Apropo de sunat, de reguli și de urgențe

Articolul ăsta, așa mic și amuzant cum e el, a rezonat cu mulți oameni. În timp ce citeam, mi-am adus aminte de o glumă a lui Steve Harvey, pe care nu o găsesc acum pe net, care suna cam așa:

De fiecare dată când primesc un sms sau un email de la un membru al familiei de la gradul doi în sus cu “urgent” sau “important”, las să treacă 2-3 săptămâni și apoi răspund, lăsând oamenilor timp să-și rezolve problemele. Pentru că, de obicei, o urgență a lor înseamnă o bătaie de cap pentru tine și nu o problemă urgentă și oamenii încearcă să arunce problemele lor în cârca altora.

best-era-ever

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

5 comentarii

  1. Singurele momente in care rudele ma suna sunt cand au nevoie de ajutorul meu, de ex. un var m-a sunat dupa un an sa ma intrebe daca ma duc la nunta lui cu masina pt ca avea nevoie de masina pt soacra mare, daca i-as fi raspuns dupa 2 -3 saptamani scapam de toate bataile de cap, dar ma stigmatizau rudele mai ceva ca pe Iisus

    00
  2. ” las să treacă 2-3 săptămâni și apoi răspund, lăsând oamenilor timp să-și rezolve problemele”
    Adica sa imprumute din alta parte.

    00
  3. true, cum te f… familia nu o face nimeni

    00
  4. Ce familii de tot rahatul aveti! :))

    00
  5. Ajunge sa lasi sa treaca si numai o saptamana – e timp suficient pentru a rezolva problema si pentru a nu mai avea nevoie de „ajutor” … daca tot isi aminteste de tine doar din an in paste :).

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube