdare. Am fost multumit de Mitsu(mai putin de motor care pe caroseria aia e zgomotos, asta fiind singurul repros), se conducea foarte bine, sasiu rigid, roti pe 18, talon de 40 la cauciucuri(iti rupea un pic rinichii dar aia e), in plus avea toate dotarile pe care nici o masina de pe piata(masina noua desigur) nu le avea la pretul lui. Am fost nevoit dintr-o jena financiara sa il dau dupa 50 de mii in cinci ani, timp in care nu am avut nici macar un bec ars. Acum am din nou un Focus benzina(ah ce liniste e in masina) Ghia, 1.6, 115 cp. Sunt incantat de ea pur si simplu. Nu recomand deci BMW(dsi daca iti permiti, de ce nu) si chiar nici ce am eu, dar parca nici Reno…
Sir, bun’ ziu, ma numeste Singh Sabhotorush, reprezentant Reno India, ramura Brahmaputra.
Va oferim cadoo Reno Megan F0x, cu vaca de ea inclusa. Platiti doar transport.
Avans 9000 Eur pă Westărn Iunion.
P.s.: In primul rand „condoleante”. Chiar daca personal nu sunt fan Renault, am multe cunostiinte cu masini produse de ei si majoritatea nu au avut probleme majore, in ciuda faptului ca au sute de mii de kilometri. Same goes for Dacia. In zilele noastre, nicio masina noua cu motor diesel sau benzina cu turbo nu mai are fiabilitatea de acum 10 ani +.
Daca vrei o masina noua si vrei fiabilitate buna va trebui sa te orientezi spre un benzinar aspirat (non-turbo). Honda Civic 1.8 benzina comes to mind.
Mane, eu ma gandeam sa imi iau alta masina, vrei un Lancer? :))
@avionaru: dă-mi detalii
Daca o sa te duci la o reprezentata Honda si o sa te uiti sa vezi ce repara ei, o sa vrei o Honda dupa. Ei repara 99% din timp tabla, nu repara motoare, pentru ca motoarele de la Honda nu prea se strica, majoritatea au distributie pe lant si o volanta incredibil de buna. Tot motorul la o Honda e genial. Am 340.000 de km cu o Honda Civic din 2007, am schimbat doar consumabile ( ulei, filtre, placute, etc… )
Poti sa refaci motorul si sa o dai gratis la motii aia de au salvat oamenii di avionul prabusit…ca doar asa a facut si Mircea B cu Renou lui , gratis la un pompier …hai ca poti
@Dinu: da, de aia o vindea ta-su pe net
Care vorbiti prostioare pe aici cu schimbatul motorului cu totul luat din dezmembrari, vedeti ca nu prea e asa. In Romania, motorul nu este piesa de schimb, are seria trecuta in CIV si trebuie monseniorul Zoso sa treaca si pe la RAR, unde se mai plateste o taxa de 600 de ron si ai sanse sa te respinga daca nu s-a pus fix motorul ala pe modelul lui. Daca merge pe naspa, la ITP il respinge si ii ia talonul. Apoi, daca vrea sa vanda masina, romanul care o cumpara cu motor schimbat o sa zica ca don Zoso a forjat masina pana i-a schimbat motorasul de tot. Pica si teoria cu cati km reali are masina, pentru ca motorul din dezmembrari are „cati km vrei tu sa aiba” (citatul este dintr-un samsar care mi-a vandut un motor de Peugeot.)
@leco: Ce poti sa-ti doresti altceva decat o masina care consuma 14% urban (Buc.) si e mai slaba la demaraj ca un Logan 1.6 din 2005? Nu ma intelege gresit, e o masina ok dar la banii aia sunt alte N optiuni care consuma doua treimi si la 150 – 170 de cai si peste 300 nm au niste performante substantial mai bune. CVT de pe Lancer e o cutie de viteze lesinata.
@Zoso: Din ce tin eu minte tu aveai soft de tuning in ECU, + 20 de cai si vreo +70 de nm. O piesa imperfecta si puterea marita a motorului te-au lucrat! Desi s-a spus mai su, eu as da ca pronostic axul cu came.
PS: Sa le spui alora la service daca e umblat la soft ca in caz de probleme ei vor confrunta valorile senzorilor de pe diagnoza cu cele standard din softurile de specialitate si le va da eroare.
@Florin: nu am avut niciodată tuning. mașina e stock.
Lexus IS220d Sport Line 177ps, 120tkm, 9000 euro, DE
deci, pana la urma ce a crapat la ea ?
@El Comandante : sufletul tata sufletul….
Toate marile firme, indiferent de continent, au o rata a defectelor grave de motor intre 1 si 3% dupa ce trec de 40.000 km. Renault se incadreaza in marja si e situat chiar bine. Deci nu aruncati cu noroi in Renault.
Cand Daimler Benz a decis ca viitoarele modele din clasele mici spre medii sa fie motorizate de Renault, credeti ca nu au facut calculele lor si studii de piata serioase ? Renault a castigat detasat la toate capitolele.
Si cei care se plimba cu BMW-uri sa nu se mai umfle atat de tare in pene ca de fapt motorizarile pe diesel sunt de multi ani de la PSA, adica tot francezi. Nu va mai luati dupa emboss-urile cu logo-l BMW de pe motoare si accesorii, astea se cheama personalizari pentru clientul care cumpara stocul de motoare, iar BMW ia aproape tot ce-i mai bun …. frantuzesc.
Si nu mai fiti asa rai, toate masinile sunt bune. Numai bine!
Tot Reno vrei, a? De rele ce sunt, probabil…
Sugestie: Laguna din 2005 in sus? Adica ori Laguna 2 facelift, ori Laguna 3 (parca de prin 2007 se produc). Mie asa-mi curg ochii macar dupa un 2 facelift…
@Eugen: laguna3 nu e rea.
Naspa aiurea cam nasol. Dar se intampla si la A6 de 7 luni… Mie mi se pare postul asta cea mai tare reclama la Reno:plm o picat motorul in prima tinerete dar clientul tot spune ca e o masina faina. Nu m.as fi asteptat sa fie cineva atat de multumit de un reno. Ps:comentariu cat se poate de serios
Probabil tot din Germania/Olanda ar merita sa iei una, nu din tara lu’ mama lor Franta.
Eu am de 1 an Laguna 2, masina e din 2001, fara rugina, si care probabil intretinuta mai duce cativa ani buni. De cand o am m-au intrebat cativa daca e noua masina
Urmatoarea va fi (sper anul asta) Laguna 2 facelift, insa cu motor macar de 1.8, daca nu de 2.0. Probabil ca rupe si la timbrul de mediu nu m-am interesat inca.
Ia-ti Toyota. Cazul meu – a, Auris 160k km, de 5 ani, si am schimbat doar claxon, mp3, (in garantie) si la 120k km discurile. In rest nimic, nimic, nimic.
@zoso Ajunge cu mizerii europene. Passat e doar un Reno mai scump. Nissan Altima hybrid e ok .Am Nissan Almera de 11 ani 150000km schimbat doar ulei si alternator.Toyota Yaris 98000 7 ani doar revizii . Noua Mazda 6 e o bijuterie si au automat si pe diesel si pretul e apropiat de reno. Daca vrei vii in Craiova si reparam si Reno la un pret decent.
@Florin-
1. („Ce poti sa-ti doresti altceva decat o masina care consuma 14% urban (Buc.)”) Si stii asta pentru ca tu conduci zilnic acest tip de auto sau….ai citit tu „undeva”?
2. („e o masina ok dar la banii aia sunt alte N optiuni care consuma doua treimi si la 150 – 170 de cai”) – are 143 de cai la un motor de 1.8…ajunge?
3.( „CVT de pe Lancer e o cutie de viteze lesinata.”) – Pai cine a zis ca e o cutie sport? (e facuta pentru consum mic – vezi invecs III de la Jatco – citeste putintel) si atunci nu mai are sensul aia cu 14l/100km, nu?
Cat despre demarajul Logan 1.6 vs Lancer 1.8 (asta tot din auzite/citite, sau ai „facut” tu un lancer la semafor :-)))))) ….ai dat-o in comparatii de nu pot sa zic decat: stai jos! 4! :-)))))))
Nu vinzi X-car link-ul?
Burn it. (cred ca ti-am mai lasat odata un comentariu identic)
Barca cc automata?
@Zoso, dacã te gândesti la Laguna III, îti recomand varianta 2.0 dCI 180 GT 4control, e o plãcere când vezi un tãrãnus cu bemeve treidoizero cã îsi dã viata în curbe încercând sã îti arate el ce poate masina lui
@leco: Lancer-ul are o nisa a lui, a oamenilor care prefera distinctia in detrimentul consumului de porc si a performantelor mediocre – 0-100 in 11.6 secunde, naspa! Are nisa lui, oameni ca mine carora nu le place sa-i troncane toata ziua un TDI si au nevoie de cel putin 1.8 ca sa simta ceva pe o compacta la limita clasei.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Problema Lancerului e ca la banii aia sunt o gramada de compacte hatch sau sedan cu motorizari TSI si TDI care rup asfaltul si iau 100 in sub 8.5 secunde cu un consum decent, mai mic. Iar daca pe inutilul 0 – 100 e jale, pe reprize – acolo unde conteaza ce ai sub capota – diferenta va fi zdrobitoare. Si daca ma pui sa aleg intre look-ul extraordinar al Lancerului si acceleratia pe reprize, o aleg pe cea din urma.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Concluzia mea? In 2014 compacta cu consum mediu 9.5 – 10 si suta in 11.6 secunde e o prostie. Daca o iei sa consume macar sa traga, daca nu trage macar sa nu consume.
@Florin: ți-am trimis un email.
Honda Legend 3.5 V6 SH-AWD
@ionut popescu: wtf? de ce și-ar cumpăra cineva vaporul ăla?
@zoso: totusi, fa un test drive cu o honda (un civic 4d eventual, daca preferi sedan)… mai vorbim dupa
@claudiuc: no thx.
Daca blocul e intreg, recomand sa o repari (daca nu vrei cu adevarat o alta masina, caz in care nu isi are rost discutia).
Eu am avut probleme cu masina mea (tacheti sariti -> schimbare chiulase, axe cu came, distributie etc – jumate din motor) si pot sa zic ca masina merge ca inainte, fara nici un fel de problema. Orice chestie de pe ea se poate schimba, cu rezultate bune, exceptand blocul motor (umblaturi pe la rar, cum a scris cineva mai sus – e bine de stiut). Intrebarea e daca doresti acest lucru, sau privesti intamplarea ca si o ocazie potrivita pentru a trece la altceva.
Ce parere ai de noul Golf GTE? A3?
cand vii in Bucuresti poti sa te plimbi cu Civicul meu iti dau si-o bere dupa. daca tot „nu” zici…
Altima 2.4 aia hibrid e cu cutie CVT, nu? E misto de tot cutia CVT. MISTO!
Accord varianta veche CL7 face minuni motorul 2.4 benzina daca vrei sa traga peste un 320 – a6 2.7 tedei, sau modelul cu 2.0 benzina daca esti moderatsi nu vrei diesel. daca vrei diesel mergi cu incredere pe modelul 2.2. Oricum Accord este mult peste Reno, Mitsubishi, Toyota sau alte firme cu renume in domeniu. Plus ca la fiabilitate nu vei avea ce sa-i reprosezi.
decizia de a cumpara o masina e ca bancul ala cu tipul care trebuia sa isi aleaga nevasta: aia cultivata, aia inteligenta, sau aia bogata? si a luat-o pe aia cu sanii mari!
indiferent de argumentele fiecaruia, io cred ca tu stii prea bine cam ce masina o sa iti iei, deci cu siguranta nu incerc sa te conving.
Honda Legend este cea mai buna masina SH pe care cineva o poate cumpara in romania, daca isi poate permite costurile asociate. nu este chiar vapor (clasa cu seria 5, A6 sau E klasse). are cel mai bun sistem 4×4 de pe piata, cel mai bun compromis intre sportivitate si confort, 295 cp, 7.2 secunde 0-100, padele pe volan pentru distractie, sisteme de siguranta greu de egalat (in serie), piele, lemn de nuc s.a.m.d…. in plus este de o fiabilitate fara egal.
o poti cumpara intre 12 si 15 k EUR, la 4-5 ani vechime si 100-150 k km, ceea ce este prima tinerete pentru motorul aspirat si calitatea fabricatiei de la honda.
reversul medaliei este consumul (desi nu enorm raportat la ce poate) si mai ales celelalte costuri asociate – impozitul pe la 5,200 lei si casco – in functie de cum te intelegi cu asiguratorul la o valoare si o fransiza.
nu vorbesc ca un fan, si nu vorbesc neaparat ca un vanzator (in ultima vreme imi merge ceva mai bine si probabil ca nu o mai vand o vreme :D), dar este o masina exceptionala pentru cine si-o poate permite.
@D.O.: Din cate stiu eu bieleta e in afara motorului. Ce se poate rupe in motor e biela. Dar nu sunt mecanic ca unii de pe aici.
toyota avensis, 83.000 km, diesel 2.0, achizitionata aprilie 2009 de la dealer toyota nord, revizii toyota nord, carte service ireprosabila (istoric disponibil la dealer toyota nord), negru, sofer unic, alarma viper cu pornire/oprire motor de la 1 mila, geamuri fumurii (fata+spate), comenzi volan etc nu am scos-o inca la vinzare, o sa pun joi anuntul pe autovit. pret 10,500 euro
@Florin
M-am lamurit, tot ce ai scris mai sus e din ceea ce ai citit. Incearca sa si conduci inainte sa vorbesti despre masini. Pasiunea ta e sa citesti despre masini, motoare, diferite noutati legate de cutii de viteze si dispozitive de siguranta, nu? Probabil ca esti si genul care crede ca ESP-ul e pentru prosti si care scoate siguranta de la ABS ca stie el mai bine, (ca a citit evident), cum e cu franarea. Nu-mi spune, inchiriezi masini cu 30 euro pe zi ca sa vezi daca „bat” suta in cat scrie pe site, nu? Tot nu mi-ai raspuns, cum e cu Loganul de 1.6 si Lancerul de 1.8? Incearca si un test drive cu 1.8 CVT (tot e moca si…s-ar putea sa te surprinda ) In rest, bafta!